Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Happy vr 9 sep 2011 - 1:26

Ik heb het gevoel dat het goed zit smile Maar ben altijd bang teleurgesteld te worden!

3 weken zijn zo voorbij, Hooguit de dagen voor de echo maar dan moet je gewoon wat te doen hebben Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal vr 9 sep 2011 - 5:07

Ik heb even een vraag over een onderschrift. Ik wil mijn cyclusdagen ook graag onder in beeld krijgen. Ik heb ze getypt bij mijn profiel en dan onderschrift, maar ik zie niks.....
Wat doe ik verkeerd?

Het is toch gelukt, moest geduld hebben Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 5:44

Na een heerlijk midweekje weg met mijn mannen zijn we weer thuis.

Ga straks even rustig bijlezen, maar heb ik belangrijke dingen gemist?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 9 sep 2011 - 5:47

Jetje schreef:Na een heerlijk midweekje weg met mijn mannen zijn we weer thuis.

Ga straks even rustig bijlezen, maar heb ik belangrijke dingen gemist?
Welkom terug!!
Jazz en Happy zijn zwanger.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 6:57

Wauw zal ik dan maar wegblijven, hopelijk levert dat nog meer vruchtbaarheid op Wink

Gefeliciteerd meiden!

Muppet hoe is het met jou?? Uit jezelf ongesteld geworden? Laten we dan hopen dat dit de laatste keer geweest is en dat je binnenkort ook goed nieuws hebt!!! Ik blijf in ieder geval voor je duimen meid

Hier eigenlijk vrij weinig nieuws. We willen eigenlijk deze maand even afwachten. Kijken of het echt op gang is gekomen. Ik zit nu op 3 weken na de onttrekkingsbloeding. Als ik uitga van een cyclus zoals voor mijn zwangerschap zou ik over 2 weken ongesteld moeten worden. Ik weet het echt niet. Ik ben eigenlijk wel een beetje sceptisch ineens over dat kuurtje. Kan me niet echt voorstellen dat het ineens allemaal wel werkt na een paar pilletjes.

Laatst aangepast door Jetje op vr 9 sep 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 7:43

Jazzlyn schreef:En als jij jezelf rot blijft voelen is het goed angel Blijft het HCG stijgen Laughing

Breekt in....

Dit hoeft gelukkig absoluut niet zo te zijn, dat je jezelf rot moet voelen haha. Ik heb helemaal geen klachten gehad, dus rot voelen wil niet zeggen dat het wel/niet goed zit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 7:45

Happy schreef:Ik had al wat gesnuffeld voor verloskundingen hier in de buurt, bij één kan ik me vanaf week 5 aanmelden maar de verloskundigen die hier zitten doen bij week 8-9 een intake gesprek en pas bij week 12 een echo Sad

Tip: gewoon net doen alsof je niet weet hoelang je ongeveer zwanger bent hahaha. Ik kreeg daardoor al met 7+4 weken een echo en daarna gewoon met 12 weken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alyssa vr 9 sep 2011 - 8:05

Jetje schreef:Wauw zal ik dan maar wegblijven, hopelijk levert dat nog meer vruchtbaarheid op Wink
Als dat zou helpen, dan mocht je hier niet meer komen van mij Wink

Haha nee, welkom terug meid!

En wat de werking van die pilletjes betreft. Je hebt het dan over Primolut of andere menstruatie-opwekkende medicatie? Ik heb heb nu al 2 keer gekregen en ik werd dan inderdaad wel ongesteld nadien, maar de cyclus erna werd ik dan wéér niet uit mezelf ongesteld. Ik denk dat ze vaak echt wel helpen om menstruatie op te wekken, maar dat het dan best kan dat je nadien gewoon weer een superlange cyclus hebt en je wéér en wéér aan die pilletjes moet. Dat is dus bij mij het geval, daarom heb ik ook maar een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, ik kan moeilijk mijn menstruatie blijven opwekken, dan word ik nooit zwanger smile.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje vr 9 sep 2011 - 8:43

Jetje met mij gaat het goed, uiteindelijk wel ongesteld geworden ja, na 35 dagen. Ben nu bezig met 100mg Clomid omdat de 50 niet goed genoeg was aangeslagen, ik had mijn ei pas rond dag 23, de gyn wil dat dat eerder wordt...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat vr 9 sep 2011 - 8:49

Alyssa schreef:
ik kan moeilijk mijn menstruatie blijven opwekken, dan word ik nooit zwanger smile.

Huh? Dan heb je toch juist wel een eisprong en kan je toch wel zwanger raken? Wink
Of snap ik er niks van scratch

Nou ja...
Ik lees vaak wel met jullie mee, maar heb eigenlijk weinig bijzonders te vertellen.
Nog steeds ongesteld en nog goed rood ook. Dus het is een heftige, maar dat is fijn Laughing

Toen mijn dochter 3/4 maanden was wist ik wel dat ik snel een tweede wil, maar het begint toch wel steeds harder te kriebelen hahaha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:18

Jetje, welkom terug! Fijne vakantie gehad?

Gast
Gast

Bericht  Happy vr 9 sep 2011 - 10:39

Haha oke dus doen alsof ik geen idee heb hoelang ik zwanger ben :P hmm ben niet zo goed in liegen. Dat is nu ook mijn volgende punt... Ik rij regelmatig op het paard van een vriendin, net als vanavond. Tijdens het galopperen voelde het niet fijn aan in mijn buik, kreeg echt even kramp. Later toen ik eraf stapte voelde ik een hele tijd het 'gevoel' in mijn buik niet meer. Ik weet wel dat die 1 mm grote spelden knop goed zit van binnen maar het maakt me wel angstig! Paardrijden was in ieder geval alles behalve fijn en wil het nu dus ook niet meer doen. Maar ik wil het mijn vriendin nog niet vertellen, hoe red ik me daar uit?

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 11:15

Printje schreef:
Happy schreef:Ik had al wat gesnuffeld voor verloskundingen hier in de buurt, bij één kan ik me vanaf week 5 aanmelden maar de verloskundigen die hier zitten doen bij week 8-9 een intake gesprek en pas bij week 12 een echo Sad

Tip: gewoon net doen alsof je niet weet hoelang je ongeveer zwanger bent hahaha. Ik kreeg daardoor al met 7+4 weken een echo en daarna gewoon met 12 weken.

Ik kreeg daardoor twee echo's bij mijn eerste dochter (maar ik wist echt niet precies hoe lang ik zwanger was, wegens een zeer onregelmatige cyclus).

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn vr 9 sep 2011 - 15:40

Printje schreef:
Jazzlyn schreef:En als jij jezelf rot blijft voelen is het goed angel Blijft het HCG stijgen Laughing

Breekt in....

Dit hoeft gelukkig absoluut niet zo te zijn, dat je jezelf rot moet voelen haha. Ik heb helemaal geen klachten gehad, dus rot voelen wil niet zeggen dat het wel/niet goed zit.

Het was ook maar als grapje bedoeld :shock:
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Jazzlyn vr 9 sep 2011 - 15:41

Printje schreef:

Dat zou ik echt niet doen. Dan lieg je gewoon!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 19:37

Jazzlyn schreef:
Printje schreef:

Ik wist ook niet hoever ik precies was, en zo was die echo mooi meegenomen. Je weet toch eigenlijk nooit precies hoever je bent.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn vr 9 sep 2011 - 19:52

Printje schreef:
Jazzlyn schreef:
Printje schreef:

Ik wist ook niet hoever ik precies was, en zo was die echo mooi meegenomen. Je weet toch eigenlijk nooit precies hoever je bent.

Haar laatste menstruatie was 30 dagen geleden, hoe ver kan je er dan naast zitten ( 2 of 3 dagen). Iedereen wil graag een echo hoor, maar ervoor liegen? Nee bedankt!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 20:24

Jazzlyn schreef:
Printje schreef:
Jazzlyn schreef:
Printje schreef:

Haar laatste menstruatie was 30 dagen geleden, hoe ver kan je er dan naast zitten ( 2 of 3 dagen). Iedereen wil graag een echo hoor, maar ervoor liegen? Nee bedankt!
Bij mij zei de vk zelf dat ze dat vaak zelf ook zo doen als je twijfelt. Ik twijfelde toen tussen 7 of 11 weken. Vandaar
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  firda vr 9 sep 2011 - 21:03

Jazzlyn

edit : laat ook maar..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Muppetje vr 9 sep 2011 - 21:37

firda schreef:Jazzlyn

edit : laat ook maar..

Intrigerend... Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Happy vr 9 sep 2011 - 22:04

Nou wat een discussie.. Toch nergens voor nodig Very Happy Ik kan niet eens liegen, hoe graag ik ook een echo zou willen Wink

Heeft iemand advies hoe ik het paardrijden voor een paar weken (tot ik het wil vertellen) uit de weg kan gaan? Ik rij minstens 1 keer in de week bij haar thuis, en ik weet ook altijd wel een gaatje te vinden in mijn agenda dus ik moet wel met hele goede redenen komen anders gelooft ze me nooit. Neutral

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 22:20

Je kunt gewoon blijven rijden, mits je jezelf er goed bij voelt!
Ik heb bij de eerste tot 17 weken gereden!

Gast
Gast

Bericht  Happy vr 9 sep 2011 - 22:33

Ik weet ook wel dat ik kan blijven rijden, maar het deed echt pijn in mijn buik. Ik kreeg een paar seconde behoorlijk kramp..En dat rij ik liever niet.

Mijn vriendin houdt van aanpakken en laat me altijd intensief trainen, en veel springen. Maar ik wil gewoon lekker rustig rijden, geen risico's nemen. Ik heb nu al 1 x "hoofdpijn" gehad en de gister had ik "buikpijn". En ze geloofde er niets van geloof ik Wink

Happy
Prater
Prater

Bericht  Floor vr 9 sep 2011 - 22:57

Kan je niet zeggen dat je last hebt van je rug en dat je van de huisarts even niet mag rijden. (ik weet niks van paardrijden dus weet niet of het geloofwaardig is)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jazzlyn vr 9 sep 2011 - 23:13

Printje schreef:
Jazzlyn schreef:
Printje schreef:
Jazzlyn schreef:
Printje schreef:
Happy schreef:

!
Bij mij zei de vk zelf dat ze dat vaak zelf ook zo doen als je twijfelt. Ik twijfelde toen tussen 7 of 11 weken. Vandaar

kijk jij wist het echt niet! Dan is het natuurlijk logisch als je eerder een echo krijgt. 7 of 11 weken is nog al een verschil.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: