Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel en hoevaak dronk jullie kindje met ruim 6 weken?

+4
Liadan
madie87
meisjesmama
Linda
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel en hoevaak dronk jullie kindje met ruim 6 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel en hoevaak dronk jullie kindje met ruim 6 weken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 4:59

Kruumel schreef:Ga jij overdag nog naar bed? Of heb je daar de tijd niet voor?

Ik zou dat eigenlijk wat vaker moeten doen, al is het maar om even te rusten. Maar vaak vind ik de tijd en rust niet om dat te doen. Ik ben continu bezig met vanalles, om in de korte tijd toch vanalles gedaan te krijgen.

Ik zou je dat toch wel aanraden hoor!
Ik heb dat niet gekunt dit keer, en ik kan je vertellen, ik was doodop tot begin deze week, sinds ik dus 5 redelijke nachten heb gemaakt. Ik heb sinds 26 weken zwangerschap nog niet weer fatsoenlijk geslapen, en ik knap echt op.
Als ik 's middags had kunnen liggen had het vast een hele boel gescheeld qua herstel, maar dat ging dus niet lukken met de oudste die sowieso niet meer naar bed gaat overdag, en de 2e eigenlijk ook niet meer. Toen ik net bevallen was nog wel, maar nu alleen in het weekend nog.

Mijn man heeft niks met de nachtvoedingen van doen. Ik geef toch bv, dus moet het sowieso zelf wel doen, en hij maakt lange dagen, erg vroeg eruit, dus ik doe het altijd zelf. Hij slaapt er ook doorheen. Toen ik net bevallen was, hielp hij wel 's nachts, maar nu vind ik het onzin, omdat hij zijn nachtrust ook wel nodig heeft. (ok, ik ook wel, maar ik werk niet overdag Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel en hoevaak dronk jullie kindje met ruim 6 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel en hoevaak dronk jullie kindje met ruim 6 weken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 6:27

Nee ik ga overdag niet naar bed.
Ze komen vaak om de 3/ 3,5 uur, en ben dan incl kolven enz een uur bezig. Dus is er nog 2 uur tot de volgende voeding.
Ze huilen ook regelmatig tussendoor, dus is het weer troosten, speentjes ed.

Verder bergen was met die 2 ukkies, dus ben al blij als ik alles bij kan houden!

De deur uit kom ook weinig van omdat ik eerst alles naar beneden moet brengen, en dat is een heel aantal keer de trap op en af, en daar heb ik de meeste dagen de energie niet voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum