Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
En het feit dat er iemand je penetreert met een ding dat eruit ziet als een seksspeeltje Nee grapje, het is wat genant maar totaal niet pijnlijk ofzo.
Ik was op de een of andere manier wel blij dat mijn man er niet bij was, want ik had het nog ongemakkelijker gevonden als hij zou toekijken hoe iemand anders iets tussen mijn benen stopt. En daar was hij zelf ook blij mee zei hij.
Maar het zal per persoon verschillen hoe je dat ervaart. Waarom ben je eigenlijk zenuwachtig voor het onderzoek?
Toen ik mijn eerste inwendige onderzoek had, had ik trouwens net een eisprong. Dat was echt superleuk om te zien! En achteraf gezien ben ik van die eisprong zwanger geraakt. Hoe tof is dat?!
Ik was op de een of andere manier wel blij dat mijn man er niet bij was, want ik had het nog ongemakkelijker gevonden als hij zou toekijken hoe iemand anders iets tussen mijn benen stopt. En daar was hij zelf ook blij mee zei hij.
Maar het zal per persoon verschillen hoe je dat ervaart. Waarom ben je eigenlijk zenuwachtig voor het onderzoek?
Toen ik mijn eerste inwendige onderzoek had, had ik trouwens net een eisprong. Dat was echt superleuk om te zien! En achteraf gezien ben ik van die eisprong zwanger geraakt. Hoe tof is dat?!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hoe zit dat eruit dan Filoria?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb weinig verstand van seksspeeltjes hoor, maar er bestaan niet zulke lange volgens mij
Filoria- Ratel
O je bedoelt die eisprong natuurlijk! Toen hij inzoomde zag je allemaal kleine balletjes geloof ik. Het leek wel een feestje met confetti, heel gezellig. Als ik het me goed herinner, want het is lang geleden.
En van een echo met een baby erop krijg je altijd wel een afdruk mee, maar van die eisprong natuurlijk niet. Jammer eigenlijk.
En van een echo met een baby erop krijg je altijd wel een afdruk mee, maar van die eisprong natuurlijk niet. Jammer eigenlijk.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:O je bedoelt die eisprong natuurlijk! Toen hij inzoomde zag je allemaal kleine balletjes geloof ik. Het leek wel een feestje met confetti, heel gezellig. Als ik het me goed herinner, want het is lang geleden.
Gaaf zeg. Inderdaad bijzonder dat je juist die eisprong hebt gezien
Muppetje- Ratel
Heb jij ook zo'n onderzoek gehad Muppetje? Wat was er bij jou te zien?
Als ik 'echo tijdens eisprong' google krijg ik trouwens alleen verhalen over follikels die leeglopen, niks over confetti, dus misschien heb ik dat erbij verzonnen.
Als ik 'echo tijdens eisprong' google krijg ik trouwens alleen verhalen over follikels die leeglopen, niks over confetti, dus misschien heb ik dat erbij verzonnen.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Heb jij ook zo'n onderzoek gehad Muppetje? Wat was er bij jou te zien?
Bij mij was er PCOS te zien
Muppetje- Ratel
Kun je dat zien? Hoe dan?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Kun je dat zien? Hoe dan?
Google t maar eens... Er zijn meerdere kleine eiblaasjes te zien....
Muppetje- Ratel
Wow, ik wist niet dat je dat zo duidelijk kon zien. Hoe was dat voor je? Was je blij dat je duidelijkheid had, of was het ook schrikken?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Wow, ik wist niet dat je dat zo duidelijk kon zien. Hoe was dat voor je? Was je blij dat je duidelijkheid had, of was het ook schrikken?
Ik had het eigenlijk wel verwacht, geen verrassing dus.
Muppetje- Ratel
Hihi een eisprong wat op confettie lijkt wat grappig!
Inwendig onderzoek lijkt me ook ongemakkelijk, ben nog nooit met de billen bloot bij de dokter geweest. Maar ach een kind word ook niet me je broek aan geboren
Ik heb de vk gebeld en kan volgende week dinsdag terecht dan ben ik 6 weken. Een goed gesprek met een nuchtere vrouw die heel rustig zei dat ik er gewoon van uit moest gaan dat mn zwangerschap goed verloopt, spannend!
Inwendig onderzoek lijkt me ook ongemakkelijk, ben nog nooit met de billen bloot bij de dokter geweest. Maar ach een kind word ook niet me je broek aan geboren
Ik heb de vk gebeld en kan volgende week dinsdag terecht dan ben ik 6 weken. Een goed gesprek met een nuchtere vrouw die heel rustig zei dat ik er gewoon van uit moest gaan dat mn zwangerschap goed verloopt, spannend!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Muppet, ik heb inderdaad wel een héél aardige gyn, dus dat scheelt wel. Maar toch..
Filoria,*
Wat zie je dat trouwens goed als je PCOS hebt op de echo Muppet. Weet ik gelijk al dat, als ik blaasjes zie, het niet 'goed' is.
Happy, een kind wordt inderdaad ook niet zomaar geboren, maar daarvoor ga ik graag met de benen open haha, evengoed wanneer het voor bijv. een eerste echo is en die inwendig zou moeten. Dat is iets leuk, iets wat je graag wilt. Zo'n inwendig onderzoek om te kijken hoe het met mijn baarmoeder gesteld is, is niet iets waar ik op zit te wachten .
Fijn trouwens dat je dinsdag al terecht kan. Heb je nog wat gezegd/gevraagd over een eventuele vroegere echo? Of meld je dat van de miskramen in je familie dinsdag?
Filoria,*
Wat zie je dat trouwens goed als je PCOS hebt op de echo Muppet. Weet ik gelijk al dat, als ik blaasjes zie, het niet 'goed' is.
Happy, een kind wordt inderdaad ook niet zomaar geboren, maar daarvoor ga ik graag met de benen open haha, evengoed wanneer het voor bijv. een eerste echo is en die inwendig zou moeten. Dat is iets leuk, iets wat je graag wilt. Zo'n inwendig onderzoek om te kijken hoe het met mijn baarmoeder gesteld is, is niet iets waar ik op zit te wachten .
Fijn trouwens dat je dinsdag al terecht kan. Heb je nog wat gezegd/gevraagd over een eventuele vroegere echo? Of meld je dat van de miskramen in je familie dinsdag?
Laatst aangepast door Alyssa op di 13 sep 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Dat word vast dinsdag uitgebreid besproken en ik kan altijd vragen waar ik tegen betaling bij een week of 8 een echo kan maken. Maar eerst een weekje geduld. Ik ben ook totaal niet misselijk, dat hoeft ook niet, maar moet zeggen dat ik me vandaag prima voelde en dan word je weer onzeker maargoed, geduld geduld... :e
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy: dat klinkt als een fijne verloskundige. Ik hoop dat ze je de komende weken nog meer kan geruststellen Dat je niet misselijk bent is helemaal niet gek, daar heeft 60% van de vrouwen last van geloof ik? Ik ben zelf nooit misselijk geweest, ik had alleen erg honger bij het opstaan en zere borsten.
Alyssa: ---
Ik bedenk me nu pas dat ik dan waarschijnlijk geen PCOS (gehad) zal hebben, want op die echo zag alles er goed uit. Ik was toen bij de gyn om uit te laten zoeken waarom ik al heeel lang niet meer ongesteld was geweest, maar er is nooit een antwoord op die vraag gekomen omdat mijn echo goed was en ik daarna plotseling zwanger werd.
Alyssa: ---
Ik bedenk me nu pas dat ik dan waarschijnlijk geen PCOS (gehad) zal hebben, want op die echo zag alles er goed uit. Ik was toen bij de gyn om uit te laten zoeken waarom ik al heeel lang niet meer ongesteld was geweest, maar er is nooit een antwoord op die vraag gekomen omdat mijn echo goed was en ik daarna plotseling zwanger werd.
Laatst aangepast door Filoria op di 13 sep 2011 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria- Ratel
Komt vast goed Alyssa
Muppetje- Ratel
Alyssa, goed aangeven bij de gyn wat je angst is en waardoor het komt. Zorg er anders voor dat wat er ingebracht moet worden, dat jij dat doet. Is niet raar, doen heel veel vrouwen.
Gast- Gast
Filoria, *
En Muppet, dankjewel Ik denk maar gewoon: Hop, op naar 1 oktober, dan is alles al achter de rug en zie ik jou
Jolicious, lief dat je reageert! Mijn gyn weet er dus al van, maar het lijkt me heel raar om zoiets zelf te doen. Mijn vriend gaat gelukkig met me mee, en hij is wel écht de geschikte persoon om mij wat af te leiden zeg maar.
Edit: Ben jij een 'bekende' forummer onder een andere naam ivm herkenbaarheid van zwangerschap?
En Muppet, dankjewel Ik denk maar gewoon: Hop, op naar 1 oktober, dan is alles al achter de rug en zie ik jou
Jolicious, lief dat je reageert! Mijn gyn weet er dus al van, maar het lijkt me heel raar om zoiets zelf te doen. Mijn vriend gaat gelukkig met me mee, en hij is wel écht de geschikte persoon om mij wat af te leiden zeg maar.
Edit: Ben jij een 'bekende' forummer onder een andere naam ivm herkenbaarheid van zwangerschap?
Laatst aangepast door Alyssa op di 13 sep 2011 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa- Prater
Wahaha, ja dat maakt natuurlijk en hoop goed Alyssa
Muppetje- Ratel
Stoer dat je er nu voor gaat Alyssa! Ik heb mijn reactie op jou ook maar even verwijderd voor de zekerheid trouwens.
Filoria- Ratel
Uiteraard, ik kijk er naar uit!Muppetje schreef:Wahaha, ja dat maakt natuurlijk en hoop goed Alyssa
Alyssa- Prater
Ik vind mezelf helemaal niet stoer, er zijn ergere dingen haha . En lief dat je je vorige reactie ook even verwijderd hebtFiloria schreef:Stoer dat je er nu voor gaat Alyssa! Ik heb mijn reactie op jou ook maar even verwijderd voor de zekerheid trouwens.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Uiteraard, ik kijk er naar uit!Muppetje schreef:Wahaha, ja dat maakt natuurlijk en hoop goed Alyssa
Ik ook.
Meiden ik ga slapen, welterusten
Muppetje- Ratel
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal!
Alyssa- Prater
Nou ik vind je wel stoer Alyssa, lekker puh.
Trusten Muppetje!
Ik ga een pizza in de oven gooien, heb honger
Trusten Muppetje!
Ik ga een pizza in de oven gooien, heb honger
Filoria- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: