Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziek

+9
Niene
pindaatje
loesje
Barbabella
Bruintje Beer
sheila123
Thunder
Jelin
PapillonRose
13 plaatsers

Ga naar beneden

Ziek Empty Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:01

Hoe vaak is jullie kindje ziek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:02

*klopt af*

Nu niet meer zo vaak, maar tot ze buisjes kreeg gemiddeld 2 keer per maand.
Ze is nu al sinds we op vakantie zijn gegaan (begin mei) niet meer ziek geweest.
Voor ons een hele mijlpaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  PapillonRose ma 18 jul 2011 - 20:06

Ze is nu bijna 9 maanden en toevallig afgelopen maand voor het eerst ziek geweest. Hebben wel bijna twee weken met haar lopen tobben, uiteindelijk bleek ze (op het laatst iig) de vijfde ziekte te hebben. Nu is ze weer helemaal beter gelukkig smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:27

Hazeltje schreef:*klopt af*

Nu niet meer zo vaak, maar tot ze buisjes kreeg gemiddeld 2 keer per maand.
Ze is nu al sinds we op vakantie zijn gegaan (begin mei) niet meer ziek geweest.
Voor ons een hele mijlpaal!

Wat waren haar klachten dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Jelin ma 18 jul 2011 - 20:29

In de drie jaar is J.enna nog maar 3 keer echt ziek geweest. Flinke griep te pakken.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:30

Koorts, veel ooronstekingen, aan de lopende band verkouden.

Verkouden was ze al sinds haar geboorte.
En vanaf de 11e maand kreeg ze gemiddels 1 tot 2 keer per maand oorontsteking.

Nu heeft ze sinds mei geen oorontsteking meer gehad en is ze nog nauwelijks verkouden.
En als ze verkouden is, is het ook weer zo over in plaats van 7 dagen dikke snottebellen en wateroogjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Thunder ma 18 jul 2011 - 20:35

Toch wel maandelijks. Hoe vaak precies... ik zou het je niet kunnen zeggen. Het is ook niet zo dat hij er echt doodziek van is, maar hij heeft wel vaak wat onder de leden. In de zin van: vaak hoesten, snotteren, ontstoken ogen, longontsteking, oorontsteking, hoge koorts. Dit zijn dingen die vanaf zijn geboorte regelmatig terugkomen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  sheila123 ma 18 jul 2011 - 20:44

Echt zelden of nooit!! Ze is nu bijna 2 jaar en is 2x een beetje verkouden geweest en 1x buikgriep gehad toen ze anderhalf was.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:55

Ze is nu 11 maanden, ze is een paar keer verkouden geweest, een keer of 4/5 schat ik en een keer dat ze maar bleef sukkelen met verhoging/hoesten/verkouden etc. en een kuurtje had om er weer boven op te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Bruintje Beer ma 18 jul 2011 - 21:30

Ze 2x echt goed ziek geweest. En dan 1xecht een maand lang dat was een hardnekkige buikvirus. Verder is ze weleens verkouden.
Zelfs de kleine is al verkouden geweest.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Barbabella ma 18 jul 2011 - 21:32

Paar keer verkouden geweest, 2 keer flinke buikgriep, en laatst de 5de ziekte. Fijn zo'n kdv :P
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:33

Een keer koorts met de zesde ziekte
Verder een aantal keren verkouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  loesje ma 18 jul 2011 - 21:45

liesbreuk, een paar allergise reactie met gevolg bultjes, regelmatig verkouden, weken lang diaree gehad, een paar keer spruw en vast nog wel meer want meneer heeft niet zo'n goede weerstand heb ik het idee.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  pindaatje ma 18 jul 2011 - 21:46

Haar eerste jaar is ze vaak ziek geweest, 3x luchtweginfectie, tig keren verkouden,, buikgriep en de 5e ziekte.
Nadat ze een jaar is geworden tot nu toe, is ze 2x verkouden geweest, en 1x heeft ze waterpokken gehad waar ze niet lekker van was.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 22:09

*klop af*

Tot nu toe eigenlijk nog niet. Ja 2 keer een verkoudheidje van 2 dagen en hij heeft 1x een paar keer moeten overgeven op
een dag maar dat was het eigenlijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Niene ma 18 jul 2011 - 22:19

Bijna nooit.. Heel af en toe zit er een dag tussen dat ze lamlendig is en vol met snot zit en dan ook verhoging heeft. Ze heeft nu een keer de 5e ziekte gehad en de waterpokken en 1x flink de griep.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 22:33

Niet zo vaak gelukkig *klopt af*
Hij heeft een keer een oorontsteking gehad en een enkele keer verkouden. Maar dat is het wel.. Oh en nog 1 keer dat hij heel lang bleef hoesten. Maar ik mag niet klagen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  meisjesmama ma 18 jul 2011 - 23:24

De oudste is wel eens ziek en heeft 1 x heel ziek in het ziekenhuis gelegen.

De jongste is heel vaak ziek, ze heeft bijna elke maand wel een oorontsteking. Ze heeft en een dubbele longontsteking gehad en keelontsteking. En door de koorts ook al eens een koortstuip gehad.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 0:54

Ik kan het niet meer bijhouden eigenlijk. Tegenwoordig krijg ik dit soort reacties in mijn omgeving wanneer ik aangeef dat S ziek is,
"Alweer ziek ?????"

Hij loopt steeds te klooien met zijn tanden. Wanneer er tanden door komen schiet de koorts omhoog en is hij 2 a 3 dagen ziek.
Wanneer er iets heerst, heeft hij het ook.
Zodra de wintermaanden komen kan ik al op 2 handen tellen wanneer hij weer ziek word.

Kortom in mijn ogen is het kind te vaak ziek !
De ene keer 2 a 3 daagjes niet lekker en koorts.
Dan een dikke week echt griep
Dan kortademig, luchtweg infectie en noem maar op.

De laatste keer dat hij een ab heeft gekregen heeft de huisarts heel serieus staan te twijfelen of hij het wel moest geven. Aangezien hij er heel wat had gehad op zijn korte leventje.
Hij verlaagde de dosis met als gevolg dat ik na de kuur terug was en een nieuwe kuur kreeg omdat hij niet was aangeslagen !

Moedeloos word je ervan !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Mikki di 19 jul 2011 - 2:49

Mijn oudste (3) heeft een keer longontsteking gehad, paar keer flinke griep, waterpokken, zesde ziekte en een keer in het ziekenhuis met urineweginfectie en nierbekontsteking.
Mijn jongste (1) heeft een aantal keer een oorontsteking gehad, keelontsteking en longontsteking. Daarnaast heeft ze astma, en daar heeft ze veel meer last van dan de andere keren ziek zijn.

Hm, dus vrij regelmatig zijn ze ziek dus.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 6:30

Als ik dat zo lees is mijn zoontje dus geen apart geval wat ziek zijn betreft. Hij heeft ook regelmatig wel koorts en dan 2 of 3 dagen niet lekker. Hij snottert ook regelmatig en hoesten ook.

Kreeg namelijk naar mijn hoofd gegooit dat ons zoontje veel te vaak ziek was en blablabla. Maar als ik dat zo lees zijn meerdere kindjes wel vaker niet lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Annie24 di 19 jul 2011 - 6:42

Met grote regelmaat loopt het snot hier uit z'n neus en klinkt meneer als een zeehondje. Van ons heeftie het niet, want wij hebben dan nergens last van...Verder heeft hij alleen toen hij 3,5 maand was de 6e ziekte gehad, maar verder gelukkig niets.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Annemie di 19 jul 2011 - 6:46

Mijn zoontje had de eerste 8 maanden om de paar weken wel wat, verkouden, oorontsteking enz enz. hij is een maand geleden voor het laatst ziek geweest, nu gaat het wel iets beter, al is hij wel weer verkouden nadat we zijn wezen zwemmen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 7:44

Zeker tien keer ziek geweest: verkoudheden, keelontsteking, ooronsteking, misselijk en waterpokken. Da's dus ongeveer een keer in de twee maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 11:01

Onze oudste is in 5 jaar tijd misschien 5 keer ziek geweest, ze heeft nog nooit een AB kuur gehad, nog nooit een oorontsteking o.d. alleen de 5e en de 6e ziekte, de waterpokken en een paar keer echt goed de griep.

De jongste van 15 maanden is met haar hersenafwijking 'natuurlijk' altijd ziek, ze heeft dagelijks veel last van alle bijwerkingen van haar medicijnen. Zoals grieperig/moe/hangerig/afwezig/koorts en verhoging. Door het dagelijkse valium gebruik is ze vaak suffig en hierdoor schijnt ze meer vatbaar te zijn voor sommige bacterien, de medicatie maakt hij weerstand veel minder. Ze heeft nu 2 keer een oorontsteking gehad, een blaasontsteking, veeeel ontstoken ogen en 2 keer flink de griep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek Empty Re: Ziek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum