Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ik heb nog helemaal niet verteld hoe het gisteren bij de VK was!
Het was hartstikke leuk, heb een heel leuk gesprek gehad en ik heb over de praktijk een heel goed gevoel.
Over 6 weekjes moet ik terug komen en kunnen we het hartje horen.
Ook mag ik vanaf week 11 de termijn echo laten maken, maar ze gaf zelf aan dat dit bij 12 of 13 weken veel leuker is omdat er dan veel meer te zien is. Dus ik moet nog een hoop geduld hebben.
Ook heb me aangemeld voor moeders voor moeders.
En heel iets anders, Ik reed net in de auto van mijn vriend en heb zijn mooie velgen beschadigd. Nam een stoeprandje mee Dus heb hem gelijk maar even gebeld..Flink pissig natuurlijk maar niks aan te doen.
Ik belde net de autogarage en ik leg het uit zegt die man; Oeii dat word flink ruzie! Haha nou en of! Maar ik mag vanmiddag gelijk even langskomen kijken ze of ze het kunnen polijsten.
Het was hartstikke leuk, heb een heel leuk gesprek gehad en ik heb over de praktijk een heel goed gevoel.
Over 6 weekjes moet ik terug komen en kunnen we het hartje horen.
Ook mag ik vanaf week 11 de termijn echo laten maken, maar ze gaf zelf aan dat dit bij 12 of 13 weken veel leuker is omdat er dan veel meer te zien is. Dus ik moet nog een hoop geduld hebben.
Ook heb me aangemeld voor moeders voor moeders.
En heel iets anders, Ik reed net in de auto van mijn vriend en heb zijn mooie velgen beschadigd. Nam een stoeprandje mee Dus heb hem gelijk maar even gebeld..Flink pissig natuurlijk maar niks aan te doen.
Ik belde net de autogarage en ik leg het uit zegt die man; Oeii dat word flink ruzie! Haha nou en of! Maar ik mag vanmiddag gelijk even langskomen kijken ze of ze het kunnen polijsten.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
wat fijn dat het leuk was! oeh en die velgen zou mijn man ook niet blij mee zijn maar helaas! jammer dan!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Happy, wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt! dat scheelt al heel veel. Hebben ze je een beetje gerust kunnen stellen? heb je al een afspraak voor de 11,12,13 weken echo? wachten duurt lang he.
succes met de auto. en konden ze het weg polijsten? hoe duur wordt het?
ik heb een paar weken terug ook een deuk in de auto gereden, met inparkeren. echt zo erg, maar gelukkig was m'n vriend helemaal niet boos.
succes met de auto. en konden ze het weg polijsten? hoe duur wordt het?
ik heb een paar weken terug ook een deuk in de auto gereden, met inparkeren. echt zo erg, maar gelukkig was m'n vriend helemaal niet boos.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Heb nog geen afspraak voor de echo, we moeten eerst nadenken of we de combinatietest willen. Dan krijg ik nog een vroegere echo. Maar die uitslag is maar een kansberekening en omdat ik nog heel jong ben is de uitslag ook niet helemaal betrouwbaar. De uitslag kan heel gunstig zijn maar we kunnen net als een ander een kindje krijgen met down of andere afwijkingen. Maargoed dat terzijde. We zijn er nog over aan het nadenken al denk ik niet dat we het gaan doen.
Heb net nog wel een test gedaan kijken of mn hcg wel toeneemt, aangezien ik weinig kwaaltjes heb en binnen een paar seconde gaf de clearblue 3+ aan en nog geen week geleden 2-3 dus dat zit wel goed.
De velg reaperen kost ongeveer 75,- euro, Mn vriend is nu thuis en zegt er gelukkig niks over haha
Heb net nog wel een test gedaan kijken of mn hcg wel toeneemt, aangezien ik weinig kwaaltjes heb en binnen een paar seconde gaf de clearblue 3+ aan en nog geen week geleden 2-3 dus dat zit wel goed.
De velg reaperen kost ongeveer 75,- euro, Mn vriend is nu thuis en zegt er gelukkig niks over haha
Happy- Prater
Fijn dat alles goed was bij de vk Happy. En balen van de auto
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
+4Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:amber22 schreef:Happy schreef:Nou en dat heb jij toch uitgelegd? Ik snap de reacties overigens heel goed hoor van iedereen!
Maar jij geeft aan het niet zo bedoeld te hebben dan is het wat mij betreft klaar.
Die discussie kan zo nog heel lang doorgaan, en dat is toch helemaal niet nodig?
En hier om weg gaan al helemaal niet!
+ 1.
+2
+3
Happy: klinkt goed, die verloskundige! Hoeveel werken er bij die praktijk?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
CCC waar ben je? Je komt toch wel terug he..
Er werken 2 verloskundigen en die wisselen elkaar af. Bij het gesprek was ook een stagaire aanwezig.
Hoe denken jullie over de combinatietest? Nekplooimeting e.d?
Er werken 2 verloskundigen en die wisselen elkaar af. Bij het gesprek was ook een stagaire aanwezig.
Hoe denken jullie over de combinatietest? Nekplooimeting e.d?
Happy- Prater
Zo ik Ie dat er een hoop nuttige dingen besproken zijn hier
Happy, fijn dat het leuk was bij de verlos. Spannend hoor nog een paar weken geduld!
Jetje, ik denk idd dat het gewoon standaard is hoor die onderzoeken. Ze geven je volgens mij ook niet zomaar clomid mee. En de huisarts mag dat zoiezo niet geloof ik.
Ik heb mijn eerste pil clomid weer ingenomen. En vandaag zijn we naar de dierentuin geweest en mijn neefje van 10 maanden ging ook gezellig mee, was erg leuk!
Happy, fijn dat het leuk was bij de verlos. Spannend hoor nog een paar weken geduld!
Jetje, ik denk idd dat het gewoon standaard is hoor die onderzoeken. Ze geven je volgens mij ook niet zomaar clomid mee. En de huisarts mag dat zoiezo niet geloof ik.
Ik heb mijn eerste pil clomid weer ingenomen. En vandaag zijn we naar de dierentuin geweest en mijn neefje van 10 maanden ging ook gezellig mee, was erg leuk!
Gast- Gast
Jetje, ik zit wel bij het academische ziekenhuis. Ik vind het prima daar, voor zover een ziekenhuis prima kan zijn, ik heb een heel aardige dokter die volgens mij gewoon goed is in wat ze doet. Hebben ze op het ziekenhuis waar jij heen wil ook echt n fertiliteitspoli?
Muppetje- Ratel
Pff vind ik lastig! De combinatietest geeft nooit uitsluitsel over of je kind nu wel of niet het syndroom van Down heeft, dus om zeker te zijn zou je daarna nog een vlokkentest moeten doen. En een vlokkentest kan een miskraam veroorzaken.Happy schreef:Hoe denken jullie over de combinatietest? Nekplooimeting e.d?
Ik was op mijn 21e zwanger en je hebt dan niet eens 0,1% kans op een kindje met het Down syndroom. De kans dat je een miskraam krijgt bij die vlokkentest is ongeveer 0,4%. Tja... We hebben het maar niet gedaan.
Aan de andere kant had ik het prettig gevonden om het van te voren te weten als er iets mis zou zijn met mijn baby. Zodat je je daar mentaal op voor kunt bereiden. Maar gelukkig is Tomas kerngezond.
Twijfel je nog Happy?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik denk niet dat we het gaan doen omdat het maar een kansberekening is. Bij mijn vriend in de familie komen wel afwijkingen voor dit is genoteerd en nemen ze mee met de 20 weken echo.
Happy- Prater
@ S@nneke; Is je man ondertussen al opgeknapt?
@ Puggle; Leuk, met zo'n kleintje naar de dierentuin. En natuurlijk weer succes deze nieuwe ronde!
@ Happy; Je hebt de eerste echo dan rond 12 weken? Wij wilden de testen ook niet doen, omdat ik denk de keus om het af te breken toch niet kan maken. Het blijft toch een kansberekening...
@ All; Ik blijf af een toe een heel klein beetje roze/bruin bloed verliezen. Bijna niet met het blote oog waar te nemen, maar toch. Ik verwacht ip dit weekend mijn ongesteldheid en ga anders dinsdag testen.
@ Puggle; Leuk, met zo'n kleintje naar de dierentuin. En natuurlijk weer succes deze nieuwe ronde!
@ Happy; Je hebt de eerste echo dan rond 12 weken? Wij wilden de testen ook niet doen, omdat ik denk de keus om het af te breken toch niet kan maken. Het blijft toch een kansberekening...
@ All; Ik blijf af een toe een heel klein beetje roze/bruin bloed verliezen. Bijna niet met het blote oog waar te nemen, maar toch. Ik verwacht ip dit weekend mijn ongesteldheid en ga anders dinsdag testen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Puggle schreef:Zo ik Ie dat er een hoop nuttige dingen besproken zijn hier
Ik weet dat de discussie nu klaar is, maar eerlijk is eerlijk, deze zin hierboven raakt mij wel. Zo goed als kwaad ben ik altijd eerlijk over mijn gevoel, ik ben er erg open in om te vertellen hoe het is als je een gehandicapt/beperkt kindje hebt, en ik probeer altijd alles duidelijk uit te leggen. Dan lees ik nu jouw bovenstaande zin, en dan voel ik mezelf zo niet serieus genomen. Ik ben hier niet op CCC een trap na te geven, haar opmerking zal vast anders bedoeld zijn dan dat hij er staat, maar deze zin van jou voelt net zo. Het is niet iets wat je zomaar weg kan wuiven, het kan ook jou overkomen, zou jij het prettig vinden om dan te lezen 'Wat een nuttige dingen zijn hier besproken, maar niet heus'.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Puggle schreef:Zo ik Ie dat er een hoop nuttige dingen besproken zijn hier
Ik weet dat de discussie nu klaar is, maar eerlijk is eerlijk, deze zin hierboven raakt mij wel. Zo goed als kwaad ben ik altijd eerlijk over mijn gevoel, ik ben er erg open in om te vertellen hoe het is als je een gehandicapt/beperkt kindje hebt, en ik probeer altijd alles duidelijk uit te leggen. Dan lees ik nu jouw bovenstaande zin, en dan voel ik mezelf zo niet serieus genomen. Ik ben hier niet op CCC een trap na te geven, haar opmerking zal vast anders bedoeld zijn dan dat hij er staat, maar deze zin van jou voelt net zo. Het is niet iets wat je zomaar weg kan wuiven, het kan ook jou overkomen, zou jij het prettig vinden om dan te lezen 'Wat een nuttige dingen zijn hier besproken, maar niet heus'.
+1.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Mama_van2 schreef:Puggle schreef:Zo ik Ie dat er een hoop nuttige dingen besproken zijn hier
+1.
Ook eens.
Gast- Gast
En nu word weer alles uit zijn verband getrokken!
Ik vind het gewoon een beetje overdreven hoe er allemaal gereageerd werd. Jullie hebben helemaal gelijk hoor daar niet van. Maar het duurt dan zo lang en nu gaan jullie ook weer tegen mij beginnen
mijn opmerking heeft dus helemaal niks te maken met waar het over ging, maar de mannier waarop! Maar ja dingen komen gewoon verkeerd over zonder woorden helaas.
Ik vind het gewoon een beetje overdreven hoe er allemaal gereageerd werd. Jullie hebben helemaal gelijk hoor daar niet van. Maar het duurt dan zo lang en nu gaan jullie ook weer tegen mij beginnen
mijn opmerking heeft dus helemaal niks te maken met waar het over ging, maar de mannier waarop! Maar ja dingen komen gewoon verkeerd over zonder woorden helaas.
Gast- Gast
Ik vind niet dat er overdreven wordt gereageerd. Als je zo'n onderwerp aansnijdt en iemand die daar persoonlijk ervaring mee heeft legt op een heel open, eerlijke manier uit moeite te hebben met jouw reactie dan vind ik dat je ook het fatsoen moet hebben om netjes op je woorden terug te komen. CCC heeft weliswaar wel gezegd dat ze het anders bedoelde, maar wel op een heel geïrriteerde en defensieve manier. Wij hadden het uit z'n verband gerukt, wij hadden maar moeten navragen hoe ze het wel bedoelde en ze kon dat best uitleggen, maar eigenlijk had ze wel wat beters te doen, daar kwam het voor mij eigenlijk op neer.
Het is helemaal niet mijn bedoeling om dit topic hiermee te vervuilen, maar het zat me wel behoorlijk dwars en dan zeg ik dat ook gewoon, ongeacht of anderen vinden dat het klaar moet zijn.
Het is helemaal niet mijn bedoeling om dit topic hiermee te vervuilen, maar het zat me wel behoorlijk dwars en dan zeg ik dat ook gewoon, ongeacht of anderen vinden dat het klaar moet zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik vind niet dat er overdreven wordt gereageerd. Als je zo'n onderwerp aansnijdt en iemand die daar persoonlijk ervaring mee heeft legt op een heel open, eerlijke manier uit moeite te hebben met jouw reactie dan vind ik dat je ook het fatsoen moet hebben om netjes op je woorden terug te komen. CCC heeft weliswaar wel gezegd dat ze het anders bedoelde, maar wel op een heel geïrriteerde en defensieve manier. Wij hadden het uit z'n verband gerukt, wij hadden maar moeten navragen hoe ze het wel bedoelde en ze kon dat best uitleggen, maar eigenlijk had ze wel wat beters te doen, daar kwam het voor mij eigenlijk op neer.
+1!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Oke, dan is het volgens mij nu toch duidelijk zo. Jullie hebben gelijk en ik had het moeten zeggen!
Gast- Gast
Ehm, volgens mij staat er nergens dat jij iets had moeten zeggen, tenzij jij chococupcakes alter ego bent.
Susan- Lady Post-a-lot
Van mijn opmerking bedoel ik, dat was misschien niet zo lief. Nee ik ben niet haar alterego nee
Gast- Gast
Muppetje schreef:Jetje, ik zit wel bij het academische ziekenhuis. Ik vind het prima daar, voor zover een ziekenhuis prima kan zijn, ik heb een heel aardige dokter die volgens mij gewoon goed is in wat ze doet. Hebben ze op het ziekenhuis waar jij heen wil ook echt n fertiliteitspoli?
Ze hebben wel een afdeling, maar ze gaan daar niet zo ver als IVF. Als het zover zou moeten komen dan zou ik ook bij het academische ziekenhuis uitkomen. Maar mijn man en ik zijn altijd heel duidelijk geweest, dat we niet verder willen gaan dan eisprongopwekkers. Mocht het ons daarmee niet gegund zijn, dan gaan we ook niet verder dan dat.
Nou ik heb net de huisarts gesproken en ben doorverwezen naar de gyneacoloog. 14 oktober moet ik erheen. Bah het voelt wel heel definitief ineens. Wel heel lief, mijn huisarts zei: ik kan je nog 3 maanden laten wachten omdat het 'protocol' is, maar geen menstruatie is geen kans op zwangerschap, dus ik ga een verwijsbrief maken. Ik ben zo blij met haar!! Geen gezeik, maar gewoon actie. Hopelijk valt het mee
Gast- Gast
Super fijn hoor jetje dat ze zo aardig is! Je kan al best snel komen fijn.
Gast- Gast
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de huisarts Jetje.
En fijn dat je een afspraak hebt. Het komt vast goed
Gaan jullie naar de kermis met J?
En fijn dat je een afspraak hebt. Het komt vast goed
Gaan jullie naar de kermis met J?
Muppetje- Ratel
Puggle: ben inderdaad heel blij dat ik zo snel al terecht kan. Kon eigenlijk nog eerder, maar dat was helaas een dag dat ik naar school moet. Wellicht komt het ook wel omdat ik naar het streekziekenhuis ga en er nog een groot ziekenhuis is (waar muppet zit). Daar zullen de wachtlijsten misschien wel langer zijn.
Muppet: thanks meid. Lief van je. Bedoel je volgende week? Daar ga ik zeker heen! Ben vrij dus dat wordt een leuk dagje met hem.
Muppet: thanks meid. Lief van je. Bedoel je volgende week? Daar ga ik zeker heen! Ben vrij dus dat wordt een leuk dagje met hem.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: