Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Het kersverse relatie topic
Wat leuk Princess! Echt leuk om dat zo allemaal te lezen! En het is dus ook allemaal best snel gegaan!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Het is echt heel snel gegaan, ik sta er zelf nog een beetje van te kijken soms!
Maar het voelt gewoon goed!
Gast- Gast
Princess schreef:Het is echt heel snel gegaan, ik sta er zelf nog een beetje van te kijken soms!
Dat is het allerbelangrijkste toch?
Jade- Ratel
Heel erg leuk om te lezen. Elke relatie begint weer zo anders. Terwijl dat verliefde gevoel universeel is, is elke relatie toch uniek. Bijzonder is dat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Heel erg leuk om te lezen. Elke relatie begint weer zo anders. Terwijl dat verliefde gevoel universeel is, is elke relatie toch uniek. Bijzonder is dat.
Dat vind ik ook heel erg bijzonder.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ze liggen klaar
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha hij zat ze vrij snel,moest lachen en het eerste wat ie zei was: Dit is slecht voor m'n lijn!
Marin- Lady Post-a-lot
Aah wat lief!
(ach als je helpt met opeten is het al de helft beter )
(ach als je helpt met opeten is het al de helft beter )
Gast- Gast
En het leuke nieuws was dat we waarschijnlijk met zijn familie op wintersport gaan!!
Marin- Lady Post-a-lot
Wauw leuk Joy! Moet ik ook maar doen met die letters. Eerst 8 schoenen van hem bij elkaar zoeken
Super leuk Princess!
Super leuk Princess!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Leuk Joy_ en komisch dat hij dezelfde opmerking maakte als jij over die letters :_)
Wanneer gaan jullie op wintersport met de schoonfamilie en waar gaan jullie heen?
Wanneer gaan jullie op wintersport met de schoonfamilie en waar gaan jullie heen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat leuk Joy, die chocoladeletters!!!
En op wintersport, heerlijk! Ik hoop voor je dat het doorgaat!
En op wintersport, heerlijk! Ik hoop voor je dat het doorgaat!
Jade- Ratel
Nog geen idee Slaatje, ze zijn nog een chalet aan t zoeken. Ik hoop zelf dat we naar Zwitserland gaan omdat ik daar altijd kwam, maar Oostenrijk en Frankrijk is ook leuk. maar t hangt nog even af van m'n zwager, of die mee wil.
Marin- Lady Post-a-lot
Zo, daar ben ik ook weer...
Het weekend is weer begonnen, heerlijk! Vanavond ga ik naar mijn vriend toe, slapen we daar maar voor nu is hij nog even op pad met een nichtje en haar gezin. Gelukkig had ik ook afspraken staan en was ik op pad met mijn jongste nichtje ( 1,5jaar ) dus heb ik mij niet verveeld!
@ Joy - Wat een ontzettend leuk idee van die chocoladeletters! Ik zou het zelf zo willen doen, maar gezien het feit dat mijn vriend ook wat kilo's kwijt is
en nog wa kilo's kwijt wil zien te raken, denk ik niet dat ik een blijde reactie zou krijgen...Misschien eens kijken naar een chocoladetelegram ofzo,
lijkt me ook leuk en iets minder chocolade!
@ Rest - Hoe is het met jullie? Ik lees wel regelmatig mee, maar het komt er niet van om dagelijks te reageren...Ik zie mijn vriend eigenlijk om de dag en
ga dan niet zo snel forummen...Hebben jullie trouwens leuke verjaardagstips? Vriendlief is ( pas ) 18 januari jarig, maar wat tips zijn altijd welkom
Fijn weekend allemaal en tot snel!
xx K.rista
Het weekend is weer begonnen, heerlijk! Vanavond ga ik naar mijn vriend toe, slapen we daar maar voor nu is hij nog even op pad met een nichtje en haar gezin. Gelukkig had ik ook afspraken staan en was ik op pad met mijn jongste nichtje ( 1,5jaar ) dus heb ik mij niet verveeld!
@ Joy - Wat een ontzettend leuk idee van die chocoladeletters! Ik zou het zelf zo willen doen, maar gezien het feit dat mijn vriend ook wat kilo's kwijt is
en nog wa kilo's kwijt wil zien te raken, denk ik niet dat ik een blijde reactie zou krijgen...Misschien eens kijken naar een chocoladetelegram ofzo,
lijkt me ook leuk en iets minder chocolade!
@ Rest - Hoe is het met jullie? Ik lees wel regelmatig mee, maar het komt er niet van om dagelijks te reageren...Ik zie mijn vriend eigenlijk om de dag en
ga dan niet zo snel forummen...Hebben jullie trouwens leuke verjaardagstips? Vriendlief is ( pas ) 18 januari jarig, maar wat tips zijn altijd welkom
Fijn weekend allemaal en tot snel!
xx K.rista
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10
Superleuk gedaan met die chocoladeletters Joy! En nog leuker dat jullie met de familie op wintersport gaan!
Vriend en ik (ohh wat klinkt dat leuk!) gaan vanavond onze schoen zetten, haha.
We bedachten gisteren dat dat wel leuk zou zijn, we hebben een kleinigheidje voor elkaar gekocht.
Hij komt om 12u terug van werken, daarna even kijken hoe we de cadeautjes erin gaan stoppen, kan niet echt subtiel .
Vriend en ik (ohh wat klinkt dat leuk!) gaan vanavond onze schoen zetten, haha.
We bedachten gisteren dat dat wel leuk zou zijn, we hebben een kleinigheidje voor elkaar gekocht.
Hij komt om 12u terug van werken, daarna even kijken hoe we de cadeautjes erin gaan stoppen, kan niet echt subtiel .
Gast- Gast
Hij is straks weer 4 maanden weg. Maar zijn aan het kijken of ik een tijdje mee kan aan boord. Ligt eraan hoe ik zelf zit met werk dan.
Ik woon ergens in Friesland en hij ergens in Utrecht, maar stiekem wonen we wel een beetje samen bij hem.
Ik woon ergens in Friesland en hij ergens in Utrecht, maar stiekem wonen we wel een beetje samen bij hem.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lizardje schreef:Hij is straks weer 4 maanden weg. Maar zijn aan het kijken of ik een tijdje mee kan aan boord. Ligt eraan hoe ik zelf zit met werk dan.
oke, dat is dus best wel een eindje reizen! Het zou fijn zijn als je een tijdje mee kan reizen met hem! Wil hij dit werk voor altijd blijven doen?
Jade- Ratel
Niet altijd maar de komende jaren wel. Voordeel is dat t schip waar hij werkt straks een NLse thuisbasis heeft, dus dan wordt het makkelijker om met hem mee te reizen of hem een dagje op te zoeken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Nouhou.. jullie hebben Princess gewonnen (wel met een leuke reden).. maar nu moeten wij haar missen
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Sorry Feline! Kom ook gauw
Ik heb echt een HEER-LIJK weekend gehad! Het is zo leuk om m'n vriend met m'n familie samen te zien. Hij voelt zich al zo op z'n gemak, grapt er op los, en iedereen is heel open en leuk met elkaar. En toen we gisteravond wegreden vond ik het zo'n fijn gevoel om niet eens in m'n eentje naar huis te gaan, maar samen. Zo volwassen, je ouders gedag zeggen en dan samen met degene van wie je houdt weer naar huis (ook al is het nog niet m'n eigen huis dan). Dat voelde heel erg goed op de een of andere manier, werd er zo gelukkig van
Verder hebben we samen een boswandeling gemaakt gisteren en mooie foto's gemaakt. Zal ze wel in 't fototopic zetten. En daarna hebben we een vier gangen Thais diner gemaakt, wat echt onwijs lekker was. Ook wel eventjes stressvol in de keuken met een krap tijdlimiet, maar we hebben het gered zonder te kibbelen en het was heerlijk
Deze week gaat ie eindelijk wat vriendinnen van me ontmoeten
Ik heb echt een HEER-LIJK weekend gehad! Het is zo leuk om m'n vriend met m'n familie samen te zien. Hij voelt zich al zo op z'n gemak, grapt er op los, en iedereen is heel open en leuk met elkaar. En toen we gisteravond wegreden vond ik het zo'n fijn gevoel om niet eens in m'n eentje naar huis te gaan, maar samen. Zo volwassen, je ouders gedag zeggen en dan samen met degene van wie je houdt weer naar huis (ook al is het nog niet m'n eigen huis dan). Dat voelde heel erg goed op de een of andere manier, werd er zo gelukkig van
Verder hebben we samen een boswandeling gemaakt gisteren en mooie foto's gemaakt. Zal ze wel in 't fototopic zetten. En daarna hebben we een vier gangen Thais diner gemaakt, wat echt onwijs lekker was. Ook wel eventjes stressvol in de keuken met een krap tijdlimiet, maar we hebben het gered zonder te kibbelen en het was heerlijk
Deze week gaat ie eindelijk wat vriendinnen van me ontmoeten
Marin- Lady Post-a-lot
Feline schreef:Nouhou.. jullie hebben Princess gewonnen (wel met een leuke reden).. maar nu moeten wij haar missen
Haha aahw, ik wil best in 2 topics meeschrijven hoor :p
Gast- Gast
Yep! Jouw of mijn huis?
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Yep! Jouw of mijn huis?
Het is jouw feestje, wat jij leuk vindt
Gast- Gast
Wat leuk Joy_. Fijn he, als het zo goed klikt tussen je vriend en je familie? En idd, dat samen naar huis gaan, of samen binnen komen is ook heerlijk.
Wij hebben ook een leuk, maar wel druk, weekend gehad. Zaterdag wezen klussen in het nieuwe huis van mijn beste vriend (al deelt hij nu de 1e plek mijn mijn schatje) en zijn vrouw. Daar klikt het gelukkig ook super. En gister bij zijn moeder op de koffie geweest, en daarna door naar mijn huis om spullen te halen. Daarna weer lekker samen (pizza) gegeten en heerlijk bijtijds in zijn bed gekropen. Deze keer onder mijn dekbek en op mijn kussens. En nu is het weekend alweer voorbij :-(
Wij hebben ook een leuk, maar wel druk, weekend gehad. Zaterdag wezen klussen in het nieuwe huis van mijn beste vriend (al deelt hij nu de 1e plek mijn mijn schatje) en zijn vrouw. Daar klikt het gelukkig ook super. En gister bij zijn moeder op de koffie geweest, en daarna door naar mijn huis om spullen te halen. Daarna weer lekker samen (pizza) gegeten en heerlijk bijtijds in zijn bed gekropen. Deze keer onder mijn dekbek en op mijn kussens. En nu is het weekend alweer voorbij :-(
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: