Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 39 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  S@nneke ma 26 sep 2011 - 8:04

Blush, hoe is het met jou? Tijd niks van je gehoord. Ik was vandaag in Apeldoorn aan het winkelen en zag een winkel, en die heette blush Very Happy, dus ik moest even aan jou denken.

Amber, mooi dat het met binky goed gaat. Wel balen dat je je precies deze dagen niet zo lekker voelt. Hoop dat je je snel beter voelt.

Filoria, oow wat spannend. Ik hoop zo dat je zwanger bent. Ik zou het stoer vinden als je tot zaterdag kan wachten met testen. Ik weet niet of ik het vol zou houden.

Muppetje, de test ziet er wel positief uit. Veel plezier Wink

Puggle, fijn dat je vrijdag een echo krijgt. Iig prettig dat ze je deze cyclus helemaal volgen.

Weegschaal, wat goed dat je gister ongesteld bent geworden. Heb je iig weer een eisprong. Kun je weer aan de slag Wink

Alyssa, wat lastig dat je daar gewerkt hebt. Het is bij de gyn ook lastig om een smoes te bedenken.

CCC, ja, het zou kunnen dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb je toen niet helemaal gevolgd door mijn vakantie. Maar als je zo heftig ongesteld bent geweest, zal er niks achter zijn gebleven denk ik/hoop ik.

Ik heb gister niet echt een luie zondag gehad. ’s Morgens in het huishouden bezig geweest en daarna hard gewerkt. Ze waren daar aan het filmen voor de serie ha.rt tegen ha.rd.
Vandaag was een stuk relaxter. Ik heb lekker gewinkeld, echt weer leuke kleren gekocht.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 8:12

Ik lees trouw mee hoor, maar zal even wat minder reageren. Ben erg druk met school op het moment...
Maar ik hou jullie in de gaten en op de hoogte Wink

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 26 sep 2011 - 8:14

Jetje schreef:Ik lees trouw mee hoor, maar zal even wat minder reageren. Ben erg druk met school op het moment...

Hé Jetje!! Succes met school meis!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 8:19

Alyssa, fijn als het donderdag is geweest hoor. Komt wel goed! Wel lastig dat je daar mensen kent ik denk dat het lastig is om iets te verzinnen. Er zijn natuurlijk ook andere dingen waarvoor je naar een gyn moet maar ja wat Rolling Eyes

Sanneke, klink goed een dagje shoppen! Is altijd leuk!

Ik heb me net even uitgeleefd op esprit.nl had via de post een kortingsbon van 15% gekregen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 8:19

Muppetje schreef:
Jetje schreef:Ik lees trouw mee hoor, maar zal even wat minder reageren. Ben erg druk met school op het moment...

Hé Jetje!! Succes met school meis!

Succes hoor!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 26 sep 2011 - 8:21

Puggle, dat vraagt om foto's!!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 26 sep 2011 - 22:03

Hallo Meiden,

Ik zit ziek thuis Sad Bah heb daar zo'n hekel aan maar het ging echt niet.
Ben misselijk, buikpijn en duizelig. Begin verkouden te worden. Hopelijk is het snel over.

@ Alyssa, succes met gyn donderdag. Snap dat het moeilijk is met name omdat je de mensen daar kan. Misschien toch maar gewoon aangeven voor een uitstrijkje. Een vriendin van mij moest ook een keer naar de gyn omdat ze steeds doorbraakbloedingen had met de pil, misschien kun je zoiets zeggen.

@ Puggle, inderdaad foto's Wink

@ Jetje, succes met school.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje ma 26 sep 2011 - 22:06

Beterschap Amber!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 2:12

Beterschap amber! Balen hoor, maar het heerst ik had vorige week hetzelfde zo te horen. Je kan in ieder geval lekker kroelen met binky I love you

Gast
Gast

Bericht  Jelin di 27 sep 2011 - 3:02

@ Amber.. Balen dat je ziek bent. Beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter!!

@ Weegschaal.. Fijn dat je toch ongesteld bent geworden na je miskraam. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!! En vakantie gaat altijd te snel voorbij.

@ Puggle.. Fijn dat ze je deze cyclus goed in de gaten houden!! Hoop dat er iets moois uit komt.

@ Filoria.. Spannend meid!!

@ Jetje.. Succes op school!!

@ Alyssa.. Succes donderdag!! En je niet te druk maken om wat je ex-collega's gaan denken.

Vandaag laatste dag van mijn vakantie. En ik heb nu al geen zin om te gaan werken morgen haha.. Ben nu stoofpeertjes aan het maken. Nog nooit gedaan, dus ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Baal wel een beetje, want ik sinds vanmiddag wat roze afscheiding. Dus ik hoop dat het niets is, maar dat maakt me gelijk weer ongerust.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Muppetje di 27 sep 2011 - 5:11

Voor een kindje in 2011! - Pagina 39 Foto-LMHHCF8L-1

Deze is van vandaag, lijkt me duidelijk dus... Ik hou nu op met testen, heb ik er nog en paar over:)

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 27 sep 2011 - 5:19

Lijkt mij ook duidelijk, Muppetje!

En nu 2 weken afwachten.. smile

En oh, dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes meiden! Ik update jullie donderdag of vrijdag sowieso even!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  CCC di 27 sep 2011 - 6:47

Duidelijk Muppetje! smile Nu afwachten! Hoop het zo voor jullie!

Vandaag weer even een paar uurtjes gewerkt, ging wel lekker! Net even bedacht dat ik misschien wel ga aanmelden als gastouder. De k.inderopvang bied vrij weinig uren nu, dus misschien is dat wel heel erg leuk om te doen. Morgen verder met orienteren enzo. Ga zo even naar mijn ouders, even kijken hoe het met ze gaat... Alweer een tijdje niet gezien.

Vandaag trouwens nog niet ongesteld geworden, ook geen roze/ bruinig slijmverlies... Wel wat kramp gevoel, dus ben benieuwd wat het gaat doen allemaal... Probeer me er trouwens niet teveel mee bezig te houden, want dan word ik weer helemaal gek. smile Verder vandaag weer goed gezond gegeten! De eerste 0.6 kilo is er alweer af, en ja ik weet het, is vocht maar motiveert wel weer even om gewoon weer lekker gezond door te gaan! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 6:57

Duidelijk hoor muppet! Erg fijn smile

Choco, ja dat motiveert hè als je ziet dat er wat af gaat. Ik ben nu bijna 14 kilo kwijt en voel me zo veel beter ook al heb ik wel vaak honger en zin in iets lekkers Wink even afwachten wat je cyclus doet. Ach dat kan iedere maand weer anders zijn dus niet druk om gaan maken aks het even duurt hoor.

Jelin, succes morgen met werken! Kan me voorstellen dat je weinig zin hebt. Is altijd zo balen om je eerste dag weer te hebben na een fijne vakantie.

Amber, hoe gaat het met je meis?

Gast
Gast

Bericht  Alyssa di 27 sep 2011 - 7:01

CCC, goed dat je al bent afgevallen! Dat motiveert wel extra denk.

Koffieleut, zit jij niet alweer bijna op het einde van je cyclus?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Amber- di 27 sep 2011 - 7:54

@ Puggle, gaat weer iets beter. Maar eens kijken of ik morgen misschien weer naar het werk kan. Dat thuis zitten vind ik maar niets. Ik heb morgen geen spreekuur maar een kantoordag, dus als het niet gaat kan ik zo weer naar huis.

@ Muppet, nu weer in de wachtweken voor jou. Ik heb nu een heel licht roze streepje op mijn ovulatietest. Dus er gebeurd langzaam aan wat haha.. Hopelijk ergens komende dagen positief.

@ CCC, fijn dat er al wat af is.

@ all, Binky heeft me vandaag goed gezelschap gehouden, heeft de hele middag bij me gelegen. Echt lief. Hij heeft net de eerste entingen gehad. Mijn zus is dierenarts, dus die is hier net geweest om te enten. Erg handig!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 27 sep 2011 - 8:13

Amber, niet te vlug weer beginnen he, rustig aan. Al snap ik je standpunt, ik hou er ook echt niet van.
Handig dat je zus dierenarts is. En dat streepje kan er ineens zijn he, die van mij was zondag ook bijna niets...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:17

Idd handig dat je zus dierenarts is! En wat lief dat binky al zo lekker bij je ligt I love you

Gast
Gast

Bericht  CCC di 27 sep 2011 - 9:45

Amber hoop dat je je al ietsjes beter voelt! Wel goed uitzieken hoor, anders heb je het straks zo weer en vaak is het dan 10x zo erg... :S Ken dat gevoel wel wbt thuis zitten, voelt altijd zo vervelend, maar je kunt er niks aan doen dat je ziek bent.
Aaah wat lief dat Binky lekker bij je heeft gelegen! En de eerste prikjes zitten er alweer op! Handig dat dat zo even thuis kon bij jullie, scheelt een hoop gedoe met heen en weer gaan met zo'n klein beestje.

Puggle: wat goed van je zeg! 14 kilo! cheers Wauw, dat heb je echt goed gedaan hoor! Ja herkenbaar, ik moet eerlijk toegeven dat er maar weinig dingen zijn die ik niet lust... En ik kan echt enorm goed eten, echt niet normaal eigenlijk... Embarassed Heb vanavond wel een paar chocolade pepernoten op, maar gewoon een heel klein schaaltje van 30 gram... En nu is het weer klaar... Morgen weer een dag! smile

Jelin: succes morgen! als je er eenmaal bent valt het mee, het went helaas sneller dan je denkt... Vaag is dat he eigenlijk!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Koffieleut di 27 sep 2011 - 20:15

Alyssa: Lastig idd, ik zou toch maar wat verzinnen dan. Ze hoeven helemaal niet te weten dat jullie proberen zwanger te worden. Succes donderdag! Ik zit nu op dag 23, dus het schiet alweer mooi op.

Weegschaal: Fijn dat je ongesteld geworden bent en je eisprong goed gevoeld hebt.

Jetje: Succes met school!

Amber: Niet te snel weer aan het werk willen hoor, ziek is ziek! Gezellig dat Binky zo lief bij je gelegen heeft I love you , dat doet vast goed!

Muppetje: Die test is duidelijk hoor! Nu maar afwachten dus......

Ccc: Ik kan me voorstellen dat dat motiveert hoor, ook al is het vocht, er is toch al iets af!

Puggle: 14 kilo?! Wat knap!

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Jazzlyn di 27 sep 2011 - 20:19

Even alleen korte reactie!

Amber beterschap en muppetje Jeeeeh een ei!!

Puggle.. Wow 14 kilo!!

Verder even klagen, hier gaat het echt niet tof. Moet veel medicijnen slikken om de dag door te komen zo misselijk inclusief spugen! Maandag praten met mijn baas, omdat ik toch gedeeltelijk minder wil werken (denk dat het echt nodig is). De lange dagen spuug ik zoveel dat ik er gewoon buikpijn van krijg!

Desalniettemin wens ik jullie spoedig potknuffelen in dan lichte mate toe hug
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  S@nneke di 27 sep 2011 - 20:24

puggle, 14 kilo. wauw. wil je er nog meer af hebben of probeer je nu stabiel te blijven?

amber, ik hoop ook dat je snel beter bent. En dat de ovulatie testen gaan verkleuren. Ben je vandaag weer aant werk? hoe gaat het?

Jazzlyn, wat balen dat je nogsteeds zo misselijk bent.

Alyssa, succes morgen.

Jelin, hoe was je eerste werk dag? viel het mee?
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Amber- di 27 sep 2011 - 20:54

Hallo meiden,

Dankje voor jullie berichtjes.
Ben vandaag toch maar thuis gebleven. Wil graag te snel weer alles willen maar moet naar mijn lichaam luisteren.
En binky ligt weer naar naast me.. smile Het is net of hij het aanvoelt, zodra mijn man thuiskomt wordt hij actief en wil die spelen.

@ Puggle, wow 14 kilo knap hoor!!

@ Jazz, hopelijk voel je je snel beter.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut di 27 sep 2011 - 20:59

amber22 schreef:Hallo meiden,

Ben vandaag toch maar thuis gebleven. Wil graag te snel weer alles willen maar moet naar mijn lichaam luisteren.
En binky ligt weer naar naast me.. smile Het is net of hij het aanvoelt, zodra mijn man thuiskomt wordt hij actief en wil die spelen.

Aaahhh, ik wil ook een Binky
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- di 27 sep 2011 - 21:08

Koffieleut schreef:
amber22 schreef:Hallo meiden,

Aaahhh, ik wil ook een Binky

haha Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: