Wat vond jij zwaarder?
+10
sheila123
meisjesmama
Darius
Flemy
Mamsie
Mikki
LotteK
Nana
Liadan
Susan
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vond jij zwaarder?
Van 0 naar 1 vond ik niet zwaar. S. was en is nog steeds een heel makkelijk kind.
Van 1 naar 2 vond ik opzich ook niet zwaar maar vooral het ritme krijgen met 2 kindjes vond ik moeilijk in het begin. D. is wel makkelijk kwa slapen maar vraagt overdag heel veel kwa voeding. Is dan echt een hongerlap.
Van 1 naar 2 vond ik opzich ook niet zwaar maar vooral het ritme krijgen met 2 kindjes vond ik moeilijk in het begin. D. is wel makkelijk kwa slapen maar vraagt overdag heel veel kwa voeding. Is dan echt een hongerlap.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Van 0 naar 1 vond ik niet echt zwaar, D. is sowieso een makkelijk kind (afgezien van de driftbuien). Ik denk dat ik van 1 naar 2 zwaarder zal gaan vinden, omdat mijn vrijheid dan meer ingeperkt gaat worden en ik denk ook niet dat ik nog een keer zo'n makkelijk kind krijg, al hoop ik daar natuurlijk wel op . Maar ondanks dat het zwaarder zal zijn, zie ik er echt enorm naar uit!
Gast- Gast
Ik vond van 0 naar 1 zwaarder. Je hele leven veranderd. Met een 2e was dat minder omdat je al mama bent. Wel is t natuurlijk veel drukker. Maar dat komt ook doordat Elin nog steeds niet doorslaapt en overdag ook slechter slaapt als Senna deed.En een ritme vinden vind ik ook wel moeilijker.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is zwaarder
» Tweede kindje groter/zwaarder
» Tweede kindje altijd groter/zwaarder?
» Wat vond jij het vervelendste
» Wat vond jij de pittigste leeftijd?
» Tweede kindje groter/zwaarder