Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Bimbam
Lavendel
Pompoen
bolus26
Jade
Serena
VeryCherry
Qiara
Zwoesj
Champagne
Toet
Sjaantje
Merai
Chocolate Cookie
Jordana
Snoes
Caroow
ExpressoB
GreenGrass
girli
TwistedAngel
Tullow
Snack a Jack
Marin
Rush
29 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Toet di 30 aug 2011 - 7:32

Merai schreef:What's up toetje? hug

Weer gezeik met m'n ex. Ik ben nu al voor de 6e avond op een rij in dikke tranen. Ben er zo klaar mee.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:32

Dank je wel voor jullie knuffels iedereen! Very Happy

Ik geef ook iedereen knuffels: hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:33

toetje_ schreef:
Merai schreef:What's up toetje? hug

Weer gezeik met m'n ex. Ik ben nu al voor de 6e avond op een rij in dikke tranen. Ben er zo klaar mee.

Zullen we samen zeiken over onze gebroken harten? Ik kan er over mee praten. smile Jij bent niet de enige. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai di 30 aug 2011 - 7:33

toetje_ schreef:
Merai schreef:What's up toetje? hug

Weer gezeik met m'n ex. Ik ben nu al voor de 6e avond op een rij in dikke tranen. Ben er zo klaar mee.

Wat vervelend voor je! Lastig als je in dezelfde vriendengroep zit, is er niet een manier om hem niet meer tegen te komen?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai di 30 aug 2011 - 7:34

Pippa schreef:
Merai schreef:Pippa! Lang niet gesproken Mad Hoe gaat het met je?

Nee klopt! Was chaos met werken, en mijn app loopt steeds vast, dus kon niet gemakkelijk een berichtje sturen, sorry I love you Het gaat. Heb nieuwe medicijnen, maar nogal last van bijwerkingen haha laughcry Met jou meisje? Leuk gehad in Scheveningen?

Vervelend voor je! Is het nieuwe AD of iets anders? Scheveningen was erg leuk, lekker romantisch dagje samen! I love you Verder gaat het ook goed, donderdag eerste stagedag, spannend maar wel heel veel zin in!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:37

Merai schreef:
Pippa schreef:
Merai schreef:Pippa! Lang niet gesproken Mad Hoe gaat het met je?

Nee klopt! Was chaos met werken, en mijn app loopt steeds vast, dus kon niet gemakkelijk een berichtje sturen, sorry I love you Het gaat. Heb nieuwe medicijnen, maar nogal last van bijwerkingen haha laughcry Met jou meisje? Leuk gehad in Scheveningen?

Vervelend voor je! Is het nieuwe AD of iets anders? Scheveningen was erg leuk, lekker romantisch dagje samen! I love you Verder gaat het ook goed, donderdag eerste stagedag, spannend maar wel heel veel zin in!

Ik heb nu Lyrica gekregen, een medicijn tegen zenuwpijn, dus ik ben benieuwd. Ow, wat spannend!! Wel super leuk, en je hebt er wel zin in dus, om te gaan beginnen met je stage?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 7:38

Precies, Bitterkoek en juist omdat je zo zeker weet wat ze zou zeggen, zou je willen dat ze nog hier is om het tegen je te kunnen zeggen! Maar ook al is ze er niet meer, neem haar advies maar ter harte. Want moeders kennen hun kroost vaak zo goed dat ze precies weten wat ze moeten zeggen. hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai di 30 aug 2011 - 7:39

Pippa schreef:
Merai schreef:
Pippa schreef:
Merai schreef:Pippa! Lang niet gesproken Mad Hoe gaat het met je?

Nee klopt! Was chaos met werken, en mijn app loopt steeds vast, dus kon niet gemakkelijk een berichtje sturen, sorry I love you Het gaat. Heb nieuwe medicijnen, maar nogal last van bijwerkingen haha laughcry Met jou meisje? Leuk gehad in Scheveningen?

Vervelend voor je! Is het nieuwe AD of iets anders? Scheveningen was erg leuk, lekker romantisch dagje samen! I love you Verder gaat het ook goed, donderdag eerste stagedag, spannend maar wel heel veel zin in!

Ik heb nu Lyrica gekregen, een medicijn tegen zenuwpijn, dus ik ben benieuwd. Ow, wat spannend!! Wel super leuk, en je hebt er wel zin in dus, om te gaan beginnen met je stage?

Ik heb er ontzettend veel zin in, eindelijk weer in de praktijk aan de slag! Ik hoop dat het helpt voor je!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Toet di 30 aug 2011 - 7:40

Merai schreef:
toetje_ schreef:
Merai schreef:What's up toetje? hug

Weer gezeik met m'n ex. Ik ben nu al voor de 6e avond op een rij in dikke tranen. Ben er zo klaar mee.

Wat vervelend voor je! Lastig als je in dezelfde vriendengroep zit, is er niet een manier om hem niet meer tegen te komen?

We kunnen elkaar gewoon niet loslaten. Nu zitten we weer in een periode dat het echt 'uit' is. Sinds een maandje of twee, hij heeft al die weken weer gehuild en gesmeekt en er alles aan gedaan om me terug te winnen. Nu hoor ik dat hij al ruim een maand met een ander meisje bezig is, terwijl hij tegen mij zo zielig doet dat ie van me houd en me niet kan vergeten blabla. En ik ben natuurlijk hartstikke jaloers, moet gewoon kei hard huilen omdat ik een foto van hun twee samen zie.

Zit nu al een uur met hem op msn de kletsen, nou ja, eerst drie kwartier ruzie gemaakt en nu even normaal. Ik heb ook voorgesteld om weer zo min mogenlijk contact te hebben, omdat ik mezelf de pijn wil besparen. Dat hebben we al eerder gedaan. (heb verwijderd van msn, facebook etc.) omdat ik er dan niet steeds mee geconfronteerd word. Als ik hem dan tegenkom in het weekend ging dat prima. Maar hij wil dar per se niet, wil dat we gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan, alleen is het probleem dat hij niet normaal tegen mij kan doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai di 30 aug 2011 - 7:43

toetje_ schreef:
Merai schreef:
toetje_ schreef:
Merai schreef:What's up toetje? hug

Weer gezeik met m'n ex. Ik ben nu al voor de 6e avond op een rij in dikke tranen. Ben er zo klaar mee.

Wat vervelend voor je! Lastig als je in dezelfde vriendengroep zit, is er niet een manier om hem niet meer tegen te komen?

We kunnen elkaar gewoon niet loslaten. Nu zitten we weer in een periode dat het echt 'uit' is. Sinds een maandje of twee, hij heeft al die weken weer gehuild en gesmeekt en er alles aan gedaan om me terug te winnen. Nu hoor ik dat hij al ruim een maand met een ander meisje bezig is, terwijl hij tegen mij zo zielig doet dat ie van me houd en me niet kan vergeten blabla. En ik ben natuurlijk hartstikke jaloers, moet gewoon kei hard huilen omdat ik een foto van hun twee samen zie.

Zit nu al een uur met hem op msn de kletsen, nou ja, eerst drie kwartier ruzie gemaakt en nu even normaal. Ik heb ook voorgesteld om weer zo min mogenlijk contact te hebben, omdat ik mezelf de pijn wil besparen. Dat hebben we al eerder gedaan. (heb verwijderd van msn, facebook etc.) omdat ik er dan niet steeds mee geconfronteerd word. Als ik hem dan tegenkom in het weekend ging dat prima. Maar hij wil dar per se niet, wil dat we gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan, alleen is het probleem dat hij niet normaal tegen mij kan doen.

Ik kan me voorstellen dat dat lastig voor je is! Als jij het wel fijner vindt om zo min mogelijk contact te hebben moet je dat gewoon doen, jammer dat hij er anders over denkt maar het gaat nu wel om wat voor jou het beste is!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 7:44

toetje_ schreef:Maar hij wil dar per se niet, wil dat we gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan, alleen is het probleem dat hij niet normaal tegen mij kan doen.

Dit werkt toch alleen als het van twee kanten komt? Als beide partijen daarachter staan?
Maar als JIJ je daar niet happy bij voelt omdat je merkt dat hij niet normaal tegen jou kan doen, dan zou ik zeggen dat hij gewoon pech heeft...

Als jij zo min mogelijk contact wilt, kan hij je niet dwingen om tóch veel contact te hebben. Volg je eigen gevoel en sta vooral stevig in je schoenen, meis!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Toet di 30 aug 2011 - 7:44

Ja als ik er echt klaar mee ben, wat niet lang meer zal duren, gebeurd dat wel. Ik wil het gewoon afsluiten en kunnen accepteren, maar het wil maar niet lukken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Champagne di 30 aug 2011 - 7:45

Ik lig al in bed. angel
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 7:46

Champagne schreef:Ik lig al in bed. angel
En ik zit erover na te denken nu naar bed te gaan Very Happy maar wil eerst nog wel even een bakkie thee drinken dus dat ga ik nu eerst doen.

Lust er nog meer iemand een bakkie?

DagCafé - Pagina 9 Thee
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai di 30 aug 2011 - 7:47

Lekker! Het liefst met een stukje chocolade erbij, dáár heb ik nou zin in!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Chocolate Cookie di 30 aug 2011 - 7:48

Oooh lekker Sjaan! Wat voor thee heb je? En heb je ook iets lekkers erbij? smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Champagne di 30 aug 2011 - 7:48

Ja lekker!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:48

@ toetje: Ik snap jullie dillema en jouw doel. Je bent al goed bezig om de boel zo langzamerhand af te sluiten. Het gemene is inderdaad dat ie je wilt blijven spreken ondanks dat hij al een ander heeft. Maar ik denk dat jij er al aan toe bent om hem los te laten. Hij zou hetzelfde moeten doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:48

Ik ook graag thee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:48

Doe mij maar een bakkie thee met honing...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai di 30 aug 2011 - 7:51

Pieter (onze kitten) ligt heerlijk op mijn schoot te spinnen terwijl hij bijna in slaap valt, zo schattig I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:52

Merai schreef:Pieter (onze kitten) ligt heerlijk op mijn schoot te spinnen terwijl hij bijna in slaap valt, zo schattig I love you

Ah! Gaat het goed met hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snack a Jack di 30 aug 2011 - 7:54

Ik lust ook wel een bakkie thee. Ik heb het KOUD!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 30 aug 2011 - 7:55

Geen chocola in huis helaas. Misschien iemand anders? Heb wel een zak spekkies! Very Happy

Ook qua smaakjes heb ik niet veel in de aanbieding, ben een beetje een armoedzaaier tegenwoordig haha. Maar ik heb ehm... karamel, honing, kamille, venkel en engelse melange. Roept u maar!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snack a Jack di 30 aug 2011 - 7:56

Ik graag de engelse thee melange.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum