Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thuiswerk oid?

+4
Mierzoet
roosje87
sonly
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Thuiswerk oid?

Bericht  Mida4you zo 9 sep 2012 - 8:48

Zijn er hier dames die thuiswerk doen?? Ik werk nu als verkoopmedewerkster in een woonwinkel maar ik wil gewoon iets anders. Nu heb ik een dochtertje van 2 jaar en waarschijnlijk komt er in de toekomst een kleine bij smile Z. gaat nu 3 dagen naar de kinderopvang. Nu zou ik graag meningen willen horen van de mensen die thuiswerk doen en wat doe je voor werk?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  sonly zo 9 sep 2012 - 22:25

Ik heb ooit wel thuiswerk gedaan, maar dat was van een bedrijf waar ik ook op locatie werkte. Ik was toen 14 en het was voornamelijk stickeren van producten (potjes, tubes etc.). Dat bedrijf is wel inmiddels falliet...
Supersimpel werk, maar ik vond het toen wel leuk om te doen. Voordeel van dat thuis doen, is dat je gewoon de tv er bij aan kan zetten, of een muziekje.
Ik denk wel dat het misschien wat lastiger is, wanneer Z. aandacht van je wil. Plus het neemt aardig wat ruimte in beslag.

Wat je niet moet doen: Er is een 0900 nummer, waarvoor ze wel eens reclame maken dat je daar heen kan bellen om thuiswerk te doen. Die nemen ze haast nooit op. En nooit eerst zelf geld uitgeven voor je ergens kan beginnen met thuiswerk.

Jij werkte toch bij de J.? Vind je het werk niet leuk meer dan? Of is het zo lastig te combineren met Z.?
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  roosje87 di 11 sep 2012 - 0:41

Ik doe ook wel eens thuiswerk.

Meer als ik me verveel. Er word je zoveel wijs gemaakt en bergen met geld belooft. Ik typ nu af en toe wat tekst over. Bij elke 1000 woordjes krijg je een bedragje. Dat bedrag is echt weinig, maar wanneer ik elke keer wat doe spaar je toch nog wat op. Ze betalen via paypal uit, dus dan bestel ik weer wat op ebay voor de paar euro.

Mocht je meer willen weten dan mag je me altijd een berichtje sturen!



liefs roosje
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 5:42

even een upje, ik zit hier nu ook over na te denken. Wat zijn betrouwbare organistaties/sites en wat verdienen jullie ongeveer? Ik wil best wel inpakwerk/stickerwerk e.d. doen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  Mierzoet wo 14 nov 2012 - 6:24

Ook ik lees even mee want ik ben ook thuiswerk aan het zoeken. Dus ik wil ook betrouwbare bedrijven weten!

Mierzoet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  girli wo 14 nov 2012 - 6:45

Bij alle topics die hierover zijn geweest zie ik alleen maar reacties van mensen die geïnteresseerd zijn en van niemand die daadwerkelijk thuiswerk doen. De meeste organisaties zijn volgens mij idd niet te vertrouwen. Ik vraag me af of het nog wel gedaan wordt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  Flower_L wo 14 nov 2012 - 10:42

Het lijkt mij helemaal niets eigenlijk. Kan me nog enigszins voorstellen ivm kinderen maar anders.....nee....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  strawberry wo 14 nov 2012 - 11:46

Ik ga weer vanuit huis werken vanaf volgende week. Maar dat is gewoon via mijn werkgever waar ik eerst een tijd op locatie heb gewerkt (voor de zwangerschap) M. gaat vanaf volgende week wel 2 ochtenden per week naar het kdv. Ik had ook bij hun op locatie kunnen werken maar ivm met M. en zijn hemofilie wil ik dichter bij huis zitten, ipv 30 minuten in de auto om naar mn werk te rijden en weer naar huis te komen.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  strawberry wo 14 nov 2012 - 11:48

Ik weet trouwens niet of ik een link mag plaatsen, maar een oude collega werkt of heeft bij dit callcenter vanuit huis gewerkt. Ik spreek haar nooit meer dus geen idee of het haar bevalt en of ze het nog doet.



http://www.annie.nl/vacatures/callcenter_thuiswerken/
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  ExpressoB wo 21 nov 2012 - 8:00

thuiswerkbank niet aan beginnen!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum