Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 32 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Alyssa di 20 sep 2011 - 1:18

Amber, ik moet volgende week donderdag naar de gyn, spannend!

Jelin, fijn zeg, zo'n nette cyclus! Daar ben ik best jaloers op Very Happy

Koffieleut, wat fijn om te lezen dat je moeder zich zo goed voelt! Dat had je een tijdje geleden nooit durven dromen denk ik.

Weegschaal, op welke dag van je cyclus zit jij nu dan? Of weet je dat niet i.v.m. je miskraam? Het zou natuurlijk heel fijn zijn als je gewoon weer zwanger bent, toch?! *edit, zie het al. Wil je nog een zwangerschapstest doen of niet?*

Happy, leuke manier om het te vertellen zeg!

CCC, fijn dat je vriend aangaf niet te willen stoppen/wachten door het werkgebeuren. Maar voel je jezelf er wel fijn bij, met de stress etc, om dan eventueel zwanger te worden?

Filora, ik moest stiekem wel lachen dat je man zei dat zijn zaad op is Very Happy. Ik denk dat het wel logisch is dat er minder sperma is als jullie het elke dag doen. Hier hebben we er geen last van en mijn vriend heeft ook nooit rust nodig haha, die heeft altijd wel zin Wink

Yasmine, gefeliciteerd voor je dochtertje al voor morgen!

Puggle, wat fijn dat je ongesteld geworden bent meid, en een mooie cyclus, wauw!

Muppetje, als ik goed heb geteld zou je ongesteld moeten worden (of laat ons hopen van neit natuurlijk!) als je op vakantie gaat?

@ All, hier nog steeds niets te bepeuren, ik kan me stilaan gaan inbeelden wat sommigen onder jullie (Puggle, Muppet) moeten voelen / gevoeld hebben toen ze zelf maar niet ongesteld wilden worden uit zichzelf Sad
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje di 20 sep 2011 - 2:12

Klopt Alyssa, balen inderdaad, dan maar extra hard ons best doen, haha angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:04

Ja het is echt balen he als je zo hoopt! Maar je kan er niks aan doen helaas. Het is goed dat je naar het ziekenhuis gaat. Het heeft nu lang genoeg geduurd toch? Al die maanden voor niks zitten wachten. Dat is ook wat mijn gynecoloog toen zei. Komt wel goed hoor!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 20 sep 2011 - 4:10

En Alyssa, het is inderdaad balen. Maar echt, je kan geholpen worden, Puggle en ik hebben nu ook een cyclus, komt goed

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:19

Muppetje schreef:En Alyssa, het is inderdaad balen. Maar echt, je kan geholpen worden, Puggle en ik hebben nu ook een cyclus, komt goed

Klinkt goed hè, het hebben van een cyclus :P

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 20 sep 2011 - 5:48

S@nneke schreef:oja dat kan natuurlijk ook, dat je een gehandicapt kindje zou krijgen. Ik weet hiet niet of die kans nu groter is. pfff.. je moet echt aan veel dingen denken om zwanger te worden.

je krijgt echt geen gehandicapt kindje vanwege koortsig zaad hoor smile daar is wel wat meer voor nodig.(nou ja andere dingen hebben daar invloed op maar 9 van de 10 keer is t gewoon ee nfoutje van de natuur waar niemand invloed op heeft)

wellicht is de kwaliteit wel iets minder als je vriend koorts heeft, de kans dat ze t dan volhouden tot het eitje is dan wat minder
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Muppetje di 20 sep 2011 - 6:14

Puggle schreef:
Muppetje schreef:En Alyssa, het is inderdaad balen. Maar echt, je kan geholpen worden, Puggle en ik hebben nu ook een cyclus, komt goed

Klinkt goed hè, het hebben van een cyclus :P

Nou hè angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  S@nneke di 20 sep 2011 - 6:41

bolus26 schreef:
S@nneke schreef:oja dat kan natuurlijk ook, dat je een gehandicapt kindje zou krijgen. Ik weet hiet niet of die kans nu groter is. pfff.. je moet echt aan veel dingen denken om zwanger te worden.

je krijgt echt geen gehandicapt kindje vanwege koortsig zaad hoor smile daar is wel wat meer voor nodig.(nou ja andere dingen hebben daar invloed op maar 9 van de 10 keer is t gewoon ee nfoutje van de natuur waar niemand invloed op heeft)

wellicht is de kwaliteit wel iets minder als je vriend koorts heeft, de kans dat ze t dan volhouden tot het eitje is dan wat minder
thnx! zoiets had ik inderdaad ook in gedachte. maarja ik wil niet te veel googlen, daar word ik pas echt gek van. bedankt voor je reactie!
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 8:01

Muppet en puggle hebben jullie een inwendig onderzoek gehad voor jullie aan de medicijnen moesten?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 20 sep 2011 - 8:21

Jetje schreef:Muppet en puggle hebben jullie een inwendig onderzoek gehad voor jullie aan de medicijnen moesten?

Ik wel een Puggle volgens mij ook. Hoezo meis?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 20 sep 2011 - 8:53

**

Laatst aangepast door chococupcake op wo 21 sep 2011 - 0:18; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 9:34

Muppetje schreef:
Jetje schreef:Muppet en puggle hebben jullie een inwendig onderzoek gehad voor jullie aan de medicijnen moesten?

Ik wel een Puggle volgens mij ook. Hoezo meis?

Ze heeft een inwendige echo gemaakt bij mij en ik heb bloed geprikt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 9:35

chococupcake schreef:Alyssa: het meest stressvolle is nu wel weg bij mij, en er is altijd een risico dat je ontslagen word als je zwanger bent... De vaste contracten krijg je nu ook niet zo snel, en wil geen jaren daar meer op wachten... Mijn vriend heeft een goed en vast inkomen en blijft voorlopig de aankomende jaren ook wel bij de M.ac aangezien hier de meeste doorgroeimogelijkheden zijn... Dus voor nu voelt het goed smile

Dat klinkt goed dan toch smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 9:44

chococupcake schreef:Ja, is miss. een beetje erg om over na te denken, maar ik weet nl. niet of ik het zou kunnen... Hangt natuurlijk ook van de situatie af, maar vind wel dat een kind plezier in het leven zou moeten hebben... Anders zou ik het heel erg vinden... Maar dat zijn dus even de dingen waar ik wel over nadenk... Maar weet ook niet wat de kansen zijn hoor...

Is dit serieus bedoeld ?

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 20 sep 2011 - 9:48

Mama_van2 schreef:
chococupcake schreef:Ja, is miss. een beetje erg om over na te denken, maar ik weet nl. niet of ik het zou kunnen... Hangt natuurlijk ook van de situatie af, maar vind wel dat een kind plezier in het leven zou moeten hebben... Anders zou ik het heel erg vinden... Maar dat zijn dus even de dingen waar ik wel over nadenk... Maar weet ook niet wat de kansen zijn hoor...

Is dit serieus bedoeld ?

Nou, idd...? :shock:

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 9:52

Rataplan schreef:
Mama_van2 schreef:

Is dit serieus bedoeld ?

Het ligt dus niet alleen aan mij. Ik dacht ook echt 'lees ik dit goed, uit de mond van iemand die zwanger wil worden ?'. Ik vraag mezelf dan af of je weleens na hebt gedacht dat er altijd iets mis kan zijn met je kindje ? Dat je niet van te voren kan rekenen op een gezond kindje, al heb je 10 goede echo's, er kan altijd iets 'mis' zijn. En geloof me, mijn gehandicapte kindje heeft ondanks alles toch meer dan genoeg plezier in haar leven, daar zorgen wij, als ouders zijnde wel voor.

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 20 sep 2011 - 10:00

Mama_van2 schreef:
Rataplan schreef:
Mama_van2 schreef:

Is dit serieus bedoeld ?

Het ligt dus niet alleen aan mij. Ik dacht ook echt 'lees ik dit goed, uit de mond van iemand die zwanger wil worden ?'. Ik vraag mezelf dan af of je weleens na hebt gedacht dat er altijd iets mis kan zijn met je kindje ? Dat je niet van te voren kan rekenen op een gezond kindje, al heb je 10 goede echo's, er kan altijd iets 'mis' zijn. En geloof me, mijn gehandicapte kindje heeft ondanks alles toch meer dan genoeg plezier in haar leven, daar zorgen wij, als ouders zijnde wel voor.

Nee, het lag niet aan jou, maar ik wist even niet hoe te reageren. Ik heb idd alleen maar goede echo's gehad. Toch heb ik ook een kind met een afwijking. Een chromosoomafwijking zoals mijn zoon heeft is niet altijd met een echo te zien. En je laatste zin Mv2, méér dat waar smile .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 10:13

Oh ik lees dat nu pas...

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 20 sep 2011 - 10:30

ik stoorde me er ook al aan, vandaar dat ik ook even reageerde op t zwak zaad verhaal. Dat was onwetenheid en een vraag dus geen probleem om uitleg te geven.( dus dit is echt niet vervelend naar jou bedoeld Sanne)

maar de opmerking van ccc vind ik ook een beetje vervelend overkomen. je hebt het gewoon niet voor het uitzoeken en je zult het ´ermee moeten doen´ Ik snap heel goed dat je het liefste ziet dat je kindje gezond is en zich volgens het boekje ontwikkeld. Het is alleen niet altijd zo. het ´niet kunnen´is dan ook geen optie en je kunt altijd meer dan je denkt!

Ik werk op een school met kinderen die allemaal een stoornis hebben die je aan de buitenkant niet kan zien. En bij de meeste van die kinderen is het pas vastgesteld als ze al veel ouder zijn.

Ook mijn broer heeft een handicap die pas vastgesteld is op zn 3e omdat hij niet ging praten (nog steeds niet).

Ik ken dus veel kinderen met een stoornis of handicap en vind van velen hun kijk en manier van leven en vereiking van mijn leven!

[/strike]
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Muppetje di 20 sep 2011 - 18:24

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel had gezien, maar zo belachelijk vond dat ik het niet de moeite waard vond om op te reageren...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 20 sep 2011 - 20:10

Als fanatieke meelezer viel ook mijn mond open bij het lezen van dat rare stukje. Kan me voorstellen dat zoiets op sommige mensen ook totaal verkeerd over komt!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Amber- di 20 sep 2011 - 20:24

Ook in vind het een raar stukje. Je hebt je kindje niet voor het uitzoeken. Het is al een gegeven als je een kindje mag krijgen. En als je een kindje met een handicap krijgt dan kun je er niet eens over nadenken of je er voor zou kunnen zorgen, je zult wel moeten.

Ik denk (hoop) dat je het eigenlijk niet zo bedoelt hoe je het hier neergezet hebt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  S@nneke di 20 sep 2011 - 20:26

Nou mijn vraag heeft wel wat los gemaakt zie ik. Natuurlijk heb je het niet voor het uitzoeken en zou (bijna) iedereen het liefst een gezond kindje willen. Maar ook ik weet dat gehandicapte kindjes juist heeel gelukkig en vrolijk kunnen zijn. En tuurlijk denk ook ik er wel eens over na dat het zou kunnen en zoals ik er nu tegen aan kijk, zal ik er dan ook echt niet minder van gaan houden. En ook als ze het op de echo zouden kunnen zien, zou ik het niet over mijn hart kunne verkrijgen om het weg te laten halen. Maar goed iedereen heeft hier zijn eigen mening in. En de opmering van CCC kan zeker verkeerd vallen bij mensen, maar ik weet zeker dat ze er niemand mee wil kwetsen. Ookal heeft ze een andere mening. Ze wilde me alleen helpen en informeren.

Maar goed, mijn vriend is nog zieker aan het worden. hij had gister middag al 38,8 temp en gister avond 39 na de paracetamol. Arme kerel. Ik zal hem nu maar niet vermoeien met onze kinderwens. Ik ben thuis ook lekker aan het verplegen en aan het zorgen. In de hoop dat hij me niet aansteekt.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 20:30

Maar ook al bedoeld ze het niet zo, het staat er toch echt zo. Dat betekend dat ze er wel over na heeft gedacht, en er ook echt zo over denkt. Ik vraag mezelf dan af waarom sommige mensen zo verkeerd tegenover een gehandicapt kindje staan. Een gehandicapt kindje krijgen wil helemaal niet zeggen dat het geen levensvreugde kent, geen ouders heeft die helemaal niet van hem/haar houden, en geen kwaliteit van leven kan hebben. Gehandicapt is een ontzettend groot woord, een groot gebied, een groot verschil in gradatie's. Iets waar je niet over kan oordelen hoe te handelen, als je er zelf pas voor staat. Het is geen keuze die je maakt, de enige keuze die je kan maken is het liefhebben van een kind, gehandicapt of niet gehandicapt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 20:32

Helpen en informeren ? Waarmee, met hetgeen dat je van een man die koorts heeft geen gehandicapt kind kan krijgen, dat kan iedereen bedenken lijkt me, kom op zeg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: