Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Bimbam
Lavendel
Pompoen
bolus26
Jade
Serena
VeryCherry
Qiara
Zwoesj
Champagne
Toet
Sjaantje
Merai
Chocolate Cookie
Jordana
Snoes
Caroow
ExpressoB
GreenGrass
girli
TwistedAngel
Tullow
Snack a Jack
Marin
Rush
29 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:09

Ik heb je PM gelezen, Bitterkoek. Wat rot voor je dat het zo is gelopen. Probeer nog met hem te praten, ik krijg het idee dat je hem helemaal niet kwijt wil! Sterkte meis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:12

Qiara schreef:Ik vraag me ook af wat er gebeurd is, want je was zo positief! Ik vind het echt heel jammer voor je hug!

Ik had ook nog hoop, maar tegelijkertijd een hoop twijfels. Al was er meer hoop dan twijfels. Nadat TGR fel naar me uit had gehaald (ik had haar reactie niet gelezen, maar uit de reacties die erop volgde wist ik voldoende) heb ik gewoon het gevoel gekregen dat het niet meer gaat werken. Wat heeft het voor zin als ik al zo'n monster wordt genoemd? Als ik al heks wordt genoemd? Het heeft me gekwetst. Diep gekwetst. TGR snap ik ook, omdat het een goede vriend van haar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:13

Staat dat topic nog ergens? Ik kan het niet vinden ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 10:13

Bitterkoek_ schreef:We hebben elkaar zoveel pijn gedaan dat ik er geen zin meer in heb.
Dit bedoel ik! Dit is jouw mening en daar mag je voor uitkomen, ongeacht of hij je een egoistische heks vindt. Maar op de vorige pagina las ik dit:


Zodat ik het gelijk aan hem kan geven als we er toch niet uit kunnen komen. Hij heeft al zoveel verschrikkelijke dingen over me gezegd, dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Dus ik heb me alvast op het ergste voor bereid.

En daaruit krijg ik heel erg het gevoel dat je de beslissing bij hém laat liggen of hij nog verder wil of niet. Dus ik hoop dat je inziet dat je op basis van het bovenste ook zélf mag besluiten er een punt achter te zetten!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:16

Alex schreef:Ik heb je PM gelezen, Bitterkoek. Wat rot voor je dat het zo is gelopen. Probeer nog met hem te praten, ik krijg het idee dat je hem helemaal niet kwijt wil! Sterkte meis!

Dat is ook wel zo. Maar diep van binnen hoor ik mn moeder zeggen dat ik me niet heks en egoïstisch moet laten noemen. Ik mis mn moeder ontzettend en ik vind het jammer dat ik hier rekening moet houden dat er mensen die hem kennen en meelezen. Dat ik daardoor niet mn ei volledig kwijt kan. Iedereen heeft zn recht op zn eigen mening, maar TGR is te ver gegaan. Ze had het privé tegen me moeten zeggen.

Nu heb ik het idee alsof iedereen z'n twijfels heeft gekregen over mij. Dat ik ben gaan schelden, schreeuwen en dat ik beledigende dingen heb gezegd. (die zal ik maar beter jullie onthouden) Ow men... Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:17

Alex schreef:Staat dat topic nog ergens? Ik kan het niet vinden ...

Ik heb het laten verwijderen, omdat het niet ging zoals ik had gehoopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:18

Sjaantje schreef:
Bitterkoek_ schreef:We hebben elkaar zoveel pijn gedaan dat ik er geen zin meer in heb.
Dit bedoel ik! Dit is jouw mening en daar mag je voor uitkomen, ongeacht of hij je een egoistische heks vindt. Maar op de vorige pagina las ik dit:


Zodat ik het gelijk aan hem kan geven als we er toch niet uit kunnen komen. Hij heeft al zoveel verschrikkelijke dingen over me gezegd, dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Dus ik heb me alvast op het ergste voor bereid.

En daaruit krijg ik heel erg het gevoel dat je de beslissing bij hém laat liggen of hij nog verder wil of niet. Dus ik hoop dat je inziet dat je op basis van het bovenste ook zélf mag besluiten er een punt achter te zetten!

Dat is ook wat ik wil bereiken. Als hij het niet doet dan doe ik het wel. Maar ik weet niet of ik het wel kan en wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 10:20

Bitterkoek_ schreef:Maar ik weet niet of ik het wel kan en wil.

Alleen doen als je er écht 100% achterstaat!
Helaas weet ik wel uit eigen ervaring dat je soms toch een verkeerd beeld kan hebben van de situatie. Ik dacht dat mijn relatie best 'gezond' was, terwijl mijn omgeving vond van niet. Maar daar luisterde ik niet naar. Pas nádat de relatie uiting (hij maakte het uit) kwam ik erachter dat ik zonder relatie veel beter af was.

Maar misschien geldt dit helemaal niet voor jouw situatie en dan heb ik niks gezegd hoor! Weet ook niet wat er eerder vandaag is voorgevallen met TGR, maar ik kijk iig niet negatief tegen je aan!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:25

Dat MP3 converter is geweldig. Mijn wekker is Patty & the shift - Wonderful. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:27

Sjaantje schreef:
Bitterkoek_ schreef:Maar ik weet niet of ik het wel kan en wil.

Alleen doen als je er écht 100% achterstaat!
Helaas weet ik wel uit eigen ervaring dat je soms toch een verkeerd beeld kan hebben van de situatie. Ik dacht dat mijn relatie best 'gezond' was, terwijl mijn omgeving vond van niet. Maar daar luisterde ik niet naar. Pas nádat de relatie uiting (hij maakte het uit) kwam ik erachter dat ik zonder relatie veel beter af was.

Maar misschien geldt dit helemaal niet voor jouw situatie en dan heb ik niks gezegd hoor! Weet ook niet wat er eerder vandaag is voorgevallen met TGR, maar ik kijk iig niet negatief tegen je aan!

Dank je wel dat je het zegt, Sjaantje. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:31

Ik ga slapen, meiden! Morgen om 8.40 uur op het consultatiebureau zijn, ik ben benieuwd!

Sjaaaaaaan, heb je trouwens gezien wat A. voor haar verjaardag gekregen heeft? DagCafé - Pagina 15 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:31

Alex, hoe is het met je??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 10:33

Bitterkoek_ schreef:Dank je wel dat je het zegt, Sjaantje. smile
Tis gewoon zo...

Meiden, ik ga zo slapen, ik voel me ondertussen haast knetterstoned van de medicijnen.

Maura, succes morgen bij de dok, laat je me even weten wat er aan de hand is met je?

Bitterkoek, ik wens je veel succes morgen. Laat niet over je heen lopen en denk aan de wijze woorden die je mams tegen je gezegd zou hebben! hug

Lexie, ja ik heb een foto gezien dat ze een bepaalde doos aan het uitpakken was Very Happy Volgens mij is het niet dezelfde als ik hier heb, maar vast ook net zo leuk!!! Welk merk heb je?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:33

Slaap lekker, Alex!

Ik ben weer wat nummers aan het overzetten op mijn BB. En terwijl ik luister of het liedje van Patty & Shift goed is gegaan, komt het liedje van Allanis Morrisette - Perfect er "opeens" op. Nu weet ik weer waarom ik dat tien jaar niet geluisterd heb. Waarom staat het uberhaupt op mijn telefoon? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:35

Trusten Sjaan! Komt waarschijnlijk niets uit, want ik ben volgens mij al 29 jaar ( pale ) zo gezond als een hoentje. Althans, lichamelijk wel haha. :P Ik laat het je weten! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 10:36

Tja Maura, zo tegen de 30 beginnen de ouderdomskwaaltjes te komen he.... :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:37

Sjaantje schreef:Tja Maura, zo tegen de 30 beginnen de ouderdomskwaaltjes te komen he.... :P

Donder toch een eind op. Zag vandaag de eerste dunne lijntjes. Ik was niet blij. Ik word verdomme oud. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:37

Het gaat wel, Anousch. Ik ben moe en heb nergens zin in, maar aan de andere kant wil ik weer werken en een 'normaal' leven leiden. Gewoon zoals we gewend zijn. Niet meer op elk dubbeltje hoeven letten. Ik ben nu anderhalve week aan het nadenken over wat ik wil en ik weet het gewoon niet. Er zitten wat stemmen in mijn hoofd (nee ik ben niet schizofreen :P) en 1 stemmetje roept dat ik maar moet stoppen met therapie en moet gaan werken en dat ik best kan leren leven met mijn negatieve kijk op mezelf en het feit dat ik dan maar aangepast moet eten omdat ik anders bang ben dat ik te dik word/ben. En het andere stemmetje roept dat ik me moet focussen op mijn gezondheid en dat ik dit nu móet doen, zodat ik een fijnere toekomst tegemoet kan gaan. En ik weet het gewoon echt niet. Ik wil werken, ik wil rond kunnen komen, ik wil mijn meisje gewoon eten kunnen geven, haar álles kunnen geven wat ze wil, ik wil een baby ... En maandag gaan we het bespreken tijdens de therapie, ik kom er gewoon niet uit. Mijn man vindt trouwens dat er absoluut geen sprake is van stoppen met therapie, hij vindt me al veel te mager (hij overdrijft graag) en hij wil dat ik doorga, ondanks dat ik straks een vierdaagse therapie ga volgen voor zeker 4 maanden en daarna nog een aantal maanden tweedaagse en dus niks inbreng qua financiën.

Pff, lang verhaal. Sorry, het zit me dwars. Niet quoten svp.

Oh ja, reminds me. Ik ga morgen een kaartje voor je kopen, salaris is binnen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:37

Ik zal het doen, Sjaantje. Bedankt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:38

Deze heeft ze, Sjaan!

DagCafé - Pagina 15 0404355

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:39

Alex, laat dat ene stemmetje dat je een normaal leven kunt leven met 'het probleem' een leven zoeken. Want doe het niet zoals ik. Ik was zo sterk dat ik het wel allemaal alleen kon. Zie waar ik in het leven sta en hoe. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:41

Maura, ik vind nog steeds dat ik het allemaal wel zelf kan. Alleen. Ik heb niemand nodig. En ik raak ook mensen om me heen kwijt, omdat ik mezelf steeds meer afzijdig ga houden. En straks ben ik alleen over en dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:45

Alex, ik geef je een knuffel voor het slapen gaan: hug

En ik ga lekker slapen. Ik hoop dat mn keel nog in orde is en dat ik normaal kan praten. Slaap lekker meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 10:45

Maura schreef:
Sjaantje schreef:Tja Maura, zo tegen de 30 beginnen de ouderdomskwaaltjes te komen he.... :P

Donder toch een eind op. Zag vandaag de eerste dunne lijntjes. Ik was niet blij. Ik word verdomme oud. laughcry
Dat is te hopen dat je oud wordt! Ik kan je nog lang niet missen Very Happy

Lex, dies leuk!!!! Ik heb die van Little People van Fisher Price hoewel ie niet helemaal compleet is en 1 diersoort zitten er 3 exemplaren van bij (geloof 1 mannetjesleeuw en 2 vrouwtjes, doet ie goed!)
DagCafé - Pagina 15 Noahsark

Oh en ik zou je willen adviseren om tóch even door die moeilijke tijd heen te gaan en je therapie af te ronden. Daar heb je nog járenlang profijt van straks! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:49

Alex, jaren geleden dacht ik dat ook. Waarom in therapie als ik het ook allemaal alleen kan? Waarom met iemand praten, als ik een prima dialoog met mezelf kan voeren? Het was alleen mijn dialoog met mezelf en niet met inzicht van een ander. Ik begon me, naarmate dat ik me meer afzonderde, vreemder te gedragen en voor vriendschappen was er geen plek meer. Dat ik nu nog kan zeggen dat ik vriendschappen ouder dan acht jaar heb, is omdat we elkaar praktisch nooit zagen/spraken.

Nu pas, nu ik alweer anderhalf jaar fulltime aan het werk ben (waarbij ik het eerste jaar meer uitviel dan aan het werk was) kan ik zeggen dat ik er ben. Dat ik heb bereikt wat ik wilde bereiken zonder therapie. Maar we zijn wel een jaar of zes verder. Wil je dat nog? Zes jaar zo doorgaan, maar wel centjes hebben? Want centen stinken niet, is gemakkelijk als je het hebt, maar ik leef liever gezond, achteraf, zonder centen, dan met.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum