DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Slaap lekker, ZiZ!
En toen had iedereen mij weer verlaten.
Nee hoor, ik kwam je nog even welterusten zeggen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Hier ook straaaaaalend weer! Nu al 23 graden buiten. Ik moet vandaag spelen op een bruiloft. Die mensen boffen enorm met het weer zeg!
Hier ook straaaaaalend weer! Nu al 23 graden buiten. Ik moet vandaag spelen op een bruiloft. Die mensen boffen enorm met het weer zeg!
Gast- Gast
Spelen? Wat doe je Vergeet-Me-Nietje?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
TD kom jij ook naar de meeting?
Zwoesj- Ratel
Omdat ik benieuwd naar je ben
Zwoesj- Ratel
Moet je niet de zon in trouwens?
Dankjewel Ook leuk om te horen
Dankjewel Ook leuk om te horen
Zwoesj- Ratel
Ahh gezellig, veel plezier! Hoi Maple!
Zwoesj- Ratel
Ja heel gezellig en dan gaan we naar een plas met strandje en dan komt Lily ook later En jouw plannen?
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Goeie dag! Ik lig weer eens lekker in de tuin te genieten van de rust en het mooie weer! Moet straks nog wel boodschappen doen maar daar denk ik nu nog maar even niet aan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hallo allemaal!
Pff wat een dag(nu al). Vanmorgen half 7 uit bed. Moest een dj halen van schiphol, kende die kerel niet, dus was een drama om elkaar te vinden. Kon mijn auto niet verlaten, want had geen zin in een bekeuring! Was wel ff schiphol ingeweest maar snel weer terug gerend. Eindelijk elkaar via bellen gevonden, naar zijn hotel gebracht en toen weer terug naar r.tdam.
Afwas weggewerkt en nu ff een tosti eten en dan ga ik me zo rustig aan klaar maken.
Nog mensen die in (de buurt van) Z.and.voort wonen?
Pff wat een dag(nu al). Vanmorgen half 7 uit bed. Moest een dj halen van schiphol, kende die kerel niet, dus was een drama om elkaar te vinden. Kon mijn auto niet verlaten, want had geen zin in een bekeuring! Was wel ff schiphol ingeweest maar snel weer terug gerend. Eindelijk elkaar via bellen gevonden, naar zijn hotel gebracht en toen weer terug naar r.tdam.
Afwas weggewerkt en nu ff een tosti eten en dan ga ik me zo rustig aan klaar maken.
Nog mensen die in (de buurt van) Z.and.voort wonen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
't Is hier heet man!! Hoef nu echt niet buiten te zijn, de Maltese zon bezorgt je direct ene zonnesteek haha. Zit nu ff op de kamer. Hier wel wifi op laptop maar het signaal op mn telefoon is te zwak, ik pik wifi van de bovenburen (manlief zit met andere mannen hierboven in het hok op het dak vh hotel te hobby'en en daar hebben ze wel wifi)
Gast- Gast
Haha Maple gaat helemaal naar Malta voor mooi weer en dan zit ze binnen terwijl wij allemaal massaal naar buiten zijn gegaan
Waar zit je? Wij zaten in het Suncrest, direct aan de baai. Heb t nog gegoogeld want kon niet uitstaan dat ik t niet meer wist haha
Waar zit je? Wij zaten in het Suncrest, direct aan de baai. Heb t nog gegoogeld want kon niet uitstaan dat ik t niet meer wist haha
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wij in het Euroclub. Allemaal heel simpeltjes hier maar goed genoeg om twee weken door te komen.
En ja idd, jullie naar buiten, ik naar binnen. Mijn man is nu op het dak bezig maar die zweet als een otter, niet normaal.
En ja idd, jullie naar buiten, ik naar binnen. Mijn man is nu op het dak bezig maar die zweet als een otter, niet normaal.
Gast- Gast
Wat heerlijk dat je op Malta zit, Maple! Ik ben jaloers!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: