Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het fijnste moment van de dag

+10
PapillonRose
kwak
Flip Fluitketel
maiadebij
Mikki
Darius
Mida4you
Liadan
sheila123
Parisienne
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het fijnste moment van de dag - Pagina 2 Empty Re: Het fijnste moment van de dag

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 7:12

Mirjam4you schreef:
Darius schreef:
Minneke schreef:Mirjam,

Hier is de oudste ook geen knuffelkont. Het wordt de laatste tijd wel wat meer, gewoon doorgaan met proberen dus hug

Volgens mij zijn jongens wat knuffeliger dan meisjes als ze klein zijn. Onze jongste is er gek op gelukkig.

Aaa, dan ben ik blij met twee jongens!

Ik vind het sochtends in het grote bed met laurens het gezelligst en met pepijn de laatste avondvoeding.

Haha Z. ligt nooit bij ons in bed 's ochtends, want als ze eenmaal ons bed ziet wordt ze helemaal gek en wil ze alleen maar ouwehoeren, gillen, rondkruipen en heel gek doen :P

Dat is hier ook zo :p haha geweldig vind ze dat! Verder is het hier ook de ochtend als ze wakker word en lekker licht te brabbelen en steeds iets harder, zo van mensen ik ben wakker!!!!!! En als je binnekomt en die bigsmile ziet....wow! I love you
En ik vind het waanzinnig om samen met dr te douchen, nu ze wat ouder word kruipt ze dan lekker tegen me aan, samen onder de regendouche... hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: