DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Zou er eindelijk eens iemand naar me vernoemd worden, weer niet. Maar Mees is ook een mooie naam. Niet zo mooi als Maura, maar goed, mooi genoeg.
Dan noem ik mijn kind later Maura
Maar jij dan wel Meter worden he
Moet jij een meter worden? Goh.... Hoe word je zoiets?
Daar gevraagd te worden Dus bij deze
Wat is een meter?
Gast- Gast
Zwoesj: Als ik zo'n katje van jou hier zou hebben zou ik hem/haar niet kunnen onderscheiden van mijn hondje. Die heeft soms ook wat katten-streken haha En is ook helemaal wit met zwarte oogjes en neusje. En heel klein.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Zou er eindelijk eens iemand naar me vernoemd worden, weer niet. Maar Mees is ook een mooie naam. Niet zo mooi als Maura, maar goed, mooi genoeg.
Wat is een meter?
Van peter en meter Snap je?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Zou er eindelijk eens iemand naar me vernoemd worden, weer niet. Maar Mees is ook een mooie naam. Niet zo mooi als Maura, maar goed, mooi genoeg.
Wat is een meter?
Poeh ja je hebt verschillende. Je hebt een meter in je meterkast. Zo'n lint heb je waar je je taille b.v. mee kunt op meten. Liniaal is ook wel een meter.....
Gast- Gast
Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Zou er eindelijk eens iemand naar me vernoemd worden, weer niet. Maar Mees is ook een mooie naam. Niet zo mooi als Maura, maar goed, mooi genoeg.
Wat is een meter?
Hmmz... Ik denk het?
Gast- Gast
Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Maura schreef:Zou er eindelijk eens iemand naar me vernoemd worden, weer niet. Maar Mees is ook een mooie naam. Niet zo mooi als Maura, maar goed, mooi genoeg.
Wat is een meter?
Hmmz... Ik denk het?
Effe googelen schat
Maar ik ga zo slapen truste allemaal
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik doe met je mee Jor,
Trusten allemaal!
Trusten allemaal!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Stuiterbal schreef:
Poeh ja je hebt verschillende. Je hebt een meter in je meterkast. Zo'n lint heb je waar je je taille b.v. mee kunt op meten. Liniaal is ook wel een meter.....
Gast- Gast
Jordana schreef:
Effe googelen schat
Maar ik ga zo slapen truste allemaal
Ow, ik wil!
Trusten Zwoesj en Jordana!
Gast- Gast
Maura schreef:Stuiterbal schreef:
Snap je dat nu ook al niet.....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Stuiterbal schreef:
Nee, ik heb teveel terpentine en verf ingeademd vandaag. Hersenloos.
Gast- Gast
Maura schreef:Stuiterbal schreef:Maura schreef:Stuiterbal schreef:
Nee, ik heb teveel terpentine en verf ingeademd vandaag. Hersenloos.
begrijpelijk ja...
Gast- Gast
Storm schreef:Hahaha Peter en Meter is iets typisch Brabants
Ik moest dan ook googlen op peter en meter om iets te kunnen vinden. Anders kom je uit op de meetkunsten van Stuiterbal.
Gast- Gast
Maura schreef:Storm schreef:Hahaha Peter en Meter is iets typisch Brabants
Ik moest dan ook googlen op peter en meter om iets te kunnen vinden. Anders kom je uit op de meetkunsten van Stuiterbal.
Gast- Gast
Ik heb van Enexis het bericht gekregen dat ik mijn meterstanden moet opnemen. Gaat alleen een beetje moeilijk, omdat ik de sleutel van de meterkast kwijt ben. En nu?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb van Enexis het bericht gekregen dat ik mijn meterstanden moet opnemen. Gaat alleen een beetje moeilijk, omdat ik de sleutel van de meterkast kwijt ben. En nu?
Misschien heeft peter nog een sleutel ?
Ik was als kind eens op vakantie in de Ardennen. Waren we een dagje naar een waterval geweest en daar stonden allemaal kraampjes waar je spulletjes kon kopen. Ook kussentjes met teksten als 'voor de liefste vader' dat soort dingen. En ook voor peter en meter. Het heeft heel wat jaren geduurd voordat ik erachter kwam wat dat betekende. Sterker nog, toen ik er eenmaal achter kwam moest ik meteen aan die kussentjes denken !
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik weet zeker dat peter geen sleutel heeft, haha. Ik ken namelijk geen peter. Of iig geen peter die ik wil kennen.
Gast- Gast
Ik ken wel een peter! En anders vraag je het aan Joost!
Wel vervelend, hebben de buren niet toevallig een zelfde kast met ook een zelfde sleutel?
Wel vervelend, hebben de buren niet toevallig een zelfde kast met ook een zelfde sleutel?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Joost kan ook nog. Of Haas.
Nee, deze kastsleutel is uniek. En ik leg hem altijd in dezelfde lade, maar nu ligt hij daar niet meer. Dus ik moet even verder zoeken, maar ergens weet ik zeker dat ik hem heb weggegooid toen ik de lade opruimde.
Nee, deze kastsleutel is uniek. En ik leg hem altijd in dezelfde lade, maar nu ligt hij daar niet meer. Dus ik moet even verder zoeken, maar ergens weet ik zeker dat ik hem heb weggegooid toen ik de lade opruimde.
Gast- Gast
Storm schreef:Hahaha Peter en Meter is iets typisch Brabants
Serieus? Ik ben Fries en ik ken het ook.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb een in-kak-moment... Denk dat ik zo maar ook ga slapen.
Chocolate Cookie- Ratel
Slaap lekker allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40