Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Jolicious schreef:amber22 schreef:Jolicious schreef:Weten jullie hoe het met Caresses is?
Geen idee eigenlijk.
Ehm, volgens mij heb ik een beetje gemist wie je bent? of je hebt niet hier meegeschreven?
Maar zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!
Pm!
Ik heb volgens mij ook gemist wie je bent toch?
Ik ook hoor...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Oja sorry meiden, had ik even moeten vertellen dat je vanaf 12 weken geen nachtdiensten meer hoeft te draaien. Staat in het CAO, dus daar moet ik me maar aan houden
amber, gezellig dat je terug bent. wat fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. maarja waar het aan ligt, geen idee.
CCC, ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat balen dat je de baan niet krijgt! begrijp ik nu goed dat je jullie kinderwens even tijdelijk aan de kant zet?? ik hoop dat je snel een leuke baan vindt en rust voor je zelf.
puggle beterschap.
amber, gezellig dat je terug bent. wat fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. maarja waar het aan ligt, geen idee.
CCC, ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat balen dat je de baan niet krijgt! begrijp ik nu goed dat je jullie kinderwens even tijdelijk aan de kant zet?? ik hoop dat je snel een leuke baan vindt en rust voor je zelf.
puggle beterschap.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Amber, Leuk dat je er weer bent Goed om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad :-)
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen,
Ik wilde ff komen melden dat ik gisteren ongesteld ben geworden. Dus heb een hele nette cyclus van 28 dagen. Dus daar ben ik wel een heel blij mee.
@ Amber.. balen dat je ook weer ongesteld bent geworden. Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad.
De rest heb het niet allemaal gelezen.. Sorry zal na mijn vakantie weer actiever reageren. Fijne dag allemaal!!
Ik wilde ff komen melden dat ik gisteren ongesteld ben geworden. Dus heb een hele nette cyclus van 28 dagen. Dus daar ben ik wel een heel blij mee.
@ Amber.. balen dat je ook weer ongesteld bent geworden. Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad.
De rest heb het niet allemaal gelezen.. Sorry zal na mijn vakantie weer actiever reageren. Fijne dag allemaal!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Fijn Jelin, nette cyclus inderdaad!
Muppetje- Ratel
Puggle: Vervelend dat je ziek bent. Beterschap!
Choco: Wat raar dat je ineens een negatieve referentie gekregen hebt... Ik hoop ook dat het snel goed komt!
Amber: Jeeejj je bent er weer! Het klinkt als een heerlijke vakantie, wat zul je het koud hebben nu... Jammer dat je ongesteld geworden bent. Haha, de wijn hakt er goed in dan he?! Ik heb had dat vorig jaar toen we terug kwamen van vakantie, 1 rosetje en een lol dat ik had (mijn man ook, maar die had lol om mij...)
Jelin: Balen dat je ongesteld bent geworden, wel een hele mooie cyclus dus!
Jolicious: Nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig wie je bent.... Of schreef je hier niet mee?!?
Choco: Wat raar dat je ineens een negatieve referentie gekregen hebt... Ik hoop ook dat het snel goed komt!
Amber: Jeeejj je bent er weer! Het klinkt als een heerlijke vakantie, wat zul je het koud hebben nu... Jammer dat je ongesteld geworden bent. Haha, de wijn hakt er goed in dan he?! Ik heb had dat vorig jaar toen we terug kwamen van vakantie, 1 rosetje en een lol dat ik had (mijn man ook, maar die had lol om mij...)
Jelin: Balen dat je ongesteld bent geworden, wel een hele mooie cyclus dus!
Jolicious: Nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig wie je bent.... Of schreef je hier niet mee?!?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@ Jelin, fijn dat je nu een mooie cyclus hebt.
@ Koffieleut, het was inderdaad heerlijk, en ja brrr het is hier koud haha! Rose was trouwens lekker gisteren
Zie dat jij ook weer ongesteld bent geworden, balen. Hoe is het met je moeder?
@ Koffieleut, het was inderdaad heerlijk, en ja brrr het is hier koud haha! Rose was trouwens lekker gisteren
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:@ Jelin, fijn dat je nu een mooie cyclus hebt.
Het gaat goed met haar. Ze is alweer ruim 2 weken thuis en kan steeds meer. Ze wandelt iedere dag een stukje en ze kookt alweer volop, ze geniet daar ook echt van gelukkig. Van de artsen mag ze beginnen met chemo als ze dat wil, maar ze wil wachten totdat ze wat sterker is, omdat ze heel bang is dat ze na 2 chemo's weer heel ziek wordt. Ze voelt zich nu prima en voor nu kiest ze daarvoor. Als het herstel zo snel blijft gaan en de kanker in haar lever nog geen rare dingen doet wil ze misschien over een tijdje nog wel beginnen met chemo.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:amber22 schreef:@ Jelin, fijn dat je nu een mooie cyclus hebt.
Het gaat goed met haar. Ze is alweer ruim 2 weken thuis en kan steeds meer. Ze wandelt iedere dag een stukje en ze kookt alweer volop, ze geniet daar ook echt van gelukkig. Van de artsen mag ze beginnen met chemo als ze dat wil, maar ze wil wachten totdat ze wat sterker is, omdat ze heel bang is dat ze na 2 chemo's weer heel ziek wordt. Ze voelt zich nu prima en voor nu kiest ze daarvoor. Als het herstel zo snel blijft gaan en de kanker in haar lever nog geen rare dingen doet wil ze misschien over een tijdje nog wel beginnen met chemo.
Wat fijn om te lezen dat ze zich zo goed voelt!
Amber-- Ratel
@ Puggle; Beterschap! Toch wel spannend vrijdag.
@ Yasmine; Ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt, ik ken dat gevoel ;-)
@ Chococupcake; Echt ontzettend vervelend voor je, hoop dat je alles snel weer op orde krijgt!
@ Amber22; Fijn dat je zo’n goede vakantie hebt gehad. En wat balen dat je weer ongesteld bent geworden, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.
@ Alyssa; Ook al verwachtte je het, het blijft natuurlijk ontzettend vervelend.
@ S@nneke; En als je borstvoeding geeft hoeft het ook niet, zo kan je dus een jaar onder nachtdiensten uitkomen ;-)
@ Jelin; Fijn dat je zo’n nette cyclus hebt. Fijne vakantie nog.
@ All; Ik heb de laatste 2 dagen af en toe een klein beetje bloedverlies, het is roze. Wrs een voorloper van mijn ongesteldheid. Er schoot even een innestelingsbloeding door mijn hoofd, maar hier durf ik eigenlijk niet op te hopen.
@ Chococupcake; Echt ontzettend vervelend voor je, hoop dat je alles snel weer op orde krijgt!
@ Amber22; Fijn dat je zo’n goede vakantie hebt gehad. En wat balen dat je weer ongesteld bent geworden, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.
@ S@nneke; En als je borstvoeding geeft hoeft het ook niet, zo kan je dus een jaar onder nachtdiensten uitkomen ;-)
@ All; Ik heb de laatste 2 dagen af en toe een klein beetje bloedverlies, het is roze. Wrs een voorloper van mijn ongesteldheid. Er schoot even een innestelingsbloeding door mijn hoofd, maar hier durf ik eigenlijk niet op te hopen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:@ Puggle; Beterschap! Toch wel spannend vrijdag.
Spannend.. Zou super zijn als je weer zwanger bent. Maar het is ook fijn als na een miskraam je menstruatie weer op gang komt.
Amber-- Ratel
@ Amber; Het zou wel heel bijzonder zijn, daarom ga ik er niet vanuit. Zit nu op dag 31, maar het hcg is pas sinds vorige week mijn lichaam uit. Dus zou idd alleen al fijn zijn dat mijn menstuatie op gang kwam, dan werkt het allemaal weer. Ik ben erg ongeduldig, maar heb er nu wel weer vertrouwen in dat het komt.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Koffieleut wat fijn zeg!
Weegschaal, spannend, ik hoop het voor je. Al snap ik dat een ongesteldheid ook goed zou zijn, werkt het iig weer...
Weegschaal, spannend, ik hoop het voor je. Al snap ik dat een ongesteldheid ook goed zou zijn, werkt het iig weer...
Muppetje- Ratel
Weegschaal, idd wel spannend of is het al doorgezet intussen? Ik hoop het niet natuurlijk, al is het ook wel fijn als je ongesteld word kun je er daarna weer vol tegen aan natuurlijk.
Muppet, lekker uit eten? Hoop dat het goed smaakt
Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter! Morgen weer werken dus. Gelukkig op maandag pas om 1 uur dus dat is wel lekker. Verder nergens last van op wat buikpijn na, maar of dat nou gewoon buikpijn is of niet dat weet ik niet.
Ik heb toch het gevoel ongesteld te worden van de week, dus wel zullen het gaan zien.
Muppet, lekker uit eten? Hoop dat het goed smaakt
Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter! Morgen weer werken dus. Gelukkig op maandag pas om 1 uur dus dat is wel lekker. Verder nergens last van op wat buikpijn na, maar of dat nou gewoon buikpijn is of niet dat weet ik niet.
Ik heb toch het gevoel ongesteld te worden van de week, dus wel zullen het gaan zien.
Gast- Gast
Fijn dat je je beter voelt Puggle! Het eten was erg lekker!
Muppetje- Ratel
Puggle fijn dat je je weer beter voelt.
Hmm lekker uit eten, muppet! Wat heb je gegeten?
Ik zit weer lekker aan mij Rose haha.. na vandaag is het weer stop voor mij!
Ben morgen nog een dagje vrij, nog even van mijn laatste dagje vakantie geniete!!
Ben morgen nog een dagje vrij, nog even van mijn laatste dagje vakantie geniete!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle fijn dat je je weer beter voelt.
Grieks. Ik heb ook lekker n wijntje genomen gisteren en vandaag, hou er nu ook weer mee op...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle fijn dat je je weer beter voelt.
Grieks. Ik heb ook lekker n wijntje genomen gisteren en vandaag, hou er nu ook weer mee op...
Klinkt goed hoor! Jullie zijn wel een stelletje alcolisten
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle fijn dat je je weer beter voelt.
Klinkt goed hoor! Jullie zijn wel een stelletje alcolisten
ja lekker joh
haha
Amber-- Ratel
Heerlijk, moet kunnen soms hoor Puggle
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Heerlijk, moet kunnen soms hoor Puggle
Haha ja dat is ook zeker waar! Als we nou allemaal met de trein komen op onze date kunnen we allemaal een wijntje drinken tenzij.....
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Heerlijk, moet kunnen soms hoor Puggle
Haha ja dat is ook zeker waar! Als we nou allemaal met de trein komen op onze date kunnen we allemaal een wijntje drinken tenzij.....
we gaan er gewoon vanuit dat we dan geen wijntje mogen drinken!
Amber-- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: