Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Wat denken jullie, springend ei? De test is van 18.15, de piek is rond twaalf uur, misschien was de streep toen dus donkerder
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik denk dat je er dicht in de buurt komt hoor! Strepen lijken even donker te zijn!
Succes
Succes
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Ja ik denk dat je er dicht in de buurt komt hoor! Strepen lijken even donker te zijn!
Succes
Dank je, komt wel goed
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Laurientje85 schreef:Ja ik denk dat je er dicht in de buurt komt hoor! Strepen lijken even donker te zijn!
Succes
Dank je, komt wel goed
Ik duim voor je op een heel mooi resultaat!!
Gast- Gast
Succes Muppet! Daarna even een kwartier op de kop staan
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Succes Muppet! Daarna even een kwartier op de kop staan
Met n kussen onder mn kont?
Muppetje- Ratel
Haha dat kan ook! Ik ging mijn benen tegen de muur aan leggen, kussen onder mn kont haha echt geen gezicht maar het resultaat is er.
Natuurlijk doet bijna niemand dat maar ik heb het wel gedaan
Natuurlijk doet bijna niemand dat maar ik heb het wel gedaan
Happy- Prater
Ik zaal er eens over nadenken...
Muppetje- Ratel
Haha nou het belangrijkste is dat je gewoon even blijft liggen en zorgen dat zijn visjes niet buiten zwemmen! Hoe dat moet je zelf weten, maar je weet in ieder geval wat je moet doen vanavond
Happy- Prater
Mooi muppet! maare hoe bedoel je dat de piek om 12 uur was? Hoe weet je dat?
Amber, balen dat je je niet zo goed voelt, het heerst wel hoor op het moment! Fijn dat binky het zo goed doet
Filoria, toch wel een beetje spannend hoor!
Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. Aanstaande vrijdag krijg ik een echo om te kijken hoe het eitje groeit. Ze wilde het even checken ivm overstimulatie. Dat er dadelijk niet meerdere groeien. En dan kan ze zien of ik er niet TE goed op reageer zeg maar, ben erg benieuwd!
Amber, balen dat je je niet zo goed voelt, het heerst wel hoor op het moment! Fijn dat binky het zo goed doet
Filoria, toch wel een beetje spannend hoor!
Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. Aanstaande vrijdag krijg ik een echo om te kijken hoe het eitje groeit. Ze wilde het even checken ivm overstimulatie. Dat er dadelijk niet meerdere groeien. En dan kan ze zien of ik er niet TE goed op reageer zeg maar, ben erg benieuwd!
Gast- Gast
Dat is een feit Puggle
En ik voel me nu heel heel slecht, ik heb je helemaal geen succes gewenst vandaag. Fijn dat jij wel n echo krijgt.
En ik voel me nu heel heel slecht, ik heb je helemaal geen succes gewenst vandaag. Fijn dat jij wel n echo krijgt.
Muppetje- Ratel
Muppetje: spannend! Goed je best doen vanavond! Enne... mijn tip van de dag, niet van die gekke fratsen joh, is niet meer romantisch Zonder die gekke dingen moet het vast en zeker ook lukken!
Happy: eerste werkdagje was opzich wel lekker, wel jammer dat het invalwerk is want je merkt toch dat je dan een buitenstaander bent. Maar ach, geld is geld Komt goed dus!
Vandaag dus ook begonnen met gezond eten, heb gewoon afkickverschijnselen zeg... Heb mega honger nu, maar het gezonde voedsel staat nu te koken Na een paar dagen weer gezond eten zit ik er weer helemaal in, en heb ik nergens last van maar die eerste paar dagen heb ik trek in de gekste dingen. Nee, ik doe het echt voor mezelf hoor. Mocht ik straks zwanger raken, wil ik niet op dit gewicht nog eens aankomen... Denk dat ik daar trouwens ook best wel wat over te horen zou krijgen bij de verloskundige dan. Zit toch net op het stukje overgewicht. Dus een paar kilo's ervanaf en zit ik weer op het gezonde gewicht.
Puggle: spannend zeg! Je word goed in de gaten gehouden, dat is denk ik wel heel fijn.
Amber: voel je je al wat beter ondertussen?
Happy: eerste werkdagje was opzich wel lekker, wel jammer dat het invalwerk is want je merkt toch dat je dan een buitenstaander bent. Maar ach, geld is geld Komt goed dus!
Vandaag dus ook begonnen met gezond eten, heb gewoon afkickverschijnselen zeg... Heb mega honger nu, maar het gezonde voedsel staat nu te koken Na een paar dagen weer gezond eten zit ik er weer helemaal in, en heb ik nergens last van maar die eerste paar dagen heb ik trek in de gekste dingen. Nee, ik doe het echt voor mezelf hoor. Mocht ik straks zwanger raken, wil ik niet op dit gewicht nog eens aankomen... Denk dat ik daar trouwens ook best wel wat over te horen zou krijgen bij de verloskundige dan. Zit toch net op het stukje overgewicht. Dus een paar kilo's ervanaf en zit ik weer op het gezonde gewicht.
Puggle: spannend zeg! Je word goed in de gaten gehouden, dat is denk ik wel heel fijn.
Amber: voel je je al wat beter ondertussen?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Filoria schreef:Chococupcake: leuk dat je terug bent!
Amber: wat een schatje, die Binky . Balen dat je je niet zo goed voelt. Voelt het als een beginnende griep? Ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat je gauw weer de oude bent
Koffieleut: leuke vrije dag gehad?
Jelin: ga je nog wat leuks doen op je laatste vrije dagen?
Ik word hier echt helemaal gek. Ik denk dat ik zo graag zwanger wil zijn dat ik het mezelf nu aan het aanpraten ben. Bij elk pijntje denk ik dat het wel met een mogelijke zwangerschap te maken zal hebben.
Vanmorgen werd ik om 11u plotseling heel moe en ben ik een dutje gaan doen. Toen dacht ik ook weer: ziejewel ik ben zwanger!Mag van mezelf testen op dag 32 (toen was ik de vorige cyclus ongesteld geworden), dat is Zaterdag. Duurt nog veel te lang
Was ik maar niet zo ongeduldig
Zo herkenbaar, had ik vorige maand dus ook.. En nu moet ik morgen of overmorgen ongesteld worden en ga er ook vanuit dat ik gewoon ongesteld word en zit ik ook bij alles na te denken... Vanmorgen dacht ik, hey ik ben toch wel heel erg moe, mijn borsten worden toch wel heel groot... Naja het is vast niks... Ik mag van mezelf ook niet testen, min. 10 dagen wachten na woensdag... En kijken wat mijn cyclus doet... En daarbij, mocht ik zwanger zijn, en ik ga meteen testen duurt het toch eeuwen voordat je naar de VK mag... Dus test dan liever later
CCC- Ratel
Hallo Meiden,
Gaat gelukkig wat beter met me.. heb ook wel gewoon de hele dag gewerkt!
@ Muppet, super! en goed je best doen
@ Puggle, fijn dat je een echo krijgt ter controle.
Ik ben ook trouwens met ovulatietesten bezig. Ik weet dat ik een regelmatige cyclus heb, maar wou toch graag weten wanneer ik precies mij eisprong heb, en of ik wel een goede eisprong heb. Heb nu een paar dagen getest en ze blijven met uitzondering van de controlestreep zo goed als wit. Wordt hij van de 1 op de andere dag positief of wordt die langzaam aan wat donkerder?
Gaat gelukkig wat beter met me.. heb ook wel gewoon de hele dag gewerkt!
@ Muppet, super! en goed je best doen
@ Puggle, fijn dat je een echo krijgt ter controle.
Ik ben ook trouwens met ovulatietesten bezig. Ik weet dat ik een regelmatige cyclus heb, maar wou toch graag weten wanneer ik precies mij eisprong heb, en of ik wel een goede eisprong heb. Heb nu een paar dagen getest en ze blijven met uitzondering van de controlestreep zo goed als wit. Wordt hij van de 1 op de andere dag positief of wordt die langzaam aan wat donkerder?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber; Wat een schatje!! En fijn dat je je wat beter voelt.
Filoria; Spannend hoor! En wat duurt het dan lang he…
Ccc; Hoop dat je nu weer een ‘normale’ cyclus hebt.
Jelin; Wat gaat zo’n vakantie dan toch snel voorbij! Fijn dat je weer wat uitgerust bent.
Muppetje; Succes!
@ All; Ik ben gisteren ongesteld geworden. Heb ik mijn eisprong twee weken geleden toch goed gevoeld. Ben wel opgelucht, zit weer op dag 2!
Filoria; Spannend hoor! En wat duurt het dan lang he…
Ccc; Hoop dat je nu weer een ‘normale’ cyclus hebt.
Jelin; Wat gaat zo’n vakantie dan toch snel voorbij! Fijn dat je weer wat uitgerust bent.
Muppetje; Succes!
@ All; Ik ben gisteren ongesteld geworden. Heb ik mijn eisprong twee weken geleden toch goed gevoeld. Ben wel opgelucht, zit weer op dag 2!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Amber, ja hij kan van de een op andere dag positief worden. Kijk, zo waren mijne tour en met gisteren
Muppetje- Ratel
Het is niet zo dat ik nu iedere cyclus echo's krijg denk ik. Ze zei dat ze altijd even een cyclus wil volgen om te kijken wat het doet. Zou mooi zijn als het nu iedere maand is maar dat zal wel niet.
Amber, bij mij was het vorige maand wel dat ze steeds wat donkerder waren, al heb ik nooit helemaal bijna witte erbij gehad. Apmaar dat is misschien per merk verschillend geen idee.
Weegschaal, nou toch fijn dat je ongesteld bent geworden. Kunnen jullie er nu weer goed voor gaan
Amber, bij mij was het vorige maand wel dat ze steeds wat donkerder waren, al heb ik nooit helemaal bijna witte erbij gehad. Apmaar dat is misschien per merk verschillend geen idee.
Weegschaal, nou toch fijn dat je ongesteld bent geworden. Kunnen jullie er nu weer goed voor gaan
Gast- Gast
Zijn net zwangerschapstesten die dingen... Ik ken alleen die stripjes zeg maar...
CCC- Ratel
Muppetje schreef:Dat is een feit Puggle
Het is je vergeven hoor
Gast- Gast
Puggle: nee begrijp ik, maar is toch lekker om even onder controle te zijn nu toch? Heb je een beetje een idee wat er allemaal in je lichaam gebeurd...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Zijn net zwangerschapstesten die dingen... Ik ken alleen die stripjes zeg maar...
Die had ik eerst ja, maar die vond ik niet fijn, hier kan je gewoon overheen plassen
Muppetje- Ratel
Ja dat is inderdaad veel chiller, ook met bewaren enzo.. zit gewoon een kapje overheen...
CCC- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Dat is een feit Puggle
Het is je vergeven hoor
Oef, gelukkig maar
Muppetje- Ratel
Amber, wat een leuke naam! En wat een lieeeeve poes zeg! Jammer dat je je niet goed voelt de laatste dagen, net nu je rond je eisprong zit
Filoria, wel spannend hoor! Zou fijn zijn als je gewoon zwanger bent!
CCC, ben benieuwd wat jouw cyclus gaat doen deze keer. Ik zou ook zo lang mogelijk wachten met testen. Nouja, ik zou testen rond de dag (of iets erna) dat je de laatste keer ongesteld werd.
Jelin, jammer dat je vakantie bijna gedaan is meid, nog even genieten!
Muppetje, volgens mij is die ovulatietest overduidelijk positief! Super!
Puggle, wat fijn dat je naar de gyn bent geweest en dat je deze cyclus weer een echo krijgt.
Weegschaal, fijn dat je ongesteld geworden bent, weet je ook weer waar je aan toe bent.
@ All, ik loop alweer richting mijn 50ste dag in deze cyclus. Donderdag afspraak met de gynaecoloog, brr, het komt nu wel erg dichtbij. Ik zal dus heel blij zijn als het weekend is, die afspraak voorbij is, ik misschien ook meer duidelijkheid heb.
Het vervelende is dus dat ik niet wil dat mijn ex-collega's (ik heb daar dus gewerkt) weten dat wij voor een kindje bezig zijn. Nouja, één excollega weet ervan (en dat is gelijk ook de enige in onze omgeving). Ik weet dus niet goed wat ik moet zeggen donderdag. Ik kan natuurlijk wel zeggen dat ik voor een uitstrijkje kom, maar wellicht wordt er ook bloed genomen en dat is geen 'routine' als je alleen maar voor een uitstrijkje komt.
Filoria, wel spannend hoor! Zou fijn zijn als je gewoon zwanger bent!
CCC, ben benieuwd wat jouw cyclus gaat doen deze keer. Ik zou ook zo lang mogelijk wachten met testen. Nouja, ik zou testen rond de dag (of iets erna) dat je de laatste keer ongesteld werd.
Jelin, jammer dat je vakantie bijna gedaan is meid, nog even genieten!
Muppetje, volgens mij is die ovulatietest overduidelijk positief! Super!
Puggle, wat fijn dat je naar de gyn bent geweest en dat je deze cyclus weer een echo krijgt.
Weegschaal, fijn dat je ongesteld geworden bent, weet je ook weer waar je aan toe bent.
@ All, ik loop alweer richting mijn 50ste dag in deze cyclus. Donderdag afspraak met de gynaecoloog, brr, het komt nu wel erg dichtbij. Ik zal dus heel blij zijn als het weekend is, die afspraak voorbij is, ik misschien ook meer duidelijkheid heb.
Het vervelende is dus dat ik niet wil dat mijn ex-collega's (ik heb daar dus gewerkt) weten dat wij voor een kindje bezig zijn. Nouja, één excollega weet ervan (en dat is gelijk ook de enige in onze omgeving). Ik weet dus niet goed wat ik moet zeggen donderdag. Ik kan natuurlijk wel zeggen dat ik voor een uitstrijkje kom, maar wellicht wordt er ook bloed genomen en dat is geen 'routine' als je alleen maar voor een uitstrijkje komt.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Lastig Alyssa... Weet ook niet zo goed wat je zou kunnen zeggen, ze hebben toch gewoon medisch geheim?
Maja, dan weten ze het nog, is ook niks aan dan eigenlijk...
Hoop dat de week snel om is voor je, dan heb je de afspraak achter je en kun je verder gaan! Dan heb je waarschijnlijk ook meer duidelijkheid en kun je snel zwanger worden!
Ja ik ben dus ook benieuwd wat het gaat worden, vorige maand was ik 12 dagen overtijd...
Maja, dan weten ze het nog, is ook niks aan dan eigenlijk...
Hoop dat de week snel om is voor je, dan heb je de afspraak achter je en kun je verder gaan! Dan heb je waarschijnlijk ook meer duidelijkheid en kun je snel zwanger worden!
Ja ik ben dus ook benieuwd wat het gaat worden, vorige maand was ik 12 dagen overtijd...
Laatst aangepast door chococupcake op ma 26 sep 2011 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: