DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Waar zijn de klompen gebleven, TD?
Ik ga zo, na mijn ontbijt (jaja, ben een luie donder), in het huis aan de slag. Eindelijk, maar toch....
Vond ze zo duf of zo die klompen...telkens als scrolde dacht hmm nee wil wat anders haha
EN haha hier hetzelfde qua opruimen. Ik vind wel grappig, zelfde periode vakantie gehad en zelfde dag met opruimen
En dan houdt het waarschijnlijk ook in dat we de afgelopen periode niet echt hebben omgekeken naar het huishouden.
Gast- Gast
Lang leve mijn vent Die is nu aan het poetsen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Moet er veel gebeuren?
Zwoesj- Ratel
Met zn 2en lukt dat wel toch
Maura wat moet jij allemaal doen?
Maura wat moet jij allemaal doen?
Zwoesj- Ratel
Ik was even mijn ontbijt aan het maken en buiten een sigaretje aan het doen.
Bonte was, donkere was, Vitrage uitwassen, ramen lappen, stoffen, stofzuigen, badkamer uitmesten, keuken boenen... En dat mag ik allemaal alleen doen.
Bonte was, donkere was, Vitrage uitwassen, ramen lappen, stoffen, stofzuigen, badkamer uitmesten, keuken boenen... En dat mag ik allemaal alleen doen.
Gast- Gast
Owja, en stiekem wil ik de ramen buiten ook nog wassen. En ik wil voor dat ik vanavond ga slapen, alle wasgoed hebben opgevouwen en in de kast hebben gelegd. En dan gaat morgen mijn wekker weer om 06.15u.
Gast- Gast
07.30u beginnen. Dan moest ik er ook een half uur vroeger uit. Ik moet om 08.00u beginnen. Maar ik heb een uur reistijd nodig.
Gast- Gast
Ik heb dan maar een weekje vakantie gehad, maar het idee dat ik morgen moet werken staat me echt nog niet aan
Zwoesj- Ratel
Natuurlijk had ik nog wel een week zo door willen lummelen. Want ik heb nog nooit zo goed geslapen. Maar ik moet blij zijn dat er weer ritme in mijn leven komt. Want ik heb helemaal geen ritme meer haha.
Gast- Gast
ik half uur. Maar sta wel een uur eerder op. Wil rustig aan doen s ochtends.
Zwoesj> een week is dan ook wel kort.
Zwoesj> een week is dan ook wel kort.
Gast- Gast
Hoi!
Pfff, kut! Wil ik morgenavond eindelijk weer een keer gaan trainen, liggen mijn sportkleren nog op stage!
Pfff, kut! Wil ik morgenavond eindelijk weer een keer gaan trainen, liggen mijn sportkleren nog op stage!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Theedoosje schreef:Same here en dan vooral geen ritme meer qua afvallen
Het eetpatroon was ik compleet kwijt. Ik heb afgelopen week maar wat gedaan. Morgen gewoon weer mijn ontbijt, lunch en avondeten zoals het hoort. Dat is wel beter.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Same here en dan vooral geen ritme meer qua afvallen
Het eetpatroon was ik compleet kwijt. Ik heb afgelopen week maar wat gedaan. Morgen gewoon weer mijn ontbijt, lunch en avondeten zoals het hoort. Dat is wel beter.
Goed plan. En ik heb weer ritme vanaf morgen ivm niets meer tussendoor snaaien En weer op de hometrainer onder gtst
Gast- Gast
Jawel, sportkleren genoeg!
Maar dan gaat het me vooral om mijn sportbh en kniebrace..
Maar dan gaat het me vooral om mijn sportbh en kniebrace..
Burn- Lady Post-a-lot
Nouja, dan maar ff uur in de auto zitten!
Burn- Lady Post-a-lot
Jep! En ik kan zo snel geen slachtoffer vinden die mee gaat.. Of ik moet F. vragen, maar die heb ik gister ook al gezien!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: