DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ik weet niet wat ik aan moet trekken straks!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Storm schreef:Ooooh die! Ja en bedankt, nu word ik dus weer bang. Ik schrok me al kapot toen die deur zondag met een klap dichtvloog.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Nee, ben moederziel alleen. Alleen en verlaten.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik durf echt geen sixth sense te kijken
schijterd hahahaha. Zit er niemand meer bij je op de bank ?
Uhh dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde die ..... wat ik gezien heb zondag hahaha
beetje spanning voor bij de film hahaha. Uhh ja dat was eng...
Gast- Gast
*I seeeeeeee.... Death people....*
Heerlijke film. Ik wil binnenkort The Ring 2 nog kijken, maar ben bang dat, dat hem niet gaat worden, omdat ik hem alleen moet kijken en dan wordt het hem echt niet. Schijterd die ik ben.
Heerlijke film. Ik wil binnenkort The Ring 2 nog kijken, maar ben bang dat, dat hem niet gaat worden, omdat ik hem alleen moet kijken en dan wordt het hem echt niet. Schijterd die ik ben.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ooooh die! Ja en bedankt, nu word ik dus weer bang. Ik schrok me al kapot toen die deur zondag met een klap dichtvloog.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Nee, ben moederziel alleen. Alleen en verlaten.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik durf echt geen sixth sense te kijken
schijterd hahahaha. Zit er niemand meer bij je op de bank ?
Uhh dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde die ..... wat ik gezien heb zondag hahaha
beetje spanning voor bij de film hahaha. Uhh ja dat was eng...
Gatver Stuit echt bah hou op jij. Hoe is het bij jou thuis inmiddels? Ook rustig qua dat?
Gast- Gast
Theedoosje, toen was jij al weg toen dat gebeurde, dat was zo freaky. Gelukkig heeft Stuit iedereen weer mee terug naar huis genomen
Gast- Gast
Uhhmmm het is nu even rustig ja vanaf dinsdag.
Ze laten me met rust 's nachts dat scheelt
Ze laten me met rust 's nachts dat scheelt
Gast- Gast
Bhaha, ik wilde het al niet zeggenAlex schreef:Maura schreef:*I seeeeeeee....DeathDead people....*
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Wat voor verhalen schrijf je Maura?
Momenteel probeer ik een blog op te zetten. Mijn laatste jaar als twintiger. Mijn leven op papier, maar dan in de vorm van een ander en meer aangedikt dan mijn leven is.
Rush, wat dacht je van kleding?
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje, toen was jij al weg toen dat gebeurde, dat was zo freaky. Gelukkig heeft Stuit iedereen weer mee terug naar huis genomen
OF ik daar zo blij mee moet zijn ....
Gast- Gast
Wie kan er even een paar tientjes overmaken naar mij? Dan kan ik mijn man meenemen naar de film. En eten kopen voor mijn dochter. In willekeurige volgorde.
Gast- Gast
Storm schreef:Bhaha, ik wilde het al niet zeggenAlex schreef:Maura schreef:*I seeeeeeee....DeathDead people....*
Ik moet echt terug naar school. Dat is inmiddels wel bekend.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Storm schreef:Theedoosje, toen was jij al weg toen dat gebeurde, dat was zo freaky. Gelukkig heeft Stuit iedereen weer mee terug naar huis genomen
oh was er nog meer dan???
Gast- Gast
Alex schreef:Wie kan er even een paar tientjes overmaken naar mij? Dan kan ik mijn man meenemen naar de film. En eten kopen voor mijn dochter. In willekeurige volgorde.
Is het zo erg lieverd ??
Gast- Gast
Storm schreef:Bhaha, ik wilde het al niet zeggenAlex schreef:Maura schreef:*I seeeeeeee....DeathDead people....*
Ja, ik ben nou eenmaal van het mierenneuken he (niet letterlijk!!!!!).
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Storm schreef:Theedoosje, toen was jij al weg toen dat gebeurde, dat was zo freaky. Gelukkig heeft Stuit iedereen weer mee terug naar huis genomen
Het was nogal eng en we zaten beide van schrik op de bank hahahaa
Gast- Gast
Inderdaad, is het zo erg? Heb je geen geld voor boodschappen meer?Stuiterbal schreef:Alex schreef:Wie kan er even een paar tientjes overmaken naar mij? Dan kan ik mijn man meenemen naar de film. En eten kopen voor mijn dochter. In willekeurige volgorde.
Is het zo erg lieverd ??
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Wat voor verhalen schrijf je Maura?
Momenteel probeer ik een blog op te zetten. Mijn laatste jaar als twintiger. Mijn leven op papier, maar dan in de vorm van een ander en meer aangedikt dan mijn leven is.
Oow ben benieuwd want klinkt al interessant
Stuit> fijn dat het rustig is s nachts bij je Maar je zegt vanaf dinsdag. Is er nog wat gebeurd?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Wie kan er even een paar tientjes overmaken naar mij? Dan kan ik mijn man meenemen naar de film. En eten kopen voor mijn dochter. In willekeurige volgorde.
Is het zo erg lieverd ??
Ja, we eten nu al 3 weken bijna elke avond bij mijn schoonouders, we staan weer rood (of nog steeds ...) en onze bankrekeningen zijn weer leeg. Dus dat wordt de komende weken wéér bij mijn (schoon)ouders eten ... Over 2 maanden is het kdv afgelopen en dat scheelt zeker 200 euro per maand, dus dan krijgen we hopelijk weer een beetje lucht.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Storm schreef:Theedoosje, toen was jij al weg toen dat gebeurde, dat was zo freaky. Gelukkig heeft Stuit iedereen weer mee terug naar huis genomen
Het was nogal eng en we zaten beide van schrik op de bank hahahaa
Wat gebeurde er dan?
Gast- Gast
Storm schreef: Alex, ik zie jou al bovenop een mier liggen.
Ja, zie je. Daarom zei ik het er ff bij
Wel zielig voor die mier trouwens ...
Gast- Gast
Of het is Ant-heaven voor hemAlex schreef:Storm schreef: Alex, ik zie jou al bovenop een mier liggen.
Ja, zie je. Daarom zei ik het er ff bij
Wel zielig voor die mier trouwens ...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Wat voor verhalen schrijf je Maura?
Oow ben benieuwd want klinkt al interessant
Nu durf ik niet meer, want ik heb i.p.v. dead, death geschreven. Nou zulke domme fouten komen vast ook terug in mijn blog. Geen zelfvertrouwen, dat blijkt maar weer.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: