DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Nou verder nog niks maar de volgende keer sleep ik hem mee naar binnen. Oh en dat weet hij trouwens ook hahahah aangezien we vanmorgen nogal ... over whatsapp hebben gekletst
Uhh het is trouwens geen potentiele optie tot relatie.
Uhh het is trouwens geen potentiele optie tot relatie.
Gast- Gast
Heb toch net een heerlijke metworst gescoord. Maar dat is wel de meest dure metworst die ik ooit heb gekocht. 2,95 euro.
Bij de slager kreeg ik er altijd vier voor zes euro. Of dat moet ook al een prijsstijging hebben doorgemaakt.
Bij de slager kreeg ik er altijd vier voor zes euro. Of dat moet ook al een prijsstijging hebben doorgemaakt.
Gast- Gast
Hallo!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi TD! Lekker kunnen genieten van het zonnetje vandaag?
Chocolate Cookie- Ratel
Ja ik ook. Was echt super lekker weer!
Chocolate Cookie- Ratel
Wil net even naar beneden lopen. Doe dus de voordeur open. Wil naar buiten lopen en poef, buurman voor me langs. Ik schrok me werkelijkwaar wild. En wat heeft die beste man niet alleen een succesvolle vriendin, maar ook nog een bloedmooie vriendin. Het is jammer dat ik dan weer niet op vrouwen val.
Gast- Gast
Ik ben verbrand!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dat is waar.
Maar serieus, wat een mooie vrouw is dat. Een figuurtje om door een ringetje te halen. En haar kledingstijl En absoluut niet arrogant ofzo, ondanks dat ze haar eigen zeer goedlopend bedrijf heeft. Volgens mij is het geen liefde mijnerzijds, maar pure jaloezie. Dat wil ik ook!
Maar serieus, wat een mooie vrouw is dat. Een figuurtje om door een ringetje te halen. En haar kledingstijl En absoluut niet arrogant ofzo, ondanks dat ze haar eigen zeer goedlopend bedrijf heeft. Volgens mij is het geen liefde mijnerzijds, maar pure jaloezie. Dat wil ik ook!
Gast- Gast
Maura schreef:Dat is waar.
Aah ja ik snap je. Soms zie je zo iemand lopen ja. Maar ja helaas zal ik dan nooit zo eruit zien whaha
Gast- Gast
Helaas, ik word ook nooit een true beauty. Maar ach, alleen haar figuur is dan ook genoeg.
Gast- Gast
was even aan de telefoon hahahaha.
Uhhh ja Maura zeker weten een potentiële scharrel.....
Uhhh ja Maura zeker weten een potentiële scharrel.....
Gast- Gast
Uhhh tja waarom niet? geen idee het is een gevoel denk ik.
Alhoewel ik sneller verliefd zou kunnen worden dan hem maar het is duidelijk van beide kanten.
En het is ook duidelijk wat we beide willen hahaha. Lichamelijk voel ik me echt wel tot hem aangetrokken
Alhoewel ik sneller verliefd zou kunnen worden dan hem maar het is duidelijk van beide kanten.
En het is ook duidelijk wat we beide willen hahaha. Lichamelijk voel ik me echt wel tot hem aangetrokken
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: