Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
+63
vlinder19
meisje
Angela_1986
Highway
Merai
Toet
Stippel
TwistedAngel
Possom
_Muppit
VeryCherry
Schaapke
Lavendel
Carra
Lejow
nina
Pien
Gizmo
Cato
Suus
girli
Bimbam
Niekske
Oasis
*Troela*
Jezzie
Janelie
Roza
Shy
Burn
Middleme
banjer49
Zwoesj
LotteK
Paper Crown
Jade
Fayebella
yes1984
Joli86
Leine
Tullow
Barbabella
piertje
Shisha
Zora
patjuhhh
L!ND@
Jente10
TNMN
Inge
iloverocknroll1984
Caro
Happy
TukTuk
Admin
Marin
Caramba
Tania
Makamba
Sweety
Zwerver
Ugly Betty
Susan
67 plaatsers
Pagina 14 van 17
Pagina 14 van 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Re: Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
nog geen vervolg jammer zeg, blijft spannend!!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zou zeggen: De volgende dan maar op de lijst....
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj! We willen een vervolg
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zwoesj is vanaf de 20e al niet meer online geweest...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Moeten we anders maar doorgaan naar de volgende?
Sweety- Ratel
Ik zeg ook volgende!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Ik zeg ook volgende!
+1, ben zo benieuwd hoe het afloopt!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dan ben ik ook voor de volgende
Sweety- Ratel
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
OK, mijn beurt dus
Ik kan morgen pas beginnen met schrijven, dus hopelijk is het morgen avond of overmorgen op het forum!
Ik hoop dat dat goed is?
Ik kan morgen pas beginnen met schrijven, dus hopelijk is het morgen avond of overmorgen op het forum!
Ik hoop dat dat goed is?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:OK, mijn beurt dus
Ik hoop dat dat goed is?
Succes! Maak er wat leuks van!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Niels kan bijna niet geloven dat het echt Angela is die hij in zijn armen houdt. Angela kan alleen maar huilen: ‘Ik wil naar huis’. ‘Stil maar lieverd, het komt goed’ zegt Niels en aait haar zachtjes over haar haren. Ik zie dat Niels ook tranen in zijn ogen heeft. ‘Ik wil de mensen die haar op hebben gevangen bedanken, kan jij je ontfermen over mijn zusje?’ vraagt hij. ‘Natuurlijk’ zeg ik, en zonder te aarzelen sla ik een arm om Angela heen. Ik kan niet geloven dat ze zoveel heeft moeten doormaken en dat terwijl ik er zonder zorgen naast sliep! ‘Ben jij Emilie?’ vraagt ze. Ik knik. ‘Ik heb zoveel over je gehoord, het voelt alsof ik je bijna ken!’ zegt Angela. ‘Over mij?’ ‘Niels kan nooit stoppen met praten over jou, hij was zo verdrietig toen jullie het uitmaakten.’ Ik kijk over Angela’s hoofd naar Niels, die met Lize en Kjell staat te praten en voel een golf van liefde voor deze man die zoveel voor zijn familie over heeft. ‘Ik heb er ook nog steeds spijt van’ zeg ik en Angela knikt. ‘Ben je daarom hier met hem in Noorwegen?’ ‘Nee, helaas ligt dat iets ingewikkelder’ en ik vertel haar het verhaal vanaf het begin. Zodra ze hoort over Sven en Markus begint ze te bibberen. Gelukkig komt op dat moment een vrouwelijke agente aangelopen die haar een warme deken en water geeft. Niels komt ook weer bij ons staan en legt uit dat we naar het politiebureau moeten om Angela’s getuigenis vast te leggen en Markus te identificeren. Ik kijk verschrikt naar Angela, dit kan ze toch nog niet aan zo snel?! Maar Angela knikt vastberaden en loopt naar de politieauto.
Met zijn vervalste paspoort huurt Sven een auto bij het guesthouse waar hij zich heeft veranderd in een andere Sven, of Harry zoals hij nu heet volgens zijn paspoort. Hij gooit zijn noodtas op de achterbank en rijd door tot hij een stil plekje heeft gevonden in het bos. Dan haalt hij de politieradio uit zijn tas. Hij weet dat hij eigenlijk zou moeten vluchten naar een warm land, waar de zon schijnt en hij zich niet langer zorgen hoeft te maken over drugs of de politie. Maar Markus kent hij al van kinds af aan, zonder hem zou hij nu al tien keer in de gevangenis hebben gezeten. Hun droom was altijd om samen op een tropisch strand te liggen, zoals Tom Hanks in Splash, maar dan zonder de zeemeermin (Markus haat vissen). Hij schrikt op uit zijn dagdroom als hij hoort dat Markus is opgepakt. Ze hebben altijd beloofd dat ze elkaar nooit zouden verlinken, maar de werkelijkheid kan heel ander uitpakken, dat snapt hij zelf ook. Het bericht van Markus wordt opgevolgd met het bericht dat Angela naar het politiebureau wordt overgebracht om Markus te identificeren. Die trut! Zij weet natuurlijk gelijk wie Markus is, zonder haar had Markus nog een kans! Sven slaat op op het dashboard; shit! Wat kan hij doen? De politieradio begint te kraken en laat een conversatie horen tussen twee agenten die het hebben over hoe lang het gaat duren tot Angela bij het bureau aankomt. De weg die ze noemen is een weg die Sven op zijn duimpje kent! Het is een lange eenrichtigsweg, met een paar stopplaatsen om mensen langs te laten rijden, met aan de ene kant een stijle bergwand en aan de andere kant een ravijn. Hij start de motor en scheurt weg, dit is zijn laatste kans!
Angela, Niels en ik zitten met zijn drieen op de achterbank op weg naar het politiebureau als we opgeschrikt worden door het geluid van een racende auto achter ons. Ik draai me om en zie een donkerharige man met een bril achter het stuur van een groene BMW zitten, maar ik weet zonder twijfel dat het Sven is. ‘It’s Sven!’ roep ik paniekerig. ‘Are you sure?’ vraagt de agente, ‘I remember his hair was a lot lighter and he wasn’t wearing glasses?’. ‘I’m 100% sure!’ Niels en Angela draaien zich ook om en bevestigen wat ik al heb gezien. ‘Wat doet hij hier een vredesnaam?’ vraag Niels zich hardop af, maar hij heeft geen tijd om op antwoord te wachten, want op dat moment zien we dat Sven’s auto met een rotvaart op ons af begint te rijden. De agent begint ook sneller te rijden, maar Sven is sneller en rijdt met een klap op ons in. Angela gilt en ik sla mijn handen voor mijn ogen. Gelukkig voor ons rijdt Sven net over een kuil in de weg en moet hij uitwijken, waardoor wij er heelhuids van afkomen en een voorsprong krijgen. Als we omkijken zien we Sven niet meer achter ons en halen opgelucht adem. De agente roept versterking op via de radio, Sven moet opgepakt worden! Na een minuut of vijf op dezelfde weg gaan we een bocht om. Ik wil net mijn jas uittrekken, omdat het nu toch wel erg warm wordt, als we in de verte de groene BMW zien aan komen racen. De agent aan het stuur begint paniekerig in de berm van de weg te rijden, en als ik links uit het raam kijk zie ik een diep ravijn met een snelstromende rivier in het dal. Angela begint te gillen en ik doe mijn ogen dicht. Voor ik het weet voel ik een harde klap, hoor ik geschreeuw en dan begint de auto te zwenken, alsof de agent de macht over het stuur is verloren..
Met zijn vervalste paspoort huurt Sven een auto bij het guesthouse waar hij zich heeft veranderd in een andere Sven, of Harry zoals hij nu heet volgens zijn paspoort. Hij gooit zijn noodtas op de achterbank en rijd door tot hij een stil plekje heeft gevonden in het bos. Dan haalt hij de politieradio uit zijn tas. Hij weet dat hij eigenlijk zou moeten vluchten naar een warm land, waar de zon schijnt en hij zich niet langer zorgen hoeft te maken over drugs of de politie. Maar Markus kent hij al van kinds af aan, zonder hem zou hij nu al tien keer in de gevangenis hebben gezeten. Hun droom was altijd om samen op een tropisch strand te liggen, zoals Tom Hanks in Splash, maar dan zonder de zeemeermin (Markus haat vissen). Hij schrikt op uit zijn dagdroom als hij hoort dat Markus is opgepakt. Ze hebben altijd beloofd dat ze elkaar nooit zouden verlinken, maar de werkelijkheid kan heel ander uitpakken, dat snapt hij zelf ook. Het bericht van Markus wordt opgevolgd met het bericht dat Angela naar het politiebureau wordt overgebracht om Markus te identificeren. Die trut! Zij weet natuurlijk gelijk wie Markus is, zonder haar had Markus nog een kans! Sven slaat op op het dashboard; shit! Wat kan hij doen? De politieradio begint te kraken en laat een conversatie horen tussen twee agenten die het hebben over hoe lang het gaat duren tot Angela bij het bureau aankomt. De weg die ze noemen is een weg die Sven op zijn duimpje kent! Het is een lange eenrichtigsweg, met een paar stopplaatsen om mensen langs te laten rijden, met aan de ene kant een stijle bergwand en aan de andere kant een ravijn. Hij start de motor en scheurt weg, dit is zijn laatste kans!
Angela, Niels en ik zitten met zijn drieen op de achterbank op weg naar het politiebureau als we opgeschrikt worden door het geluid van een racende auto achter ons. Ik draai me om en zie een donkerharige man met een bril achter het stuur van een groene BMW zitten, maar ik weet zonder twijfel dat het Sven is. ‘It’s Sven!’ roep ik paniekerig. ‘Are you sure?’ vraagt de agente, ‘I remember his hair was a lot lighter and he wasn’t wearing glasses?’. ‘I’m 100% sure!’ Niels en Angela draaien zich ook om en bevestigen wat ik al heb gezien. ‘Wat doet hij hier een vredesnaam?’ vraag Niels zich hardop af, maar hij heeft geen tijd om op antwoord te wachten, want op dat moment zien we dat Sven’s auto met een rotvaart op ons af begint te rijden. De agent begint ook sneller te rijden, maar Sven is sneller en rijdt met een klap op ons in. Angela gilt en ik sla mijn handen voor mijn ogen. Gelukkig voor ons rijdt Sven net over een kuil in de weg en moet hij uitwijken, waardoor wij er heelhuids van afkomen en een voorsprong krijgen. Als we omkijken zien we Sven niet meer achter ons en halen opgelucht adem. De agente roept versterking op via de radio, Sven moet opgepakt worden! Na een minuut of vijf op dezelfde weg gaan we een bocht om. Ik wil net mijn jas uittrekken, omdat het nu toch wel erg warm wordt, als we in de verte de groene BMW zien aan komen racen. De agent aan het stuur begint paniekerig in de berm van de weg te rijden, en als ik links uit het raam kijk zie ik een diep ravijn met een snelstromende rivier in het dal. Angela begint te gillen en ik doe mijn ogen dicht. Voor ik het weet voel ik een harde klap, hoor ik geschreeuw en dan begint de auto te zwenken, alsof de agent de macht over het stuur is verloren..
TNMN- Kletskop
Oeh, spannend! Leuk stuk!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
blijft inderdaad spannend, en mooi geschreven, vind nog steeds zo knap dat jullie dat kunnen, mijn complimeten
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Oehhhhh weer zo spannend!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Spannend!!
Wat schrijven jullie allemaal goed!
Wat schrijven jullie allemaal goed!
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Het blijft echt spannend! Ik wil meer!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Super geschreven, weer een spannende wending!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Dank jullie wel!
Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Ik ben benieuwd naar het vervolg!
TNMN- Kletskop
Spannnend..... Kom maar op met het vervolg
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
goed geschreven en erg spannend TMNM!
Ik ben ontzettend benieuwd naar het vervolg!
Ik ben ontzettend benieuwd naar het vervolg!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nog steeds echt heel spannend! Vind het echt knap van iedereen dat ze zo goed kunnen schrijven!
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Spannend, ben heel benieuwd hoe dit afloopt!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Spannend en zo knap dat iedereen er weer een wending aan geeft! Super.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Pagina 14 van 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Yesverhaal nummer 2
» Live herdenking Noorwegen. Ga je kijken?
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Noorwegen (bergen)
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Live herdenking Noorwegen. Ga je kijken?
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Noorwegen (bergen)
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
Pagina 14 van 17
Permissies van dit forum: