DagCafé
+25
Bimbam
Lavendel
Pompoen
bolus26
Jade
Serena
VeryCherry
Qiara
Zwoesj
Champagne
Toet
Sjaantje
Merai
Chocolate Cookie
Jordana
Snoes
Caroow
ExpressoB
GreenGrass
girli
TwistedAngel
Tullow
Snack a Jack
Marin
Rush
29 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Maura, dat heb je mooi verwoord!
En nu ben ik echt weg. Trusten en tot morgen meiden!
En nu ben ik echt weg. Trusten en tot morgen meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh Sjaan, die is ook super! Die koop ik er gewoon nog bij
Maura, ergens weet ik het ook allemaal wel, maar ik vind dat het allemaal wel meevalt. En volgens mij moet dát beeld eerst veranderen voor ik me volledig kan geven tijdens de therapie.
Ik ga nu wel echt slapen trouwens, bedankt dát jullie er in ieder geval zijn.
Maura, ergens weet ik het ook allemaal wel, maar ik vind dat het allemaal wel meevalt. En volgens mij moet dát beeld eerst veranderen voor ik me volledig kan geven tijdens de therapie.
Ik ga nu wel echt slapen trouwens, bedankt dát jullie er in ieder geval zijn.
Gast- Gast
Wij blijven net zo lang op je inpraten tot dat beeld veranderd is, Lexie! Want je verdient een gelukkig, gezond leven!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klopt helemaal. Je moet er wel volledig voor gaan. Maar ik wilde alleen even vertellen dat ik het wel op die manier heb gedaan en eigenlijk zes jaar van mijn leven heb moeten missen. En dat is het "alleen doen" het echt niet waard. (achteraf gezien dan)
Trusten Alex!
Trusten Alex!
Gast- Gast
Maura schreef:En toen sliep iedereen?Not yet....
Mist het superduo S&R. Dikke plus een
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maura schreef:Petitie tekenen om ze terug te halen?
Zou ik zo doen, maar ik vraag me af of het overtuigingskracht heeft
Qiara- Ratel
Maura schreef:Denk het ook niet, helaas.
Enige wat we kunnen doen is hopen dat ze weer terugkomen!
Qiara- Ratel
Ik vind je avatar trouwens wel wat op jou lijken, heb je hem daar ook op uitgekozen?
Qiara- Ratel
Ja, natuurlijk. Toen iemand zei dat ik wel iets op Kerri Russell leek, wist ik het. Die avatar wilde ik. Ik word nooit zo mooi als haar, maar ik doe mijn best.
Gast- Gast
Maura schreef:Ja, natuurlijk. Toen iemand zei dat ik wel iets op Kerri Russell leek, wist ik het. Die avatar wilde ik. Ik word nooit zo mooi als haar, maar ik doe mijn best.
:-) Hihi, grappig.
Qiara- Ratel
Hey, hier is de zwart wit versie op gebaseerd...
Qiara- Ratel
Eindelijk mijn cd Gordon & Replay weer compleet! Thanks to the Converter! Nu kan ik eindelijk oordopjes in en meedijnen terwijl ik wandel!
Gast- Gast
Maura schreef:Ja, speurneus. Dat klopt. Haha.
Haha, ik ging even kijken wie ze is, en daar stond dit plaatje bijna gelijk al...
Yay, niet mijn ding, maar voor jou :-)
Qiara- Ratel
Klopt, ik heb het mezelf ook niet bepaald moeilijk gemaakt.
Mijn toenmalige beste vriend en tevens ex-vriend heeft ooit eens een bruidssuite en een ticket voor Gordon en Friends geregeld. Hij wist dat ik ontzettend fan was van Gordon en Replay. En sindsdien ben ik de cd kwijt, toch vreemd, aangezien er van de vier personen in ons huis drie cd's waren en mijn broertje en moeder en vriend gelijk de hunne opeiste, terwijl ik een hoes had en zij niet. Dus ik heb serieus met een leeg hoesje gezeten de afgelopen drie jaar. Dus nu heb ik het allemaal weer!
Mijn toenmalige beste vriend en tevens ex-vriend heeft ooit eens een bruidssuite en een ticket voor Gordon en Friends geregeld. Hij wist dat ik ontzettend fan was van Gordon en Replay. En sindsdien ben ik de cd kwijt, toch vreemd, aangezien er van de vier personen in ons huis drie cd's waren en mijn broertje en moeder en vriend gelijk de hunne opeiste, terwijl ik een hoes had en zij niet. Dus ik heb serieus met een leeg hoesje gezeten de afgelopen drie jaar. Dus nu heb ik het allemaal weer!
Gast- Gast
Ik vind het wel mooi, ik houd van avatars waar ook wit in zit, vind ik mooi :-)
Ah, dat zijn lieve dingen! Balen dat je de CD kwijt was, maar daarom extra fijn dat je het nu wel weer hebt!
Ah, dat zijn lieve dingen! Balen dat je de CD kwijt was, maar daarom extra fijn dat je het nu wel weer hebt!
Qiara- Ratel
Gezien jouw glas kan ik me voorstellen dat je wel houdt van een avatar met wit erin.
Gast- Gast
Hebben jullie nog contact? Ik heb het een en ander meegekregen, maar ik weet niet hoe het precies zit...
Oeh, straks Cake Boss en dan bedje
Qiara- Ratel
Nee, met die ex heb ik al jaren geen contact. Ik zag zijn vrouw vandaag. Zij is 49, hij nu 33 (of werd hij nu 34? ). Maar al jaren gelukkig, dat moet ik ze dan wel weer nageven. Dat houden ze lang vol. Dan zegt leeftijd inderdaad niets, al vind ik het jammer dat hij na mij met mijn moeder thuiskwam. Spreekwoordelijk gezegd dan.
Robbie staat ook op mijn telefoon. I smartphones!
Robbie staat ook op mijn telefoon. I smartphones!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: