Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]
+32
Rouxxxe
Rush
sanne-84
Justxme
TNMN
mzcharlotte
Mamsie
Kabouter
Caroow
ButterflyEffect
marjoleinnn
Tazz
ZoeteWitteWijn
Guus
Mermaid
Zwoesj
Arwyn
Rev3rie
Serena
NoorA
Bliss
Sterre
Caresses
minoessepoes
SoGood
Blair
_DoI
JD
CaptainSpectacular
Dikkie Dik
Rapunzel
Flinder
36 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]
Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend.
Plaats een foto van een vrouw/celeb gevonden via google ofzo. Of natuurlijk een foto van jezelf haha
Lijkt deze persoon op jou of juist helemaal niet?
Plaats een foto van een vrouw/celeb gevonden via google ofzo. Of natuurlijk een foto van jezelf haha
Lijkt deze persoon op jou of juist helemaal niet?
Gast- Gast
Re: Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]
Of ik er op lijk..
Heb van nature ook donker haar
En de eerste heeft vrouwelijke vormen, heb ik ook.
Verder niet echt nee
Gast- Gast
En dat is zo'n beetje het tegenovergestelde van wat ik ben Zij is lang, blond en slank/atletisch, ik ben kleiner, donker haar, en ehm, wulps gevormd, om het zo maar uit te drukken
Gast- Gast
Oh, Chantal Jansen? Dat zou bij mij reden zijn voor scheding. Ik heb een CJ allergie, en een vrij heftige ook nog.
Gast- Gast
Ik vind haar ook niks, maar ik vind haar niet lelijk. Bovendien wil ik niet scheiden
Gast- Gast
Mijn vriend valt op blonde, schattige meisjes die niet te lang zijn. Hij vindt me erg op Kirsten Dunst lijken en dat is ook echt zijn type. (gelukkig maar). Waar hij echt niet van houdt zijn grote, lompe vrouwen... Dat zegt hij ook best vaak, haha! En soms wijs ik expres zo iemand aan en zeg ik voor de gein: kijk dat is echt iets voor jou, haha
Gast- Gast
Ik vind haar niet lelijk, maar ze heeft een k*t persoonlijkheid. (Chantal Janzen)
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik vind haar niet lelijk, maar ze heeft een k*t persoonlijkheid. (Chantal Janzen)
Ja maar het ging in dit topic om uiterlijk
Gast- Gast
Ik vind haar niet lelijk, alleen zó ontzettend irritant dat het gewoon pijnlijk is Gelukkig is mijn man dat met me eens.Darcy schreef:Ik vind haar ook niks, maar ik vind haar niet lelijk. Bovendien wil ik niet scheiden
Gast- Gast
Ach ja, ik ben niet beledigd omdat hij haar mooi vindt hoor
Gast- Gast
Nee qua uiterlijk ben ik t met hem eens hoor.
En daar ging het hier indd om
En daar ging het hier indd om
Gast- Gast
Mijn vriend vindt Daphne Bunskoek heel leuk. Hij vindt vol haar met slag mooi, beetje stoer en niet al te veel make-up.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend vindt Rosalyn Sanchez lekker (van without a trace) - Ik snap dat opzich wel, ze is zeker niet lelijk haha. Maar of ik er op lijk.. neeuh haha
Gast- Gast
Dit type, zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik ben, ook al zegt hij dat hij blond ook steeds mooier vindt.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?
Gast- Gast
Ik lig er geen moment wakker van Daarbij, het is niet echt een 'schoonheidsideaal' van hem ofzo, hij valt meer op een bepaalde uitstraling dan op uiterlijke kenmerken. Hij vindt wel meer vrouwen mooi, maar die vind hij niet interessant omdat ze geen persoonlijkheid hebben.Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?
Daarbij, dat hij Sophie Hilbrand mooi vind, dat maakt mij niet lelijk. En als ik nou ergens niet aan twijfel is het wel het feit dat mijn man mij mooi vind.
Gast- Gast
Dat is wel generaliserend... Dus alle vrouwen die jouw vriend mooi vindt hebben geen persoonlijkheid? Dat lijkt me sterk!Lilith schreef:Ik lig er geen moment wakker van Daarbij, het is niet echt een 'schoonheidsideaal' van hem ofzo, hij valt meer op een bepaalde uitstraling dan op uiterlijke kenmerken. Hij vindt wel meer vrouwen mooi, maar die vind hij niet interessant omdat ze geen persoonlijkheid hebben.Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?
Daarbij, dat hij Sophie Hilbrand mooi vind, dat maakt mij niet lelijk. En als ik nou ergens niet aan twijfel is het wel het feit dat mijn man mij mooi vind.
Gast- Gast
Ik wil het wel voor je spellen hoor, als je echt graag een bepaald zinnetje uit z'n verband wilt rukken: hij bedoelt daarmee dat het hem gaat om een bepaalde uitstraling, een bepaalde houding. Hij heeft weinig met giechelende meisjes als Chantal Janzen, hij valt op vrouwen die er stáán, zoals Sophie Hilbrand. Dat wil niet zeggen dat de andere vrouwen géén persoonlijkheid hebben, maar niet een voor hem aantrekkelijke persoonlijkheid.Noa schreef:Dat is wel generaliserend... Dus alle vrouwen die jouw vriend mooi vindt hebben geen persoonlijkheid? Dat lijkt me sterk!Lilith schreef:Ik lig er geen moment wakker van Daarbij, het is niet echt een 'schoonheidsideaal' van hem ofzo, hij valt meer op een bepaalde uitstraling dan op uiterlijke kenmerken. Hij vindt wel meer vrouwen mooi, maar die vind hij niet interessant omdat ze geen persoonlijkheid hebben.Noa schreef:Voor de meiden die totaal niet het schoonheidsideaal van hun vriend benaderen; hoe is dat voor jullie?
Gast- Gast
Tja, mijn vriend riep altijd dat ie op meisjes viel met lang blond haar en een klassiek uiterlijk en uitstraling...En toen kwam ik voorbij (En dat ben ik precies, haha) en toen riepen al zijn vrienden letterlijk: Je hebt haar gevonden!!
Haha. Alleen valt hij op meisjes die wat voller zijn dan ik eigenlijk, vrouwen met billen en ronde vormen. Ik ben vrij recht en heb een hoge taille. Ach, ik kan er mee leven...Ik ben iig niet snel te dik, haha:P Ik wil wel weer wat gaan afvallen maar dat wil hij dus niet...
Qua celeb of BN-er kan ik er zo even niet opkomen...Oh ja toch wel: Kaley Cuoco van The Big Bang Theory
Haha. Alleen valt hij op meisjes die wat voller zijn dan ik eigenlijk, vrouwen met billen en ronde vormen. Ik ben vrij recht en heb een hoge taille. Ach, ik kan er mee leven...Ik ben iig niet snel te dik, haha:P Ik wil wel weer wat gaan afvallen maar dat wil hij dus niet...
Qua celeb of BN-er kan ik er zo even niet opkomen...Oh ja toch wel: Kaley Cuoco van The Big Bang Theory
Gast- Gast
Ja, ik begrijp je wel hoor. Verbaasd me alleen hoe dat generaliseren werkt. Met bekende mensen en welk beeld je ervan hebt.
Gast- Gast
[quote="Punk'd"]Mijn vriend vindt Rosalyn Sanchez lekker (van without a trace) - Ik snap dat opzich wel, ze is zeker niet lelijk haha. Maar of ik er op lijk.. neeuh haha
Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
/quote]
Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
/quote]
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Welkom bij "hoe zien mensen eruit 101".Dikkie Dik schreef:Check die buik...die lubbert helemaal..dat kan toch niet van haar zijn!
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Sophie hilbrand vind ie he-lemaal geweldig....vraag me niet waarom....ik vind haar erg gewoontjes, en af en toe zelfs een beetje mannelijk....maar goed...
en nee, ik lijk niet op haar...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Mijn vriend vindt Jennifer Aniston een mooie vrouw, en dat begrijp ik wel Ik vind haar ook erg mooi.
Laatst aangepast door _DoI op wo 22 dec 2010 - 21:01; in totaal 2 keer bewerkt
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Op welk type man val jij?
» Jij en je vriend (foto's)
» vriend zien op foto's/filmpjes/internet
» Welk type lichaam heb jij
» Welk merk kindersandalen valt smal?