Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hollands Got Talent, wat vinden jullie?

+7
Caramba
L!ND@
Shisha
Lenthe
boekenwurm83
Antibes
Marin
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hollands Got Talent, wat vinden jullie? Empty Hollands Got Talent, wat vinden jullie?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 10:06

Echt kippenvel kreeg ik er van !

En deze, leuk of niet leuk?
ik heb het namelijk wel gehad met die kleine kinderen met gouden strotjes en ik vind haar irritant met die uithalen

Wie vinden jullie goed of juist slecht?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Got Talent, wat vinden jullie? Empty Re: Hollands Got Talent, wat vinden jullie?

Bericht  Marin zo 28 aug 2011 - 10:10

Net dat meisje van jouw onderste filmpje gezien. Wow.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Hollands Got Talent, wat vinden jullie? Empty Re: Hollands Got Talent, wat vinden jullie?

Bericht  Antibes zo 28 aug 2011 - 10:12

Ik vond vooral dat Gordon zich ontzéttend liet kennen met die sneer naar dat meisje van die dansgroep met hun billen-schud-dansiets..

Echt zo triest! En hiep hiep hoera, daarna was er nóg een uur Gordon op tv.. Ben toen maar snel een boek gaan pakken!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:39

Die meiden begonnen zelf toch weer tijdens de uitslag? Na hun act hadden ze de mogelijkheid om te reageren dus dan lijkt het me op zich wel logisch dat de jury er dan tabak van heeft als het nogmaals moet.
En laten we wel wezen, Gordon zit daar natuurlijk ook om een bepaalde 'rol' in te nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:10

Antibes schreef:Ik vond vooral dat Gordon zich ontzéttend liet kennen met die sneer naar dat meisje van die dansgroep met hun billen-schud-dansiets..

Echt zo triest! En hiep hiep hoera, daarna was er nóg een uur Gordon op tv.. Ben toen maar snel een boek gaan pakken!

Ik HAAT Gordon! Zo zelf ingenomen arrogante zak is het.
Bij ''Gillend naar huis'' had hij die bekende scheldende man, zijn vrouw en dochter mee genomen op vakantie. Toen zei G. iets over de mevrouws schoenen zo van ''die goedkope dingen van de van Haren'' zoiets.
Laatst ook bij ''Dutch Valley'', ''m'n Louis Vuittons die kan ik wel weggooien''.

Altijd moet hij het merk roepen, laten zien hoeveel geld hij heeft en mensen afkraken. Niet iedereen heeft geld voor merk.
Hij vind zichzelf oh zo geweldig, ik kots op hem!

Dan dat overdreven gedoe als iemand goed zingt ofzo, dat stomme gedans van hem, die handbewegingen en dat stomme engelse gepraat ''You go girl'' etc etc.

Doe normaal lul, hier word nederlands gepraat!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 23:19

I Love Gordon!

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 zo 28 aug 2011 - 23:29

Hij had 100% gelijk dat hij er wat van zei.
Bij de uitslagshow ben je door of niet door. Het is dan niet meer de bedoeling dat je commentaar gaat geven. De jury heeft zelfs nog aangegeven dat ze niet slecht waren, dus ze hebben geen onterechte kritiek gehad.
Ik vind het altijd zo sneu om dan te zeggen 'doe ons maar eens na, dat lukt je toch niet'. Nee natuurlijk kan de jury dat niet, daar zitten ze er ook niet voor. Je kunt moeilijk verwachten dat de jury bij een programma als holland's got talent alle acts ook onder de knie heeft, wat een onzin.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Lenthe zo 28 aug 2011 - 23:41

Ik vond die act van die jongen en dat meisje echt supergoed en helemaal terecht dat die naar de finale gaan. Dat kleine meisje kan echt wel goed zingen, maar ik vond dat de Angels die finaleplaats hadden moeten krijgen.
Ik ben het met de to eens dat ik het wel een beetje heb gehad met die kleine kinderen die heel goed kunnen zingen. En die liedkeuze vond ik ook echt slecht... Dat meisje heeft geen idee waar ze over zingt en ik vond het ook wel irritant klinken Embarassed

Eerlijk gezegd vind ik dat kinderen niet in zo'n programma thuishoren. Die groep kinderen van vorige week waren ook steengoed, maar ze worden dan meteen zo opgehemeld dat ze er echt niet leuker op worden.
En Gordon is inderdaad wel een beetje een aansteller, maar vergeleken met vroeger is hij echt wel milder geworden Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 0:59

I love gordon! haha! Ik vind hem echt humor Wink

De "artiesten" van afgelopen zaterdag vind ik allemaal niet zo erg goed eigenlijK!

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 30 aug 2011 - 6:32

Zinzi en Evert-Jan vond ik echt geweldig! En respect dat ze gewoon door gingen na die klap die ze maakte!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  L!ND@ di 30 aug 2011 - 6:52

Shisha schreef:Zinzi en Evert-Jan vond ik echt geweldig! En respect dat ze gewoon door gingen na die klap die ze maakte!

+1 en ik ben het met Razz eens over zingende kindjes, daar ben ik wel een keer klaar mee. Die dansende kindjes vind ik dan weer wel leuk, maar goed....Ik dans dan ook sinds mijn 5e en ben er gek op Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 2:23

Even denken, wat vind ik?

Dan Karaty! Oh en natuurlijk Dan. En had ik al gezegd dat ik Dan Karaty zo leuk vind?

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 31 aug 2011 - 2:25

Tea-Leaf schreef:Even denken, wat vind ik?

Dan Karaty! Oh en natuurlijk Dan. En had ik al gezegd dat ik Dan Karaty zo leuk vind?

Maar die is ook leuk I love you
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 2:28

Spetterdespat schreef:
Tea-Leaf schreef:Even denken, wat vind ik?

Maar die is ook leuk I love you

De enige reden om het te kijken nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 2:43

hij is weer papa geworden stond op nu.nl

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 2:46

Lily schreef:hij is weer papa geworden stond op nu.nl

Weer? Ik dacht voor de eerste keer? scratch Ik ben wel slecht op de hoogte dan!

Gast
Gast

Bericht  girli wo 31 aug 2011 - 5:11

Tea-Leaf schreef:

Volgens mij ook hoor, dus misschien heeft Lily er wel een (of meer) verzonnen Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:14

Woehahaha. Dan moet ze mijn smiley nemen als onderschrift Wink

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 31 aug 2011 - 6:42

zinzi en evert-jan zijn terecht door!
en ja die alliyah (of iets) kan goed zingen, maar vind dat zoiemand mee moet doen met een zangshow, en hgt meer voor de andere dingen zijn.
en als je van alleen maar 'stunts' (in de audities) naar een gehele choreografie kunt, die goed uitgebeeld is, dan ben ik daar zeer van onder de indruk!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Alias wo 31 aug 2011 - 11:38

sanne-84 schreef:zinzi en evert-jan zijn terecht door!
en ja die alliyah (of iets) kan goed zingen, maar vind dat zoiemand mee moet doen met een zangshow, en hgt meer voor de andere dingen zijn.
en als je van alleen maar 'stunts' (in de audities) naar een gehele choreografie kunt, die goed uitgebeeld is, dan ben ik daar zeer van onder de indruk!

Ja er zijn vrij veel deelnemers die zingen, dat vind ik ook wel. Maar die komen in een zangshow niet per se goed tot hun recht, zeker als ze een heel aparte stijl hebben dus snap ik wel dat ze dan voor HGT kiezen.
Het programma volg ik niet helemaal meer doordat ik me stoor aan de jury m.u.v. Dan Karaty die vind ik wel leuk!
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 20:57

Tea-Leaf schreef:

sorry het is inderdaad voor de eerste keer haha Embarassed

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 1 sep 2011 - 0:19

owja vond de magic5 ook wel heel goed om te zien, ook weer eens wat anders, waar HGT goed voor is!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Eliesje za 3 sep 2011 - 1:44

Ik heb aflevering van gisteren gezien.
Alleen de uitslag stond er nog niet op, dus weet niet wie er door zijn.

Gisteren vond ik Come Correct heel erg goed en Linzy & Jennifer smile
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  sanne-84 za 3 sep 2011 - 1:55

ik vond hem van gister tegenvallen. veel dans. ok come correct is wel terecht, die meiden waren wel goed, maar door vond ik beetje overdreven. floris de hond vond ik wel leuk om te zien, maar had daar dan weer niet van verwacht dat ze in de top 3 zouden zitten.. had het wel mooi gevonden als die basketballers door zouden zijn (of in ieder geval top 3) maar helaas (net als de hoola-ster bijv)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Eliesje za 3 sep 2011 - 1:56

sanne-84 schreef:ik vond hem van gister tegenvallen. veel dans. ok come correct is wel terecht, die meiden waren wel goed, maar door vond ik beetje overdreven. floris de hond vond ik wel leuk om te zien, maar had daar dan weer niet van verwacht dat ze in de top 3 zouden zitten.. had het wel mooi gevonden als die basketballers door zouden zijn (of in ieder geval top 3) maar helaas (net als de hoola-ster bijv)

Wie zijn er nu door dan?
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: