Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thuiswerk oid?

+4
Mierzoet
roosje87
sonly
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Thuiswerk oid?

Bericht  Mida4you zo 9 sep 2012 - 8:48

Zijn er hier dames die thuiswerk doen?? Ik werk nu als verkoopmedewerkster in een woonwinkel maar ik wil gewoon iets anders. Nu heb ik een dochtertje van 2 jaar en waarschijnlijk komt er in de toekomst een kleine bij smile Z. gaat nu 3 dagen naar de kinderopvang. Nu zou ik graag meningen willen horen van de mensen die thuiswerk doen en wat doe je voor werk?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  sonly zo 9 sep 2012 - 22:25

Ik heb ooit wel thuiswerk gedaan, maar dat was van een bedrijf waar ik ook op locatie werkte. Ik was toen 14 en het was voornamelijk stickeren van producten (potjes, tubes etc.). Dat bedrijf is wel inmiddels falliet...
Supersimpel werk, maar ik vond het toen wel leuk om te doen. Voordeel van dat thuis doen, is dat je gewoon de tv er bij aan kan zetten, of een muziekje.
Ik denk wel dat het misschien wat lastiger is, wanneer Z. aandacht van je wil. Plus het neemt aardig wat ruimte in beslag.

Wat je niet moet doen: Er is een 0900 nummer, waarvoor ze wel eens reclame maken dat je daar heen kan bellen om thuiswerk te doen. Die nemen ze haast nooit op. En nooit eerst zelf geld uitgeven voor je ergens kan beginnen met thuiswerk.

Jij werkte toch bij de J.? Vind je het werk niet leuk meer dan? Of is het zo lastig te combineren met Z.?
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Thuiswerk oid? Empty Re: Thuiswerk oid?

Bericht  roosje87 di 11 sep 2012 - 0:41

Ik doe ook wel eens thuiswerk.