Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

+32
Rouxxxe
Rush
sanne-84
Justxme
TNMN
mzcharlotte
Mamsie
Kabouter
Caroow
ButterflyEffect
marjoleinnn
Tazz
ZoeteWitteWijn
Guus
Mermaid
Zwoesj
Arwyn
Rev3rie
Serena
NoorA
Bliss
Sterre
Caresses
minoessepoes
SoGood
Blair
_DoI
JD
CaptainSpectacular
Dikkie Dik
Rapunzel
Flinder
36 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:19

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 MGinterv_eva_jinek
We zaten het nieuws te kijken; hij vindt haar wel mooi! En daar lijk ik totaal niet op, ik heb bruin haar, rond gezicht, en totaal anders haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Arwyn vr 24 dec 2010 - 4:34

Volgens mij vind mijn vriend Eva Jinek ook best leuk!
Andere vrouwen weet ik eigenlijk niet.. Hij valt wel vaker op blond dan donker, dus dat heb ik mee, maar ook op redelijk slank en dat ben ik dan net weer niet helemaal, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 5:40

Mijn vent vindt dit wel een mooie dame. Heb toevallig dezelfde kleur haar en hij vindt mijn uitstraling ook heel sprekend net als die van haar, maar verder lijk ik voor geen meter op haar!

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Dharma_greg
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:44

Zwoesj, ben jij nieuw op het forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 5:51

_Donnaa schreef:Zwoesj, ben jij nieuw op het forum?

Jup, heb op het oude forum wel een tijdje meegelezen, maar nooit echt zoiets gehad van yeah ik ga posten smile
Vond het toen leuker om gewoon mee te lezen. Hoezo dan?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 7:41

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Jordana-brewster-921663
Ik ben het tegenovergestelde van haar geloof ik. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Mermaid zo 26 dec 2010 - 1:46

Jennifer ewbank en Chantal Janzen vind ie mooi.
Ik heb inmiddels ook weer langer blond haar en mn ogen zijn ook blauw.. maar verder..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 7:30

Oooh ik vind Chantal Jansen ook zooo irritant! Ben gelukkig niet de enige :P

Mijn vriend zegt dat hij op mij valt als ik het hem vraag. Dus krijg er helaas nooit een duidelijk antwoord op. Als ik naar zijn exen kijk, hebben ze ook allemaal donker haar. Dus.. daar hebben we veel aan. Meiden met donker haar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:49

Mijn vriend valt op Doutzen Kroes :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Guus ma 27 dec 2010 - 4:32

@ Dikkie Dik

Dat is de schaduw van haar blousje volgens mij...

@ iedereen met een haat voor Chantal Janzen... och wat fijn! ik dacht dat ik een verschrikkelijk mens was! maar ik kan haar zo niet uitstaan dat het bijna onredelijk is. Ik ken dr niet persoonlijk maar dat hoofd, die houding, hoe ze overkomt... echt zum kotsen! barf barf barf.

Ik heb overigens hetzelfde bij Bracha van Doesburg die mijn vriend helaas wel leuk vind...

Maar zijn bekende vrouw die hij het mooiste vind:
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Emma%20Watson%20-%20Radcliffe%20and%20Watson%20Included%20in%202010%20Guinness%20World%20Records%20Book

Emma Watson, vind haar zelf ook wel mooi eigenlijk...

Ik lijk niet echt op haar... we zijn wel beide slank gebouwd (al wordt het bij mij iets minder de laatste tijd Rolling Eyes ) en hebben grote ogen (wat je ook bij Bracha ziet btw)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Guus ma 27 dec 2010 - 4:33

ohw heb het net even aan hem gevraagd wat de link is:

'Een guitig, mooi gezichtje'

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:56

Dikkie Dik schreef:Weer even ontopic.

Ik zou het werkelijk waar niet weten op wat voor soort celebtype mijn vriend valt.
Ik vraag het wel eens, maar ik krijg daar nooit een eenduidig antwoord op.

Ik heb dus geen idee eigenlijk....

Dit heb ik ook. Vaak antwoordt hij met; "Ik vind jou toch mooi!". Hij is bang dat ik anders onzeker word, haha, vind het wel lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:20

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  ZoeteWitteWijn ma 27 dec 2010 - 12:09

Miss Montreal.. En ik lijk er nog op ook, als bijna 2 druppels water, haha!

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 2nvugdt
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Tazz ma 27 dec 2010 - 21:08

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcQcw5ms4uNEh42g3DNFI1iPRk5J6_UwDOrTtFvxX0-L4BKE1NnQ

Alexis Bledel, en ik lijk totaal niet op haar.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Tazz ma 27 dec 2010 - 21:17

[quote="Sogood"]
Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?

Hij zegt vaak genoeg dat hij nog nooit zoveel gehouden heeft van iemand als van mij. Dus maak me daar niet veel zorgen over. Bij hem gaat het gelukkig niet alleen om uiterlijk. Ik vind Jonny Depp dan weer echt een lekker ding en daar lijkt mijn vriend totaal niet op.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  marjoleinnn di 28 dec 2010 - 9:51

[quote="Dikkie Dik"]
Bliss schreef:
Dikkie Dik schreef:
Punk'd schreef:Mijn vriend vindt Rosalyn Sanchez lekker (van without a trace) - Ik snap dat opzich wel, ze is zeker niet lelijk haha. Maar of ik er op lijk.. neeuh haha

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Roselyn-sanchez-41

Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
/quote]

Ik zie geen lubberende buik hoor, dat is gewoon de stof van het bloesje!

Dat dacht ik ook, maar kijk eens links naast het ene knoopje wat nog vast zit? Nu ik er nog langer naar kijk, heb ik helemaal het idee dat deze foto ernstig bewerkt is. Dat het bijvoorbeeld niet haar lichaam bij haar hoofd is, maar goed lekker belangrijk!! Ze is in ieder geval prachtig met of zonder blubberbuikje
Kan dat niet gewoon de schaduw zijn van zo'n vouw in het bloesje? (miss beetje vaag uitgelegd haha)
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:45

Mijn vriend vind meiden met blond of rood haar aantrekkelijk zoals ilse de lange of doutzen kroes (ik lijk er helemaal niet op, zelf niet een beetje :p)



Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcTK4pqXHd2bkNaKIAO4dJSEAvrMxNzVRj7626V55N9CJripUVfOXwOp welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSvN-4_GcNWAjwgNeoAeujI6hh261Lkdu0SlYHww8e9k_Lddtid

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 0:46

Momenteel heb ik geen vriend, maar als ik mannen vroeg wie hun topvrouw was, dan kreeg ik meestal hetzelfde antwoord;

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Victoria_koblenko_1_291881b
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Victoria%20Koblenko%207%20zw-w

Victoria Koblenko. :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 4:49

Goochempie schreef:
@ iedereen met een haat voor Chantal Janzen... och wat fijn! ik dacht dat ik een verschrikkelijk mens was! maar ik kan haar zo niet uitstaan dat het bijna onredelijk is. Ik ken dr niet persoonlijk maar dat hoofd, die houding, hoe ze overkomt... echt zum kotsen! barf barf barf.

Ik heb overigens hetzelfde bij Bracha van Doesburg die mijn vriend helaas wel leuk vind...
Chantal Janzen: blegh
Maar Bracha van Doesburg is toch hartstikke leuk! Of heb ik iets gemist in een interview ofzo? scratch
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 4:56

Hij vind Shakira leuk :P En laat ik nou daar totaal niet op lijken Very Happy Maar ik vind dat niet erg ik heb zo ook mijn man(nen) die ik leuk vind Very Happy Hij vertelt mij en ik hem genoeg dat we elkaar leuk vinden dus ik maak mij niet druk of zo Very Happy

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 623566_7A4Y7EKMPPCBWPW6L11ORRF7KKR2CD_shakira_H155010_L

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Caroow wo 29 dec 2010 - 5:13

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Megan-Fox_5

Hij wil haar, alleen zonder tatoeages.
Ik lijk er echt niet op.. Maar goed, hij lijkt ook niet op Dan Karaty, en toch vind ik mijn vriend wel erg aantrekkelijk I love you


Laatst aangepast door Caroow op wo 29 dec 2010 - 5:14; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Die foto is té groot!)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Kabouter wo 29 dec 2010 - 7:12

Mijn vriend vindt Jennifer Anniston een heel mooie vrouw. Daar lijk ik helemaal niet op..maar gelukkig vindt ie mij toch de mooiste vrouw van de wereld :P de slijmbal!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Mamsie wo 29 dec 2010 - 7:56

Dit is wel zijn type.
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Serena-serena-van-der-woodsen-5451698-1280-1024
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Mamsie wo 29 dec 2010 - 7:57

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Blakelively300
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 3 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum