Zelf sleutel/tassenhangers maken.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zelf sleutel/tassenhangers maken.
Wie heeft dat wel eens gedaan?
Op internet heb ik diverse voorbeelden gezien, maar ben toch ook wel benieuwd naar jullie ideeen met foto's.
Op internet heb ik diverse voorbeelden gezien, maar ben toch ook wel benieuwd naar jullie ideeen met foto's.
Gast- Gast
Re: Zelf sleutel/tassenhangers maken.
Toen ik sieraden maakte heb ik ook wel eens sleutelhangers enzo gemaakt.
Hier een paar simpele dingetjes:
Hier een paar simpele dingetjes:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks, ziet er leuk uit en er zijn zoveel ideeen en materialen die je ervoor kan gebruiken.
Heb je geen foto´s van die van jou! Shit vraagteken doet het weer eens niet!
Ben net klaar met mijn bikini versieren, wat een werk en er hebben heel veel uren in gezeten om het af te krijgen. Ik wilde het in 1 dag doen, nou dat lukt echt niet.
Heb je geen foto´s van die van jou! Shit vraagteken doet het weer eens niet!
Ben net klaar met mijn bikini versieren, wat een werk en er hebben heel veel uren in gezeten om het af te krijgen. Ik wilde het in 1 dag doen, nou dat lukt echt niet.
Gast- Gast
Grappig dat je je bikini hebt versierd. Heb je er een foto van? Ben wel nieuwsgierig.
Gast- Gast
Nee sory heb ik niet. Is vol met kralen en wat bloemen zo heb je een beetje een idee.
Gast- Gast
Oke, klinkt leuk! Zo heb je een bikini die niemand anders heeft.
Gast- Gast
Ik heb ook wel eens sleutel/tassenhangers gemaakt, helaas geen foto's van...
Sommige in de 'stijl' zoals die van Lejow met voornamlijk kralen. Vorig jaar heb ik er 'n paar met lintjes gemaakt. Vorige week heb ik wat leuke voorbeeldjes gezien met lintjes en kralen, dat wil ik ook nog eens gaan doen.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je bikini, klinkt leuk! Misschien toch 'n foto maken?
Sommige in de 'stijl' zoals die van Lejow met voornamlijk kralen. Vorig jaar heb ik er 'n paar met lintjes gemaakt. Vorige week heb ik wat leuke voorbeeldjes gezien met lintjes en kralen, dat wil ik ook nog eens gaan doen.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je bikini, klinkt leuk! Misschien toch 'n foto maken?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Bedacht me dat ik toch nog ergens foto's moest hebben.
Leuk zeg. Bij de Xenos hebben ze btw voordelig hangers per 2, is dacht ik 0,99 ct maar weet het niet zeker iig niet duur.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Ik heb ook wel eens sleutel/tassenhangers gemaakt, helaas geen foto's van...
Weet niet hoe dat moet, maar het is erg rommelig en eigenlijk wilde ik alles eraf halen maar da´s zonde van al dat geknutsel.
Er hangen oa minibelletjes aan, dus men hoort me wel aankomen haha
Gast- Gast
Wat weet je niet, hoe je 'n foto moet plaatsen? Is niet zo moeilijk hoor...
Dat is inderdaad zonde van al je 'gefrutsel'! Mijn ervaring is echter dat als ik niet echt tevreden ben met het resultaat, ik het ook niet zal gebruiken... En dat is natuurlijk ook zonde! Misschien kun je er 'n paar dingetjes afhalen waardoor het niet zo rommelig meer is?
Dat is inderdaad zonde van al je 'gefrutsel'! Mijn ervaring is echter dat als ik niet echt tevreden ben met het resultaat, ik het ook niet zal gebruiken... En dat is natuurlijk ook zonde! Misschien kun je er 'n paar dingetjes afhalen waardoor het niet zo rommelig meer is?
Dat volle was bedoeling omdat die van bikinibiza.com dat ook zijn alleen is dit nu heel anders, maar ook wel leuk hoor. Ga hem wel dragen iig wat kan mij het schelen, niemand kent me op vakantie.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zelf ijs maken
» Zelf shoarmapizza maken
» zelf aioli maken?
» Cadeautjes zelf maken
» Zelf website maken
» Zelf shoarmapizza maken
» zelf aioli maken?
» Cadeautjes zelf maken
» Zelf website maken
Pagina 1 van 1