Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Lieve dames,
Even snel een berichtje..
Zal voorlopig niet zoveel online zijn. Helaas. Het gaat hier niet zo goed. Ben echt heel erg misselijk en de dagen doorkomen kost mij erg veel moeite. Vind het ook doodeng, want vrijdag is D-Day! (toen werd ik de vorige keer opgenomen 5.6).
Verder zo moe dat ik al 2 dagen van 7 tot 7 slaap. ach ja, als het helpt
Hoe is het hier verder?
Liefs
Even snel een berichtje..
Zal voorlopig niet zoveel online zijn. Helaas. Het gaat hier niet zo goed. Ben echt heel erg misselijk en de dagen doorkomen kost mij erg veel moeite. Vind het ook doodeng, want vrijdag is D-Day! (toen werd ik de vorige keer opgenomen 5.6).
Verder zo moe dat ik al 2 dagen van 7 tot 7 slaap. ach ja, als het helpt
Hoe is het hier verder?
Liefs
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Sterkte Jazz
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Moet gewoon even doorbijten!Muppetje schreef:Sterkte Jazz
Hoe is het bij jou?
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Moet gewoon even doorbijten!Muppetje schreef:Sterkte Jazz
Hoe is het bij jou?
Strontverkouden, daardoor heel benauwd en moe. Maar verder gaat het goed hoor
Muppetje- Ratel
Jazzlyn, sterkte meid!
Muppetje, beterschap
Muppetje, beterschap
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Hoe gaat het hier meiden?!
Mag jij al bijna testen Puggle?
En Muppet, valt deze ronde clomid een beetje mee?
Amber, ik ben zo nieuwsgierig!
Alyssa, ik kan me voorstellen dat je opziet tegen het gyn bezoek... Hopelijk heb je daarna wel weer wat duidelijkheid!
Mag jij al bijna testen Puggle?
En Muppet, valt deze ronde clomid een beetje mee?
Amber, ik ben zo nieuwsgierig!
Alyssa, ik kan me voorstellen dat je opziet tegen het gyn bezoek... Hopelijk heb je daarna wel weer wat duidelijkheid!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Als mijn ovulatietesten het goed hadden dan kan ik over 9 dagen ongeveer testen. Maar goed ongesteld worden is ook prima na zo lange tijd!
Alles goed met jou? Jullie kamertje word al mooi joh
Ik ben ook erg benieuwd naar amber!
Alles goed met jou? Jullie kamertje word al mooi joh
Ik ben ook erg benieuwd naar amber!
Gast- Gast
Ooh spannend! Ik dacht dat je al wat verder zat... Heb jij geen last van de clomid verder?
Met mij gaat het wel redelijk... Veel last van migraine; lig echt hele dagen op bed met hoofdpijn en over te geven. Er zijn gewoon helemaal geen medicijnen die je mag nemen als je zwanger bent (behalve paracetamol, maar dat werkt niet) en dat begint behoorlijk frustrerent te worden! Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, er zijn vast een heleboel meiden die het zo van me over zouden willen nemen, maar je maakt toch een bepaalde inbeelding van je zwangerschap en als je dan pas op de helft bent en alleen nog maar ziek valt dat toch behoorlijk tegen! Gelukkig zijn we nu lekker bezig met het kamertje en kan ik een beetje mijn zinnen verzetten...
Met mij gaat het wel redelijk... Veel last van migraine; lig echt hele dagen op bed met hoofdpijn en over te geven. Er zijn gewoon helemaal geen medicijnen die je mag nemen als je zwanger bent (behalve paracetamol, maar dat werkt niet) en dat begint behoorlijk frustrerent te worden! Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, er zijn vast een heleboel meiden die het zo van me over zouden willen nemen, maar je maakt toch een bepaalde inbeelding van je zwangerschap en als je dan pas op de helft bent en alleen nog maar ziek valt dat toch behoorlijk tegen! Gelukkig zijn we nu lekker bezig met het kamertje en kan ik een beetje mijn zinnen verzetten...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
aimee, ik weet hoe je je voelt, ik ben de eerste 6 maanden alleen maar ziek geweest en minimaal 5 migraine aanvallen per week. Ik vond (en vind) het vreselijk dat ik me zo voelde. Nu gaat het qua overgeven en migraine iets beter maar verder kan ik niet veel (oa bekkeninstabiliteit) van de pijn. Sterkte aimee!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ow balen muppet! En door de clomidvoel je jezelf dan nog slechter natuurlijk! Ik heb vanmorgen naar de gyn gebeld! Mag volgende week al. Spannend hoor!
Jazzlyn- Prater
Oh Aimee, wat balen dat je je zo voelt zeg En wat vreselijk dat er nog geen medicijn is die je er voor mag slikken tijdens de zwangerschap!! Ik hoop echt dat het snel voorbij is voor je!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zomer, wat naar, beterschap. Of ja, sterkte eigenlijk, echt ziek is t misschien niet...
Jazz, wat fijn dat je al snel mag komen voor n echo.
Hoe gaat dat eigenlijk als je bij het ziekenhuis loopt, mag je dan altijd sneller voor n echo enzo? Dat zou ik namelijk, als ik ooit zwanger word, helemaal niet erg vinden
Hoe gaat dat eigenlijk als je bij het ziekenhuis loopt, mag je dan altijd sneller voor n echo enzo? Dat zou ik namelijk, als ik ooit zwanger word, helemaal niet erg vinden
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Zomer, wat naar, beterschap. Of ja, sterkte eigenlijk, echt ziek is t misschien niet...
Ik liep bij de fertiliteitsafdeling en kreeg de 1e keer met ruim 6 weken een echo. Toen bleek het helaas foute boel. Bij mijn 2e keer mocht ik met 6 weken komen. Zoiezo door de miskraam en ik denk ook nog vanwege dat ik toch al daar liep. Heb bij fertiliteit 2 echo's gehad en daarna een termijnecho bij gyneacologie (of hoe je het precies schrijft ) Dus 3 echo's. Heb wel de laatste met 10 weken gehad. Dus dan is het wel weer lang wachten tot de 20 weken echo.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Als je zwanger wordt via ziekenhuis is je eerste echo altijd tussen de 6 en 8 weken.. Daarna nogmaals een echo met 12 weken bij de VK. Die vroege echo is dan dus een cadeautje
Jazzlyn- Prater
Dat klinkt wel goed zo'n vroege echo! Hopen dat ze dat hier in het ziekenhuis ook doen :-)
Gast- Gast
Tegenwoordig doen ze bij veel VK's ook de eerste echo bij een week of 7/8!
Dat is een van de redenen dat ik voor mijn VK gekozen heb!
Dat is een van de redenen dat ik voor mijn VK gekozen heb!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Volgens mij is het standaard ja.. Gyn wacht nooit tot 12 wekenPuggle schreef:Dat klinkt wel goed zo'n vroege echo! Hopen dat ze dat hier in het ziekenhuis ook doen :-)
Jazzlyn- Prater
Ach, eerst maar eens zwanger worden. Ik heb zo'n voorgevoel daar dat nog een poos gaat duren, al weet ik niet waarom, dat idee heb ik gewoon heel erg
Muppetje- Ratel
Ik wil hier ook graag een poging doen tot meelezen en meekletsen. Wij willen nl. graag een tweede kindje.
Valt me op dat hier veel meiden bij de gyn lopen... Mag ik vragen waarom jullie bij de gynaecoloog komen? Zelf moet ik vrijdag ook weer naar de gynaecoloog. Ik heb nl. ruim 2 maanden terug een ma gehad en 8 weken geleden een curretage ondergaan. Helaas ben ik nog steeds niet ongesteld, terwijl dat volgens de gynaecoloog max. 6 weken mocht duren. Inmiddels loop ik mezelf helemaal gek te maken en dat was voor de huisarts, gezien mijn achtergrond, reden om mij nu al door te sturen voor een echo.
Heb geen idee wat ik vrijdag kan verwachten, vind het aan de ene kant ook best wel spannend. Hoop dat het allemaal meevalt en dat we er heel binnenkort weer volledig voor kunnen gaan!
Valt me op dat hier veel meiden bij de gyn lopen... Mag ik vragen waarom jullie bij de gynaecoloog komen? Zelf moet ik vrijdag ook weer naar de gynaecoloog. Ik heb nl. ruim 2 maanden terug een ma gehad en 8 weken geleden een curretage ondergaan. Helaas ben ik nog steeds niet ongesteld, terwijl dat volgens de gynaecoloog max. 6 weken mocht duren. Inmiddels loop ik mezelf helemaal gek te maken en dat was voor de huisarts, gezien mijn achtergrond, reden om mij nu al door te sturen voor een echo.
Heb geen idee wat ik vrijdag kan verwachten, vind het aan de ene kant ook best wel spannend. Hoop dat het allemaal meevalt en dat we er heel binnenkort weer volledig voor kunnen gaan!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Welkom Yasmine
Wij lopen bij het ziekenhuis omdat ik PCOS heb
Wij lopen bij het ziekenhuis omdat ik PCOS heb
Muppetje- Ratel
@ Alyssa; Het gaat goed met me, met de miskraam heb ik emotioneel niet veel moeite gehad, alleen flink teleurgesteld. Ik was en ben nog steeds blij met het feit dat ik iig spontaan zwanger kan worden. Heb alleen geen geduld. Ik heb bewondering voor jou en andere meiden hier, die maar moeten wachten en niet weten waar ze aan toe zijn. Ik had zelf een regelmatige cyclus en wist dus precies waar ik aan toe was. De onzekerheid en het wachten op een ongesteldheid, daar heb ik nu de meeste moeite mee.
Nog twee weken voor jou, ik snap dat je er tegenop ziet, het is ook nogal wat! Maar hopelijk krijg je dan wel meer duidelijkheid.
@ Yasmine; Welkom! Wat vervelend van je miskraam. Ik heb zelf 4 wkn geleden een spontane miskraam gehad bij 8 wkn zwangerschap. Ik heb een week hierna een controle echo gehad, waarbij alles weer schoon leek te zijn. Ik zit nu ook vol ongeduld te wachten op mijn ongesteldheid, maar jij bent al weer 4 weken verder! Kan me voorstellen dat je naar de huisarts bent gegaan. Ik doe zelf elke week een zwangerschapstest, om te kijken of het hcg al uit mijn lichaam is. Dit was donderdag bijna zo, kreeg nog maar een heeeel licht streepje. Succes vrijdag!
Nog twee weken voor jou, ik snap dat je er tegenop ziet, het is ook nogal wat! Maar hopelijk krijg je dan wel meer duidelijkheid.
@ Yasmine; Welkom! Wat vervelend van je miskraam. Ik heb zelf 4 wkn geleden een spontane miskraam gehad bij 8 wkn zwangerschap. Ik heb een week hierna een controle echo gehad, waarbij alles weer schoon leek te zijn. Ik zit nu ook vol ongeduld te wachten op mijn ongesteldheid, maar jij bent al weer 4 weken verder! Kan me voorstellen dat je naar de huisarts bent gegaan. Ik doe zelf elke week een zwangerschapstest, om te kijken of het hcg al uit mijn lichaam is. Dit was donderdag bijna zo, kreeg nog maar een heeeel licht streepje. Succes vrijdag!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Dank jullie wel!
@weegschaal: Die zwangerschapstesten heb ik ook tig keer gedaan, maar dan vooral omdat ik zeer sterk het gevoel had alweer zwanger te zijn. Ben 1 keer in de eerste serieuze ronde zwanger geraakt en 1 keer hoogstwaarschijnlijk dwars door de pil heen (daarom ook gestopt) en beide keren heb ik de zwangerschappen aangevoeld. Daarbij was ik steeds misselijk en ontzettend moe. Heb al bloed laten prikken en HCG was negatief. Op zich mooi natuurlijk, dan is het hormoon mijn lichaam uit en kan ik weer zwanger worden. Maar dat gebeurt dus niet. En ongesteld word ik ook maar niet. Frustrerend dus.
@muppetje: Ik heb wel een beeld voor me van wat PCOS ongeveer inhoudt, maar wat voor behandelingen en dergelijke er allemaal bij komen kijken weet ik eerlijk gezegd niet. Lijkt me wel bijzonder frustrerend dat je lichaam je zo in de steek kan laten. Ik heb dat nu al, maar ik weet tenminste dat ik spontaan en zonder problemen zwanger kan raken, kan mezelf nog voorhouden dat mijn tijd wel weer komt. Kan me voorstellen dat dat in jouw geval soms moeilijk is, denken dat jouw tijd nog wel komt. Toch moet je de moed niet opgeven hoor!
@weegschaal: Die zwangerschapstesten heb ik ook tig keer gedaan, maar dan vooral omdat ik zeer sterk het gevoel had alweer zwanger te zijn. Ben 1 keer in de eerste serieuze ronde zwanger geraakt en 1 keer hoogstwaarschijnlijk dwars door de pil heen (daarom ook gestopt) en beide keren heb ik de zwangerschappen aangevoeld. Daarbij was ik steeds misselijk en ontzettend moe. Heb al bloed laten prikken en HCG was negatief. Op zich mooi natuurlijk, dan is het hormoon mijn lichaam uit en kan ik weer zwanger worden. Maar dat gebeurt dus niet. En ongesteld word ik ook maar niet. Frustrerend dus.
@muppetje: Ik heb wel een beeld voor me van wat PCOS ongeveer inhoudt, maar wat voor behandelingen en dergelijke er allemaal bij komen kijken weet ik eerlijk gezegd niet. Lijkt me wel bijzonder frustrerend dat je lichaam je zo in de steek kan laten. Ik heb dat nu al, maar ik weet tenminste dat ik spontaan en zonder problemen zwanger kan raken, kan mezelf nog voorhouden dat mijn tijd wel weer komt. Kan me voorstellen dat dat in jouw geval soms moeilijk is, denken dat jouw tijd nog wel komt. Toch moet je de moed niet opgeven hoor!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine, wat een lieve reactie. De behandeling valt wel mee, je moet hormonen slikken om een eisprong op te wekken en verder gewoon proberen als ieder ander. Ik geef de moed ik zeker niet op hoor, heb alleen het voorgevoel dat het nog wel even kan duren allemaal
Muppetje- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: