Uitbetaling CAK
+9
rene_1964
Moon
JustMeDaan
Pompoen
Cow
Cheesegirl
Tania
S.Suus
_Femme
13 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Uitbetaling CAK
Ik ook niet
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Bellen heeft trouwens ook geen zin, "vanwege de drukte verbreken wij nu de verbinding." Bam, en daar moet je het maar mee doen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Bellen heeft trouwens ook geen zin, "vanwege de drukte verbreken wij nu de verbinding." Bam, en daar moet je het maar mee doen...
Serieus Dat is wel echt aso
_Femme- Prater
Uhu, ik heb net gebeld. Werd er eindelijk opgenomen, was ik bij de verkeerde afdeling, werd ik doorverbonden en toen kreeg ik zo'n bandje te horen.
Ik heb het al wel gehad, maar er is inmiddels zoveel afgeschreven dat er niet veel meer van over is
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb het al wel gehad, maar er is inmiddels zoveel afgeschreven dat er niet veel meer van over is
wanneer heb jij het gehad dan?
Gast- Gast
30 december geloof ik.mozzarella schreef:Storm schreef:Ik heb het al wel gehad, maar er is inmiddels zoveel afgeschreven dat er niet veel meer van over is
Gast- Gast
Storm schreef:30 december geloof ik.mozzarella schreef:Storm schreef:Ik heb het al wel gehad, maar er is inmiddels zoveel afgeschreven dat er niet veel meer van over is
Beter laat dan nooit
Gast- Gast
Ja voorlopig zitten wij nog in het 'nooit'
_Femme- Prater
"fijn" om te weten dat wij niet de enigste zijn die het nog niet hebben gehad... mijn man had idd ook al een aantal keer geprobeerd te bellen maar bij hem werd idd ook de verbinding verbroken. belachelijk eigenlijk... maar ja, we wachten het maar gewoon weer af!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wil jullie dames er op attenderen dat jullie er echt dik op moeten gaan zitten hoor! Het CAK is namelijk een beetje laks. Stel desnoods een brief op etc en hoop dan op een reactie!
Gast- Gast
Foutje betaling van het CAK
Vrijdag had ik gebeld naar het CAk omdat het geld niet was bijgeschreven, kreeg te horen dat de giro(ing) het geld terug had gestort naar hun.
Gelijk maar even de ING gebeld, vond het een vreemd verhaal.
Al mijn gegevens klopten en er was niets mis met mijn rekening, de fout moest dus liggen bij het CAK.
Nog even een geintje gemaakt met de dame van de ING, dat het geld misschien op was bij het CAK
Zij bevestigde dat het dan inderdaad terug word gestort.
Vandaag nog maar weer eens contact opgenomen met het CAK en nu komt het.
Er blijkt een hele batch met betalingen mis te zijn gegaan, al die betalingen zijn teruggestort naar het CAK.
Voor het einde van januari zou het in orde komen
Gelijk maar even de ING gebeld, vond het een vreemd verhaal.
Al mijn gegevens klopten en er was niets mis met mijn rekening, de fout moest dus liggen bij het CAK.
Nog even een geintje gemaakt met de dame van de ING, dat het geld misschien op was bij het CAK
Zij bevestigde dat het dan inderdaad terug word gestort.
Vandaag nog maar weer eens contact opgenomen met het CAK en nu komt het.
Er blijkt een hele batch met betalingen mis te zijn gegaan, al die betalingen zijn teruggestort naar het CAK.
Voor het einde van januari zou het in orde komen
candy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 35
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb net ook even gebeld en al mijn gegevens klopten, ze waren er alleen nog niet aan toegekomen en hoopte dat ik het voor eind januari zou hebben .
Gast- Gast
Ik krijg mijn geld ook pas eind januari Gister kreeg ik ze na heel lang bellen te pakken, maar wat een rotinstantie zeg!
Rotinstantie? Ik vond ze wel leuk na mij ff 300 euro gegeven te hebben en ach..iedereen krijgt het geld toch gewoon?!(al zijn ze wel een beetje laat)CherrieLola schreef:Ik krijg mijn geld ook pas eind januari Gister kreeg ik ze na heel lang bellen te pakken, maar wat een rotinstantie zeg!
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik verwacht het in juli 2048 wel te hebben op deze manier
_Femme- Prater
Ik ben ook blij met het geld hoor, ik vind het gewoon zwaar irritant dat je ze zo moeilijk te Pakken krijgt.marjoleinnn schreef:Rotinstantie? Ik vond ze wel leuk na mij ff 300 euro gegeven te hebben en ach..iedereen krijgt het geld toch gewoon?!(al zijn ze wel een beetje laat)CherrieLola schreef:Ik krijg mijn geld ook pas eind januari Gister kreeg ik ze na heel lang bellen te pakken, maar wat een rotinstantie zeg!
marjoleinnn schreef:Rotinstantie? Ik vond ze wel leuk na mij ff 300 euro gegeven te hebben en ach..iedereen krijgt het geld toch gewoon?!(al zijn ze wel een beetje laat)CherrieLola schreef:Ik krijg mijn geld ook pas eind januari Gister kreeg ik ze na heel lang bellen te pakken, maar wat een rotinstantie zeg!
Niet iedereen krijgt het geld gewoon. Weet uit ervaring dat het bij het CAK een grote rotzooi is, en het verbaasd me dan ook dat dit tot op zekere hoogte goed gaat!
Gast- Gast
Uitbetaling cak
_Femme schreef:Ik verwacht het in juli 2048 wel te hebben op deze manier
Vergeet dan niet om de rentevergoeding te vragen, dat loopt lekker op
candy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 35
Registratiedatum : 03-01-11
Jaaaaa Het staat sinds vandaag eindelijk ook op mijn rekening!
_Femme- Prater
_Femme schreef:Jaaaaa Het staat sinds vandaag eindelijk ook op mijn rekening!
Oh dat is fijn!!! Hier nog steeeeds niet!!!
Gast- Gast
mozzarella schreef:_Femme schreef:Jaaaaa Het staat sinds vandaag eindelijk ook op mijn rekening!
Nou ik denk dat het voor jou dan ook niet lang meer duurt Ik had namelijk ook een ander rekeningnummer opgegeven enz. Ze zijn er in ieder geval nog mee bezig dus dat is een goed teken!
_Femme- Prater
_Femme schreef:mozzarella schreef:_Femme schreef:Jaaaaa Het staat sinds vandaag eindelijk ook op mijn rekening!
Nou ik denk dat het voor jou dan ook niet lang meer duurt Ik had namelijk ook een ander rekeningnummer opgegeven enz. Ze zijn er in ieder geval nog mee bezig dus dat is een goed teken!
Dat geeft de burger moed hahaha
Gast- Gast
mozzarella schreef:_Femme schreef:mozzarella schreef:_Femme schreef:Jaaaaa Het staat sinds vandaag eindelijk ook op mijn rekening!
Dat geeft de burger moed hahaha
Ja dat was voor mij ook de reden om dit-naar-pagina-3-gezakte-topic nog even naar boven te halen
_Femme- Prater
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Uitbetaling zwangerschapsverlof
» Bedrijf failliet en uitbetaling UWV
» Oproepkracht en uitbetaling feestdagen
» Vraag over uitbetaling Zorgtoeslag
» Eerste uitbetaling studiefinanciering
» Bedrijf failliet en uitbetaling UWV