Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

+32
Rouxxxe
Rush
sanne-84
Justxme
TNMN
mzcharlotte
Mamsie
Kabouter
Caroow
ButterflyEffect
marjoleinnn
Tazz
ZoeteWitteWijn
Guus
Mermaid
Zwoesj
Arwyn
Rev3rie
Serena
NoorA
Bliss
Sterre
Caresses
minoessepoes
SoGood
Blair
_DoI
JD
CaptainSpectacular
Dikkie Dik
Rapunzel
Flinder
36 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:07

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend.

Plaats een foto van een vrouw/celeb gevonden via google ofzo. Of natuurlijk een foto van jezelf haha Laughing

Lijkt deze persoon op jou of juist helemaal niet?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:18

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] DGG-015738

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] 0606_Lexmond

Of ik er op lijk..
Heb van nature ook donker haar Wink
En de eerste heeft vrouwelijke vormen, heb ik ook.
Verder niet echt nee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:44

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Sophie2_5_1
En dat is zo'n beetje het tegenovergestelde van wat ik ben smile Zij is lang, blond en slank/atletisch, ik ben kleiner, donker haar, en ehm, wulps gevormd, om het zo maar uit te drukken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:46

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Chantaljanzen

Ik weet niet echt wat ik daarvan vind :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:48

Oh, Chantal Jansen? Dat zou bij mij reden zijn voor scheding. Ik heb een CJ allergie, en een vrij heftige ook nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:49

Ik vind haar ook niks, maar ik vind haar niet lelijk. Bovendien wil ik niet scheiden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:51

Mijn vriend valt op blonde, schattige meisjes die niet te lang zijn. Hij vindt me erg op Kirsten Dunst lijken en dat is ook echt zijn type. (gelukkig maar). Waar hij echt niet van houdt zijn grote, lompe vrouwen... Dat zegt hij ook best vaak, haha! En soms wijs ik expres zo iemand aan en zeg ik voor de gein: kijk dat is echt iets voor jou, haha Very Happy
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Kirsten%20Dunst%20Is%20Infatuated%20With%20Robert%20Pattinson

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:51

Ik vind haar niet lelijk, maar ze heeft een k*t persoonlijkheid. (Chantal Janzen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:53

PrinsesBo schreef:Ik vind haar niet lelijk, maar ze heeft een k*t persoonlijkheid. (Chantal Janzen)

Ja maar het ging in dit topic om uiterlijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:53

Darcy schreef:Ik vind haar ook niks, maar ik vind haar niet lelijk. Bovendien wil ik niet scheiden Very Happy
Ik vind haar niet lelijk, alleen zó ontzettend irritant dat het gewoon pijnlijk is Very Happy Gelukkig is mijn man dat met me eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:54

Ach ja, ik ben niet beledigd omdat hij haar mooi vindt hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:56

Nee qua uiterlijk ben ik t met hem eens hoor.
En daar ging het hier indd om smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 7:57

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] 1e878140-cd38-4345-b967-c9ee9bfec005_bunskoek200bij150

Mijn vriend vindt Daphne Bunskoek heel leuk. Hij vindt vol haar met slag mooi, beetje stoer en niet al te veel make-up.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:38

Mijn vriend vindt Rosalyn Sanchez lekker (van without a trace) - Ik snap dat opzich wel, ze is zeker niet lelijk haha. Maar of ik er op lijk.. neeuh haha

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Roselyn-sanchez-41


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Rapunzel wo 22 dec 2010 - 8:50

Dit type, zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik ben, ook al zegt hij dat hij blond ook steeds mooier vindt.

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Alicia_keys
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:39

Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:44

Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?
Ik lig er geen moment wakker van smile Daarbij, het is niet echt een 'schoonheidsideaal' van hem ofzo, hij valt meer op een bepaalde uitstraling dan op uiterlijke kenmerken. Hij vindt wel meer vrouwen mooi, maar die vind hij niet interessant omdat ze geen persoonlijkheid hebben.

Daarbij, dat hij Sophie Hilbrand mooi vind, dat maakt mij niet lelijk. En als ik nou ergens niet aan twijfel is het wel het feit dat mijn man mij mooi vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:46

Lilith schreef:
Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?
Ik lig er geen moment wakker van smile Daarbij, het is niet echt een 'schoonheidsideaal' van hem ofzo, hij valt meer op een bepaalde uitstraling dan op uiterlijke kenmerken. Hij vindt wel meer vrouwen mooi, maar die vind hij niet interessant omdat ze geen persoonlijkheid hebben.

Daarbij, dat hij Sophie Hilbrand mooi vind, dat maakt mij niet lelijk. En als ik nou ergens niet aan twijfel is het wel het feit dat mijn man mij mooi vind.
Dat is wel generaliserend... Dus alle vrouwen die jouw vriend mooi vindt hebben geen persoonlijkheid? Dat lijkt me sterk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:20

Noa schreef:
Lilith schreef:
Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?
Ik lig er geen moment wakker van smile Daarbij, het is niet echt een 'schoonheidsideaal' van hem ofzo, hij valt meer op een bepaalde uitstraling dan op uiterlijke kenmerken. Hij vindt wel meer vrouwen mooi, maar die vind hij niet interessant omdat ze geen persoonlijkheid hebben.

Daarbij, dat hij Sophie Hilbrand mooi vind, dat maakt mij niet lelijk. En als ik nou ergens niet aan twijfel is het wel het feit dat mijn man mij mooi vind.
Dat is wel generaliserend... Dus alle vrouwen die jouw vriend mooi vindt hebben geen persoonlijkheid? Dat lijkt me sterk!
Ik wil het wel voor je spellen hoor, als je echt graag een bepaald zinnetje uit z'n verband wilt rukken: hij bedoelt daarmee dat het hem gaat om een bepaalde uitstraling, een bepaalde houding. Hij heeft weinig met giechelende meisjes als Chantal Janzen, hij valt op vrouwen die er stáán, zoals Sophie Hilbrand. Dat wil niet zeggen dat de andere vrouwen géén persoonlijkheid hebben, maar niet een voor hem aantrekkelijke persoonlijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:34

Tja, mijn vriend riep altijd dat ie op meisjes viel met lang blond haar en een klassiek uiterlijk en uitstraling...En toen kwam ik voorbij (En dat ben ik precies, haha) en toen riepen al zijn vrienden letterlijk: Je hebt haar gevonden!!

Haha. Alleen valt hij op meisjes die wat voller zijn dan ik eigenlijk, vrouwen met billen en ronde vormen. Ik ben vrij recht en heb een hoge taille. Ach, ik kan er mee leven...Ik ben iig niet snel te dik, haha:P Ik wil wel weer wat gaan afvallen maar dat wil hij dus niet...

Qua celeb of BN-er kan ik er zo even niet opkomen...Oh ja toch wel: Kaley Cuoco van The Big Bang Theory

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Kaley-cuoco-pictures

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:35

Ja, ik begrijp je wel hoor. Verbaasd me alleen hoe dat generaliseren werkt. Met bekende mensen en welk beeld je ervan hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Dikkie Dik wo 22 dec 2010 - 11:45

[quote="Punk'd"]Mijn vriend vindt Rosalyn Sanchez lekker (van without a trace) - Ik snap dat opzich wel, ze is zeker niet lelijk haha. Maar of ik er op lijk.. neeuh haha

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Roselyn-sanchez-41

Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
/quote]
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  CaptainSpectacular wo 22 dec 2010 - 12:18

Dikkie Dik schreef:Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
Welkom bij "hoe zien mensen eruit 101".
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  JD wo 22 dec 2010 - 14:01

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Sophie_hilbrand

Sophie hilbrand vind ie he-lemaal geweldig....vraag me niet waarom....ik vind haar erg gewoontjes, en af en toe zelfs een beetje mannelijk....maar goed...

en nee, ik lijk niet op haar... Wink
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  _DoI wo 22 dec 2010 - 20:46

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Aniston

Mijn vriend vindt Jennifer Aniston een mooie vrouw, en dat begrijp ik wel Wink Ik vind haar ook erg mooi.


Laatst aangepast door _DoI op wo 22 dec 2010 - 21:01; in totaal 2 keer bewerkt
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto] Empty Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum