Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Wat vervelend zeg! Dat zijn geen leuke dingen, hopelijk komt het snel goed!
Gast- Gast
Wat ontzettend vervelend zeg .
Maar een slechte referentie ? Wat bizar, normale werkgevers houden het bij positeve of anders neutrale referenties ('die en die heeft inderdaad in die periode bij ons gewerkt.'). Maar als ik het goed begrijp is je oude werkgever dus uit de school geklapt over ziekteverzuim, dat mag volgens mij helemaall niet! Ik zou even goed informatie inwinnen of dit allemaal maar zo kan.
Maar een slechte referentie ? Wat bizar, normale werkgevers houden het bij positeve of anders neutrale referenties ('die en die heeft inderdaad in die periode bij ons gewerkt.'). Maar als ik het goed begrijp is je oude werkgever dus uit de school geklapt over ziekteverzuim, dat mag volgens mij helemaall niet! Ik zou even goed informatie inwinnen of dit allemaal maar zo kan.
Laatst aangepast door Twellie op za 17 sep 2011 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Puggle schreef:Wat vervelend zeg! Dat zijn geen leuke dingen, hopelijk komt het snel goed!
Dat hoop ik ook, sterke!
En Twellie, niet quoten zei ze....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Puggle schreef:Wat vervelend zeg! Dat zijn geen leuke dingen, hopelijk komt het snel goed!
Dat hoop ik ook, sterke!
En Twellie, niet quoten zei ze....
Goed dat je het zegt, helemaal overheen gelezen!
Gast- Gast
Thnx girls...
**
**
Laatst aangepast door chococupcake op za 17 sep 2011 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo Meiden,
Ik ben er weer! Zaten vanochtend om 05.30 in de auto en waren om 17.30 thuis.
Heb een supervakantie gehad! Erg mooie omgeving, alleen maar leuke dingen gedaan. En niet onbelangrijk 2 weken lang tussen de 23-28 graden gehad met veel zon, heerlijk! En jeetje wat is het hier koud!! Vanavond lekker de open haard aan en mijn fles Rose staat koud!
Ben van de week helaas wel ongesteld geworden, echt balen! Voel me vooral onzeker nu, snap niet waarom ik in de 1e 3 maanden 2 keer zwanger was en nu al rond de 6 maanden niets. Snap dat het nog niet lang is, maar ben bang dat er iets niet goed is waarom het niet meer lukt.
Maar genoeg gezeurd.. hoe is het hier!
Las dat Happy en Jazz zwanger zijn, Gefeliciteerd!
Probeer nog verder terug te lezen maar reageer gewoon vanaf vandaag weer!
Ik ben er weer! Zaten vanochtend om 05.30 in de auto en waren om 17.30 thuis.
Heb een supervakantie gehad! Erg mooie omgeving, alleen maar leuke dingen gedaan. En niet onbelangrijk 2 weken lang tussen de 23-28 graden gehad met veel zon, heerlijk! En jeetje wat is het hier koud!! Vanavond lekker de open haard aan en mijn fles Rose staat koud!
Ben van de week helaas wel ongesteld geworden, echt balen! Voel me vooral onzeker nu, snap niet waarom ik in de 1e 3 maanden 2 keer zwanger was en nu al rond de 6 maanden niets. Snap dat het nog niet lang is, maar ben bang dat er iets niet goed is waarom het niet meer lukt.
Maar genoeg gezeurd.. hoe is het hier!
Las dat Happy en Jazz zwanger zijn, Gefeliciteerd!
Probeer nog verder terug te lezen maar reageer gewoon vanaf vandaag weer!
Laatst aangepast door amber22 op za 17 sep 2011 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber!!! Leuk dat je er weer bent, balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad!!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Amber!!! Leuk dat je er weer bent, balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad!!
Hoe is het met jou? Ongesteld geworden zie ik in je onderschrift? Nu weer Clomid?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber!!! Leuk dat je er weer bent, balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad!!
Hoe is het met jou? Ongesteld geworden zie ik in je onderschrift? Nu weer Clomid?
Goed hoor, alleen heel erg verkouden. Ben inderdaad uit mezelf ongesteld geworden. Heb deze ronde 100mg Clomid geslikt, zit nu alweer op dag elf, ga maandag weer met de ovulatietesten beginnen
Muppetje- Ratel
CCC, wat balen allemaal zeg! Erg laag van hen dat ze je nu plots niet meer in dienst willen hebben, terwijl je dat van je ziekteverzuim zelf al had aangegeven maar ze er toen niet verder op wilden ingaan. Logisch dat je nu even de kinderwens opzij zet, stress is niet gezond natuurlijk. Hopelijk heb je snel alles op een rijtje meid!
Amber Daar ben je weer! Wel balen dat je ongesteld bent geworden zeg Ik zou ook wel onzeker worden denk ik, als ik de eerste maanden zo vlot zwanger zou worden en als het daarna gewoon niet meer lukt.
Ik heb vandaag een test gedaan en die was zoals ik verwacht had negatief. Niet teleurgesteld in de negatieve test, wél in het feit dat ik dus wellicht wederom geen eisprong heb gedaan. Ik kijk nu wel uit naar de afspraak met de gyn (ook al word ik er met de dag angstiger voor)
Amber Daar ben je weer! Wel balen dat je ongesteld bent geworden zeg Ik zou ook wel onzeker worden denk ik, als ik de eerste maanden zo vlot zwanger zou worden en als het daarna gewoon niet meer lukt.
Ik heb vandaag een test gedaan en die was zoals ik verwacht had negatief. Niet teleurgesteld in de negatieve test, wél in het feit dat ik dus wellicht wederom geen eisprong heb gedaan. Ik kijk nu wel uit naar de afspraak met de gyn (ook al word ik er met de dag angstiger voor)
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Komt allemaal goed Alyssa!
Muppetje- Ratel
@ Alyssa, ja ben er weer haha!! Jammer dat je test negatief was? Wanneer moet je naar de Gyn?
@ CCC, wat balen zeg. Hopelijk kun je m.b.v. een advocaat er nog wat mee.
@ Puggle, je hebt een positieve ovulatietest gehad, wat fijn!! Nu spannend dagen. Hoe is het verder?
@ CCC, wat balen zeg. Hopelijk kun je m.b.v. een advocaat er nog wat mee.
@ Puggle, je hebt een positieve ovulatietest gehad, wat fijn!! Nu spannend dagen. Hoe is het verder?
Amber-- Ratel
Jolicious schreef:Weten jullie hoe het met Caresses is?
Geen idee eigenlijk.
Ehm, volgens mij heb ik een beetje gemist wie je bent? of je hebt niet hier meegeschreven?
Maar zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!
Amber-- Ratel
Welkom terug Amber!!! Wat onwijs balen dat je ongesteld geworden bent. Wat kan je lijf toch rare dingen met je uithalen he.
Gast- Gast
Jetje schreef:Welkom terug Amber!!! Wat onwijs balen dat je ongesteld geworden bent. Wat kan je lijf toch rare dingen met je uithalen he.
Dankjewel! Ja inderdaad.. echt irritant!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Jolicious schreef:Weten jullie hoe het met Caresses is?
Geen idee eigenlijk.
Ehm, volgens mij heb ik een beetje gemist wie je bent? of je hebt niet hier meegeschreven?
Pm!
Gast- Gast
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber!!! Leuk dat je er weer bent, balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad!!
Goed hoor, alleen heel erg verkouden. Ben inderdaad uit mezelf ongesteld geworden. Heb deze ronde 100mg Clomid geslikt, zit nu alweer op dag elf, ga maandag weer met de ovulatietesten beginnen
We lopen nu ongeveer gelijk. Beide over ongeveer 10-11 dagen onze eisprong
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber!!! Leuk dat je er weer bent, balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad!!
Oh leuk!!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber!!! Leuk dat je er weer bent, balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad!!
Oh leuk!!
Amber-- Ratel
05.00 opstaat, 12 uur in de auto zitten en dan wijn gaan drinken (wat je een maand niet hebt gehad) is niet aan te raden.... haha
Amber-- Ratel
Hallo amber fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!! Lekker weer gehad dus, hier was het idd helemaal niks het weer!
Wat ontzettend jammer meis komt echt wel goed hoor. Kan door van alles komen matuurlijk dat het nog niet is gelukt, maar dat hoeft natuurlijk niks ergs te zijn. Bij mijn vriendin heeft het 1,5 jaar geduurd en er was niks mis met allebei. Het was gewoon nog niet gelukt zei de dokter. Kort daarop was ze zwanger.
Ik hoop dat het deze ronde lukt hoor!
Ik ben al 2 dagen ziek thuis helaas. Lichte griep en zware verkoudheid te pakken. Het gaat wel wat beter nu gelukkig. Verder moet ik tot vrijdag wachten wat er gebeurt. Ik heb eigelijk nergens last van dus ben benieuwd. Ongesteld worden vind ik ook prima, dat is al erg fijn! En de eerste keer lukt het bijna nooit dus daar ga ik niet van uit.
Wat ontzettend jammer meis komt echt wel goed hoor. Kan door van alles komen matuurlijk dat het nog niet is gelukt, maar dat hoeft natuurlijk niks ergs te zijn. Bij mijn vriendin heeft het 1,5 jaar geduurd en er was niks mis met allebei. Het was gewoon nog niet gelukt zei de dokter. Kort daarop was ze zwanger.
Ik ben al 2 dagen ziek thuis helaas. Lichte griep en zware verkoudheid te pakken. Het gaat wel wat beter nu gelukkig. Verder moet ik tot vrijdag wachten wat er gebeurt. Ik heb eigelijk nergens last van dus ben benieuwd. Ongesteld worden vind ik ook prima, dat is al erg fijn! En de eerste keer lukt het bijna nooit dus daar ga ik niet van uit.
Gast- Gast
Jolicious schreef:amber22 schreef:Jolicious schreef:Weten jullie hoe het met Caresses is?
Geen idee eigenlijk.
Pm!
Ik heb volgens mij ook gemist wie je bent toch?
Gast- Gast
Puggle schreef:Hallo amber fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!! Lekker weer gehad dus, hier was het idd helemaal niks het weer!
Dankjewel lieve Puggle
Komt ook wel goed. Ik wordt er erg onzeker van maar heb ook eigenlijk al een tijd sterk het gevoel dat ik wel snel zwanger wordt.
Kan me voorstellen dat je ook al blij bent als je ongesteld word. Als je cyclus maar wat normale wordt is al fijn.
Balen zeg dat je niet goed in orde bent, beterschap!
Ik ga slapen.. slaap lekker!
Amber-- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: