Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Heb toch zondag getest maar was negatief..
Raar hoor, heb nog steeds een beetje last van mijn borsten.
Heb dit normaal alleen als ik ongesteld word of ben.
Even afwachten of het afzwakt maar denk dat mijn lichaam me echt voor de gek zit te houden.
Bij jullie allemaal spannend.
CCC zou wel super zijn als het gelijk raak is, maar inderdaad soms is je gevoel sterker dan zekerheid rondom werk.
Maar in de kinderopvang zijn ze meestal wel gewent aan zwangere vrouwen hoor haha. Lijkt me niet dat ze dat een groot probleem vinden mocht je nu al zwanger zijn. Je wist het toch niet toen je daar op gesprek bent gegaan??
Fijne avond jullie allemaal..
Raar hoor, heb nog steeds een beetje last van mijn borsten.
Heb dit normaal alleen als ik ongesteld word of ben.
Even afwachten of het afzwakt maar denk dat mijn lichaam me echt voor de gek zit te houden.
Bij jullie allemaal spannend.
CCC zou wel super zijn als het gelijk raak is, maar inderdaad soms is je gevoel sterker dan zekerheid rondom werk.
Maar in de kinderopvang zijn ze meestal wel gewent aan zwangere vrouwen hoor haha. Lijkt me niet dat ze dat een groot probleem vinden mocht je nu al zwanger zijn. Je wist het toch niet toen je daar op gesprek bent gegaan??
Fijne avond jullie allemaal..
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Welke dag zit je nu Elmo?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Welke dag zit je nu Elmo?
uhm ja lastig te bepalen
denk dag 9 omdat ik dus een week eerder ongesteld geworden ben.
Als ik dit niet mee zou tellen dan dag 37. ( normaal gesproken, tenminste al 6 maanden steeds cyclus van 35 dagen)
weet het niet meer zo goed nu..
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Elmo schreef:Muppetje schreef:Welke dag zit je nu Elmo?
uhm ja lastig te bepalen
denk dag 9 omdat ik dus een week eerder ongesteld geworden ben.
Als ik dit niet mee zou tellen dan dag 37. ( normaal gesproken, tenminste al 6 maanden steeds cyclus van 35 dagen)
weet het niet meer zo goed nu..
Oh, ok, lastig, haha
Muppetje- Ratel
Jammer dat de test negatief was! Op naar de volgende rond, en als het toch raak is is het helemaal super! Stom he dat je lichaam zo raar kan gaan doen op dit soort momenten... Ben benieuwd hoe het allemaal bij je verloopt Elmo!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Happy, spannend hoor! Het zou zomaar kunnen natuurlijk. Wanneer wil je gaan testen?
Elmo, jammer dat tie negatief was. Het is ook lastig allemaal om zo bij te houden.
Alyssa, zou wel heel jammer zijn als je weer geen eitje hebt! Hopelijk kan de gynecoloog je wat helpen.
Met mij gaat het goed hoor. Morgen dag 16 ben erg benieuwd of de clomid wat doet. Afwachten maar.
Elmo, jammer dat tie negatief was. Het is ook lastig allemaal om zo bij te houden.
Alyssa, zou wel heel jammer zijn als je weer geen eitje hebt! Hopelijk kan de gynecoloog je wat helpen.
Met mij gaat het goed hoor. Morgen dag 16 ben erg benieuwd of de clomid wat doet. Afwachten maar.
Gast- Gast
En daar sta je dan totaal te shaken, ondanks alle tegenslagen.. Ja echt waar, er is een baby onderweg ´Fransje´. Ons tweede kindje die tja, verwekt is in frankrijk .
Ow wat een spanning, maar ik ben wel het levende bewijs dat ondanks de Clomid en doorverwijzing IVF, wonderen nog steeds bestaan!!
Ow wat een spanning, maar ik ben wel het levende bewijs dat ondanks de Clomid en doorverwijzing IVF, wonderen nog steeds bestaan!!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Waaaaah, GEFELICITEERD!!!!
Muppetje- Ratel
Jaaaaaaa gefeliciteerd! Met Fransje hihi. Wauw . Ik ga niet testen word toch ongesteld, positief dat ik ben...
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Elmo: Jammer dat je test negatief was! Idd lastig te bepalen op welke dag je nu zit.
Jazzlyn: Whaaaaaaa!! Wat super!! Gefeliciteerd!!!
Happy: Heb je al het gevoel dat je ongesteld gaat worden??
Muppetje: Heeft het bij jou al doorgezet??
All: Hier vanmorgen een klein beetje roze slijm. Zit nu op dag 29.
Jazzlyn: Whaaaaaaa!! Wat super!! Gefeliciteerd!!!
Happy: Heb je al het gevoel dat je ongesteld gaat worden??
Muppetje: Heeft het bij jou al doorgezet??
All: Hier vanmorgen een klein beetje roze slijm. Zit nu op dag 29.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Nee nog niet echt....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nee nog niet echt....
Wat irritant!!! Misschien is het een goed teken?!?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Nee nog niet echt....
Wat irritant!!! Misschien is het een goed teken?!?
Denk het niet hoor, zal een dezer dagen wel doorzetten
Muppetje- Ratel
Irritant he muppet, constant naar de wc kijken of er al iets is.
Ik doe het ook weer de komende dagen.
Het gevoel wat ik gisteren had, dat ik dacht te voelen ongesteld te worden heb ik nu niet meer.
Wel echt al dagen een zeurderig gevoel links onder.. Ik ga voor de verandering maar eens afwachten
Maar ga nergens van uit want verder voel ik weinig/niks.
Jazzlyn van de schrik bekomen?? Wat zei je man/vriend?
Fijne dag allemaal!
Ik doe het ook weer de komende dagen.
Het gevoel wat ik gisteren had, dat ik dacht te voelen ongesteld te worden heb ik nu niet meer.
Wel echt al dagen een zeurderig gevoel links onder.. Ik ga voor de verandering maar eens afwachten
Maar ga nergens van uit want verder voel ik weinig/niks.
Jazzlyn van de schrik bekomen?? Wat zei je man/vriend?
Fijne dag allemaal!
Happy- Prater
Mijn man weet het nog niet.. nou ja, die zei gister wel je bent vast en zeker zwanger. Maar dat het nu 100% zeker is dat weet hij nog niet. Hij vertrekt altijd vroeg en via de telefoon vind ik geen succes! Vooral omdat het familiebedrijf is
Jazzlyn- Prater
Dus de hele dag je mond houden, hihi succes Dat zou ik echt niet kunnen
Happy- Prater
Haha ik spreek hem waarschijnlijk de hele dag niet, dat scheelt wellichtHappy schreef:Dus de hele dag je mond houden, hihi succes Dat zou ik echt niet kunnen
Jazzlyn- Prater
Oh ik zou echt gek worden
Je ticker, Ons Fransje hihi
Het is bij veel 'raak' de afgelopen tijd, super.. nu de rest nog
Je ticker, Ons Fransje hihi
Het is bij veel 'raak' de afgelopen tijd, super.. nu de rest nog
Happy- Prater
Jazzlyn, gefeliciteerd!
het is wel makkelijker je mond te houden als je hem de hele dag niet spreekt. Toen ik positief had getest wou ik het ook persoonlijk zeggen maar hij was de hele dag weg (tot 23 uur 's avonds), normaal belt hij maar 1x op een dag maar toen echt 6x! en ik maar praten over vanalles en nog wat maar ik vond het wel erg moeilijk. 's avonds vond hij het knap dat ik m'n mond zo lang had gehouden (ik ook!)
het is wel makkelijker je mond te houden als je hem de hele dag niet spreekt. Toen ik positief had getest wou ik het ook persoonlijk zeggen maar hij was de hele dag weg (tot 23 uur 's avonds), normaal belt hij maar 1x op een dag maar toen echt 6x! en ik maar praten over vanalles en nog wat maar ik vond het wel erg moeilijk. 's avonds vond hij het knap dat ik m'n mond zo lang had gehouden (ik ook!)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
gefeliciteerd jazzlyn! hoe vondt je man het?
muppet: heeft het al doorgezet?
muppet: heeft het al doorgezet?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@ Jazz.. Gefeliciteerd met jullie fransje .. Echt super ondanks al jullie tegenslagen en idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit ..
@ Alyssa.. Ik hoop gewoon dat je een eitje hebt gehad, maar ik snap wel dat je daar niet in gelooft omdat je al 7 maanden geen eisprong hebt gehad.
@ CCC.. Ja idd gekkenhuis geweest. Kan gelukkig nu wel merken dat de vakantie over is en nu is het gelukkig weer rustiger. Nog 5 dagen werken en dan eindelijk vakantie.
Hier gaat het zo zijn gangetje. Ben ontzettend moe, maar ja dan slapen we straks maar weer bij. Ga zo mijn dochter laten douchen, want mijn moeder komt zo mijn koffer ophalen. Die gaan ook met vakantie.
@ Alyssa.. Ik hoop gewoon dat je een eitje hebt gehad, maar ik snap wel dat je daar niet in gelooft omdat je al 7 maanden geen eisprong hebt gehad.
@ CCC.. Ja idd gekkenhuis geweest. Kan gelukkig nu wel merken dat de vakantie over is en nu is het gelukkig weer rustiger. Nog 5 dagen werken en dan eindelijk vakantie.
Hier gaat het zo zijn gangetje. Ben ontzettend moe, maar ja dan slapen we straks maar weer bij. Ga zo mijn dochter laten douchen, want mijn moeder komt zo mijn koffer ophalen. Die gaan ook met vakantie.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Zooo even de stad in geweest met kleine man. Jeetje ik was vergeten hoe het voelt om zwanger te zijn. Zo misselijk, verkrampte /verzuurde buik, zoo moee.. Maar zooo welkom!!
Net zoals bij L. heb ik het eerste pakje net gekocht Soort bijgeloof ofzo, ik weet het niet maar het is een uberschattig pakje. Ook heb ik voor de opa en oma´s alvast iets gekocht, maar dat duurt nog wel een week of 5 voordat we het vertellen.
Owja, grappig feitje.. Van L. was ik uitgerekend op 19 mei, nu op 12 mei.. Met L. 10 maanden bezig, met deze 10 maanden bezig
@ all, bedankt voor de felicitaties, zo onwerkelijk allemaal nog!
@happy, ja leuk he, ik zei voor de vakantie al tegen man, als ik deze ronde zwanger wordt vind ik Fransje wel een leuke naam
@ Joyce, ja, ik heb hem net toch gesproken, hij vond het wel leuk. Maar hij praat niet zo over gevoelens/ laat het niet goed merken etc, dus is altijd een beetje lastig :o
Net zoals bij L. heb ik het eerste pakje net gekocht Soort bijgeloof ofzo, ik weet het niet maar het is een uberschattig pakje. Ook heb ik voor de opa en oma´s alvast iets gekocht, maar dat duurt nog wel een week of 5 voordat we het vertellen.
Owja, grappig feitje.. Van L. was ik uitgerekend op 19 mei, nu op 12 mei.. Met L. 10 maanden bezig, met deze 10 maanden bezig
@ all, bedankt voor de felicitaties, zo onwerkelijk allemaal nog!
@happy, ja leuk he, ik zei voor de vakantie al tegen man, als ik deze ronde zwanger wordt vind ik Fransje wel een leuke naam
@ Joyce, ja, ik heb hem net toch gesproken, hij vond het wel leuk. Maar hij praat niet zo over gevoelens/ laat het niet goed merken etc, dus is altijd een beetje lastig :o
Jazzlyn- Prater
Bah ik kan echt niet tegen dat afwachten.. Vind dit altijd zulke rot dagen!
Ik blijf het zeurderige gevoel links onder houden, al een dikke week. En google is my best friend, ik google me suf, en lees dat veel zwangeren het hebben/hadden. Maar ik voelde net ook één steekje die ik altijd herken tijdens mn menstruatie. Nouja...
Ik blijf het zeurderige gevoel links onder houden, al een dikke week. En google is my best friend, ik google me suf, en lees dat veel zwangeren het hebben/hadden. Maar ik voelde net ook één steekje die ik altijd herken tijdens mn menstruatie. Nouja...
Happy- Prater
Gefeliciteerd Jazzlyn, wat leuk!!!!
En Happy, je zou altijd kunnen testen, dan ben je misschien even van dat ongedurige gevoel af?
En Happy, je zou altijd kunnen testen, dan ben je misschien even van dat ongedurige gevoel af?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: