DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
1x Storm ?????? Ik denk als ik het 1 keer doe dat ik er geen genoeg meer van kan krijgen hahahaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:1x Storm ?????? Ik denk als ik het 1 keer doe dat ik er geen genoeg meer van kan krijgen hahahaha
Gast- Gast
Storm schreef:Stuiterbal schreef:1x Storm ?????? Ik denk als ik het 1 keer doe dat ik er geen genoeg meer van kan krijgen hahahaha
Het is gewoon echt een mega lekker ding. Strak lichaam..... ohhhhhhhh ik kwijl er bijna van en zoiets wil met mij .....
We hebben vanmiddag nog gezwommen hahaha. Was gezellig ! Alleen heeft hij me gisteren ook een een dronken toestand gezien
Gast- Gast
Is dat die ene?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Stuiterbal schreef:1x Storm ?????? Ik denk als ik het 1 keer doe dat ik er geen genoeg meer van kan krijgen hahahaha
Het is gewoon echt een mega lekker ding. Strak lichaam..... ohhhhhhhh ik kwijl er bijna van en zoiets wil met mij .....
We hebben vanmiddag nog gezwommen hahaha. Was gezellig ! Alleen heeft hij me gisteren ook een een dronken toestand gezien
Gast- Gast
Ik weet niet wat het is met Albert Verlinde. Ik vond het voorheen zo'n ongelofelijke kwallebal. Zo een die ik niet op de televisie kon zien. En tegenwoordig, ik vind hem zo charmant, vriendelijk, aardig, lieflijk overkomen.
Gast- Gast
Ik ben met een vriend van mij aan het MSN-en waar ik normaal gesproken de grootste lol mee heb, maar hij reageert amper. Dat vind ik heel irritant
Gast- Gast
Je verbeeldt het jeMaura schreef:Ik weet niet wat het is met Albert Verlinde. Ik vond het voorheen zo'n ongelofelijke kwallebal. Zo een die ik niet op de televisie kon zien. En tegenwoordig, ik vind hem zo charmant, vriendelijk, aardig, lieflijk overkomen.
Gast- Gast
Goedenavond dames, hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Je verbeeldt het jeMaura schreef:Ik weet niet wat het is met Albert Verlinde. Ik vond het voorheen zo'n ongelofelijke kwallebal. Zo een die ik niet op de televisie kon zien. En tegenwoordig, ik vind hem zo charmant, vriendelijk, aardig, lieflijk overkomen.
Maura> zonnesteek?
Storm> dat is wel irritant van die vriend.
Gast- Gast
Storm schreef:Je verbeeldt het jeMaura schreef:Ik weet niet wat het is met Albert Verlinde. Ik vond het voorheen zo'n ongelofelijke kwallebal. Zo een die ik niet op de televisie kon zien. En tegenwoordig, ik vind hem zo charmant, vriendelijk, aardig, lieflijk overkomen.
Zou het?
Gast- Gast
Ik ben vandaag voor het eerst op een trekker geweest, whahah!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben toch zeker al twee weken geleden geflitst, maar heb nog steeds geen bekeuring? Hoelang na het flitsen mogen ze mij een acceptgiro van het CJIB sturen?
Gast- Gast
Hoi Merai, hier gaat het wel goed en bij jou?
Rush> leuk! haha Heb ook ooit tractor gereden
Gast- Gast
Maura schreef:Ik ben toch zeker al twee weken geleden geflitst, maar heb nog steeds geen bekeuring? Hoelang na het flitsen mogen ze mij een acceptgiro van het CJIB sturen?
dat kan echt weken duren.
Gast- Gast
Of maanden. Ik geloof dat het binnen 12 maanden moet, maar pin me er niet op vast.Theedoosje schreef:Maura schreef:Ik ben toch zeker al twee weken geleden geflitst, maar heb nog steeds geen bekeuring? Hoelang na het flitsen mogen ze mij een acceptgiro van het CJIB sturen?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Of maanden. Ik geloof dat het binnen 12 maanden moet, maar pin me er niet op vast.Theedoosje schreef:Maura schreef:Ik ben toch zeker al twee weken geleden geflitst, maar heb nog steeds geen bekeuring? Hoelang na het flitsen mogen ze mij een acceptgiro van het CJIB sturen?
Wat een naaistreek.
Gast- Gast
Ik heb zelf niet gereden, dat vind ik niet echt ladylike. Schaamde me nu al rot de eerste kilometers.Theedoosje schreef:
Jaa ik ben best wel een meisje meisje haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben eens in juli bekeurd en kreeg als kerstcadeau op 24 dec de boete!
Rush- Lady Post-a-lot
Met mij gaat het ook goed! Ik heb een heerlijk relaxavondje, net lekker gedoucht, scrubben, maskertjes, crempjes, je kent het wel, I'm loving it!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Ik ben eens in juli bekeurd en kreeg als kerstcadeau op 24 dec de boete!
Dat vind ik echt een hele slechte zaak. Maar goed, dan had ik maar niet te hard moeten rijden. Och, er komen dure maanden aan, dus als de honderd euro boete even uitgesteld kan worden.... Maar goed, ik had hem liever helemaal niet gehad.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: