Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagjes mbt borstvoeding

+12
sheila123
_Mashimaro_
Bruintje Beer
Linda
LotteK
Smaragdje
Fearie
Nana
Liadan
Happydobby
Darius
Annemie
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraagjes mbt borstvoeding - Pagina 2 Empty Re: Vraagjes mbt borstvoeding

Bericht  Fiebje do 1 sep 2011 - 23:30

Ik lek bijna niet dus meestal 1 setje per dag. Heb ze van het kruidvat geloof 1.50 voor 30 st vond wel meevallen.
Hier nog geen pil oid wil straks weer spiraal laten zettten.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:25

Ik verschoon ze wel meerdere keren per dag, als ik de ene borst geef, lekt de andere al weer, dus dan mag er weer een nieuwe in, gelukkig wordt het nu weer minder. Bij mijn zoontje werd het na een aantal maanden ook minder, maar zonder die dingen kan ik nog niet, maar die tijd komt ook wel weer denk ik.

Ik koop ze gewoon van Kruidvat eigen merk, en die zijn niet schrikbarend duur, in ieder geval niet zo duur als een pak voeding.

En ja, soms zie je ze zitten, leuk is anders, maar ach, als ik met mijn baby's loop, snappen de meesten dat ook wel weer neem ik aan. Charmant is anders, maar ook die periode gaat over.

Ik heb ook wasbare, maar die werken hier voor geen meter, daar lek ik nog sneller doorheen, en die zie je nog beter door kleding.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:32

Darius schreef:
ProudMama schreef:O geweldig Darius, die mannen!! Zie m al helemaal koffie zetten met zo'n zoogcompres! Very Happy

Zo had mijn zus ook zo'n geweldige: Ze zaten aan de pannekoeken, en haar man zei: Smaakt goed. Mijn zus heel droog: Ja, proef je niks van he, dat het met borstvoeding is in plaats van gewone melk, want die was op.
Hij verslikte zich gigantisch van de schrik Laughing

Ja dat ga ik ook nog eens doen!!! lol!

Hahaha, dat ga ik de volgende keer ook zeggen als ik pannekoeken heb gebakken, kijken wat hij zegt. Ik denk dat hij nooit geen pannekoeken meer hoeft!

@Feari: Ik ben weer aan de pil, de cerazette. In het begin had ik een libido van 0, maar dat is nu weer goed gekomen. Ik wilde helemaal geen pil oid, maar condooms vinden we ook niks. Als we er echt uit zijn wat we willen qua gezin enz. nemen we misschien wel andere maatregelen. Daar vind ik onszelf nu nog te jong voor.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 2 sep 2011 - 0:36

Ik heb nooit zoogcompressen nodig gehad. Het is me in al die tijd dat ik al borstvoeding geef geloof ik een of twee keer gebeurd dat ik een natte plek in bed had, verder had ik wel eens heel volle keiharde borsten als het bijna tijd was voor een voeding, maar het lekte nooit in mijn kleren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:49

Susan schreef:Ik heb nooit zoogcompressen nodig gehad. Het is me in al die tijd dat ik al borstvoeding geef geloof ik een of twee keer gebeurd dat ik een natte plek in bed had, verder had ik wel eens heel volle keiharde borsten als het bijna tijd was voor een voeding, maar het lekte nooit in mijn kleren.

Lijkt me erg prettig. Ik heb het regelmatig dat ik zit te voeden, en ik dan niet door heb dat mn compres niet goed zit, dan is de kleding van de baby dus zelfs nog nat. Gisteravond ook weer, echt tot op de romper, kon ik haar echt helemaal gaan omkleden.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx vr 2 sep 2011 - 1:29

Ik lek nog steeds.... Maar ben ook nog steeds niet ongesteld, dus dat spaar ik uit.
Ik heb wel een aantal wasbaren. Ze zijn er ook wel goedkoper dan 3 voor 20 euro. volgens mij bij cutecutton.nl maar ik zie nu dat die tijdelijk uit de lucht is. Naja er zijn vast meer winkels waar ze goedkoper zijn.
Daarnaast gebruik ik overigens die van de albert Heijn.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  xxjojootjexx vr 2 sep 2011 - 1:32

_MamaRosa_ schreef:
Susan schreef:Ik heb nooit zoogcompressen nodig gehad. Het is me in al die tijd dat ik al borstvoeding geef geloof ik een of twee keer gebeurd dat ik een natte plek in bed had, verder had ik wel eens heel volle keiharde borsten als het bijna tijd was voor een voeding, maar het lekte nooit in mijn kleren.

Lijkt me erg prettig. Ik heb het regelmatig dat ik zit te voeden, en ik dan niet door heb dat mn compres niet goed zit, dan is de kleding van de baby dus zelfs nog nat. Gisteravond ook weer, echt tot op de romper, kon ik haar echt helemaal gaan omkleden.

Ik heb het zelfs nu nog.. Gewoon overdag als Tristan niet eens bij mij is en ik aan het werk ben.. Bij Kirsten nooit zo erg gehad btw.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 6:28

_MamaRosa_ schreef:

Ja lijkt me ook heerlijk! Ik had t ook zo erg mamarosa! Ik dreef mijn bed echt uit.. Was alles zeiknat.. Ook tijdens t voeden moest ik echt zo oppassen en echt een dikke handdoek er tussen houden.. Of een kopje onder de andere borst, dan liep die automatisch vol!
Had ook regelmatig dat al mijn kleding doorweekt was!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: