Speelgoed van vroeger.
+49
Jilke
Tazz
Jasmine
Zininzon
Yaelynn
Olijfje
Esperanza
SnowWhite
Guusje
Cheesegirl
bolus26
Printje
Linnie1985
Lejow
Tsjip
Sjirafje
Flippin' Bitch
smurfie
nikky007
silly-one
Aziraphale
piertje
Sanne_86
Fred
Vanilla Queen
Paper Crown
Shisha
Jente10
ekiaam87
RYW
shadow
Sarah1985
Verona
Lady Starstruck
Koffieleut
_Lacey_
VeryCherry
Rovine
Sorella
Caramba
nina
Susan
blondje1313
Lady4
Jerry
Rush
Mizz_S
pitbullgup
Niekske
53 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Speelgoed van vroeger.
Caribbeanlover schreef:Niekske schreef:Geen idee of little twin stars nog bestaat... ik had vroeger quints, een vijfling poppetjes die heel veel accessoires hadden! En Dufties vond ik zo leuk. En ik had zo'n vogel met een hele lange staart die je kon vlechten enzo. Ik weet niet meer hoe die heet, de vogel was plastic, de staart gewoon haar zeg maar. Was volgens mij van mattel, waar ook barbie van is. Ik kan nog wel even doorgaan als ik erover nadenk, haha!
Dufties, ja die ken ik ook en vond ik ook leuk. Die hadden toch geuren?
Ja klopt, volgens mij zaten daar geurtjes aan ja!
Modewijzer had ik ook en die fopspeentjes ook! Die heb ik zelfs nog denk ik...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn favoriete topic! Komt ie:
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Droomtelefoon heb ik een paar jaar geleden nog gekocht via MP, ook een nostalgische bui. Volgens mij wordt de hippe variant nog steeds verkocht (met een gsm), maar ik wilde em met de grote roze telefoon. Ik speel het nog wel eens met vriendinnen, haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Tea-Leaf schreef:En kennen we deze nog? Ik had echt van allerlei soorten hiervan, er hingen er wel 20 aan een touwtje om mijn nek
Oja! En je had ook nog grotere...
Hoe ik er aan kwam weet ik alleen niet meer
Gast- Gast
O ja, droomtelefoon, dat had ik ook gekregen. Iedereen wilde dat komen spelen, maar waarom begrijp ik achteraf echt niet!
Modewijzer had ik ook, maar verder speelde ik toch vooral met lego (en dan wel de gewone lego, niet van die meisjeslego dat je maar 3 dingen aan elkaar hoefde te klikken).
Modewijzer had ik ook, maar verder speelde ik toch vooral met lego (en dan wel de gewone lego, niet van die meisjeslego dat je maar 3 dingen aan elkaar hoefde te klikken).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Fabuland was mijn favoriete speelgoed. Ik had er heel veel van, een hotel, een pretpark, een boot, een postkantoor en nog wat kleinere huisjes, maar ik speelde eigenlijk meer met de poppetjes. Playmobil en Barbies had ik ook, maar daar speelde ik niet veel mee. My Little Pony speelde ik weer wel graag mee, ik had ook van die vogeltjes met van dat lange gekleurde haar, volgens mij heette die Fairy Tales. Oh ja, en een Popple, zo'n knuffel waar je een bal van kon maken, en Troetelbeertjes.
Little Twin Stars weet ik ook nog, dat is van dezelfde tekenaar als Hello Kitty, Sanrio. Ik denk dat het nog wel bestaat, maar dat je dan naar een speciale Sanrio winkel moet. Er was er eentje in Amsterdam, maar ik weet niet of die er nog is.
Little Twin Stars weet ik ook nog, dat is van dezelfde tekenaar als Hello Kitty, Sanrio. Ik denk dat het nog wel bestaat, maar dat je dan naar een speciale Sanrio winkel moet. Er was er eentje in Amsterdam, maar ik weet niet of die er nog is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zero schreef:Tea-Leaf schreef:En kennen we deze nog? Ik had echt van allerlei soorten hiervan, er hingen er wel 20 aan een touwtje om mijn nek
Oja! En je had ook nog grotere...
Hoe ik er aan kwam weet ik alleen niet meer
Ik kocht ze in een heel klein oud winkeltje hier, die hadden zo vreselijk veel soorten, van kinderwagens tot plaspotjes. En een tweeling, flesjes enz.
Gast- Gast
Oooo, dit was echt mijn droom toen, en maar uitzoeken elke keer als ik zakgeld had gekregen, haha!
Jammer dat ik niks meer van vroeger over heb. Na mijn moeders overlijden is er iemand helaas iets te rigoreus aan het opruimen gegaan bij mn ouders op zolder, en alles is gewoon weggegooid. Doet me nog pijn. Gelukkig had ik de meeste dingen al wel meegenomen, maar het oude speelgoed enz is allemaal weg. Zelfs het hele oude 'winkeltje' van mijn moeder.
Alles wat hier opstaat het ik wel gehad geloof ik, haha!
Jammer dat ik niks meer van vroeger over heb. Na mijn moeders overlijden is er iemand helaas iets te rigoreus aan het opruimen gegaan bij mn ouders op zolder, en alles is gewoon weggegooid. Doet me nog pijn. Gelukkig had ik de meeste dingen al wel meegenomen, maar het oude speelgoed enz is allemaal weg. Zelfs het hele oude 'winkeltje' van mijn moeder.
Gast- Gast
Ik had ook een heleboel speentjes, van hele kleintjes tot hele grote en verschillende vormen. Ik heb dat ook allemaal niet meer, best jammer eigenlijk.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
_MamaRosa_ schreef:Oooo, dit was echt mijn droom toen, en maar uitzoeken elke keer als ik zakgeld had gekregen, haha!
Wat raar, heeft diegene niet even geïnformeerd of er dingen waren die jullie eventueel hadden willen bewaren? Je gaat toch niet zomaar dingen weggooien, juist niet als er iemand net is overleden, weet jij hoe dierbaar die spullen zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bij m`n tante hebben mensen dat helaas ook gedaan, ook kleding van haar. M`n nicht kreeg toen zelfs de mededeling 'alsof je die ouwe troep van je moeder nog zou dragen'Susan schreef:
Wat raar, heeft diegene niet even geïnformeerd of er dingen waren die jullie eventueel hadden willen bewaren? Je gaat toch niet zomaar dingen weggooien, juist niet als er iemand net is overleden, weet jij hoe dierbaar die spullen zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Misschien een rare vraag hoor, maar wie zijn die mensen zijn?Rush schreef:Bij m`n tante hebben mensen dat helaas ook gedaan, ook kleding van haar. M`n nicht kreeg toen zelfs de mededeling 'alsof je die ouwe troep van je moeder nog zou dragen'Susan schreef:
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Het begon met My Little Pony's:
Toen kwam de fase van de Popples:
En tussendoor speelde ik gewoon altijd met poppen.
Die speentjes enzo heb ik ook wel gespaard. Maar die rage was toen ook plotsklaps weer voorbij!
Toen kwam de fase van de Popples:
En tussendoor speelde ik gewoon altijd met poppen.
Die speentjes enzo heb ik ook wel gespaard. Maar die rage was toen ook plotsklaps weer voorbij!
Gast- Gast
Hierdoor is het chipsgebruik bij ons thuis een periode lang wel flink aangewakkerd geweest
Gast- Gast
Ja dat hadden ze goed ingeschat bij Smiths.Youandi schreef:
Hierdoor is het chipsgebruik bij ons thuis een periode lang wel flink aangewakkerd geweest
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik speelde graag met:
Er was nog zoiets wat op constructie leek en het leek ook op k'nex, alleen kan het niet vinden. Je kon er wel mee bouwen.
Had alles voor een playmobile huis, behalve een huis zelf van playmobile. Vind het nog altijd leuk. Als ik in een speelgoed winkel ben loop ik ook altijd meteen naar playmobile
En ik had ook de wereld aan speentjes.
Er was nog zoiets wat op constructie leek en het leek ook op k'nex, alleen kan het niet vinden. Je kon er wel mee bouwen.
Had alles voor een playmobile huis, behalve een huis zelf van playmobile. Vind het nog altijd leuk. Als ik in een speelgoed winkel ben loop ik ook altijd meteen naar playmobile
En ik had ook de wereld aan speentjes.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Zijn nieuwe vriendin van toen. M`n tante was toen ong. een jaar overleden denk ik. Ik vind het ook een naar wijf, maargoed ze hoort bij m`n oom nu he?nina schreef:Misschien een rare vraag hoor, maar wie zijn die mensen zijn?Rush schreef:Bij m`n tante hebben mensen dat helaas ook gedaan, ook kleding van haar. M`n nicht kreeg toen zelfs de mededeling 'alsof je die ouwe troep van je moeder nog zou dragen'Susan schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Wat een leuk topic dit! Komen allemaal herinneringen bovendrijven Ik had dit ook nog:
Ik weet nu al dat ik een heleboel vergeet! Ik verheug me om de rest te zien haha!
Ik weet nu al dat ik een heleboel vergeet! Ik verheug me om de rest te zien haha!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik speelde vroeger ook met kabouters, kon je toen bij boodschappen sparen.
En ik heb veel met smurfen gespeeld
Er zat zelfs een zwarte smurf tussen.
En ik heb veel met smurfen gespeeld
Er zat zelfs een zwarte smurf tussen.
Laatst aangepast door Spetterdespat op do 1 sep 2011 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Jaaa Smurfen haha. Die hadden m`n broers en later had m`n broer die op het spatbord van z`n brommer haha. Al z`n vrienden hadden 1. Hij grote smurf haha.
Ik kreeg toen smurfin op m`n fiets. Wow wat voelde ik me toen gaaf!
Ik kreeg toen smurfin op m`n fiets. Wow wat voelde ik me toen gaaf!
Rush- Lady Post-a-lot
aaah die spirograph was ik aan het zoeken maar vond het maar niet haha. Daar heb ik veel mee gespeeld en ook met barbies Verder moet ik toch ff nadenken hoor.
Ow we hebben hier ook wel eens van buizen een pijltjesschieter gemaakt. Maakte je zelf pijltjes van papier en die deed je dan in de buis en dan blazen en dan schoottie weg.
Ow we hebben hier ook wel eens van buizen een pijltjesschieter gemaakt. Maakte je zelf pijltjes van papier en die deed je dan in de buis en dan blazen en dan schoottie weg.
Gast- Gast
Rush schreef:Bij m`n tante hebben mensen dat helaas ook gedaan, ook kleding van haar. M`n nicht kreeg toen zelfs de mededeling 'alsof je die ouwe troep van je moeder nog zou dragen'Susan schreef:
Nee, dit was altijd een hele goede kennis, maar na dit voorval is het contact ook dood. Ik kan dr niet meer luchten of zien, oa hier door. Door onze emoties kregen wij helaas maar weinig mee van alles, en ik woonde toen dus ook niet meer thuis, dus had er verder geen zicht op helaas. Mijn vader had het ook niet echt heel erg door op dat moment, die wilde gewoon de zolder eindelijk eens opgeruimd zien, en ineens was alles op een aanhanger verdwenen...
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.. (speelgoed van vroeger)
» Vroeger
» Kinderboeken van vroeger
» Wat mis jij van vroeger?
» n.a.v. Programma's van vroeger
» Vroeger
» Kinderboeken van vroeger
» Wat mis jij van vroeger?
» n.a.v. Programma's van vroeger