Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betrouwbare thuiswerk organisatie?

+4
girli
madam
Oasis
Susan
8 plaatsers

Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 23:17

Aangezien ik studeer en stage loop, heb ik weinig tijd om ernaast nog te werken. Ik ben nu op zoek naar een baantje voor 1,5 dag, meer kan helaas niet. Dit is alleen héél erg moeilijk te vinden. Nu kwam ik terecht op een site over thuiswerk, dat is op zich natuurlijk ideaal omdat je je eigen uren indeelt. Ik heb hier alleen geen ervaring mee en vraag me af of ze allemaal wel zo betrouwbaar zijn. Ik kwam bijv deze tegen: www.thuiswerkverdiensten.nl. Maar daar moet je dus ook eerst geld betalen voordat je mag beginnen.
Heeft iemand hier wel ervaring mee en tips voor me?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Susan wo 31 aug 2011 - 23:38

Kun je verhalen schrijven?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 23:48

Sowieso niet zo goed als jij dat doet smile
Een boek/lang artikel zou ik niet kunnen schrijven maar stukjes in bijv tijdschriften misschien wel. Weet je iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Oasis wo 31 aug 2011 - 23:55

Oh dit klinkt wel interessant wat je zegt, Susan, ik lees even mee angel
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Susan wo 31 aug 2011 - 23:55

Nee, niet iets voor korte stukjes, wel echt langere verhalen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Susan wo 31 aug 2011 - 23:56

Oasis schreef:Oh dit klinkt wel interessant wat je zegt, Susan, ik lees even mee angel

Haha, ik heb nog nauwelijks iets gezegd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 0:03

Susan schreef:Nee, niet iets voor korte stukjes, wel echt langere verhalen.
jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  madam do 1 sep 2011 - 0:30

Ik vind het wel heel appart dat je eerst een geld bedrag moet betalen voordat je geld kan gaan verdienen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  girli do 1 sep 2011 - 0:52

Voor mijn gevoel zijn 8 van de 10 organisaties die thuiswerk aanbieden oplichters. En welke werkgever vraagt in hemelsnaam geld?!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  M@niek do 1 sep 2011 - 1:12

Het ziet er wel uit alsof het erg prof is! Maar 25 euro voor een email, je kunt 4 tot 8 mails per dag antwoorden nou 8x25 = 200 euro per dag, dat zou wel lekker verdiend zijn!

Maar dat geld wat je moet betalen is wel vreemd idd, het ziet er uit alsof je dat betaald voor het programma wat je moet downloaden om aan het werk te gaan. Maar ja of het echt betrouwbaar is!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Oasis do 1 sep 2011 - 1:37

Susan schreef:
Oasis schreef:Oh dit klinkt wel interessant wat je zegt, Susan, ik lees even mee angel

Haha, ik heb nog nauwelijks iets gezegd.

Hhaa ja het woord schrijven is al genoeg voor mij :P. Wil je nog verder uitleggen wat het is? (evt in PM?)
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 1:44

M@niek schreef:Het ziet er wel uit alsof het erg prof is! Maar 25 euro voor een email, je kunt 4 tot 8 mails per dag antwoorden nou 8x25 = 200 euro per dag, dat zou wel lekker verdiend zijn!

Maar dat geld wat je moet betalen is wel vreemd idd, het ziet er uit alsof je dat betaald voor het programma wat je moet downloaden om aan het werk te gaan. Maar ja of het echt betrouwbaar is!

Ik vind het aan de ene kant ook argwanend dat je wat moet betalen. Maar misschien dat anders veel mensen zich zomaar inschrijven en er vervolgens niks mee doen?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 1:46

Ten eerste zijn de beloofde verdiensten veel te hoog en dus niet realistisch. Ten tweede zou ik het echt niet vertrouwen dat je eerst moet betalen. Vrees dat het enige thuiswerk dat ik tot nu toe ben tegenkomen waarvan ik denk dat het enigszins 'echt' is, op webcamseks neerkomt. Maar dat moet je ook maar net willen.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 1:59

haha thx voor het zoeken, ik kijk alleen toch nog maar even verder smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Sarah1985 do 1 sep 2011 - 4:22

ik zat vorige week ook te zoeken na te zoeken naar thuiswerk en toen kwam ik op een site met tips en daar stond bij je moet nooit van te voren betalen.

Heb nog geen andere site gevonden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  girli do 1 sep 2011 - 4:39

M@niek schreef:Het ziet er wel uit alsof het erg prof is! Maar 25 euro voor een email, je kunt 4 tot 8 mails per dag antwoorden nou 8x25 = 200 euro per dag, dat zou wel lekker verdiend zijn!

Maar dat geld wat je moet betalen is wel vreemd idd, het ziet er uit alsof je dat betaald voor het programma wat je moet downloaden om aan het werk te gaan. Maar ja of het echt betrouwbaar is!
Met die bedragen zou je toch direct stoppen met werken als je voor het openen van een paar emails zoveel geld krijgt. Ik geloof er geen barst van.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 4:57

M@niek schreef:Het ziet er wel uit alsof het erg prof is! Maar 25 euro voor een email, je kunt 4 tot 8 mails per dag antwoorden nou 8x25 = 200 euro per dag, dat zou wel lekker verdiend zijn!

Maar dat geld wat je moet betalen is wel vreemd idd, het ziet er uit alsof je dat betaald voor het programma wat je moet downloaden om aan het werk te gaan. Maar ja of het echt betrouwbaar is!

weet je hoe dat werkt? Jij moet zorgen dat mensen op jouw mail reageren, door dat ook te gaan downloaden en daar 25 euro voor betalen. Precies hetzelfde als wat jij nu moet doen dus. Jij moet met die berichtjes reclame gaan maken op internet, in de hoop dat mensen reageren. Ik denk dat dit lang niet zo goed verdient als ze voorhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:15

Rejoy. schreef:
M@niek schreef:Het ziet er wel uit alsof het erg prof is! Maar 25 euro voor een email, je kunt 4 tot 8 mails per dag antwoorden nou 8x25 = 200 euro per dag, dat zou wel lekker verdiend zijn!

Maar dat geld wat je moet betalen is wel vreemd idd, het ziet er uit alsof je dat betaald voor het programma wat je moet downloaden om aan het werk te gaan. Maar ja of het echt betrouwbaar is!

weet je hoe dat werkt? Jij moet zorgen dat mensen op jouw mail reageren, door dat ook te gaan downloaden en daar 25 euro voor betalen. Precies hetzelfde als wat jij nu moet doen dus. Jij moet met die berichtjes reclame gaan maken op internet, in de hoop dat mensen reageren. Ik denk dat dit lang niet zo goed verdient als ze voorhouden.
Oh echt? Dat lijkt me verschrikkelijk om te doen. En idd, als dat zo is dan lijkt me ook niet dat je de aantallen per dag haalt die hun noemen.

Maar pff ik kan gewoon geen baantje vinden Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 4:11

Susan schreef:Kun je verhalen schrijven?
Kan je mij er meer over vertellen? Pm mag ook. Heel erg bedankt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Lovely zo 4 sep 2011 - 4:16

Ik heb ooit thuiswerk gedaan via een bedrijf in een dorp verderop. Dat verdiende ontzettend slecht, mijn moeder was nog meer geld aan benzine kwijt dan dat ik uiteindelijk verdiende.

Ik zou nooit geld betalen om te mogen werken. Het klinkt hoogstwaarschijnlijk echt beter dan het is.

Zou je niet voor anderhalve dag bijvoorbeeld kunnen gaan chaufeuren?
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 10:22

Thuiszorg als huishoudelijke hulp?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Toet di 6 sep 2011 - 11:42

Ik ben al gestopt met lezen bij 25 euro per e-mail, lijkt me zeer onrealistisch en niet betrouwbaar.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 21:26

Yasmin schreef:Thuiszorg als huishoudelijke hulp?
Is helaas nu geen werk in, in mijn woonplaats. Sta wel ingeschreven.

Ik heb nu wat dingetjes lopen maar weet niet zeker of daar iets uit gaat komen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare thuiswerk organisatie?  Empty Re: Betrouwbare thuiswerk organisatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum