Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 14 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Koffieleut zo 4 sep 2011 - 19:55

Pussycat schreef:Ow ja, ik vroeg me nog iets af... misschien dat iemand het weet.

Nu zat ik dus op dag 77. Maar wanneer is de eisprong geweest? (nee ik heb niet getest), maar omdat ze altijd zeggen 14 dagen na je eisprong wordt je ongesteld...

Of zou het nu ook zo geweest kunnen zijn dat ik op dag 40 bijvoorbeeld een eisprong heb gehad en op dag 78 dus ongesteld werd? Of kan dat gewoon niet en word je altijd na 14 dagen dus ongesteld en heb ik sowieso 14 dagen geleden mijn eisprong gehad?

Niet dat het meer belangrijk is, maar ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk.

Volgens mij wordt je altijd (ongeveer) 14 dagen na je eisprong ongesteld.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat zo 4 sep 2011 - 19:57

Koffieleut schreef:

Wat fijn dat je gewoon uit jezelf ongesteld geworden bent!!!

Ja echt wel! Lekker gevoel... of toch niet tis maar net hoe je het bekijkt hahaha.

Maar wel balen voor jou zeg dat je een negatieve test had. Je bent ook al aardig wat rondes bezig zag ik? En ook alle rondes echt serieus zeg maar of...?
Nou ja je hebt wel een super mooie cyclus.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Muppetje zo 4 sep 2011 - 19:59

Mn menstruatie is trouwens nog niet helder rood, eerder bruin. hoop dat het gewoon op de goede manier doorzet vandaag, anders weet ik niet goed wat dag 1 is...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jazzlyn zo 4 sep 2011 - 20:04

Muppetje schreef:Mn menstruatie is trouwens nog niet helder rood, eerder bruin. hoop dat het gewoon op de goede manier doorzet vandaag, anders weet ik niet goed wat dag 1 is...
Pas helderrood is dag 1.. tot 6 uur vanavond.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Koffieleut zo 4 sep 2011 - 20:23

Pussycat schreef:
Koffieleut schreef:

Wat fijn dat je gewoon uit jezelf ongesteld geworden bent!!!

Ja echt wel! Lekker gevoel... of toch niet tis maar net hoe je het bekijkt hahaha.

Maar wel balen voor jou zeg dat je een negatieve test had. Je bent ook al aardig wat rondes bezig zag ik? En ook alle rondes echt serieus zeg maar of...?
Nou ja je hebt wel een super mooie cyclus.

We hebben niet iedere ronde de mogelijkheid om ons vol in te zetten angel (ik dacht hoe omschrijf ik het netjes Wink ) Door het werk van mijn man. Daardoor zijn we er van tevoren ook vanuit gegaan dat het allemaal wat langer kan duren... Dus ik maak me nog nergens druk om, tot nu toe...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  S@nneke zo 4 sep 2011 - 20:29

koffieleut, spannend! ik ben benieuwd. hoop voor je dat het deze keer raak is.

weegschaal, dat vind ik ook best lang 4 weken. pfff, nou afwachten dan maar.

pussycat, wat fijn dat je uit je zelf ongesteld bent geworden! smile

muppetje, voor jou is het toch ook goed dat je nu uit je zelf ongesteld bent geworden? Embarassed zet het al wat meer door?
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 22:23

Koffieleut, toch wel spannend hoor!

Pussycat, fijn dat je lichaam het heeft opgepakt. Nu hopen dat het volgende keer wat korter is.

Gast
Gast

Bericht  Jelin zo 4 sep 2011 - 23:04

Goedemiddag dames,

Ik heb het vluchtig ff doorgelezen, maar heb niet zoveel tijd. En ook ik kom minder vaak in dit topic.

@ Koffieleut.. Spannend!!

@ Pussycat.. Fijn dat je toch ongesteld bent geworden.

@ Muppetje.. Ik hoop dat je ongesteldheid toch doorzet. Ben je toch vanzelf ongesteld worden.

Hier gaat het zo zijn gangetje. Nog 5 dagen werken en dan heb ik ook eindelijk vakantie. En ik ben er zo aan toe, kan in eindelijk weer bijtanken. Afgelopen donderdag nog gezellig met collega's na werktijd nog geborreld op het terras. Was erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Alleen jammer dat ik pas om kwart voor drie thuis was Wink. Als het goed is vandaag mijn eisprong, maar ik geloof er weinig van Wink. We zullen zien. Mijn man had trouwens gedroomd dat ik weer zwanger was, maar dat we wel uit elkaar gingen. Hem gezegd dat ik het eerste zeker hoop en dat we zeker niet uit elkaar gaan. Het zijn maar dromen gelukkig.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Happy ma 5 sep 2011 - 1:27

Hoi meiden!
Hoe gaat t hier?
Waar halen jullie te tijd vandaan om zoveel te kletsen hier hihi :-)

Jazzlyn, nog getest of wacht je tot morgen? Spannend zeg..!

Fijn Pussycat dat je lichaam het heeft opgepakt!

Heerlijk Jelin vakantie, Ga jij nog op vakantie oid?

Muppet heeft het doorgezet?

Op dit moment ben ik zwaar gefrustreerd ik kan ergens de komende dagen ongesteld worden..
Ik heb al vanaf afgelopen week de hele tijd een zeurderig gevoel linksonder, beetje steekjes. En het trekt af en toe wat naar mijn lies. En ik had het ijs en ijskoud..Echt dagen achter elkaar. Maar sinds vanmorgen `voelt´ het alsof ik ongesteld ga worden, dus ik ben weer aan het `broekloeren´. En nu na 4 maanden ben ik er flauw van! Ik weet heus wel dat ik niet mag klagen en dat er niets aan de hand is. Gemiddeld moet je er een jaar voor uit trekken voor het raak kan zijn maar bah...
En doordat ik hier wat minder meekletste was ik er minder mee bezig tot van het weekend.. Maar daar weten jullie natuurlijk zelf ook alles van, als je iets heel graag wil.
Nou ik heb even geklaagd hoor Rolling Eyes angel

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jelin ma 5 sep 2011 - 2:02

@ Happy.. Klagen mag altijd he. Daarvoor is dit topic en ik snap dat je teleurgesteld wordt als je ongesteld wordt. Maar dat hoort erbij.
En nee we gaan niet met vakantie. We blijven lekker thuis en gaan wat dagjes uit doen. Is ook leuk. We gaan in ieder geval naar Plopsaland de Panne. Daar hebben we al kaartjes voor liggen. Flinke korting bij de ANWB. En mijn man heeft de badkamer gestript, dus daar wil hij in de vakantie mee verder gaan. We zien het allemaal wel.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Jazzlyn ma 5 sep 2011 - 2:10

Inderdaad! Klagen mag, dat doet iedereen wel eens! Hopelijk zijn je klachten niet voor niks!

Hier ook even klagen.. Er komt helemaal geen piep uit mijn handen. Als ik even wat doe ben ik gelijk zooo moe. Verder ben ik vrij misselijk, heb zere borsten, last van mijn darmen, ik doe niets anders als plassen de hele dag.. En een gevoelige buik (meer spierpijn met wat steekjes)..

Zooo klaagmodus uit..

Ik ga nog even stofzuigen voor mijn lieve ventje zo weer wakker wordt. Grote vent is waarschijnlijk vanavond alweer laat thuis (eerste dag na de vakantie).. Ach ja, lets make chickkiee tonight laughcry Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Happy ma 5 sep 2011 - 2:12

Morgenochtend testje doen Jazzlyn?
Je ´klachten´ klinken positief in ieder geval.. En je bent al overtijd toch?

Happy
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn ma 5 sep 2011 - 2:14

Happy schreef:Morgenochtend testje doen Jazzlyn?
Je ´klachten´ klinken positief in ieder geval.. En je bent al overtijd toch?

Ja zon 3 of 4 dagen. Deze klachten zijn erg herkenbaar van vorige zwangerschap. Buiten die keer om niet gehad. Maarja ik durf er niet op te hopen, je weet het nooit! Ook al heb ik mijn eisprong gevoeld, de echo wees de dag ervoor op een mooi groot ei. Als ik niet weer heel de nacht wakker ben test ik wel denk ik (moi is watje)
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 5 sep 2011 - 2:20

Het zet totaal niet door, irritant, nu weet ik helemaal niet met wat ik moet

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Happy ma 5 sep 2011 - 2:22

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, Maar ik zou gewoon een test doen! Weet je waar je aan toe bent :-)

Aah frustrerend Muppet! Is het nu nog steeds bruin? of niets meer?

Happy
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn ma 5 sep 2011 - 2:22

Muppetje schreef:Het zet totaal niet door, irritant, nu weet ik helemaal niet met wat ik moet
afwachten en doortellen. Soms kan het bruinverlies wel 3 dagen aanhouden, dit hoort dan nog bij je eerste cyclus. De eerste dag met echt rood vloeiend bloed is dag 1
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn ma 5 sep 2011 - 2:24

Happy schreef:Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, Maar ik zou gewoon een test doen! Weet je waar je aan toe bent :-)

Aah frustrerend Muppet! Is het nu nog steeds bruin? of niets meer?

Ik wil ook wel testen, alleen ik test alleen met ochtendurine. En om afgelopen nacht nu om 4 uur te testen zie ik niet zitten Laughing .
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 5 sep 2011 - 3:00

Jazzlyn schreef:
Muppetje schreef:Het zet totaal niet door, irritant, nu weet ik helemaal niet met wat ik moet
afwachten en doortellen. Soms kan het bruinverlies wel 3 dagen aanhouden, dit hoort dan nog bij je eerste cyclus. De eerste dag met echt rood vloeiend bloed is dag 1

Ok, en daarna dag 3 begin ik met de Clomid?

Sorry hoor, t is allemaal nieuw...

Kan het ook nog wat anders zijn dan beginnende menstruatie? Ik heb dit nog nooit gehad....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa ma 5 sep 2011 - 3:02

Muppetje, jammer dat je ongesteld bent geworden meid Sad Maar wel een teken dat de Clomid aanslaat, dat is toch al een begin. Overigens zou ik met de vragen die je hier stelt naar je gyn bellen, zij weet het natuurlijk het beste. Hier kunnen mensen hun ervaringen/tips wel delen, maar iedereen gynaecoloog handelt anders, dus ik denk dat je morgen ofzo best een keertje belt?

Jazzlyn, als je 's nachts om 4u wakker word en je kan niet meer slapen, dan kan je toch evengoed testen? Waarom niet? En anders wacht je nog een paar uurtjes tot het 7u is ofzo en drink je vantevoren enkel water?

Jelin, wat fijn dat je vakantie hebt zeg!

Amber, je bent nu op reis maar ik hoop dat je terugkomt met een héél positieve test!

Puggle, hoe is het nu met jou meid?

Ik zit nu op dag 23 maar heb wederom niet het idee dat ik een eisprong heb gehad. Nouja, waarom ik dat denk, geen idee, wellicht omdat ik de afgelopen 7 maanden maar 1 keer een eisprong heb gehad, terwijl we toen nog niet eens bezig waren smile. Achja, ik wacht nu gewoon mijn afspraak eind september af bij de gynaecoloog.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje ma 5 sep 2011 - 3:04

Happy, het wordt alleen maar minder. Vanmorgen bloed, dus ik dacht ok, ik word ongesteld. Tampon ingedaan, alleen maar bruine troep. daarna klein beetje echt rood en nu niets meer

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn ma 5 sep 2011 - 3:06

Het kan door de clomid komen hoor.En zet het niet door gewoon op dag 39 testen!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Happy ma 5 sep 2011 - 3:27

Muppetje schreef:Happy, het wordt alleen maar minder. Vanmorgen bloed, dus ik dacht ok, ik word ongesteld. Tampon ingedaan, alleen maar bruine troep. daarna klein beetje echt rood en nu niets meer

Ik heb geen ervaring met mee maar dit was toch je 1e ronde met Clomid? Ik denk dat je het even moet afwachten.. hoe vervelend het ook is.. Neutral En anders bel je voor je eigen gemoedstoestand en gevoel toch even de huisarts oid wie daar over gaat. Of is dat teveel voor het goede? Nouja ik zeg altijd maar zo als je je er rot om voelt, die mensen hebben er niet voor niets voor geleerd.. In ieder geval een hug voor jou. Het leven is soms oneerlijk.. De een raakt zwanger door de pil heen ongewenst, en de ander wil zo graag maar dat gaat niet zoals we graag zouden willen..

Happy
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 5 sep 2011 - 3:44

Happy, ik heb weer verder niet echt problemen mee, het is gewoon n beetje irritant, ik blijf naar de wc lopen nu Wink

Ik wacht het gewoon even af, het komt vanzelf

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 5 sep 2011 - 3:48

Muppetje: balen dat het niet doorzet... Ik weet hoe irritant en vervelend dat is!

Alyssa: hmm... lijkt me vervelend zeg! Hoop dat je toch een eisprong hebt gehad! Wel fijn dat je eind sept. bij de gyneacoloog terecht kunt... Ben benieuwd wat er uitkomt!

De rest moet ik nog even snel bijlezen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC ma 5 sep 2011 - 3:53

Jelin: ook zo lekker vakantie! Heerlijk, inderdaad even bijtanken! Zal wel gekkenhuis zijn geweest de afgelopen tijd. Bij mijn vriend ook, hij is blij dat het voor 3 weken even afgerond is. Daarna begint de training weer volop, dus zal hij het heel druk krijgen.

Happy: vervelend dat je je zo voelt... Ik snap het wel... Soms wil je het gewoon meteen, maar helaas... Zo gaat het niet Sad Het is best oneerlijk verdeeld allemaal he... De een word zomaar zwanger, de ander doet er heel lang over en sommige mensen blijven kinderloos... Niet leuk... Hoop dat het snel raak is bij jullie!

Vandaag weer even gebeld naar mijn nieuwe werkgever, ze kon mijn oude werkgever slecht bereiken en dus nog geen referentie. Snap dan ook niet dat die muts me op z'n minst niet even mailt om me op de hoogte te stellen. Maar goed, ik ben aardig en positief gebleven en nu wil ze me toch de 19e al in dienst nemen deze maand. Stelt me wel gerust in elk geval maar vind het ergens zwaar irritant en het gaat zooo tegen mijn principes in. Ik ben vooral duidelijk en direct en geef mensen ook graag duidelijkheid. Goed, dat kun je blijkbaar niet van iedereen verwachten. Tot zover ben ikw at meer tot rust nu. Ik kreeg de afgelopen dagen echt even de kriebels en dacht ook even, weet je miss. is het niet handig als ik deze maand nu zwanger probeer te worden... Stel je voor dat alle sniet doorgaat, zit ik dan zonder geld. Nu denk ik, we nemen de gok lekker... Wie zegt dat het in 1 x raak is?! Ik denk het nl. niet... Ach zo gaan we vrolijk door! haha! Very Happy

Verder druk met alles een beetje voorbereiden voor de vakantie... Heb voor na de vakantie ook weer veel cupcake bestellingen, echt zo leuk dat het een beetje gaat lopen nu!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: