DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
hahahahaha doos.
Ik heb ook niet lekker geslapen vannacht. En ben al veel te vroeg wakker en ik heb moeite met opstarten..... Terwijl ik al 4 uur wakker ben hahaha
Ik heb ook niet lekker geslapen vannacht. En ben al veel te vroeg wakker en ik heb moeite met opstarten..... Terwijl ik al 4 uur wakker ben hahaha
Gast- Gast
Waarom heb je niks teruggesmst eigenlijk?
Hoe kwam het dat je slecht geslapen hebt?
Hoe kwam het dat je slecht geslapen hebt?
Gast- Gast
uhhhhh ik zit VET over mijn bundel heen en las het vanmorgen pas En toen dacht ik... Storm spreek ik vast vandaag op yes
En ik weet niet waarom ik slecht heb geslapen. Ik hoorde het een en ander en voelde me niet helemaal op mijn gemak vannacht. Kon mijn draai niet echt vinden.
En ik weet niet waarom ik slecht heb geslapen. Ik hoorde het een en ander en voelde me niet helemaal op mijn gemak vannacht. Kon mijn draai niet echt vinden.
Gast- Gast
Storm schreef:Oh ja jij hebt geen onbeperkt SMS
Wat vervelend zeg!
Nope
Mijn zoon is hier een slagveld aan het maken. En wie o wie mag dat dadelijk gaan opruimen ????????
Gast- Gast
Pff ik snap nooit zo waarom er zo geheimzinnig moet worden gedaan over wie je voorheen was op het forum.
Gast- Gast
JIJStuiterbal schreef:Storm schreef:Oh ja jij hebt geen onbeperkt SMS
Wat vervelend zeg!
Nope
Mijn zoon is hier een slagveld aan het maken. En wie o wie mag dat dadelijk gaan opruimen ????????
Gast- Gast
Storm schreef:JIJStuiterbal schreef:Storm schreef:Oh ja jij hebt geen onbeperkt SMS
Wat vervelend zeg!
Nope
Gast- Gast
Dat kapsel zou hem idd erg leuk staan !!!!
En ja ik ben het ook aan het kijken op rtl 4 .....
En ja ik ben het ook aan het kijken op rtl 4 .....
Gast- Gast
Ja en hij heeft hetzelfde type haar en de kleur als het jongetje op de foto. Zelfs het gezicht lijkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh ik kijk het niet ik kijk Spangas whaha
Haha, hier staat Spangas ook op!
Gast- Gast
Moet zo lachen om flip en tobias
En Avalanche speelde het wel goed dat moment van afscheid bij de rlocker...moest bijna huilen
En Avalanche speelde het wel goed dat moment van afscheid bij de rlocker...moest bijna huilen
Gast- Gast
Hoe komt het lieverd?Stuiterbal schreef:pffffffffffffffffffff ik heb gewoon echt een ROT ochtend.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: