Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

k-k-koud!

+14
Happy
Sorella
Tullow
Sneeuwvlok
Rush
Marin
Caramba
Champagne
Bosjesvrouw
Kaboutertje
Makamba
Eliesje
Starla
patjuhhh
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

k-k-koud! - Pagina 2 Empty Re: k-k-koud!

Bericht  Happy wo 31 aug 2011 - 4:45

Ik vind het ook koud! Wij hebben een 4 seizoenen dekbed en ik wil graag het andere gedeelte er weer bij, mijn vriend nog niet. Dus ben ik gisteren met mijn fleece badjas en dikke sokken naar bed gegaan, had het zo koud! :P Wat een kl.te zomer Rolling Eyes

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k-k-koud! - Pagina 2 Empty Re: k-k-koud!

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:00

Happy schreef:Ik vind het ook koud! Wij hebben een 4 seizoenen dekbed en ik wil graag het andere gedeelte er weer bij, mijn vriend nog niet. Dus ben ik gisteren met mijn fleece badjas en dikke sokken naar bed gegaan, had het zo koud! :P Wat een kl.te zomer Rolling Eyes

Haha, ik wilde maandag eerst de elektrische deken erop doen, toch maar niet gedaan. Maar denk dat ik dat maandag wel ga doen, gewoon af en toe lekker om in een warm bed te stappen!
Wij hebben ook een 4-seizoensdekbed, maar hebben ze er eigenlijk nooit beide opliggen. Nu nog het zomergedeelte, maar binnenkort het herfstgedeelte. Als we ze beide erop hebben, vind ik het veel te dik. Qua warmte wel lekker, maar het ligt zo zwaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

k-k-koud! - Pagina 2 Empty Re: k-k-koud!

Bericht  CCC wo 31 aug 2011 - 5:52

Ik zit al regelmatig weer met een lekkere warme kersenpitkussen op de bank 's avonds... Had gisteren ook zulke koude voeten... Word een lange herfst & winter vrees ik voor mij... Sad

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k-k-koud! - Pagina 2 Empty Re: k-k-koud!

Bericht  Parisienne wo 31 aug 2011 - 6:11

Oh bah.. ik heb het ook al zo koud! Ga zo lekker in mijn pyjama/trainingsbroek op de bank zitten, kachel aanzetten (eerst gaskraan van de kachel weer opendraaien), kop thee erbij, (geur)kaarsjes aan.. brr! Zit nu te typen met ijskoude handen, dat zegt al vaak genoeg :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k-k-koud! - Pagina 2 Empty Re: k-k-koud!

Bericht  Fairlight do 1 sep 2011 - 0:44

_MamaRosa_ schreef:
Happy schreef:Ik vind het ook koud! Wij hebben een 4 seizoenen dekbed en ik wil graag het andere gedeelte er weer bij, mijn vriend nog niet. Dus ben ik gisteren met mijn fleece badjas en dikke sokken naar bed gegaan, had het zo koud! :P Wat een kl.te zomer Rolling Eyes

Haha, ik wilde maandag eerst de elektrische deken erop doen, toch maar niet gedaan. Maar denk dat ik dat maandag wel ga doen, gewoon af en toe lekker om in een warm bed te stappen!
Wij hebben ook een 4-seizoensdekbed, maar hebben ze er eigenlijk nooit beide opliggen. Nu nog het zomergedeelte, maar binnenkort het herfstgedeelte. Als we ze beide erop hebben, vind ik het veel te dik. Qua warmte wel lekker, maar het ligt zo zwaar.

Haha dat is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je nu al een elektrische deken nodig hebt.. Rotweer Sad Maar ik snap het wel, heb ook zo'n ding! Heerlijk Very Happy
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k-k-koud! - Pagina 2 Empty Re: k-k-koud!

Bericht  Jeanette do 1 sep 2011 - 1:35

Vannacht terug gekomen uit Gran Canaria. Damn.. wat had ik het koud toen ik op Schiphol liep. :shock:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

k-k-koud! - Pagina 2 Empty Re: k-k-koud!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Koud!
» Koud
» koud
» Koud
» Zo koud

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum