Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het fijnste moment van de dag

+10
PapillonRose
kwak
Flip Fluitketel
maiadebij
Mikki
Darius
Mida4you
Liadan
sheila123
Parisienne
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het fijnste moment van de dag Empty Het fijnste moment van de dag

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 18:19

Hebben jullie ook zo'n geniet-moment op de dag?

Voor mij is dat 's ochtends rond half zeven. Dan wordt de jongste wakker voor zijn fles. Dan gaan we heel stil samen naar beneden om zijn fles te drinken op de bank. Tijdens de fles ligt hij me dan genietend aan te kijken. Als hij klaar is blijven we nog een tijdje knus op de bank zitten om te knuffelen. Hij is dan zó heerlijk suffig, zacht en tevreden I love you I love you

Ik denk dat hij tot zijn twaalfde een ochtendfles van me krijgt laughcry

Waar genieten jullie van?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het fijnste moment van de dag Empty Re: Het fijnste moment van de dag

Bericht  Parisienne zo 28 aug 2011 - 18:53

Oh, klinkt inderdaad als een heerlijk moment!

Ik vind het heerlijk als ik 's ochtends N.'s kamertje in kom en zij mij met een grote lach begroet, handje omhoog doet en zegt: "Haaaai! Kijkkk, kijkkkk!" Ze staat dan meestal in bed en is helemaal trots en blij dat ze weer wakker is.. alsof ze wil horen dat ze geweldig geslapen heeft :P Wat helaas meestal niet zo is. Ik 'klets' dan even gezellig met haar en daarna gaan we naar de woonkamer.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  sheila123 zo 28 aug 2011 - 18:57

Ahhh lief! Ons fijnste moment is eind van de dag. Ik vind het prachtig als de oudste naar bed gaat en en me dan een dikke knuffel geeft en 'love you' roept als ik de trap af loop,zoo lief als een meisje van 2 dat tegen je zegt. I love you en bij de jongste vind ik de momenten aan de borst het fijnst vooral s'avonds als ze moe is en dan vredig in slaap valt...en ik smelt helemaal als ze tegen me lacht!!! Om op te vreten!!!! sunny

Laatst aangepast door sheila123 op zo 28 aug 2011 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Liadan zo 28 aug 2011 - 18:59

In de ochtend als Kian wakker wordt en Yara en ik hem uit bed gaan halen. Zij gaan dan samen op bed zitten/liggen en knuffelen en zijn dan zo vrolijk I love you .
En in de avond bij de laatste voeding, dan hebben Kian en ik samen ons momentje dat we lekker knuffelen en hij heel lief naar me lacht I love you .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 19:07

Vooral in het weekend alles we allemaal op het ''grote bed'' liggen :-) vind dat altijd zo gezellig...
verder ook als ze uit bad komen, lekker in de pyjama's te vrede luisteren naar een verhaaltje.

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 19:20

BeeGee schreef:Vooral in het weekend alles we allemaal op het ''grote bed'' liggen :-)

Dit vind ik ook echt het allermooiste!
Het is dan een heerlijke knuffelkont. Komt in je armen liggen, met zijn duimpje in zijn mond.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you zo 28 aug 2011 - 19:26

Mijn fijnste moment van de dag is als we 's ochtends op de bank zitten en ik haar een flesje geef. Ze kijkt me dan zo verliefd aan en ik haar en ze wijkt geen moment van mijn ogen af. Helaas is onze meid geen knuffelkont dus zodra ze haar fles heeft gehad wil ze meteen op de grond en spelen. Dit geldt ook voor na de avondfles, heeel af en toe kan er een klein knuffeltje vanaf maar meestal wil ze weer van de bank. Dit vindt ik best wel jammer, dat ze niet even lekker bij mama komt zitten knuffelen. Dat doet ze alleen wanneer ze super moe is en wanneer ze niet lekker is.
Het knuffelige zal misschien straks nog wel komen, hoop ik!! angel
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 19:37

Mirjam,

Hier is de oudste ook geen knuffelkont. Het wordt de laatste tijd wel wat meer, gewoon doorgaan met proberen dus hug

Volgens mij zijn jongens wat knuffeliger dan meisjes als ze klein zijn. Onze jongste is er gek op gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 28 aug 2011 - 19:41

Minneke schreef:Mirjam,

Hier is de oudste ook geen knuffelkont. Het wordt de laatste tijd wel wat meer, gewoon doorgaan met proberen dus hug

Volgens mij zijn jongens wat knuffeliger dan meisjes als ze klein zijn. Onze jongste is er gek op gelukkig.

Aaa, dan ben ik blij met twee jongens!

Ik vind het sochtends in het grote bed met laurens het gezelligst en met pepijn de laatste avondvoeding.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 19:58

Ook wel het 1e moment van de dag, ik lig dan na het douchen even weer op bed, om daar in alles rust de meiden te voeden. Daarna maak ik pas de andere 2 kinderen wakker, zodat ik even lekker een rustig momentje heb.

Vandaag is het de 1e schooldag van de oudste, dus dat vond ik een heel georganiseer, maar de meiden hebben dus tot 6.45 geslapen, ik moest ze nadat ik onder de douche was geweest wakker maken. Heerlijk. En alsof het zo moest zijn, toen ik met voeden klaar was, moest ik de oudste 2 ook nog wakker maken.
De meiden zijn vannacht zelfs niet voor een nachtvoeding geweest, heerlijk! Dat was de 1e keer, en meteen een heel fijn begin van een hele nieuwe periode. Dit mag elke dag wel zo gaan!
Zelfs het naar school brengen zat mee, ze vond het allemaal wel best, nam afscheid, en zat rustig met haar duim in de mond de boel eens goed te bekijken, ik kon dus ook zo weer gaan, en was gelukkig met 10 min weer thuis. Ja, ik had de tweeling toch thuis gelaten, had wel iemand op de hoogte gebracht, maar ik weet anders echt niet hoe ik het moet doen, en ze sliepen zo heerlijk...Ik moest er even doorheen, en het ging goed. Ik was er gelukkig al binnen 10 minuten weer.

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 28 aug 2011 - 20:01

Mamarosa, ik hoop dat je dochter het naar haar zin heeft!
De afgelopen verlofperiode liet ik Pepijn ook in bed liggen als ik op woensdag Laurens naar het kdv bracht. Ik as ook met 10 minuten weer terug. Ging prima.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 20:18

Idd, mijn oudste was eerder ook helemaal niet knuffelig, en nu juist heel erg, heerlijk is dat/
Zoontje is altijd al heel knuffelig geweest, echt genieten altijd!

Ik vind het ook heerlijk om met zn allen in ons bed te liggen, alleen wordt dat nu wel een beetje erg krap! laughcry

Gast
Gast

Bericht  Mikki zo 28 aug 2011 - 20:26

Hier is het ook de ochtend. Even lekker met z'n allen in het grote bed wakker worden. Mijn oudste dochter is juist wel een enorme knuffelkont, altijd al geweest. Mijn jongste daarentegen helemaal niet, al begint dat nu met vlagen te komen. Wel als ik haar 's ochtends uit haar bedje haal, heerlijk zo'n warm slaperig koppie in je nek...

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  maiadebij zo 28 aug 2011 - 20:46

N was de eerste 2 jaar ook helemaal niet knuffelig, zelfs bij verdriet of pijn duwde hij me weg. Erg moeilijk vond ik dat! Nu gaat dat veel beter, hij zoekt me op als hij pijn of verdriet heeft en als hij moe is kunnen we heerlijk samen op de bank 'buurman en buurman' kijken. Hij vraagt dan ook regelmatig of ik bij hem kom zitten.

Net een genietmoment; J kwam naar me toe en wilde op schoot, kwam even lekker knuffelen (zij is gek op knuffelen) en zei toen "tietie die" en wees naar mijn borst Laughing dus ze wilde een voeding, ze heeft lekker liggen drinken en is nu weer aan het spelen. Maar dit was voor het eerst dat ze het echt vroeg met woorden, zo schattig!

Oh wat me ook echt kriebels in mijn buik geeft; J en ik zijn vaak al wakker (ze slaapt bij ons op de kamer/ in bed) als N wakker wordt en ons roept "MAMAAAA... NENNAAAAAAH", als we dan op zijn kamer komen wilt hij eerst zijn zusje een grote knuffel geven, ze zijn zo gek op elkaar!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flip Fluitketel zo 28 aug 2011 - 21:07

Er zijn vele momenten waarvan ik kan genieten. Maar met name s'ochtends als ze net wakker is en ze lekker in haar bedje ligt te brabbelen en te gillen en mij dan wakker maakt. Heb ik echt even een geluksmoment! Ik word nooit meer chagerijnig wakker! En dan het moment dat je haar kamer oploopt om haar uit bed te halen.....*smelt smelt smelt*!!!!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  kwak zo 28 aug 2011 - 21:25

sochtends vroeg als D. de fles krijgt in ons bed om daarna lekker boven op ons te klimmen en te knuffelen.

en als ze savonds erg moe is en de fles krijgt en onder de fles tegen me aan in slaap valt, dan blijf ik altijd nog zitten omdat ik dat zo lekker vind.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 21:26

s'ochtends als hij wakker wordt en ik de kamer kom binnen lopen. Hij staat dan al recht op in zijn bedje met een grote lach I love you

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 28 aug 2011 - 22:01

's ochtends als ik haar uit bedje haal. Dan word ik begroet met een megagrote glimlach en ligt ze letterlijk te stuiteren in haar bed van blijdschap om me te zien I love you Zo lief!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 0:13

Wat ik ook een heel mooi moment vind is snachts/s'avonds. Wanneer wij gaan slapen kijken we altijd nog even bij Dylan en lynn en leggen ze waar nodig nog even onder de dekens o.i.d. Dan sta ik zelf altijd helemaal in love naar ze te kijken... heel vredig, zonder zorgen liggen ze in dromenland I love you

Gast
Gast

Bericht  LindaK ma 29 aug 2011 - 0:46

's Ochtends in bed als we samen even tv kijken en D.aan heerlijk tegen me aan ligt of zijn handje op mijn arm legt. En nu voel ik sinds dit weekend ook nog de baby in m'n buik bewegen...helemaal een heerlijk moment!

En D.aan kan ook heel lief naar me toe komen en dan zeggen oohh mama en me dn een hele dikke knuffel geven. Dat oohh mama is echt zooo lief smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Pien ma 29 aug 2011 - 0:52

Ik heb 2 momenten, tijden de fles geven. Dan kijkt ze me met haar grote kijkers aan en voel ik mijn liefde voor haar gewoon groeien... En onder de douche, dan ontspant ze zich helemaal, geeft zich helemaal over en vind de warmte van de douche heerlijk!

Verder vind ik het ook héél fijn als ze met haar buik tegen mijn borst aan ligt zeg maar... Optimaal genieten!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 0:53

Petra* schreef:Wat ik ook een heel mooi moment vind is snachts/s'avonds. Wanneer wij gaan slapen kijken we altijd nog even bij Dylan en lynn en leggen ze waar nodig nog even onder de dekens o.i.d. Dan sta ik zelf altijd helemaal in love naar ze te kijken... heel vredig, zonder zorgen liggen ze in dromenland I love you

ja doe ik ook altijd... dan nog even een kus geven, onderstoppen :-)

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 29 aug 2011 - 1:47

Als ze allemaal in bed liggen! whahaa

Nee er zijn zoveel geniet momenten. Het leukste vind ik als ze alle 3 samen in bad gaan! Wat een lol.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje ma 29 aug 2011 - 2:11

's Ochtends als ik hem uit zijn wieg wilt pakken zet lacht hij zo lief dat ik helemaal weg smelt. Een ander moment is als ik hem te drinken heb gegeven, dan kan hij ook zo lief kijken en hele zachte, rustige, tevreden geluidjes maken als hij mij aankijkt I love you

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mida4you ma 29 aug 2011 - 4:27

Darius schreef:

Aaa, dan ben ik blij met twee jongens!

Ik vind het sochtends in het grote bed met laurens het gezelligst en met pepijn de laatste avondvoeding.

Haha Z. ligt nooit bij ons in bed 's ochtends, want als ze eenmaal ons bed ziet wordt ze helemaal gek en wil ze alleen maar ouwehoeren, gillen, rondkruipen en heel gek doen :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud