Ik heb vandaag een baaldag!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik heb vandaag een baaldag!
Mn bus was te laat en reed verkeerd dus te laat op mn werk
De kledingautomaat op mn werk was kapot dus hele ziekenhuis doorlopen op zoek naar een pak
Ik móet samen werken met mn meest vervelende en domme collega
En mn leuke collega is dr niet vandaag dus ik Verveel me te pletter.
Waar balen jullie van? Mn bus was te laat en reed verkeerd dus te laat op mn werk
De kledingautomaat op mn werk was kapot dus hele ziekenhuis doorlopen op zoek naar een pak
Waar balen jullie van?
Waar balen jullie van? Mn bus was te laat en reed verkeerd dus te laat op mn werk
Waar balen jullie van?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Ik heb vandaag een baaldag!
Wat vervelend zeg!
Ik baal omdat het veel slechter gaat met mijn opa dan toen hij in het ziekenhuis lag, vandaag gaan ze bespreken of hij voor max. 6 weken naar een verpleeghuis kan gaan.
Ik baal omdat het veel slechter gaat met mijn opa dan toen hij in het ziekenhuis lag, vandaag gaan ze bespreken of hij voor max. 6 weken naar een verpleeghuis kan gaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is zeker balen Aterlier Madame, hopelijk lopen er verder wel gezellige mensen rond die jou de dag doorhelpen.
Zelf baal ik ervan dat ik net allemaal leuke dingen aan het bestellen was in de H&M shop en er nu ben uitgeknikkerd omdat het er te druk is.
Zelf baal ik ervan dat ik net allemaal leuke dingen aan het bestellen was in de H&M shop en er nu ben uitgeknikkerd omdat het er te druk is.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
vervelend zeg van je opa vc! dat heeft ie?
en de h&m kan zo irritant zijn die website!
en de h&m kan zo irritant zijn die website!
Atelier Madame- Ratel
Longkanker met uitzaaiingen naar de lever.
Dat is zeker erg vervelend VC, hopelijk kan hij naar een verpleeghuis toe. Woont hij een beetje bij je in de buurt?
Ik kom normaal amper op de site, kom ik erop en bestel ik dingen word ik eraf gegooid. Laat dan een bepaald aantal mensen op de site en laat nieuwe bezoekers er tijdelijk niet op.
Ik kom normaal amper op de site, kom ik erop en bestel ik dingen word ik eraf gegooid. Laat dan een bepaald aantal mensen op de site en laat nieuwe bezoekers er tijdelijk niet op.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Sterkte, VC
Ik baal ervan dat ik niet deze week kan beginnen met afstuderen, maar waarschijnlijk pas over 2 of 3 weken en ik loop al een half jaar uit, grrrrrr.
Ik baal ervan dat ik niet deze week kan beginnen met afstuderen, maar waarschijnlijk pas over 2 of 3 weken en ik loop al een half jaar uit, grrrrrr.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, hij woont gelukkig dichtbij, 10 minuten met de auto Scheelt wel hoor.
Dat zijn echt typische dingen voor een baaldag AM, hopelijk gaat de rest van de dag beter worden.
He wat naar VC, veel sterkte!
Ik heb niet echt een baaldag, maar een superdag is het nou ook weer niet. Ik ben opgestaan met hoofdpijn, ben net ongesteld geworden en naast de hoofdpijn doet m'n rug nu zeer. Ik ben de hele dag aan het werk op een locatie waar weinig tot niets te doen is.
He wat naar VC, veel sterkte!
Ik heb niet echt een baaldag, maar een superdag is het nou ook weer niet. Ik ben opgestaan met hoofdpijn, ben net ongesteld geworden en naast de hoofdpijn doet m'n rug nu zeer. Ik ben de hele dag aan het werk op een locatie waar weinig tot niets te doen is.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Longkanker met uitzaaiingen naar de lever.
Atelier Madame- Ratel
Oasis schreef:Sterkte, VC
Huh, waarom dan? Dat is echt balen!
VC, sterkte met je opa..
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb vandaag ook een baaldag, vannacht amper geslapen van de verkoudheid en van het piekeren, en van dat verdomde geruis in mijn oor.
Gast- Gast
Polly schreef:Oasis schreef:Sterkte, VC
Huh, waarom dan? Dat is echt balen!
Ik moest nog een opdracht inleveren, blijkbaar, en die moet eerst voldoende zijn voordat ik mag gaan afstuderen.
Nakijken bij ons duurt zo ontzettend lang, dat ik a.s maandag beginnen wel op mijn buik kan schrijven..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: