Speelgoed van vroeger.
+49
Jilke
Tazz
Jasmine
Zininzon
Yaelynn
Olijfje
Esperanza
SnowWhite
Guusje
Cheesegirl
bolus26
Printje
Linnie1985
Lejow
Tsjip
Sjirafje
Flippin' Bitch
smurfie
nikky007
silly-one
Aziraphale
piertje
Sanne_86
Fred
Vanilla Queen
Paper Crown
Shisha
Jente10
ekiaam87
RYW
shadow
Sarah1985
Verona
Lady Starstruck
Koffieleut
_Lacey_
VeryCherry
Rovine
Sorella
Caramba
nina
Susan
blondje1313
Lady4
Jerry
Rush
Mizz_S
pitbullgup
Niekske
53 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Speelgoed van vroeger.
Dit speelden we vroeger vaak. Dan moest je van die aapjes in de boom schieten met zo'n sprinkplankje en dan kon je banaantjes verdienen.
Gast- Gast
Zo leuk om dat allemaal terug te zien! NOSTALGIE!
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Sarah1985 schreef:Vanilla Queen schreef:Shisha schreef:Leuk topic dit! Soms zou ik zo weer even kind willen zijn haha!
Dat keukentje had ik ook, uren en uren mee gespeeld.
die had ik ook, gebruikte het later bij de barbies, heb hem volgens mij nog wel
Dat ding had ik ook! Maar ik heb 'm alleen bij de barbies gebruikt want verder vond ik 'm maar saai haha!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Bedenk mij in eens. Ik had ook een zwangere barbie. De zwangere buik kon je eruit halen en eronder zat een normale buik. Als je de baby uit de buik haalde klikte die normale buik naar voren haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Bedenk mij in eens. Ik had ook een zwangere barbie. De zwangere buik kon je eruit halen en eronder zat een normale buik. Als je de baby uit de buik haalde klikte die normale buik naar voren haha.
Die had ik ook! Binnenkort maar eens op zolder snuffelen of ik 'm nog heb.
Gast- Gast
Ik had ook een zwangere barbie, en een turn barbie, daarbij kon je de armen en benen ook buigen enzo
En ik had dit spel:
En ik had dit spel:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Die turnbarbie ken ik dan weer niet!
dit is haar trouwens
dit is haar trouwens
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Die turnbarbie ken ik dan weer niet!
dit is haar trouwens
Dat is 'm inderdaad! Die had ik ook. Maar ik speelde nooit met de 'moeder'. Ik vond haar maar lelijk. De baby gebruikte ik bij een andere barbie die ik wel mooi vond
De turnbarbie had ik ook. En mijn zusje had een slaapbarbie. Daar kon je de ogen met ijs sluiten enzo volgens mij. Nou ja ik kan beter vertellen welke barbies wij niet hadden. Vooral mijn verzameling was (is) enorm. Het staat nu allemaal hier op zolder.
Tsjip- Prater
Tsjip schreef:Lady Starstruck schreef:Die turnbarbie ken ik dan weer niet!
dit is haar trouwens
Dat is 'm inderdaad! Die had ik ook. Maar ik speelde nooit met de 'moeder'. Ik vond haar maar lelijk. De baby gebruikte ik bij een andere barbie die ik wel mooi vond
De turnbarbie had ik ook. En mijn zusje had een slaapbarbie. Daar kon je de ogen met ijs sluiten enzo volgens mij. Nou ja ik kan beter vertellen welke barbies wij niet hadden. Vooral mijn verzameling was (is) enorm. Het staat nu allemaal hier op zolder.
Mijn nichtje had een mannelijke scheerbarbie. Met een baard en een barbie scheermesje. Die kon je met koud water scheren ofzo en dan ging de baard eraf
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Tsjip schreef:Lady Starstruck schreef:Die turnbarbie ken ik dan weer niet!
dit is haar trouwens
Mijn nichtje had een mannelijke scheerbarbie. Met een baard en een barbie scheermesje. Die kon je met koud water scheren ofzo en dan ging de baard eraf
Die kende ik helemaal niet joh! Maar wat klinkt dat fout 'mannelijke scheerbarbie' whaha!
Tsjip- Prater
Tsjip schreef:Lady Starstruck schreef:Tsjip schreef:Lady Starstruck schreef:Die turnbarbie ken ik dan weer niet!
dit is haar trouwens
Die kende ik helemaal niet joh! Maar wat klinkt dat fout 'mannelijke scheerbarbie' whaha!
Haha ja hij zag er ook wel een beetje gay uit eigenlijk
Lady Starstruck- Ratel
Ik had vroeger (hij ligt nog bij mijn ouders) een pop en als je op de rug drukte, dan begon haar strik, hart, armband en volgens mij haar navel licht te geven. Weet niet meer hoe die heet. Wie weet het wel? Heb heel google afgespeurd maar kan haar niet vinden :S. Ow ja ze had een jurk die je met elastiek klein kan maken en ook langer
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Ik had vroeger (hij ligt nog bij mijn ouders) een pop en als je op de rug drukte, dan begon haar strik, hart, armband en volgens mij haar navel licht te geven. Weet niet meer hoe die heet. Wie weet het wel? Heb heel google afgespeurd maar kan haar niet vinden :S. Ow ja ze had een jurk die je met elastiek klein kan maken en ook langer
Deze?
http://www.koopplein.nl/print_ad.php?id=246847
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Linnie1985 schreef:Ik had vroeger (hij ligt nog bij mijn ouders) een pop en als je op de rug drukte, dan begon haar strik, hart, armband en volgens mij haar navel licht te geven. Weet niet meer hoe die heet. Wie weet het wel? Heb heel google afgespeurd maar kan haar niet vinden :S. Ow ja ze had een jurk die je met elastiek klein kan maken en ook langer
Deze?
http://www.koopplein.nl/print_ad.php?id=246847
Jaaa die is het . Maar dan wel met kleren aan LOL.
Linnie1985- Kletskop
Wat een leuk topic! Heel veel dingen heb ik ook gehad die ik hier voorbij zie komen. Heerlijke ooo jaaa momenten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ghehehe mijn broertje had dit ook. Ik speelde dan met de roze auto haha
Linnie1985- Kletskop
oooh al mn speelgoed van vroeger komt voorbij!
ik had ook een barbie die dr haar (nou ja 1 streng) groeide als je aan dr arm draaide.
ik had ook een barbie die dr haar (nou ja 1 streng) groeide als je aan dr arm draaide.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dit vond ik vroeger echt geweldig!! Ons eigen zwembad in de tuin ernaast en spelen maar. Wij hadden ook nog een camper van Barbie, maar degene die ik zoek kan ik niet vinden.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Linnie1985 schreef:Ghehehe mijn broertje had dit ook. Ik speelde dan met de roze auto haha
Die hebben Wij ook gehad!
Gast- Gast
bolus26 schreef:oooh al mn speelgoed van vroeger komt voorbij!
Die had ik ook. En ook een pop er van.
Gast- Gast
Tamagotchi
Op een gegeven moment was het zo erg dat alle tamagotchi's in bakken moesten voordat je de klas in mocht.. uiteindelijk zijn ze volgens mij van mijn basisschool verbannen Iedereen moest zijn beestje eten geven en trootsen haha..
Lijkt mij briljant om er nu weer een te hebben
Op een gegeven moment was het zo erg dat alle tamagotchi's in bakken moesten voordat je de klas in mocht.. uiteindelijk zijn ze volgens mij van mijn basisschool verbannen Iedereen moest zijn beestje eten geven en trootsen haha..
Gast- Gast
Deze wilde ik vroeger altijd hebben maar die kreeg ik nooit. Mijn ouders waren bang dat ik in 1x alle haren eraf zou knippen en dat ik er dan geen plezier meer aan zou hebben en hij in een hoek zou belanden haha
Ook wilde ik altijd een meelooppop. (vet freaky plaatje trouwens haha, dat is ook wel een antieke )
Ook wilde ik altijd een meelooppop. (vet freaky plaatje trouwens haha, dat is ook wel een antieke )
Gast- Gast
Ohh en de flippo's.. toen zat ik in groep 8 ofzo.. heb het maar een jaartje meegekregen maar toch.. De broertjes van mijn vriend hadden klappers vol.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Tamagotchi
EBay
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen