Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

+32
Rouxxxe
Rush
sanne-84
Justxme
TNMN
mzcharlotte
Mamsie
Kabouter
Caroow
ButterflyEffect
marjoleinnn
Tazz
ZoeteWitteWijn
Guus
Mermaid
Zwoesj
Arwyn
Rev3rie
Serena
NoorA
Bliss
Sterre
Caresses
minoessepoes
SoGood
Blair
_DoI
JD
CaptainSpectacular
Dikkie Dik
Rapunzel
Flinder
36 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 20:46

*Marietje* schreef:Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Sophie_hilbrand

Sophie hilbrand vind ie he-lemaal geweldig....vraag me niet waarom....ik vind haar erg gewoontjes, en af en toe zelfs een beetje mannelijk....maar goed...

en nee, ik lijk niet op haar... Wink
Misschien siert dat haar juist wel. Dat ze zo lekker zichzelf is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 20:57

Alle meisjes van Victoria's Secret Very Happy We zaten vorige week te kijken, hij keek zijn ogen uit. Ik ook, wat een prachtige vrouwen. En vooral Adriana Lima vond hij heel mooi

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Victoria+Secret+Fashion+Show+Runway+ANJ3mGWXU8Bl

Katja Schuurman vindt hij ook prachtig
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Foto_5168_miskraam-voor-katja-schuurman

Hij valt over het algemeen op een licht tintje en donker haar. Net als ik ook ben eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:04

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Mariska_Hargitay_13-1024
Hij vind Mariska Hargitay een prachtige vrouw..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Blair wo 22 dec 2010 - 21:16

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Jessica-alba_2
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  SoGood wo 22 dec 2010 - 21:51

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Med_froukje-de-both-1

Op Froukje de Both, en verder valt hij van mensen in onze omgeving meestal op meiden met All Stars, spijkerbroeken met een t-shirtje.. Een beetje de stoerdere types dus. Ik begrijp nog steeds niet wat hij dan zo leuk vindt aan mij want ik ben echt helemaal het tegenover gestelde. Hij vindt ook dat ik teveel jurkjes draag. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  minoessepoes wo 22 dec 2010 - 21:51

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Ikomhelsscene2-3736

Niet altijd maar wel hoe ze er hier uitziet. Overeenkomst, verder dan de donkere haren kom ik niet haha.

@Sogood: Dat vind mijn vriend dus ook, die ziet me het liefst op sneakers in een spijkerbroek en met mijn haar op een staart, ik draag zelden een broek...


Laatst aangepast door minoessepoes op wo 22 dec 2010 - 23:57; in totaal 4 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  SoGood wo 22 dec 2010 - 21:53

Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?

Niet erg, hij heeft voor mij een uitzondering gemaakt denk ik. Wink Hij laat mij in ieder geval vaak merken dat hij me heel mooi vindt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Dikkie Dik wo 22 dec 2010 - 21:59

CaptainSpectacular schreef:
Dikkie Dik schreef:Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
Welkom bij "hoe zien mensen eruit 101".

Huh? Ik snap je quote niet... Ik vond het gewoon bijzonder om te zien. En had het ook niet echt bij haar verwacht.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:11

wel apart want hier heeft ze het niet, en dit is 'gewoon' een foto. Niet voor een shoot ofzo. (dus ik neem aan geen/minder fotoshop)

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 2642,xcitefun-roselyn-sanchez23-48244cfff07c4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Dikkie Dik wo 22 dec 2010 - 23:12

Punk'd schreef:wel apart want hier heeft ze het niet, en dit is 'gewoon' een foto. Niet voor een shoot ofzo. (dus ik neem aan geen/minder fotoshop)

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 2642,xcitefun-roselyn-sanchez23-48244cfff07c4

Nee inderdaad. Dit past beter bij de rest van haar lichaam. Gek eigenlijk...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Dikkie Dik wo 22 dec 2010 - 23:14

Weer even ontopic.

Ik zou het werkelijk waar niet weten op wat voor soort celebtype mijn vriend valt.
Ik vraag het wel eens, maar ik krijg daar nooit een eenduidig antwoord op.

Ik heb dus geen idee eigenlijk....
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:19

Hier ook hoor..

Ik zeg namelijk tegen mijn vriend jij valt wel een beetje op buitenlandse/exotische typjes.. (zo als rosalyn sanchez bijv.) en een jaar geleden vroeg ik het ook een keer en toen noemde hij ook zo'n soort vrouw.

En dan zegt hij altijd nee joh, ik val juist echt op hollandse vrouwen. Ik heb nog nooit een vrouw gehoord die hij onwijs lekker vind en die een echte hollandse uitstraling heeft. Of even generaliserend gesproken "blond haar, blauwe ogen en 1.70 lang bijv.)..

Nou ja behalve ik dan, blond haar, groene ogen 1.72 :P haha maar goed.. Ik lig er verder niet wakker van hoor. Dan zegt hij heel droog, jij valt ook op mannen die totaal niet op mijn lijken (donker haar, lichte ogen, gespierder en langer haha)

Maar goed, toch vinden we elkaar nog steeds lief Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Caresses wo 22 dec 2010 - 23:24

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Dyn004_original_300_400_jpeg_2608177_20e59a12222abdbdb00f3ad382efcc02
Keira Knightley

Elisha Cuthbert Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Elisha-cuthbert-144

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Katja%20Schuurman
Katja Schuurman


Tja hij vind best veel bekende vrouwen mooi. Hij valt op blond (maar qua bekende mensen valt me op dat hij ook vaak genoeg niet blond mooi vind).
En of ik er op lijk?
Nou op Katja Schuurman totaal niet.

Op Keira, alleen qua figuur al kom ik toch het dichtst in de buurt van Elisha. Qua figuur (al zijn mijn borsten iets kleiner) zelfde haarkleur. Voor de rest niet. Heb helaas geen mooie grote tanden (haha klinkt stom maar ik heb echt kleine tanden en vind mensen met grote tanden mooi) en heb helaas ook geen grote bambi ogen.
Verder heb ik geen hele dikke borsten, wat hij wel mooi vind (nou ja eerder geil;).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Caresses wo 22 dec 2010 - 23:25

O en ik zie nu dat de bovenstaande vrouwen mooie volle lippen hebben, die heb ik helaas ook niet.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  SoGood wo 22 dec 2010 - 23:27

Caresses schreef:O en ik zie nu dat de bovenstaande vrouwen mooie volle lippen hebben, die heb ik helaas ook niet.

Haha, ik vind je post zo zielig, je hebt vast andere mooie dingen. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Caresses wo 22 dec 2010 - 23:30

Aaah hahaha ja smile Ik ben ook echt niet ontevreden over mijn eigen uiterlijk. Alleen zijn (grote: ogen, lippen en tanden (en volumineus kapsel) ) net de dingen die ik graag zou willen hebben en tsja.. ik blijf een vrouw he dus heb altijd wel wat te klagen. Very Happy

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Sterre wo 22 dec 2010 - 23:50

Oei, daar hebben we het heel lang geleden een keertje over gehad dus ik weet het niet meer zeker. Maar als ik het me goed herinner Penelopez cruz
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Penelope_cruz-trouwen1

en Drew Berrymore

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Drew-barrymore-picture-001

Maar ik weet het niet meer zeker. Vanavond nog eens navragen Very Happy .
@ Babydoll: jij hebt wel iets van haar weg, grappig!

Ik vind het geen probleem dat ik niet lijk op deze beauty's. Hij vindt mij ook mooi en dat laat hij inderdaad vaak genoeg merken.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:33

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Angelina-jolie-mother-01-af


Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Transformers37


Angelina Jolie en het meisje van Transformers (weet haar naam even niet meer) Lijk zelf niet op beiden vrouwen. Mijn krullende haren komen niet echt overeen haha



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:11

Mijn vriend houdt van brunettes en mooie rondingen.
Ik ben blond en een iel dingetje... Hoewel mijn borsten wel aardig ontwikkeld zijn Laughing

Hij vind bijvoorbeeld Carmen Electra helemaal geweldig..
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Carmen_electra-1307

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Bliss do 23 dec 2010 - 7:16

[quote="Dikkie Dik"]
Punk'd schreef:Mijn vriend vindt Rosalyn Sanchez lekker (van without a trace) - Ik snap dat opzich wel, ze is zeker niet lelijk haha. Maar of ik er op lijk.. neeuh haha

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Roselyn-sanchez-41

Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
/quote]

Ik zie geen lubberende buik hoor, dat is gewoon de stof van het bloesje!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Sterre do 23 dec 2010 - 8:22

Sterre schreef:Oei, daar hebben we het heel lang geleden een keertje over gehad dus ik weet het niet meer zeker. Maar als ik het me goed herinner Penelopez cruz
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Penelope_cruz-trouwen1

en Drew Berrymore
- weg, was de verkeerde -

Maar ik weet het niet meer zeker. Vanavond nog eens navragen Very Happy .
@ Babydoll: jij hebt wel iets van haar weg, grappig!

Ik vind het geen probleem dat ik niet lijk op deze beauty's. Hij vindt mij ook mooi en dat laat hij inderdaad vaak genoeg merken.

Waar ik zei Drew Berrymore bedoelde ik Kate Beckinsale. Stop de tijd!
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTrGQkXrXTsIbXxl65z9JbLzHwVRdniilRiAItB4eGI9ApFkwfd

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Dikkie Dik do 23 dec 2010 - 8:36

[quote="Bliss"]
Dikkie Dik schreef:
Punk'd schreef:Mijn vriend vindt Rosalyn Sanchez lekker (van without a trace) - Ik snap dat opzich wel, ze is zeker niet lelijk haha. Maar of ik er op lijk.. neeuh haha

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Roselyn-sanchez-41

Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
/quote]

Ik zie geen lubberende buik hoor, dat is gewoon de stof van het bloesje!

Dat dacht ik ook, maar kijk eens links naast het ene knoopje wat nog vast zit? Nu ik er nog langer naar kijk, heb ik helemaal het idee dat deze foto ernstig bewerkt is. Dat het bijvoorbeeld niet haar lichaam bij haar hoofd is, maar goed lekker belangrijk!! Ze is in ieder geval prachtig met of zonder blubberbuikje
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  NoorA do 23 dec 2010 - 9:03

Josje (die nieuwe K3er)! Laughing Hij houdt van blonde meiden die vrolijk zijn/veel lachen. Die een frisse uitstraling hebben. Vind het zelf ook wel een leuke meid om te zien (als ze niet in die K3 pakjes loopt iig)
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Serena do 23 dec 2010 - 23:13

Kathleen van de oude K3 (die blonde iig) en Kate uit Lost
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSUs_BVtLqXQrGu4qLpSjsBTMXnmQmNUzJ1CQAWBTXn54h7EyWf

Maar hij valt niet op 1 bepaald type, weet alleen dat hij deze wel mooi vind :P en mij ook smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Rev3rie do 23 dec 2010 - 23:57

Nelly Furtado en zijn ''chickie'' Rihanna Laughing

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Nelly-furtado-picture-4
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Rihanna1
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] - Pagina 2 Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum