DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Kun je ook zien wát voor failure je krijgt? Is het meer dan 10MB aan foto's, want dan kan het zijn dat de ontvanger ze niet kan ontvangen ofzo.Maple schreef:Krijg nou toch de klere. Mail delivery failure.. Ik moet 19 foto's mailen, hoe doe ik dat? Inpakken? Maar hoe? Ik móét ze nú mailen en om zes uur gaat mijn wekker weer... aaargghhh
Is het een optie om de foto's te verkleinen in je mail? Werk je met hotmail?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Burn,
Ik dacht dat hij inmiddels iemand anders op het oog had? Of ben ik nou in de war? Heb je het idee dat er nog een kans is voor jullie?
Ik dacht dat hij inmiddels iemand anders op het oog had? Of ben ik nou in de war? Heb je het idee dat er nog een kans is voor jullie?
Burn schreef:Nee Maura, dat niet! Zo ben ik niet..
Sjaan, m'n ex is hier (weer) geweest..
Zo ben je niet, maar zo was je wel weer even?
Gast- Gast
Wanneer moet ze de foto's hebben? Anders via usb-stick geven?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik mail het nu maar in tweeën Sjaan... Vanaf m'n vakantieadres maar de rest mailen. Ben ik op vakantie nog met m'n werk bezig
Burn, ik had het allemaal niet zo meegekregen maar Jordana heeft me wel het één en ander verteld. Maar voelde het wel fijn? En als je er achteraf op terugkijkt?
Burn, ik had het allemaal niet zo meegekregen maar Jordana heeft me wel het één en ander verteld. Maar voelde het wel fijn? En als je er achteraf op terugkijkt?
Gast- Gast
Ik slinger ff snel de laptop aan! Gaat sneller dan op m'n mobiel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dan blijf ik nog heel even wakkerBurn schreef:Ik slinger ff snel de laptop aan! Gaat sneller dan op m'n mobiel!
Maple schreef:Maura schreef:Maple is bijna net zo blauw als Admin.
What?
We hebben wat mixt colours op het forum. En jouw forumnaam is blauw.
Gast- Gast
Dat zie ik dan weer niet.Maura schreef:Maple schreef:Maura schreef:Maple is bijna net zo blauw als Admin.
What?
girli- Ratel
Dat komt waarschijnlijk omdat je pas geleden op mijn forumnaam geklikt hebt :-) Alle links etc waar je ooit op geklikt hebt zijn blauw (muv de topics geloof ik), waar je nog nooit op geklikt hebt zjn oudroze/rood.Maura schreef:Maple schreef:Maura schreef:Maple is bijna net zo blauw als Admin.
What?
Gast- Gast
girli schreef:Dat zie ik dan weer niet.Maura schreef:Maple schreef:Maura schreef:Maple is bijna net zo blauw als Admin.
What?
Ik ben dan ook iets verslaafder.
Gast- Gast
Maple schreef:Dat komt waarschijnlijk omdat je pas geleden op mijn forumnaam geklikt hebt :-) Alle links etc waar je ooit op geklikt hebt zijn blauw (muv de topics geloof ik), waar je nog nooit op geklikt hebt zjn oudroze/rood.Maura schreef:Maple schreef:Maura schreef:Maple is bijna net zo blauw als Admin.
What?
Ow, dan heb ik dat niet bewust gedaan. Maar goed, dan ga ik nu ook op mezelf klikken. Want blauwer is mooier.
Gast- Gast
Ben ik weer!
Maple, wat had Jordana je verteld dan?
Maple, wat had Jordana je verteld dan?
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Burn,
Klopt! Ik denk dat jij het stuk van zaterdagnacht hebt gemist..
Burn- Lady Post-a-lot
En, werkte het?Maura schreef:Maple schreef:Dat komt waarschijnlijk omdat je pas geleden op mijn forumnaam geklikt hebt :-) Alle links etc waar je ooit op geklikt hebt zijn blauw (muv de topics geloof ik), waar je nog nooit op geklikt hebt zjn oudroze/rood.Maura schreef:Maple schreef:Maura schreef:Maple is bijna net zo blauw als Admin.
What?
Ow, dan heb ik dat niet bewust gedaan. Maar goed, dan ga ik nu ook op mezelf klikken. Want blauwer is mooier.
girli- Ratel
Dat weet ik wel zeker! Kan ik het ergens teruglezen? Of liever: heb je een beknopt verhaaltje voor me? Word nu wel héél nieuwsgierig...Burn schreef:Klopt! Ik denk dat jij het stuk van zaterdagnacht hebt gemist..
Burn- Lady Post-a-lot
girli schreef:En, werkte het?Maura schreef:Maple schreef:Dat komt waarschijnlijk omdat je pas geleden op mijn forumnaam geklikt hebt :-) Alle links etc waar je ooit op geklikt hebt zijn blauw (muv de topics geloof ik), waar je nog nooit op geklikt hebt zjn oudroze/rood.Maura schreef:Maple schreef:Maura schreef:Maple is bijna net zo blauw als Admin.
What?
Even kijken, heb net op mezelf geklikt en moet nu even op de algemeen pagina kijken of het werkt. Waag het eens om voor die tijd te posten.
Gast- Gast
Maura schreef:Burn schreef:Nee Maura, dat niet! Zo ben ik niet..
Zo ben ik nog nooit geweest!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben moe en mijn laptopbatterij is ook moe... Dus wij gaan saampjes slapen. Zal de komende tijd wel minder online zijn denk ik, morgen op vakantie. Laptop gaat overigens wel mee vanwege de hobby van m'n man. Dus als we fatsoenlijk wifi op de kamer hebben zal ik vast de verleiding zo nu en dan niet kunnen weerstaan
Gast- Gast
Burn schreef:Maura schreef:Burn schreef:Nee Maura, dat niet! Zo ben ik niet..
Zo ben ik nog nooit geweest!
Zo, dat verhaal kende ik al. Ik zit iets te vaak op het forum.
En ik was op mijn 20e ook nog heilige maagd maria. Het slechte gedeelte komt vanzelf.
Gast- Gast
Maple, fijne vakantie! Geen idee waar je heengaat, maar geniet ervan en zorg dat je wat mooi weer deze kant op stuurt
Burn: oooooeeeeeeehhhhhhhh!!!! En nu is ie vanavond weer geweest en wéér gezoend, dus. Is dat andere meisje out of the picture?
Burn: oooooeeeeeeehhhhhhhh!!!! En nu is ie vanavond weer geweest en wéér gezoend, dus. Is dat andere meisje out of the picture?
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: