Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?
+37
Sarah1985
Atelier Madame
Marin
Sterre
Melis_je
Susan
Minx
Ibbeltje
_Cyn_
Marsy28
Bazinga
Middleme
Zora
SoGood
Monte
slaatje
Tsjip
minoessepoes
Lynn_
Arwyn
Snoes
Clapperdie
Ella
Mizz_S
Alex
Caro
studiebol
Schaapke
Dennenappel
Aziraphale
loura
boekenwurm83
Shisha
Flippin' Bitch
Paper Crown
Rush
Puk
41 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?
Goedemorgen:-)
Ik zit sinds zaterdag ziek thuis met een keelontsteking en lig veel op de bank en kan niet zoveel hebben. Mijn vriend weet zich niet zoveel raad met mij lijkt het wel. Hij drentelt een beetje om me heen en kan gerust vragen als hij thuis komt van zijn werk: en heb je de was al opgevouwen? Terwijl ik horizontaal op de bank heb gelegen de hele dag. Ook wil hij me niet zovaak knuffelen of een kus geven, hij is bang dat ik hem aansteek. Hij zal ook nooit uit zichzelf drinken voor me in doen o.i.d. Ik vind het verder niet zo erg hoor, maar mijn moeder zei dat veel mannen dat wel hebben, een beetje onthand als de vrouw ziek is, haha!
Hoe zit dat bij jullie?
Ik zit sinds zaterdag ziek thuis met een keelontsteking en lig veel op de bank en kan niet zoveel hebben. Mijn vriend weet zich niet zoveel raad met mij lijkt het wel. Hij drentelt een beetje om me heen en kan gerust vragen als hij thuis komt van zijn werk: en heb je de was al opgevouwen? Terwijl ik horizontaal op de bank heb gelegen de hele dag. Ook wil hij me niet zovaak knuffelen of een kus geven, hij is bang dat ik hem aansteek. Hij zal ook nooit uit zichzelf drinken voor me in doen o.i.d. Ik vind het verder niet zo erg hoor, maar mijn moeder zei dat veel mannen dat wel hebben, een beetje onthand als de vrouw ziek is, haha!
Hoe zit dat bij jullie?
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?
Toen ik net uit het ziekenhuis kwam kon ik ook alleen maar op de bank slapen en TV kijken. M`n vriend was dan wel knuffelig en lief en zette ook wel thee voor en kookte speciaal voor mij een licht hapje, maar hij kon zich ook gerust afvragen waarom ik de was niet gedaan had.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee mijn man niet. Die is erg zorgzaam als ik ziek ben. Dat is heel lief. Mijn eigen kussen pakken, mijn dekentje pakken. Thee maken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Die van mij verwacht dat ik nog steeds alles doe. Het enige wat hij dan doet is koken maar ook meer omdat de kinderen moeten eten.
Gast- Gast
De eerste keer dat ik ziek was, kwam hij als verrassing met moorkoppen aanzetten, terwijl ik me net de dag ervoor had leeggespuugd haha. Maar dat was echt aan het begin van onze relatie, dus toen was ik 17 en hij 15. Ik ben niet heel vaak ziek en meestal ook niet als hij er is. Maar als we samen zijn, dan is hij altijd zorgzaam. Knuffelen, thee zetten, samen op de bank een film kijken. Maar ook midden in de nacht uit bed vliegen om een emmer te halen als ik ineens moet overgeven.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mijne is ook zoals die van jou.
Ik ben hem momenteel aan het her-opvoeden .
Ik ben hem momenteel aan het her-opvoeden .
Gast- Gast
Sweeeeet! Zo is mijn vriend ook, maar dan heeftie nog een minpunt van vragen of ik iets gedaan heb, erbij. Bah, haha!2CKC2 schreef:Nee mijn man niet. Die is erg zorgzaam als ik ziek ben. Dat is heel lief. Mijn eigen kussen pakken, mijn dekentje pakken. Thee maken.
Maar hij werd daarna zelf goed ziek, misschien heeft hij ervan geleerd
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als ik ziek ben mag ik van mijn vriend niet van de bank af komen. Hij zet dan thee voor mij en doet het huishouden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
+12CKC2 schreef:Nee mijn man niet. Die is erg zorgzaam als ik ziek ben. Dat is heel lief. Mijn eigen kussen pakken, mijn dekentje pakken. Thee maken.
Gast- Gast
Die van mij is heel lief, komt geregeld vragen of ik iets nodig heb.
Een paar jaar geleden was ik zoooo ziek, voedselvergiftiging waarschijnlijk, het kwam van alle kanten eruit en ik viel steeds flauw van de pijn. De badkamer zat echt helemaal onder (goor!!!). Maar hij heeft me steeds vastgehouden en alles schoongemaakt zonder klagen (en dit minimaal acht keer die dag). Echt lief.
Een paar jaar geleden was ik zoooo ziek, voedselvergiftiging waarschijnlijk, het kwam van alle kanten eruit en ik viel steeds flauw van de pijn. De badkamer zat echt helemaal onder (goor!!!). Maar hij heeft me steeds vastgehouden en alles schoongemaakt zonder klagen (en dit minimaal acht keer die dag). Echt lief.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Oe ik zou dat niet leuk vinden hoor... Als mijn vriend zo zou doen. Mijn vriend is wel echt lief altijd dan.. Drinken geven eten maken, naar drogist om medicijnen te halen, boodschappen doen. Maakt niet uit hij doet het! Ben ik wel heel blij mee
Beterschap trouwens!
Beterschap trouwens!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend is heel lief en zorgzaam als ik ziek ben (ook als ik niet ziek ben ). Dan gaat hij m'n kussen en een dekbed voor me pakken voor op de bank en kopjes thee zetten etc. Hij doet dan de boodschappen en kookt. Of hij haalt medicijnen voor me bij de drogist.
Sowieso is hij veel zorgzamer dan ik, hij zet bijv. 's avonds de elektrische deken voor me aan, zet thee en pakt wel eens een kleedje voor me als ik het koud heb.
Sowieso is hij veel zorgzamer dan ik, hij zet bijv. 's avonds de elektrische deken voor me aan, zet thee en pakt wel eens een kleedje voor me als ik het koud heb.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Mijne is dan geweldig
Hij is zooo zorgzaam, blijft bij mij. Vraagt hoe het gaat, of hij iets kan doen. Maakt thee met honing (honing hoort als je ziek bent volgens hem). Geeft mij eten en drinken. Dekens, kussens, matras, alles haalt hij uit de kast. Kleedt mij aan en uit als het niet gaat, helpt mij met douchen. Zet mij op de rem als ik te veel wil doen.
Laatst begon hij iets te schelden, omdat hij het zo erg vond dat hij niets kon doen en ik lag te verkrampen van de pijn. Wordt hij daar boos op, verontschuldigd hij zich en zegt hij dat hij mij helemaal niet goed verzorgd. Terwijl ik ondertussen lag te schreeuwen en gillen van de pijn .
Van het weekend was ik daardoor ook zo ontzettend blij met hem, hoe zorgzaam hij was, zo dankbaar ben ik ervoor! Hij zegt dan heel droog; het is toch logisch, dat doe je voor iemand van wie je houdt. Terwijl ik dat met tranen in mijn ogen tegen hem zei.
Hij is zooo zorgzaam, blijft bij mij. Vraagt hoe het gaat, of hij iets kan doen. Maakt thee met honing (honing hoort als je ziek bent volgens hem). Geeft mij eten en drinken. Dekens, kussens, matras, alles haalt hij uit de kast. Kleedt mij aan en uit als het niet gaat, helpt mij met douchen. Zet mij op de rem als ik te veel wil doen.
Laatst begon hij iets te schelden, omdat hij het zo erg vond dat hij niets kon doen en ik lag te verkrampen van de pijn. Wordt hij daar boos op, verontschuldigd hij zich en zegt hij dat hij mij helemaal niet goed verzorgd. Terwijl ik ondertussen lag te schreeuwen en gillen van de pijn .
Van het weekend was ik daardoor ook zo ontzettend blij met hem, hoe zorgzaam hij was, zo dankbaar ben ik ervoor! Hij zegt dan heel droog; het is toch logisch, dat doe je voor iemand van wie je houdt. Terwijl ik dat met tranen in mijn ogen tegen hem zei.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ohja medicijnen haalt ie ook bij de drogist. Die geeft ie me dan met een glaasje water en gaat er hoopvol naast zitten en kijkt me met grote ogen aan. 'En? Merk je al wat?', hopende dat ik snel weer normaal ben.
Gast- Gast
Hoe gaat het nu tussen jullie?Charlie schreef:Ohja medicijnen haalt ie ook bij de drogist. Die geeft ie me dan met een glaasje water en gaat er hoopvol naast zitten en kijkt me met grote ogen aan. 'En? Merk je al wat?', hopende dat ik snel weer normaal ben.
Gast- Gast
Dat zal bij jou nog wel ff duren.Charlie schreef:Ohja medicijnen haalt ie ook bij de drogist. Die geeft ie me dan met een glaasje water en gaat er hoopvol naast zitten en kijkt me met grote ogen aan. 'En? Merk je al wat?', hopende dat ik snel weer normaal ben.
Mijne is altijd erg lief als ik ziek ben gelukkig.
Gast- Gast
Zelda schreef:Hoe gaat het nu tussen jullie?Charlie schreef:Ohja medicijnen haalt ie ook bij de drogist. Die geeft ie me dan met een glaasje water en gaat er hoopvol naast zitten en kijkt me met grote ogen aan. 'En? Merk je al wat?', hopende dat ik snel weer normaal ben.
Ongeveer 150 % beter, we hebben écht heel erg goed gepraat en hij was best wanhopig dat hij gewoon niet uit zichzelf wist wat hij moest doen en zich zo machteloos voelde. Ik heb álles eruit gegooid en dat luchtte ook al enorm op. De lucht is geklaard en we doen allebei ons best. Ik mag niks meer dragen, hij heeft 't steeds vaker of de baby's (dat was niet eens een thema tussen ons) en toen ik een vriendin op bezoek had liep hij fluitend langs met een volle wasmand, toen moest ik wel lachen. Het zal nu niet perfect gaan maar de lucht is geklaard en we zijn allebei op een bepaalde manier opgelucht voel ik.
Gast- Gast
Haha wat een verschil tussen onze mannen! Mijn vriend is ook zo Charlie, hoopvol vragen: en helpen de medicijnen al? Hihi.
Maar ik neem het mijn vriend allemaal niet kwalijk, hij heeft serieus een slechte opvoeding gehad. In het begin van onze relatie was ik ook heel gefrustreerd over zijn onattente (en soms zelfs asociale) gedrag, maar het is nu echt al heel veel beter, dus ik neem het maar voor lief! En zovaak ben ik ook niet ziek gelukkig...
Maar ik neem het mijn vriend allemaal niet kwalijk, hij heeft serieus een slechte opvoeding gehad. In het begin van onze relatie was ik ook heel gefrustreerd over zijn onattente (en soms zelfs asociale) gedrag, maar het is nu echt al heel veel beter, dus ik neem het maar voor lief! En zovaak ben ik ook niet ziek gelukkig...
Puk- Prater
2CKC2 schreef:Nee mijn man niet. Die is erg zorgzaam als ik ziek ben. Dat is heel lief. Mijn eigen kussen pakken, mijn dekentje pakken. Thee maken.
+1
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Charlie schreef:Zelda schreef:Hoe gaat het nu tussen jullie?Charlie schreef:Ohja medicijnen haalt ie ook bij de drogist. Die geeft ie me dan met een glaasje water en gaat er hoopvol naast zitten en kijkt me met grote ogen aan. 'En? Merk je al wat?', hopende dat ik snel weer normaal ben.
Ongeveer 150 % beter, we hebben écht heel erg goed gepraat en hij was best wanhopig dat hij gewoon niet uit zichzelf wist wat hij moest doen en zich zo machteloos voelde. Ik heb álles eruit gegooid en dat luchtte ook al enorm op. De lucht is geklaard en we doen allebei ons best. Ik mag niks meer dragen, hij heeft 't steeds vaker of de baby's (dat was niet eens een thema tussen ons) en toen ik een vriendin op bezoek had liep hij fluitend langs met een volle wasmand, toen moest ik wel lachen. Het zal nu niet perfect gaan maar de lucht is geklaard en we zijn allebei op een bepaalde manier opgelucht voel ik.
Wat doet dit mij goed om te horen Charlie!!! Wat ontzettend fijn! Ik krijg hier gewoon een glimlach op mijn gezicht van.
Dat met medicijnen herken ik wel, hij goot zelf het water in mijn mond toen ik dat niet kon. Elk kwartier vragen of het al helpt. Op zijn telefoon de tijd bijhouden, want het hoort te werken binnen een uur e.d.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Puk schreef: hij heeft serieus een slechte opvoeding gehad. In het begin van onze relatie was ik ook heel gefrustreerd over zijn onattente gedrag
Hier precies hetzelfde! Als je hem ziet is hij het type kakker/ideale schoonzoon maar hij komt uit een héél ander gezin...heel slecht opgevoed.
Gast- Gast
Charlie schreef:Puk schreef: hij heeft serieus een slechte opvoeding gehad. In het begin van onze relatie was ik ook heel gefrustreerd over zijn onattente gedrag
Hier precies hetzelfde! Als je hem ziet is hij het type kakker/ideale schoonzoon maar hij komt uit een héél ander gezin...heel slecht opgevoed.
Mijn vriend heeft ouders met een laag opleidingsniveau, zijn pa heeft een vorm van autisme en zijn moeder is gewoon een bitch en totaal niet sociaal. Vrienden van hem zeggen wel eens: hoe kan het toch, dat 2 van zulke mensen toch 2 leuke zoons kunnen krijgen, haha! Eigenlijk heb ik hem dat ook moeten "leren" om sociaal te doen. In het begin van onze relatie heb ik serieus gedacht dat ik bij hem weg zou gaan, wat een frustraties. Maar jij hebt het ook niet makkelijk dan, met 2 kleintjes op komst en een onattente vriend! Maar het komst vast goed...
Puk- Prater
Volgens mij denkt die van mij dat ik niet ziek kan zijn.... hij doet dan vrij weinig voor me hoor.
Soms komt hij als ik al 3 uur lang in bed lig eens vragen wat ik daar eigenlijk doe?? Tja....
Soms komt hij als ik al 3 uur lang in bed lig eens vragen wat ik daar eigenlijk doe?? Tja....
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Die van mij is heel lief :-). Doet dan alles voor me en niks is hem teveel... Dat is altijd wel heel erg schattig. Ook wil ik dan wel eens huilen (doe ik altijd als ik echt ziek ben) en dan pakt hij me lief vast, aait over mijn haren totdat ik gekalmeerd ben en gaat dan nog een kop thee of zoiets zetten. Ook moet ik altijd bouillon van hem drinken, want dat helpt als je ziek bent (alsdus mijn man).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Als je ziek bent..
» wat doe jij als je ziek bent?
» Wat eet jij als je ziek bent...
» Wat doe jij als je ziek bent?
» en als je zelf ziek bent?
» wat doe jij als je ziek bent?