Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 16 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Happy di 6 sep 2011 - 1:28

Ja maar dat word dan morgen denk ik, aangezien ik al een paar kopjes thee op heb vandaag dan plas ik zowat water :P is vast niet geconcentreerd genoeg. Of is dat onzin? :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow di 6 sep 2011 - 2:00

is onzin, als er HCG in zit geven de tests dat tegenwoordig echt wel aan, hoef niet meer persee met ochtend urine.
Zeker 1 dag voor je NOD
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happy di 6 sep 2011 - 2:08

Hm nou je had me overtuigd om een test te doen, ik had ze bewust niet in huis omdat ik lang genoeg wou wachten dus net snel naar het kruidvat geraced..Waren ze op. Rolling Eyes Ze waren aan het bijvullen dus ga eind vd middag en anders morgen weer even kijken. Of ik moet al ongesteld worden..

Happy
Prater
Prater

Bericht  Pien di 6 sep 2011 - 2:21

Jazzlyn, van harte gefeliciteerd!!! Super leuk joh... Ik wens je een fijne, onbezorgde zwangerschap!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 3:27

Jazzlyn, van harte gefeliciteerd!
Had al zo'n voorgevoel toen ik je gisteren even op hyves sprak!
Leuk hoor, ons 'fraenske' Laughing

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal di 6 sep 2011 - 5:50

@ Jazzlyn; Gefeliciteerd!!

@ Happy; Wat spannend!! Ik herken dat gevoel li onder, had ik ook toen ik zwanger was. Ik duim voor je!

@ Jelin; Fijn, bijna vakantie. Kan je ook bijslapen!

@ Muppetje; Echt irritant dat wachten. Hoop voor je dat het dan maar snel doorzet, kan je weer verder.

@ Koffieleut; Roze slijm, denk je dat je toch ongesteld gaat worden?

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Triesje1983 di 6 sep 2011 - 6:31

Hey meiden,

ik had beloofd om nu weer meer aanwezig te zijn, maar nu is m'n kleine manneke ziek. We hebben gisteravond alweer bij de HAP gezeten, omdat hij 40,3 graden koorts had en ik hem af en toe heel slecht kon bereiken. Hij reageerde heel slecht. Uiteraard eenmaal bij de huisarts had hij een opleving (zul je altijd zien).
Vanmorgen urine van hem ingeleverd, maar hij heeft geen blaasontsteking. Hij heeft wéér een virus te pakken en moet dus gewoon uitzieken. In alle hectiek ben ik vanmorgen helemaal vergeten te vragen of het niet onderzocht kan worden waarom hij zo vaak ziek/koorts heeft. Dus dat de volgende keer maar even doen. Voor nu moet hij gewoon even flink uitzieken. Gelukkig zit hij nu niet meer boven de 40 graden koorts.
Wel drinkt hij bar slecht en eet hij ook nauwelijks...

Daarnaast hoop ik ook snel bericht van Vodafone terug te krijgen, omdat mijn laptop (die ik bij mijn mobiel heb gekregen) een heel stuk met dode pixels heeft. Aangezien er een wettelijke garantietermijn van 2 jaar is, zijn ze verplicht óf een nieuwe laptop óf een reparatie te doen. De dode pixels breiden zich steeds meer uit, waardoor het niet lang meer zal duren en ik niks meer met m'n laptop kan. En dat is op z'n zachtst gezegd niet handig, aangezien ik altijd internetbankier én ook voor 2 online magazines schrijf, dus zonder laptop kan ik niet...

Vandaar dus dat ik er nu weinig ben...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  S@nneke di 6 sep 2011 - 6:57

jazlynn, super!! gefeliciteerd!! echt te gek cheers bounce

triesje, jeetje, wat eng als je zoontje ineens zo ziek is. Ik hoop dat hij snel beter is.

Happy, ik ben benieuwd, ga je vanavond nog testen?

Hier nog geen ongesteldheid of klachtjes te merken, al valt het me wel op dat ik veel minder puisjes heb. kan dat ook een teken zijn? Ik zit nu op dag 28. als ik vrijdag middag nog niet ongesteld ben ga ik testen, want ik heb vrijdag avond een feestje en geheid dat vriendinnen gaan vragen als ik geen wijn hoef smile
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Alyssa di 6 sep 2011 - 7:35

Jazzlyn, gefeliciteerd!

Muppetje, vervelend dat het niet doorzet zeg! Nog steeds niets?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Happy di 6 sep 2011 - 7:48

S@nneke schreef:
Happy, ik ben benieuwd, ga je vanavond nog testen?

Ja heb het nog voor t eten gedaan, Negatief.
Moet wel zeggen ik een andere test heb gekocht dan ik wou, ik wou de 2 voor 5 maar heb de 2 voor 10 (De 'luxe') vh kruidvat gekocht omdat de 2 voor 5 nog niet was bijgevuld. Heb wel negatieve ervaringen gelezen over die ik nu gebruikt heb maar ach ik ging er toch al niet vanuit dus ja, hij was negatief. Afwachten tot mn menstruatie komt..

Happy
Prater
Prater

Bericht  Muppetje di 6 sep 2011 - 8:09

Alyssa schreef:Jazzlyn, gefeliciteerd!

Muppetje, vervelend dat het niet doorzet zeg! Nog steeds niets?

Nee, nog steeds niets...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 10:22

Jammer happy! Idd nu even afwachten.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 6 sep 2011 - 18:25

Vannacht heeft het hier eindelijk doorgezet, en goed ook. Ik heb zo'n buikpijn, haha, bah.
Ik vind het niet erg, ben alleen maat heel erg blij dat ik niet aan de primolut hoef, daar heb ik vorige keer veel last van gehad...

Dus ik laat me deze week goed verwennen en hoop op een mooier resultaat met de 100 mg Clomid.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn di 6 sep 2011 - 18:30

Muppetje schreef:Vannacht heeft het hier eindelijk doorgezet, en goed ook. Ik heb zo'n buikpijn, haha, bah.
Ik vind het niet erg, ben alleen maat heel erg blij dat ik niet aan de primolut hoef, daar heb ik vorige keer veel last van gehad...

Dus ik laat me deze week goed verwennen en hoop op een mooier resultaat met de 100 mg Clomid.
Jeeeeh! Eindelijk doorgezet. Dat is beter dan dat getwijfel he? Vandaag is dus jou dag 1! Mag je vrijdag weer beginnen met de Clomid..!! laughcry Hopen op snel resultaat!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje di 6 sep 2011 - 18:32

Jazzlyn schreef:
Muppetje schreef:Vannacht heeft het hier eindelijk doorgezet, en goed ook. Ik heb zo'n buikpijn, haha, bah.

Jeeeeh! Eindelijk doorgezet. Dat is beter dan dat getwijfel he? Vandaag is dus jou dag 1! Mag je vrijdag weer beginnen met de Clomid..!! laughcry Hopen op snel resultaat!

Ja, veel beter. Ik vind het ook helemaal niet erg, ik had het niet verwacht de eerste ronde met Clomid. Natuurlijk, het kan altijd, maar toch..

Maar afgezien van het feit dat ik het niet erg vind ben ik er wel weer klaar mee, ik heb echt niet normaal veel buikpijn. Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 6 sep 2011 - 18:35

Heb trouwens besloten de twee pilletjes in de ochtend te nemen. Deze maand nam ik ze bij het avondeten, maar ik heb zo slecht geslapen, misschien gaat dat beter als ik ze in de ochtend neem

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn di 6 sep 2011 - 18:37

Tja dat moet je zelf weten. Ik zou het niet zo snel doen. ik nam ze echt net voor het slapen in, en ik sliep dus goed en ik functioneerde overdag goed. Die opvliegers op het werk etc is niet zo tof laughcry Laughing
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Muppetje di 6 sep 2011 - 18:38

Jazzlyn schreef:Tja dat moet je zelf weten. Ik zou het niet zo snel doen. ik nam ze echt net voor het slapen in, en ik sliep dus goed en ik functioneerde overdag goed. Die opvliegers op het werk etc is niet zo tof laughcry Laughing

Nee, das ook waar, maar nu heb ik zeker zeven nachten wakker gelegen van de opvliegers, dat vond ik ook niets...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut di 6 sep 2011 - 18:57

Happy: Jammer dat de test negatief was...

Weegschaal: Het heeft wel doorgezet idd...

Triesje: Wat sneu dat je zoontje zo ziek is! Gelukkig zit de koorts nu onder de 40 graden.

S@neke: Bij jou is het ook al zo spannend nu! Ik duim voor je!

Muppetje: Idd fijn dat je niet aan de Primolut hoeft nu! En met 100 mg Clomid gaat het vast lukken! Hopelijk heb je minder klachten als je de Clomid 's ochtends neemt.

All: Bij mij heeft het dus ook doorgezet. Ik baalde er gisteren even goed van! We hebben ons er helemaal op ingesteld dat het wat langer kan duren bij ons, en 9 rondes is nog helemaal niet heel lang, maar toch... Ik weet heel goed dat ik niet mag klagen met mijn cyclus enzo, maar ik had zo'n goede hoop. Ik had ook wel een Fransje gewild Wink

Nou ja, nieuwe rondes, nieuwe kansen...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muppetje di 6 sep 2011 - 19:00

Balen Koffieleut

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat di 6 sep 2011 - 20:19

@ Jazzlyn gefeliciteerd! Wat leuk. Je kon er ook niet omheen aan al die klachtjes te zien haha.

@Koffieleut, het blijft hoe dan ook balen. Je probeert zwanger te worden, dus elke maand hoop je er toch een klein beetje op. En ook al weet je van te voren dat het allemaal wat langer kan duren je gaat er elke maand toch steeds meer op hopen. Bij onze 1e hebben wij er 8 maanden over gedaan en dat terwijl we elkaar elke dag zagen, dus dat zegt niks Wink

Pff ik heb nu echt alles tegelijk volgens mij. Keelpijn, misselijk, strontverkouden. Mijn lichaam denkt ook... voor het eerst weer onegsteld sinds tijden, dan maar alles tegelijk hahaha. Maar daardoor voel ik me nu wel 10.000 dubbel zo slecht. Maar ja hopelijk gaat het snel over dit is niks. Voel me zo vreselijk futloos.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 20:49

Fijn dat het heeft door gezet muppet! Op naar de 2de ronde smile

Koffieleut, jammer zeg! Je mag best mopperen hoor. 9 maanden is toch al weer effe natuurlijk.

Jazzlyn, ik heb tot nu toe steeds een temp van 36,6 36,7 en nu was tie ineens 36,4. En nu las ik op internet dat hij voor je ei daalt en als hij dan geweest is hij stijgt. Heb ook al 2 dagen wat buikpijn.

Heb jij getempratuurd? Of weet jij of dat klopt? Je weet er wel wat van dus vandaar de vraag smile

Gast
Gast

Bericht  Happy di 6 sep 2011 - 21:21

Balen Koffieleut! Ik zou na 9 rondes ook echt steeds meer teleurgesteld worden. Logisch toch, de wens word steeds groter hug
Ik voel af en toe een krampje dus zal wel ongesteld worden. Als dat zo is gaan we vrolijk verder naar ronde 5, vind het steeds minder leuk worden Embarassed

Happy
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn di 6 sep 2011 - 22:24

Puggle schreef:

Jazzlyn, ik heb tot nu toe steeds een temp van 36,6 36,7 en nu was tie ineens 36,4. En nu las ik op internet dat hij voor je ei daalt en als hij dan geweest is hij stijgt. Heb ook al 2 dagen wat buikpijn.

Heb jij getempratuurd? Of weet jij of dat klopt? Je weet er wel wat van dus vandaar de vraag smile

Ik heb getemperatuurd tot een paar maanden terug ja. Het klopt inderdaad, bij mij daalde hij valk voor mijn ei ook een graad of 0,2 / 0,4. Dit gebeurde soms in 2 stapjes, de andere keer weer binnen 1 dag. Ongeveer 1 a 2 dagen erna sprong mijn ei dan! Dus vandaag een lage temp kan best zijn dat je eitje vandaag of morgen springt Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Happy di 6 sep 2011 - 22:25

Hoe reageerde je man op het goede nieuws Jazzlyn? Very Happy

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: