Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

+23
Limburg85
Pien
Marin
Sjaantje
Printje
Happydobby
Minniemeisje
ThinkPink
juffie001
sheila123
L!ND@
MissD
_Jet
pitbullgup
Susan
Koffieleut
yes1984
LotteK
Thunder
Makamba
Rush
Floor
PapillonRose
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  juffie001 di 30 aug 2011 - 6:31

Oh meis, wat vind ik dit rot om te lezen! Had zo gehoopt dat het "mee zou vallen" voor je!
En dan duren 3 weken idd zooo lang.
hug
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:53

Jeetje meid. Wat ontzettend goed van je dat je hebt doorgezet en naar je gevoel hebt geluisterd, maar in dit geval wat onwijs kl*te dat je voorgevoel klopte. Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:58

Ik heb het even allemaal kunnen laten bezinken en flink uit gehuild vanmiddag. Ben nog niet klaar want kan zo weer huilen.
Ik ben zo blij dat ik idd mijn gevoel heb gevolgd en voet bij stuk heb gehouden ondanks dat ik heel wat tegen me had.
S is nu 2 jaar en 2 maanden en we zijn er zeker op tijd bij. Hij kan nu de juiste begeleiding en hulpmiddelen krijgen die hij nu nodig heeft om dadelijk met 4 jaar goed te kunnen instromen op de basisschool.

Ik ben best geschrokken vanmorgen. Ik wist diep van binnen dat het gehoor niet goed was, ik wist dat zijn taal en spraak niet oke was. Maar dat er meer uit is gekomen heeft me echt even een flinke klap gegeven.
Je wilt gewoon niks liever dan dat je zoon helemaal oke is !

En nu ??? wat gaat er nu gebeuren, welke onderzoeken, welke diagnose gaat eruit komen, welke hulp gaat hij krijgen. Het is allemaal nog zo onduidelijk en de tijd zal het moeten wijzen.

Bedankt voor al jullie lieve woorden en steun !!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  L!ND@ di 30 aug 2011 - 7:05

Jakkes, dit is niet het nieuws waar je op zat te hopen. Wat vervelend dat nu jouw voorgevoel bleek te kloppen. Wat een onzekerheid voor nu....Maar vanaf nu zijn er in ieder geval mensen die jullie kunnen begeleiden en helpen en dat lijkt me wel fijn. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen. Heel veel sterkte!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:12

Wat naar zeg hug Hopelijk heb je snel een beetje meer duidelijkheid. En je mag trots op jezelf zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:15

Stuiterbal schreef:

En nu ??? wat gaat er nu gebeuren, welke onderzoeken, welke diagnose gaat eruit komen, welke hulp gaat hij krijgen. Het is allemaal nog zo onduidelijk en de tijd zal het moeten wijzen.

En nu neem je een kop koffie, en ga je even rustig aan doen. Lieve Stuiter, het is in werking gezet, ze gaan jou/jullie helpen, en hoe en wat, dat gaat vanzelf komen. Het is heel lastig, die onzekerheid, maar het is zo goed dat je aan de bel hebt getrokken. Je bent een supermama!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Koffieleut di 30 aug 2011 - 19:49

Dit is natuurlijk helemaal niet de uitslag waar je op gehoopt had... En ik kan me goed voorstellen dat je daar heel erg verdrietig van wordt, en dat mag ook. Maar je zoontje krijgt straks wel de hulp die hij nodig heeft. Je bent er heel snel bij geweest, en daar zal hij alleen maar profijt van hebben. Je intuitie klopte wel, hoe vervelend ook... hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  bolus26 di 30 aug 2011 - 21:36

knap dat je zo je gevoel gevolgd heb en al wil je al die dingen eigenlijk helemaal niet voor je zoon.

Wat je misschien fijn vind om te horen is dat ik in het reguliere onderwijs een aantal leerlingen heb gehad waar de ouders er ook vroeg bij waren, die zijn naar een speciaal centrum geweest toen ze klein waren en konden het daardoor goed redden op de gewone school, ook omdat ik als juf al wist waar hij extra hulp nodig had. Voor de kinderen is dit veel fijner als wanneer ze op school pas merken dat t niet helemaal lekker gaat, ze er pas op latere leeftijd achter komen wart er mis is, en dan pas met hulp starten.Het kind heeft dan al een heleboel negatieve ervaringen achter de rug, wat veel invloed op een kind kan hebben

dus ik denk dat met je snelle handelen je jezelf en je zoontje in ieder geval een goede start geeft voor later. Al is het natuurlijk wel heel moeilijk. hug
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:15

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden allemaal.

Ik heb het deels kunnen laten bezinken maar zodra ik weer even terug denk aan gisteren komen er weer emoties los. Ik denk ook wel dat het de spanningen zijn van de afgelopen 7 weken wat ik weg heb gestopt en nu eruit komen. Gevoel van opluchting ook wel deels.

Ik heb een goed gesprek op het kdv gehad en ook daar aan ze nu heel zorgvuldig er mee om. Er worden gesprekken gevoerd wanneer nodig en er word gezorgd dat we op 1 lijn komen te liggen.
Dus dat is ook een opluchting dat ze me nu wel serieus gaan nemen.

Mijn ex was ook beduusd van de uitslag en ook wel geëmotioneerd. We gaan er samen nu door heen en ervoor zorgen dat S die hulp krijgt die hij nodig blijkt te hebben om een zo goed mogelijke start dadelijk voor de basisschool te kunnen krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Minniemeisje wo 31 aug 2011 - 21:07

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het traject dat jullie tegemoet gaan.
Kan me goed voorstellen dat je deze kan gebruiken: hug

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 21:31

Fijn dat hij dit ook samen wil doen Stuit. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 21:46

Lieve Stuiter, wat naar dat jullie deze uitslag/bevestiging hebben gekregen. Het is nooit prettig om dit soort dingen over je eigen kind te horen. Wel fijn dat jij en je ex er samen voor gaan en dan hij nu ook in ziet dat je geen 'spoken' bij S. zag. Dikke knuffel hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  sheila123 do 1 sep 2011 - 0:14

Mama_van2 schreef:Lieve Stuiter, wat naar dat jullie deze uitslag/bevestiging hebben gekregen. Het is nooit prettig om dit soort dingen over je eigen kind te horen. Wel fijn dat jij en je ex er samen voor gaan en dan hij nu ook in ziet dat je geen 'spoken' bij S. zag. Dikke knuffel hug
+1 ook een dikke knuffel erbij van mij... hug
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 0:20

Jullie zijn lief !! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het onderzoek bij S !!! Update... - Pagina 3 Empty Re: Morgen is het onderzoek bij S !!! Update...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum