Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

+3
Barbabella
Caroow
limbogirl82
7 plaatsers

Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  limbogirl82 za 13 jul 2013 - 9:05

Heeft iemand een creditcard? Hoe werkt dit, hoeveel betaal je hiervoor en hoe lang duurt het voor je die krijgt als je hem aanvraagt.
ik zag dat die bij de Rabobank ook verkrijgbaar was en zelfs al bij totaalpakket meegeteld zit. Volgens mij heb ik het totaalpakket maar dat moet ik nog nakijken.

Wie heeft al eens een auto gehuurd vanaf vliegveld Barcelona en hoe moest je deze betalen.
Bij het willen huren kwamen we erachter dat het via creditcard moet, nu kunnen we wel creditcard van iemand lenen maar moet je niet zelf ene hebben en deze ook daadwerkelijk bij je hebben ?
Of zijn er ook auto's te huur waar je geen creditcard voor nodig hebt.

Omdaqt wij last minute boeken en nu erachter komen dat dit perse met creditcard moet (dat zie je pas als je alles invult en naar betalen gaat) moeten we kijken of dit nog wel lukt. Als we daadwerkelijk zelf een creditcard moeten hebben en deze nog moeten aanvragen weten we niet of alles op tijd zal zijn...

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  Caroow za 13 jul 2013 - 9:12

Is het niet zo dat de creditkaart op naam van de hoofdbestuurder moet staan?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  Barbabella za 13 jul 2013 - 9:18

De cc moet inderdaad op naam van de hoofdbestuurder staan en je moet ter plekke pinnen met je cc.  Het is me een keer gelukt zonder cc en dat is alleen bij goldcar te regelen, maar dan moet je 100 euro extra betalen voor een all risk verzekering.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  TukTuk za 13 jul 2013 - 9:21

Via de ANWB kan je ook een CC aanvragen, misschien gaat dat sneller dan via de bank.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  Barbabella za 13 jul 2013 - 9:22

Ik heb de anwb visa card. Heeft volgens mij ruim 2 weken geduurd.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  Punto za 13 jul 2013 - 11:40

Rabocard aanvragen en ontvangen duurde bij mij ruim twee weken geloof ik. Aanvraag via de website, ze belden mij na 6 dagen pas op. Dan doen ze een check bij Bkr en vervolgens sturen ze een overeenkomst op. Die moet je tekenen en terugsturen. Na een week kreeg ik eerst de code en een paar dagen later de pas.
Punto
Punto
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  Penélope za 13 jul 2013 - 11:55

Ik had geloof ik binnen een week mijn creditcard van de Rabobank. Ik dacht dat ik er 7,50 per kwartaal voor betaal.
Ik heb hem toen gebruikt voor een auto te huren in Griekenland. Mijn vriend was de hoofdbestuurder maar het was geen probleem dat de creditcard op mijn naam stond.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  Sun88 za 13 jul 2013 - 19:31

In turkije huren we een auto zonder cc , dan is de borg 400 euro, misschien dat dat ook kan?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred Empty Re: creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum