Als je vriend ziek is...
+11
TNMN
Juul
Dennenappel
Liz
Susan
Arwyn
Caramba
Starla
minoessepoes
Serena
Rapunzel
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Als je vriend ziek is...
En met ziek bedoel ik: griep, verkoudheid of iets anders wat besmettelijk is.
Wat doe jij dan om te voorkomen dat je het ook krijgt?
Zoenen jullie bijvoorbeeld niet en slapen jullie wel gewoon bij elkaar?
Ik zoen mijn vriend niet als hij ziek is, maar ik ben dan wel gewoon bij hem in huis dus soms steekt hij mij nog aan.
Hij vind het trouwens flauw dat ik hem niet zoen maar hij accepteert het wel.
Wat doe jij dan om te voorkomen dat je het ook krijgt?
Zoenen jullie bijvoorbeeld niet en slapen jullie wel gewoon bij elkaar?
Ik zoen mijn vriend niet als hij ziek is, maar ik ben dan wel gewoon bij hem in huis dus soms steekt hij mij nog aan.
Hij vind het trouwens flauw dat ik hem niet zoen maar hij accepteert het wel.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Als je vriend ziek is...
Als het erg is nee dan niet zoenen, maar slapen wel samen, hebben weinig ruimte om ergens anders lekker te slapen.
Gast- Gast
Wij doen eigenlijk niks om elkaar niet te besmetten.. Als je ziek wordt zou worden wordt je dat toch wel of je nu zoent of niet En wij hebben tot nu toe elkaar ook nog niet aangestoken ofzo
*klopt snel af*
*klopt snel af*
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Tja vaak kan je het ook al overgeven tijdens de incubatie tijd, dan heb je de ander dus al aangestoken voordat je ziek bent. Ik geef hem bij een griepje of iets dergelijks dus ook gewoon een kus. Die bacterien zweven dan ook door ons kleine huis, dus de kans dat ik het oppik zit er anders ook al dik in.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik ga niet apart slapen dan hoor, dat vind ik ook weer zo wat. Echt zoenen doe ik dan niet en uit elkaars beker drinken ook niet. En ik roep dan 1000 x hand voor je mond! En ruim je snotlappen op! Omdat mijn vriend dat vaak niet doet, die hoest dan wat in de rondte met een heel dramatisch gezicht (en dan het liefst elke hoest/nies een andere kant op, waarschijnlijk zodat ik er een duidelijk beeld van heb van alle kanten ) , en gooit zijn zakdoeken van zich af.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik doe er niets tegen, want ik loop het dan sowieso wel op.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hier loopt ook nog een klein draakje rond dat vanalles van school mee naar huis neemt.
Dus ik kan mijn man dan wel niet zoenen maar dan loop ik het wel via haar op.
Bovendien hangen de bacillen e.d. toch al in je huis.
Dus ik kan mijn man dan wel niet zoenen maar dan loop ik het wel via haar op.
Bovendien hangen de bacillen e.d. toch al in je huis.
Gast- Gast
Hier iemand die door haar vriend is aangestoken Mijn vriend heeft zijn verkoudheid er nu weer bijna opzitten en nu ben ik snotverkouden..
Je houdt het toch niet tegen, we hebben afgelopen week wel gewoon samen geslapen en gekust.
Je houdt het toch niet tegen, we hebben afgelopen week wel gewoon samen geslapen en gekust.
Gast- Gast
Ik laat er niks om eigenlijk. Sowieso slapen we gewoon samen en ik geef hem ook gewoon een kus.
We zijn allebei eigenlijk nooit echt ziek gelukkig. Hoogstens eens verkouden, maar ach.
We zijn allebei eigenlijk nooit echt ziek gelukkig. Hoogstens eens verkouden, maar ach.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Dat ligt er een beetje aan wat hij heeft.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
+1Susan schreef:Dat ligt er een beetje aan wat hij heeft.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik zat hier gister toevallig aan te denken omdat mijn vriend verkouden was, maar wij zoenen gewoon. Vaak heb je zoiets toch al opgepikt voordat de klachten ontstaan. De ene keer wordt ik ook verkouden of tegelijkertijd tijd en de andere keer heb ik nergens last van.
Gast- Gast
Mijn vriend is gelukkig nooit ziek! Soms twee dagen een beetje verkouden en dat is het!
Zelf ben ik erg vaak ziek en dat geeft hij mij wel gewoon nog een kus en knuffel. We slapen ook nog samen in bed. Hij is ondertussen zo immuun voor mij geworden dat hij niets overneemt.
Zelf ben ik erg vaak ziek en dat geeft hij mij wel gewoon nog een kus en knuffel. We slapen ook nog samen in bed. Hij is ondertussen zo immuun voor mij geworden dat hij niets overneemt.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
freakielief schreef:Helemaal niets, als ik het ook krijg, jammer dan.
Haha +1.
Gast- Gast
Pippa schreef:freakielief schreef:Helemaal niets, als ik het ook krijg, jammer dan.
Haha +1.
Juist +1, alleen als ik een koortslip heb let ik op. Hij is er niet gevoelig voor en dat wil ik zo houden voor hem.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik doe er ook niets tegen. Mijn man en ik zijn eigenlijk bijna nooit ziek. Maar als een van ons ziek zal worden een keer, gaan we echt niet apart slapen. De bacterien zweven toch rond in de lucht in huis en volgens mij krijg je het toch als je er vatbaar voor bent. Oke, ik zal niet uit een beker dan drinken van mijn man of uitgebreid zoenen op de mond en ik zal misschien extra mijn handen goed wassen, maar denk niet dat het helemaal te voorkomen is dat je ziek wordt van een ander.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Tja vaak kan je het ook al overgeven tijdens de incubatie tijd, dan heb je de ander dus al aangestoken voordat je ziek bent. Ik geef hem bij een griepje of iets dergelijks dus ook gewoon een kus. Die bacterien zweven dan ook door ons kleine huis, dus de kans dat ik het oppik zit er anders ook al dik in.
Zo denk ik er dus ook over
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik ben meer ziek dan hem, door mijn verminderde weerstand. Maar dan nog zoenen we, zijn beredenatie: Dan ben ik ook eens ziek. Maar mocht hij of ik iets echt ernstig besmettelijks hebben dan idd geen zoen. Wel gewoon naast elkaar slapen, tenzij dat ook niet mag. Hangt er gewoon vanaf wat het is.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
ik doe er ook niks tegen. word ik ziek dan is dat zo. anders word ik het wel op een andere manier (via werk oid)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij zijn allebei bijna nooit ziek, af en toe wel verkouden of niet helemaal fit, maar dan doen we niks anders dan normaal. Vinden we allebei niet nodig. Zoals al meerderen gezegd hebben kun je ook op andere manier verkouden/ziek worden.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Wij zijn nu zo'n 4,5 jaar bijelkaar maar nog nooit ziek geweest....misschien 2 keer wat verkouden geweest.
Ik zou m misschien wat minder snel zoenen, maar voor de rest blijft t hetzelfde hoor.
Ik zou m misschien wat minder snel zoenen, maar voor de rest blijft t hetzelfde hoor.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn vriend is om de haverklap ziek of verkouden. Hij heeft ook niet zo'n gezonde leefstijl. Ik ben normaal niet zo snel ziek, maar als ik ziek word dan is het meestal van hem. Daarom probeer ik hem niet te zoenen als hij ziek is want ik heb het idee dat ik de bacteriën dan op zoek. Mijn vriend was dit weekend weer behoorlijk verkouden/keelpijn/hoesten etc. Ik ben gelukkig nog niet ziek, maar dat is afkloppen...
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?
» ziek, maar niet ziek
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Bah ziek
» Ziek
» ziek, maar niet ziek
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Bah ziek
» Ziek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: