hoe lang new born luiers
+5
koNijntje
yes1984
Liadan
Pien
blondje1313
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoe lang new born luiers
ProudMama schreef:de 18e voor het laatst gewogen, toen waren ze 3615 en 4040.Pien schreef:@PM, hoe groot zijn jullie kereltjes nou?
Toen waren ze een maand? E en E wogen met een maand 3870 en 3545, met de geboorte 38 weken waren ze 3155 en 2900, dus ze doen het keurig bij jou zeg! (Hier waren ze dan wel behoorlijk afgevallen de 1e tijd)
Inmiddels wegen ze 5920 en 5770.
Allebei onder de middelste lijn, maar qua lengte ook, dus heel goed in verhouding.
Gast- Gast
Ik zag dus net de kruidvat folder, maar wat ik me afvraag wat is het verschil tussen newborn en mini??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:Ik zag dus net de kruidvat folder, maar wat ik me afvraag wat is het verschil tussen newborn en mini??
Mini is 3-6 kg, newborn 2-5 kg. Newborn valt dus net iets kleiner en daar zat dacht ik plasindicatie in. Als ik het mij goed herinner.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:studiebol schreef:Ik zag dus net de kruidvat folder, maar wat ik me afvraag wat is het verschil tussen newborn en mini??
Mini is 3-6 kg, newborn 2-5 kg. Newborn valt dus net iets kleiner en daar zat dacht ik plasindicatie in. Als ik het mij goed herinner.
Oke thanks, dus als ik ik newborn koop en misschien mini dan kan ik eerst wel vooruit...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:Smaragdje schreef:studiebol schreef:Ik zag dus net de kruidvat folder, maar wat ik me afvraag wat is het verschil tussen newborn en mini??
Oke thanks, dus als ik ik newborn koop en misschien mini dan kan ik eerst wel vooruit...
Ja, dan kun je wel even vooruit hoor
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ninthe past nog in de newborn van Pampers. Maar we hebben deze week 8 pakken maat 2 gekocht. Die passen nu ook al. Van maat 1 hebben we nu nog ruim een half pak liggen en als die op is krijgt ze maat 2 aan. We verbruiken nu nog zo'n 7 a 8 luiers per dag.
Ik zou nu nog niet teveel kopen, er is altijd wel een aanbieding, zeker van Pampers. Deze week bij de Etos, DA en Plus. En als je een van de gelukkigen bent krijg je ook regelmatig kortingsbonnen van Lekker in het leven. Ik zou ook nog niet teveel van 1 merk kopen, mocht het niet bevallen dan zit je met een hele stapel luiers die niet gebruikt worden.
Edit: vorige week donderdag woog ze 4265 gram.
Ik zou nu nog niet teveel kopen, er is altijd wel een aanbieding, zeker van Pampers. Deze week bij de Etos, DA en Plus. En als je een van de gelukkigen bent krijg je ook regelmatig kortingsbonnen van Lekker in het leven. Ik zou ook nog niet teveel van 1 merk kopen, mocht het niet bevallen dan zit je met een hele stapel luiers die niet gebruikt worden.
Edit: vorige week donderdag woog ze 4265 gram.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Smaragdje schreef:studiebol schreef:Ik zag dus net de kruidvat folder, maar wat ik me afvraag wat is het verschil tussen newborn en mini??
op de verpakking van de newborn-kruitvatluiers stond wel dat deze plasindicatie had,
maar ik heb het niet kunnen ontdekken. de newborn pampersluiers heeft een duidelijk indicatiestreepje,
voor de eerste week is het handig, daarna niet meer nodig..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: