Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
happy, ik kan me best voorstellen dat je na deze ervaring liever niet meer actief gaat paardrijden. Ik zou ook zeggen dat je ergens last van hebt. of van je onderkant, of inderdaad van je rug ofzo. Zie je die vriendin ook buiten het paardrijden? Anders wordt het misschien lastig als je zegt dat je bvb door je rug bent gegaan.
Hier nog flink ongesteld, maar dat is niet zo erg. vind ik toch fijner dan 1,5 dag een klein beetje ongesteld. hihi dit klinkt echt gek. verder hier weinig nieuws.
morgen is het een jaar geleden dat een vriendin van mij is bevallen. Haar kindje is na 10 dagen overleden. ik vind het echt lastig. wat moet ik nou tegen haar zeggen. ik wil haar wel laten weten dat ik aan haar en haar kindje denk. pff... nu we zelf ook bezig zijn, vind ik het nog lastiger, maarja, ze gaat er wel heel goed mee om.
Hier nog flink ongesteld, maar dat is niet zo erg. vind ik toch fijner dan 1,5 dag een klein beetje ongesteld. hihi dit klinkt echt gek. verder hier weinig nieuws.
morgen is het een jaar geleden dat een vriendin van mij is bevallen. Haar kindje is na 10 dagen overleden. ik vind het echt lastig. wat moet ik nou tegen haar zeggen. ik wil haar wel laten weten dat ik aan haar en haar kindje denk. pff... nu we zelf ook bezig zijn, vind ik het nog lastiger, maarja, ze gaat er wel heel goed mee om.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Hallo allemaal!! *zoekt een zwaaiende smiley, maar kan dr geen vinden*
Alles goed met iedereen?
Alles goed met iedereen?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Haiiii Muppet
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Genieten jullie niet van t lekkere weer?
Happy- Prater
Hallllooooo
Happy, nee, niet meer, ik heb in de tuin gewerkt vandaag, maar ik ben er wel weer klaar mee
*stiekem wil ik dat het echt koud wordt*
Happy, nee, niet meer, ik heb in de tuin gewerkt vandaag, maar ik ben er wel weer klaar mee
*stiekem wil ik dat het echt koud wordt*
Muppetje- Ratel
O ik ook! Ik wil savonds weer gezellig kaarsjes aan, en ik wil de kerstboom.. hihi.. ik loop wel erg hard van stapel
Happy- Prater
Happy schreef:O ik ook! Ik wil savonds weer gezellig kaarsjes aan, en ik wil de kerstboom.. hihi.. ik loop wel erg hard van stapel
Neeee, leuk juist inderdaad
De kruidnootjes liggen hier ook al weer in de kast
Muppetje- Ratel
Haha die heb ik wel al in mn handen gehad, maar netjes terug gelegd. Hier liggen bij Action ook al kerstballen, te zot eigenlijk he?
Happy- Prater
Happy schreef:Haha die heb ik wel al in mn handen gehad, maar netjes terug gelegd. Hier liggen bij Action ook al kerstballen, te zot eigenlijk he?
Ik was net ff bij Intratuin, daar zijn ze ook druk aan het bouwen de kerstmarkt
De kruidnootjes van de bakkersafdeling van Appie zijn het lekkerst. Die kan ik echt niet latter liggen, haha
Muppetje- Ratel
Kerst is inderdaad het allerleukst. Kerst begint bij mij op 6 december
Muppetje- Ratel
Haha dan zet je zeker gelijk de kerstboom op? Wanneer Sinterklaasje weer naar Spanje gaat.
Happy- Prater
Ja, klopt, eerder vind ik niet kunnen, dus ik doe het elk jaar op 6 december, kerstbomendag
Muppetje- Ratel
Haha ik ben dus niet de enige gek. De kruidnoten liggen hier ook al en ik kan niet wachten tot de kerstboom opgezet kan worden... Voor ik J.esper had zette ik de boom wel soms al voor Sinterklaas op, maar nu vind ik dat niet meer kunnen... Laat die baggerzomer maar klaar zijn.
Gast- Gast
Jetje schreef:Haha ik ben dus niet de enige gek. De kruidnoten liggen hier ook al en ik kan niet wachten tot de kerstboom opgezet kan worden... Voor ik J.esper had zette ik de boom wel soms al voor Sinterklaas op, maar nu vind ik dat niet meer kunnen... Laat die baggerzomer maar klaar zijn.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Behalve dan dat ik, jammer genoeg, geen Jesper heb
Eerste kerst in je nieuwe huis? Voel je je al n beetje thuis hier?
Muppetje- Ratel
Ja ik zet na sinterklaas ook altijd de boom. Helemaal zin in! Ach nog even geduld al vind ik dat snoepgoed wat er nu al ligt voor de Sint wel een beetje too much.
Gast- Gast
Dat is het enige wat ik nog een beetje leuk vind aan de winter. Kerst... Helaas is het aankomende kerst 3 jaar geleden dat mijn schoonmoeder overleed, dus ook dat heeft zijn glans wel verloren eigenlijk
Sinterklaas vind ik heerlijk, kan niet wachten tot ik het kan vieren met mijn kindje, en ik zit dit jaar op mijn werk een keer niet in de Sint werkgroep, heerlijk!
Sinterklaas vind ik heerlijk, kan niet wachten tot ik het kan vieren met mijn kindje, en ik zit dit jaar op mijn werk een keer niet in de Sint werkgroep, heerlijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het is September, een mooie na-zomerdag en er wordt hier gepraat over kerst en Sinterklaas..hhmm
Happy- Prater
Ja, leuk he! Word je daar niet Happy van Happy?
Muppetje- Ratel
Haha ik wel, mn vriend verklaard me voor gek Maar ik zeg al een aantal weken dat van mij de winter wel mag komen. We zijn vroeg op vakantie geweest en daarna alleen takke weer hier. De mooie dagen zijn op 1 hand te tellen denk ik. Ben zat van al die regen. Heb liever dat het iets vriest en dat t zonnetje dan lekker schijnt.
Happy- Prater
Happy schreef:Haha ik wel, mn vriend verklaard me voor gek Maar ik zeg al een aantal weken dat van mij de winter wel mag komen. We zijn vroeg op vakantie geweest en daarna alleen takke weer hier. De mooie dagen zijn op 1 hand te tellen denk ik. Ben zat van al die regen. Heb liever dat het iets vriest en dat t zonnetje dan lekker schijnt.
Oh ja dat vind ik ook heerlijk, lichte vorst n dan zo'n heerlijk zonnetje erbij! Ik heb zoeizo geen hekel aan de winter.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Jetje schreef:Haha ik ben dus niet de enige gek. De kruidnoten liggen hier ook al en ik kan niet wachten tot de kerstboom opgezet kan worden... Voor ik J.esper had zette ik de boom wel soms al voor Sinterklaas op, maar nu vind ik dat niet meer kunnen... Laat die baggerzomer maar klaar zijn.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Behalve dan dat ik, jammer genoeg, geen Jesper heb
Haha nou op een dag als vandaag wil je geen Jesper hebben hoor. Hij was echt zooooooooo vreselijk vermoeiend. We waren hem zelfs kwijt in de C&A. Manlief is bij de roltrap blijven staan en ik maar roepen en zoeken tussen al die stellingen... Maar ik blijf duimen dat jij binnenkort dezelfde dramasituaties in de stad en op de markt gaat meemaken hoor!!
Maar jaja eerste kerst in ons nieuwe huisje! Ik vind het echt heerlijk wonen hier hoor. Alles kan gewoon op de fiets en het is zo'n leuke stad. Je hebt er echt alles. Dus ik voel me hier inderdaad wel helemaal thuis al!
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Haha ik ben dus niet de enige gek. De kruidnoten liggen hier ook al en ik kan niet wachten tot de kerstboom opgezet kan worden... Voor ik J.esper had zette ik de boom wel soms al voor Sinterklaas op, maar nu vind ik dat niet meer kunnen... Laat die baggerzomer maar klaar zijn.
Haha nou op een dag als vandaag wil je geen Jesper hebben hoor. Hij was echt zooooooooo vreselijk vermoeiend. We waren hem zelfs kwijt in de C&A. Manlief is bij de roltrap blijven staan en ik maar roepen en zoeken tussen al die stellingen... Maar ik blijf duimen dat jij binnenkort dezelfde dramasituaties in de stad en op de markt gaat meemaken hoor!!
Maar jaja eerste kerst in ons nieuwe huisje! Ik vind het echt heerlijk wonen hier hoor. Alles kan gewoon op de fiets en het is zo'n leuke stad. Je hebt er echt alles. Dus ik voel me hier inderdaad wel helemaal thuis al!
Fijn dat het zo bevalt, heb je ook en beetje leuke contacten opgedaan al? Lijkt me best moeilijk, naar en andere stad verhuizen. Waar komen jullie vandaan?
Ik zie het helemaal voor me bij de C&A...
Muppetje- Ratel
Jetje: wat super dat je zo blij bent met je nieuwe huis. En wat lief dat je Muppetje dramasituaties gunt haha.
Jazzlyn en Happy: GEFELICITEERD
Wat kletsen jullie veel nog steeds, ik kan het echt totaal niet bijhouden. Sorry Maar vind het wel leuk om regelmatig even een kijkje te nemen hoe het met jullie gaat.
Hier alles rustig. Net terug van twee weken vakantie. Ben ongesteld geworden na een cyclus van 32 dagen. Lekker kort! Dus ik hoop dat het deze maand raak is, of dat ik weer zo snel ongesteld wordt, want dat scheelt een hoop onzekerheid.
Jazzlyn en Happy: GEFELICITEERD
Wat kletsen jullie veel nog steeds, ik kan het echt totaal niet bijhouden. Sorry Maar vind het wel leuk om regelmatig even een kijkje te nemen hoe het met jullie gaat.
Hier alles rustig. Net terug van twee weken vakantie. Ben ongesteld geworden na een cyclus van 32 dagen. Lekker kort! Dus ik hoop dat het deze maand raak is, of dat ik weer zo snel ongesteld wordt, want dat scheelt een hoop onzekerheid.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: