DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Volgens mij zijn het allemaal volwassen mensen en als er iets gebeurd, dan waren ze daar beiden bij. Je kunt je gevoel altijd richting jouw vriendin uiten, maar of ze wel of niet iets samen ondernemen is geheel aan hun.
Gast- Gast
Ja dat denk ik ook wat Maura zegt. Maar ik snap je wel hoor, maar denk toch dat het aan hun is.
Gast- Gast
Razz, ik snap je gevoel wel een beetje! Maar wat Maura ook zegt, ze zijn er allebei zelf bij, dus volgens mij moet dat wel goed komen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gast- Gast
Kun je deze 'angsten' niet uitspreken naar die vriendin dan?
Burn- Lady Post-a-lot
Maar waarom zou hij haar gebruiken om jouw te raken? Of zijn jullie haat en nijd naar elkaar toe?
Gast- Gast
Argh! Waarom kan een songtekst je zo raken..
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Maar waarom zou hij haar gebruiken om jouw te raken? Of zijn jullie haat en nijd naar elkaar toe?
Eh ja daarom ben ik daar bang voor
Gast- Gast
Maar is er zoveel gebeurd dan? Op een gegeven moment moet je het elkaar wel kunnen vergeven toch?Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Maar waarom zou hij haar gebruiken om jouw te raken? Of zijn jullie haat en nijd naar elkaar toe?
Gast- Gast
Storm schreef:Maar is er zoveel gebeurd dan? Op een gegeven moment moet je het elkaar wel kunnen vergeven toch?Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Maar waarom zou hij haar gebruiken om jouw te raken? Of zijn jullie haat en nijd naar elkaar toe?
Misschien is hij daar helemaal niet mee bezig? Geen idee hoor? En misschien is hij wel veranderd?
Gast- Gast
Storm schreef:Maar is er zoveel gebeurd dan? Op een gegeven moment moet je het elkaar wel kunnen vergeven toch?Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Maar waarom zou hij haar gebruiken om jouw te raken? Of zijn jullie haat en nijd naar elkaar toe?
Nou aan mij ligt het niet maar hij kan mij iets niet vergeven. Volgens mij hebben we dat op jou verjaardag toen besproken
Gast- Gast
Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer, wat dat toen wasRazz_ schreef:Storm schreef:Maar is er zoveel gebeurd dan? Op een gegeven moment moet je het elkaar wel kunnen vergeven toch?Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Maar waarom zou hij haar gebruiken om jouw te raken? Of zijn jullie haat en nijd naar elkaar toe?
Nou aan mij ligt het niet maar hij kan mij iets niet vergeven. Volgens mij hebben we dat op jou verjaardag toen besproken
Gast- Gast
Het is weer zover, vriend is even weg en ik ben weer bang. En ik hoor de hele tijd geluiden uit de slaapkamer, alsof er iemand op bed gaat zitten ofzo.
Gast- Gast
Storm, een muziekje aan zetten.. Of helpt dat niet?
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: