Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betrouwbare thuiswerk organisatie?

+4
girli
madam
Oasis
Susan
8 plaatsers

Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 23:17

Aangezien ik studeer en stage loop, heb ik weinig tijd om ernaast nog te werken. Ik ben nu op zoek naar een baantje voor 1,5 dag, meer kan helaas niet. Dit is alleen héél erg moeilijk te vinden. Nu kwam ik terecht op een site over thuiswerk, dat is op zich natuurlijk ideaal omdat je je eigen uren indeelt. Ik heb hier alleen geen ervaring mee en vraag me af of ze allemaal wel zo betrouwbaar zijn. Ik kwam bijv deze tegen: www.thuiswerkverdiensten.nl. Maar daar moet je dus ook eerst geld betalen voordat je mag beginnen.
Heeft iemand hier wel ervaring mee en tips voor me?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Susan wo 31 aug 2011 - 23:38

Kun je verhalen schrijven?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 23:48

Sowieso niet zo goed als jij dat doet smile
Een boek/lang artikel zou ik niet kunnen schrijven maar stukjes in bijv tijdschriften misschien wel. Weet je iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Oasis wo 31 aug 2011 - 23:55

Oh dit klinkt wel interessant wat je zegt, Susan, ik lees even mee angel
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?